Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Supernova modificarea motorului
Last Updated: Jun 13 2017 17:29, Started by
NicolaeMin
, Jun 13 2017 14:16
·
0
#1
Posted 13 June 2017 - 14:16
Salut. Am pentru cunoscători o întrebare: as dori sa achiziționez o Dacia supernova 1.4 (motor de Renault). Am căutat pe site-uri dedicate vânzărilor de mașini și am găsit una aranjată frumos la vreo 3500 de lei. Avea motor de 1.4 "cu piese interne de 1.6" . Respectivul zice că are în jur de 120cp. E legală aceasta modificare?
P. S. As dori sa se abțină cei cu păreri de genul: " nu e buna" , " e cazan", etc |
#3
Posted 13 June 2017 - 14:35
Parerea mea este ca sa lasi in pace "bolidul" ala si cauta unul normal.Dupa cate stiu SuperNova are motor de 1,4 (frantuzesc),iar Nova are motor de 1,6 (romanesc).
Chiar daca ar bagat set motor de 1,6 in blocul de SuperNova,120 de cai n-are cum sa scoata. Nu vreau sa fiu meschin,dar arunci direct la gunoi acei 3500 de lei,pe care-i poti cheltui mai cu folos daca chibzuiesti putin. ps. Gandeste-te ca aceea Dacia are nevoie de piese.De unde le vei cumpara?Si ce calitate vor avea acele piese?Asta in cazul fericit cand le vei gasi. |
#4
Posted 13 June 2017 - 14:37
nu are niciodata 120cp, poate vreo 105cai poate avea daca a montat motor de 1.6 8v (sau ma rog, internele cum se exprima el) si cu axa cu came, admisie, soft cam ajungi la un 100, tras de par 105cai.
oricum masina la greutatea si puterea aia se misca foarte foarte bine pentru o supernova(probabil undeva la 9-9.5s pana la 100) legala este treaba, atata timp cat a pastrat acelasi bloc motor cu seria din carte. totusi daca vrei o masina serioasa la care sa nu apara defectiuni stai departe de ea. iti dai seama ca si consumul e crescut, nu prea mai e chiar masina de zi cu zi. daca vrei masina de alergatura cred ca si la banii astia poti lua vreun golf3, BMW e36 care pe langa ca vor fi mai puternice vei avea un pic alta siguranta in ele. Edited by bossake, 13 June 2017 - 14:37. |
#5
Posted 13 June 2017 - 14:38
Nu scoate 1.6-le 120cp, crezi ca scoate 1.4 ? Nu as cumpara asa ceva, deoarece e proasta si tabla o are si mai proasta. Incearca sa te uiti la o solenza, golf 3, etc.
|
#8
Posted 13 June 2017 - 14:46
N-ai sa vezi Dacie cu 120 de cai din motor aspirat nici cand o zbura porcu,stai cuminte si nu te complica cu coji "tuning"
|
#9
Posted 13 June 2017 - 15:04
Aveam eu niste bănuieli de accea am pus intrebarea. Cred că până la urmă o să îmi iau o supernova clima eventual și cu a/c functional.
De consum am auzit că se învârte în jurul cifrei de 6(extraurban) și undeva la 8 în oraș; decent zic eu. bossake, on 13 iunie 2017 - 14:37, said:
nu are niciodata 120cp, poate vreo 105cai poate avea daca a montat motor de 1.6 8v (sau ma rog, internele cum se exprima el) si cu axa cu came, admisie, soft cam ajungi la un 100, tras de par 105cai. oricum masina la greutatea si puterea aia se misca foarte foarte bine pentru o supernova(probabil undeva la 9-9.5s pana la 100) legala este treaba, atata timp cat a pastrat acelasi bloc motor cu seria din carte. totusi daca vrei o masina serioasa la care sa nu apara defectiuni stai departe de ea. iti dai seama ca si consumul e crescut, nu prea mai e chiar masina de zi cu zi. daca vrei masina de alergatura cred ca si la banii astia poti lua vreun golf3, BMW e36 care pe langa ca vor fi mai puternice vei avea un pic alta siguranta in ele. Nu cred că a muncit atât că sa o de-a cu 3500 de Lei ) |
#11
Posted 13 June 2017 - 15:15
"zice că are în jur de 120cp. E legală aceasta modificare?"
Fiind motor de 1,4 doar piese de 1,6 8v a bagat in ea restul fiind destul de greu si costisitor - mai ieftin iesi sa schimbi motorul cu totul ., ma refer la 1,6 16v. Pentru 120cp din 1,6 8v bagi aproape pretul unei masini noi in ea , evacuare, ax came modificat, injectoare, harta super agresiva si cum spune colegul mai sus , pe Dino in jur de 100-105 cp . Si eu spun sa nu te bagi la "creatie" ca poti sa ramai cu ea in drum nestiind exact cine a modificat si ce a modificat . Regula de aur : vrei procesor mai tare - nu faci o.c. , cumperi unul superior, vrei masina mai tare - cumperi una gandita in fabrica . Asta daca doresti stabilitate si fiabilitate , de fun poti face ce vrei . Pana nu se umbla la serii totul e legal , ca risti sa te trezesti cu chiulasa in brate e alta poveste ... Edited by ldpe, 13 June 2017 - 15:18. |
#12
Posted 13 June 2017 - 15:20
#13
Posted 13 June 2017 - 15:31
Ann0nyym0us, on 13 iunie 2017 - 14:42, said:
Interne de 1.6? Alea de Nova nu se potrivesc, iar Renault nu stiu ce motor 1.6 avea pe atunci. E vrajeala. Motorul de 1.4 de pe SuperNova este acelasi cu motorul de 1.6 de pe Logan (de altfel motorul de pe supernova 1.4 e pus si pe logan 1.4). doar ca difera internele, capacitatea cilindrica normal, unul e 1.4 altul e 1,.6. nu e deloc SF , destui din logan, solenza, supernova 1.4 le-au adus in jurul a 95-100-105cp folosindu-se de motorul de 1.6 8v. eu sincer nu as cumpara masina aia. ca masina de zi cu zi nu e ce trebuie, ramane sa zici ca o iei sa iti faci vreo nebunie, sa iti bati joc de masini cu 120-140cp pe la semafor )) dar totusi chiar si ptr placerea asta, vrei masina ieftina sa traga iei vreun golf3, o pisica e36 etc.... Edited by bossake, 13 June 2017 - 15:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users