Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 

Ce masina sa imi iau ? Polo sau Corsa?

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
am in familie atat un corsa 1.3 cdti cat si un golf4 1.4 benzina (dar aceleasi motoare de 1.4 benzina le gasesti si pe polo). ambele masini sunt din 2003, cumparate la second in 2006 pe la 40-50k km si in prezent ambele se apropie de 250k km.
strict ca si consum de carburant: corsa papa cam 4.3-4.5% iar golful 5.2-5.5%, la drum lung de aprox 1000km, singur in masina, doar cu faruri aprinse, radio si ventilatie pe pozitia 1, fara depasiri in forta. daca mai adaugam bagaje, pasageri si ac pornit non-stop se mai adauga cam 0.8-1L la consumul fiecarei masini.
preturile la consumabile gen filtre, ulei, placute&discuri frana sunt aproximativ egale, ca de obicei cumparam aftermarket (mann, castrol, ate in ordinea enumerarii)
singura problema am avut-o la piese de caroserie cand au fost sifonate masinile, in sensul in care la noi in zona sunt enorm de multe golfuri la dezmembrari in timp ce corsa cu 3 usi am gasit mai greu si la preturi putin mai mari.

#20
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Am avut Polo 9N cu motorul de 1.2 64CP, 114.000 kilometraj real, provenienta RO - 2004. Sincer, motor foarte prost, eu l-as evita. Eu am avut probleme de la distributie pana la check engine aprins(nu se tura mai mult de 3000).
Pe partea de caroserie am avut rugina la aripi si praguri. Materialul textil de pe fetele de la usi a inceput sa se lase creand un soi de boalfa (goala evident) dar foarte urat ca si aspect.

In rest, foarte puturos, galagios. Consum 9 primavara toamna (cand nu folosesti AC), 10 vara (AC), 10-10.5 iarna cand e foarte frig.

Nu stiu cum e 1.4 diesel sau benzina.

 tehnics, on 13 iunie 2017 - 01:31, said:

Daca imi aduc aminte cred ca era 6%.

Cu siguranta in oras aveai consum 6 la un motor de 1.4 benzina. Eu zic ca nu-ti aduci tu aminte. Sotia mea birjareste un Ford KA 1.3 benzina din 1998 deci aceeasi generatie cu ce ai avut tu si are 8. Deh..motor de generatie veche.

Edited by paul_kelso, 13 June 2017 - 09:17.


#21
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Nu este vorba neaparat de generatiile motoarelor. Dpdv tehnic diferentele nu sunt prea mare. In acelasi timp nu comparam motoarele din anii '70 cand 75 CP se scoteau din 1600 sau 1800 cmc. Vorbim de ceva asemanator ca si cilindree.
Am avut 1.4 pe Beetle. In Bucuresti imi consuma in mod normal undeva in jur de 9 la un mers linistit. Daca se adauga traficul aglomerat si aerul conditionat pornit, se ducea lin 10-11. Deci sa spui ca iti lua in oras 6, e cam trasa de par. Chiar daca Pole e mai usor. Asta e consum de mers extraurban, o idee mai alert.

#22
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Nu iti recomand cazanele din Brasov....crede-ma , polo am cautat si eu acum o luna doua pe topicuri pe aici si informatii etc.

am fost in brasov, numai cazanare aduse dinafara si lovite, tot ce e pe proprietar si stiu ca sunt bune, sar de 2500 de euro.

eu nu a-s lua TDI, 1.2 benzina sunt in stare mai buna la banii aia.

cauta ceva inmatriculat

a patit un prieten cu polo din germania, a ajuns la rar, iar acolo i-a spus ca are foarte multe elemente ne originale si nu se omologheaza, au spus ca au vazut treaba asta foarte des, diverse sisteme instalate la pedale pt femei,ca in germania doar pustimea si femeile poate batranii conduc polo, si le pun nustiu ce sisteme , le schiba toba, etc.

vezi sa corespunda elementele, mergi cu tipu la cineva care se pricepe sa vada daca elementele sunt originale, la 2-3 e permis, dar la dastea gen pedale nu merge.

#23
MMMMM

MMMMM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 04.09.2006
La banii alocati, doar printr-un noroc chior gasesti o masina in mintile ei.
Cazane (sau tigai daca preferi) recent aduse, impecabile si cu km reali (aspiratoare de bani, adevarate gauri negre) gasesti pe toate drumurile.

#24
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011
Masina SH este o MARE LOTERIE. Eu am luat un Mercedes A190 automat din 2002 la 2500 Euro. Masina arata impecabil dar dupa cateva sute de KM a picat cutia. Avantajul a fost ca a fost luata de la samsari cu acte ( firma ) si am schimbat-o cu o Laguna 2 din 2003 1.6 16V care mi-a mai facut o gaura in buget de 600 Euro ( bucse spate, distributie, placute, electromotor care a picat dupa nici o saptamana, bujii, pivoti etc.). Recomandarea mea este sa iti iei un benzinar ca este mai usor de intretinut ( reparat in caz ca are belele ). Eu am ajuns la concluzia ca masina noua este noua indiferent de marca. Multa bafta

#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 LauCalin, on 13 iunie 2017 - 09:45, said:

Am avut 1.4 pe Beetle. In Bucuresti imi consuma in mod normal undeva in jur de 9 la un mers linistit. Daca se adauga traficul aglomerat si aerul conditionat pornit, se ducea lin 10-11. Deci sa spui ca iti lua in oras 6, e cam trasa de par. Chiar daca Pole e mai usor. Asta e consum de mers extraurban, o idee mai alert.

Quote

Cu siguranta in oras aveai consum 6 la un motor de 1.4 benzina. Eu zic ca nu-ti aduci tu aminte. Sotia mea birjareste un Ford Ka 1.3 benzina din 1998 deci aceeasi generatie cu ce ai avut tu si are 8. Deh..motor de generatie veche.
Acum eu zic cam cat consuma. Ca aici la mine, unde stau eu, nu prea am oras si mai mult drum intins asta-i alta treaba si treapta a 2-3 o foloseam foarte rar...defapt sotia o folosea.
In schimb in tara am un Fiat Punto, 1,3 benzinar si se cunoaste...se duce undeva la 7-8%. Iar dieselul de la Audi A2 in oras vad ca se duce mai mult ca benzinarul la consum. In afara se schimba treaba.

Edited by tehnics, 13 June 2017 - 12:19.


#26
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Am avut Corsa C 1.2 si am condus Fabia 1.4 din 2002 (aceeasi masina). Motorul de pe Corsa (lant 16 valve) e mult mai vivace ca cel de pe Polo. Cine iti spune altceva probabil era beat cand le-a condus. Cu Corsa 174, Fabia 158 mult mai chinuit. Eu iti recomand co Corsa C cu motorul de 1.4 de 90 de cai si cu ABS. Are un interior mult mai ok la Polo (cel putin cea pe care am avut-o cu tapiterie creem si dotata bine). O sa imi multumesti dupa.

Fabia era de 75. Stiu ca sunt 3 versiuni de 60-75-100.

Edited by paranoiaaaa, 13 June 2017 - 12:31.


#27
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
In primii ani, Fabia a avut motor de 1.4 60 CP. Era un motor de provenienta Skoda. Poate aveai acel motor si in acest caz dinamica mai buna a Opelului este pe deplin justificata.

#28
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

 LauCalin, on 13 iunie 2017 - 13:13, said:

In primii ani, Fabia a avut motor de 1.4 60 CP. Era un motor de provenienta Skoda. Poate aveai acel motor si in acest caz dinamica mai buna a Opelului este pe deplin justificata.


Nup. Era de 55 Kw. Am fost la ITP cu ea. Masina unei foste. Am ramas impresionat de faptul ca avea discuri pe spate. Nu ma asteptam la clasa aia, perioada si motorul ala sa aiba. Nu are Dusterul pe toate versiunile si asta avea.

Si mai spunea cineva: caii de VW sunt diferit domne. Ahahahahah.

Acum imi aduc aminte ca am condus si Golf 4 cu motorizarea aia. Ajungi la 150 intr-un final. Cred ca si motorul de pe Renault e mai potent, de fapt e sigur. Daca esti pensionar e o masina ok.

Edited by paranoiaaaa, 13 June 2017 - 14:17.


#29
george2525

george2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 191
  • Înscris: 06.07.2009
Multumesc pentru pareri , deci ar fi oke si benzina , avand in vedere ca nu fac multi km , si acum cred ca o sa imi iau benzina,  si cred ca o Corsa.
Oricum nu ma grabesc , luna asta am sa caut si cand o sa gasesc o masina in stare buna , o sa o achizitionez si o sa va anunt :)

 alexandrualexww2, on 13 iunie 2017 - 09:49, said:

Nu iti recomand cazanele din Brasov....crede-ma , polo am cautat si eu acum o luna doua pe topicuri pe aici si informatii etc.

am fost in brasov, numai cazanare aduse dinafara si lovite, tot ce e pe proprietar si stiu ca sunt bune, sar de 2500 de euro.

eu nu a-s lua TDI, 1.2 benzina sunt in stare mai buna la banii aia.

cauta ceva inmatriculat

a patit un prieten cu polo din germania, a ajuns la rar, iar acolo i-a spus ca are foarte multe elemente ne originale si nu se omologheaza, au spus ca au vazut treaba asta foarte des, diverse sisteme instalate la pedale pt femei,ca in germania doar pustimea si femeile poate batranii conduc polo, si le pun nustiu ce sisteme , le schiba toba, etc.

vezi sa corespunda elementele, mergi cu tipu la cineva care se pricepe sa vada daca elementele sunt originale, la 2-3 e permis, dar la dastea gen pedale nu merge.




Ai cumparat pana la urma masina ? De unde ? si ce masina ?

#30
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,901
  • Înscris: 02.02.2007
am un coleg de servici care vinde un corsa d, ,2010. 1.2 benzina. masina cu istoric cunoscut, are cca 90k km
4500 euro. 2 randuri de roti, niste imbunatatiri la interior.. tare ma bate gandul sa o iau eu!

#31
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
Zgomotul de tractor la Corsa vine ori de la distributia neschimbata la timp (120000km) ori de la uleiul tinut peste durata lui, in manualul de reparatii HAYNES la Corsa prevede interval de schimb 6luni max 15 mii km ce se atinge prima data fiind motor mic si turat aprox cam ca motociletele trebuie sch uleiul des altfel adio ax came si cuzineti...
INTERVALUL DE SERVICE LUNG TIP LONG LIFE E INTERVAL FLEXIBIL nu dictat  de constructor    si nu este bun pt exploatarea din RO
LA CORSA DIN PRIMELE SERII intinzatorul hidraulic a avut un  defect de proiectare fiind subdimensionat  OPEL modificandu-l ulterior si montand unul majorat mai performant intinzatorul original se gaseste exclusiv numai in kiturile originale complete GM (OEM) (cu pinioane si suruburi)
LA CORSELE F RULATE RECOMAND VERIFICAREA SORBULUI ULEI  SI CURATAREA (prin ardere) daca sita are depuneri  LA FIECARE SCH DE DISTRIBUTIE deoarece se colmateaza cu zgura metalica din uzura motorului si se semicolmateaza rezultand deficit de ungere mai ales in zona ax came.
Evitati folosirea uleiurilor 5w30 la aceste motoare f turate si folositi 0w40  sau 5w40   si spre sfarsitul vietii motorului 10w40...
incepeti cu mobil 1 0w40  apoi treceti la valvoline syn power 5w40  10000 KM SAU 6 LUNI CE ATINGETI PRIMA DATA  si apoi  DUPA 250000 KM  daca consumul de ulei e f mare si motorul zgomotos la cald  .. 10w40 TOTAL SAU ELF  (MAX 7500KM) SAU 6 LUNI...
ATENTIE la masurarea nivelului la ulei PE JOJA  se face doar la cald(  80-90grd apa) la 5 minute de la oprire motor (cf manual OPEL)  fiind motoare cu cantitate mica de ulei sant f sensibile la scadere nivel 2-300 gr.. se  verifica si completeaza pe maxim  din 1000 in 1000 km pe max daca e nevoie.

#32
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

 paranoiaaaa, on 13 iunie 2017 - 14:15, said:

Nup. Era de 55 Kw. Am fost la ITP cu ea. Masina unei foste. Am ramas impresionat de faptul ca avea discuri pe spate. Nu ma asteptam la clasa aia, perioada si motorul ala sa aiba. Nu are Dusterul pe toate versiunile si asta avea.
Avea ca le-a pus cineva. Din fabrica avea pe spate tamburi.

#33
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

 vimann, on 05 iulie 2017 - 16:32, said:

Avea ca le-a pus cineva. Din fabrica avea pe spate tamburi.
si cum a luat itp-ul, daca de fabrica a iesit cu tamburi pe spate?

#34
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005
Gaseste-mi statie ITP care sa verifice amanuntul asta si eu ma apuc sa beau antigel.
Daca vezi vreo Fabia din generatia aia pe strada, uita-te la rotile din spate si te lamuresti singur.

#35
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 richi_e, on 15 iunie 2017 - 08:40, said:

am un coleg de servici care vinde un corsa d, ,2010. 1.2 benzina. masina cu istoric cunoscut, are cca 90k km
4500 euro. 2 randuri de roti, niste imbunatatiri la interior.. tare ma bate gandul sa o iau eu!

Mi se pare enorm de mult!

#36
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Si cit valoreaza dupa tine o masina cinstita?
Si cite crezi ca-s la vinzare acum?
Hai sa nu mai deschidem o discutie despre masini samsarite vs masini cinstite, ca-s destule.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate