Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Pierderi Antigel - VW Golf V

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017
Salut,

Tocmai ce am achizitionat un VW Golf V cu motor 2.0TDI BKD (2007) si observ ca pierd antigel dupa 15-30 km. Mentionez ca sub masina nu este nici o pata, nu sunt urme de ulei in vasul de expansiune, nu bolboroseste lichidul din vas cand accelerez, nu curge nimic pe la teava de esapament etc. Cand am cumparat masina, antigelul era intre minim si maxim. O singura data mi s-a aprins in bord senzorul de temperatura dupa care am completat cu antigel pana la jumatate (intre  min si max) si nu am mai avut probleme. Lucrul asta l-am facut de 2-3 ori intr-o luna. Ce am observat de curand e ca atunci cand incalzesc motorul(folosind webasto) nivelul de antigel creste si ajunge la maxim, iar cand pornesc masina si merg cativa km , nivelul scade.
Intrebarea mea este: E normal ceea ce se intampla? Ar trebui sa imi fac griji?
Personal nu am nici o experienta in masini si tocmai de aceea apelez aici inainte de a ma duce la service. Nu vreau sa dau bani degeaba cand defapt nu e nici o problema.

Multumesc! :D

#2
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
E normal sa creasca nivelul la lichidul de racire cind il incalzesti. Retine nivelul cald+rece si apoi tragi concluzia.

#3
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Golf 5, motor bkd terminatie chiuloasa in A si B= probleme ca se fisureaza chiuloasa dupa un anumit nr de km. Cu alte cuvinte, ai chiuloasa fisurata, si asa ai cumaprat masina. Bune rau golfurile astea, dupa cum vezi. Nu mai umbla asa ca faci alte daune, nu cauta probleme in alta parte ca sigur ai chiuloasa fisurata.

Daca o schimbi, cumpara o chiuloasa ce se termina in C( de obicei gasesti pe masini 2007/2008/2009). Primele sunt A si B si sunt proaste, toate cedeaza.

Spor la cheltuit 2000ron.

#4
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017

View PostDeenman, on 11 iunie 2017 - 15:31, said:

Golf 5, motor bkd terminatie chiuloasa in A si B= probleme ca se fisureaza chiuloasa dupa un anumit nr de km. Cu alte cuvinte, ai chiuloasa fisurata, si asa ai cumaprat masina. Bune rau golfurile astea, dupa cum vezi. Nu mai umbla asa ca faci alte daune, nu cauta probleme in alta parte ca sigur ai chiuloasa fisurata.

Daca o schimbi, cumpara o chiuloasa ce se termina in C( de obicei gasesti pe masini 2007/2008/2009). Primele sunt A si B si sunt proaste, toate cedeaza.

Spor la cheltuit 2000ron.

Nu stiu ce sa zic in privinta asta. Nu zic ca nu ai avea dreptate, dar totodata citind despre eventualele simptome atunci cand ai probleme cu garnitura de chiuloasa nu ar avea sens. Mai astept pareri si daca e, o sa ma duc pentru o verificare!

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu e garnitura de chiuloasa! e fisurata chiuloasa, e o diferenta.  Stii in ce consta verificarea?:))


Se de jos chiuloasa, se face test de etansare pe banc de proba, si apoi se arunca si se ia alta. Stai lejer, nu ai ce face, si nu exista alte piese de schimbat mai ieftine inainte ca sa excluzi acest minunat defect. Intreaba utilizatorii de bkd, cei care au chiuloasa tip A din 2004 pana in 2007, sa vezi ca toti au schimbat chiuloasa.  Initial fisura este mica, dupa care creste pana pierzi tot.

"
Motorul 2.0 TDI BKD este vestit pentru astfel de probleme,(trepidatii si pierdere de antigel) se discuta problema asta de cativa ani buni. Multi au spus ca de vina e chiulasa, a fost un lot prost. Dupa 2007 au cica au remediat problema. Chiuloasele norocoase sunt cele care se termina seria in litera "C" . Tot in litera "C" se termina si a mea. Problema mea e ca nici pana in ziua de azi nu am gasit un service serios cu oameni pasionati. Doar lichele care isi dau cu parerea. Pentru ca este o lucrare mai ampla si necesita ceva cunostinte mecanice nu vreau sa imi duc masina la orice vulcanizare dar nici la serviceul VW nu-mi permit... Astept ceva sugestii de service-uri sau oameni care sunt dispusi sa lucreze profesionist bineinteles contracost. Daca ne strangem mai multi cu aceeasi problema poate mergem toti la un service care e dispus sa faca si o reducere :)."

Cauta pe forumul VW sa vezi ce nu vorbesc aiurea.

#6
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017

View PostDeenman, on 11 iunie 2017 - 15:55, said:

Nu e garnitura de chiuloasa! e fisurata chiuloasa, e o diferenta.  Stii in ce consta verificarea?Posted Image)


Se de jos chiuloasa, se face test de etansare pe banc de proba, si apoi se arunca si se ia alta. Stai lejer, nu ai ce face, si nu exista alte piese de schimbat mai ieftine inainte ca sa excluzi acest minunat defect. Intreaba utilizatorii de bkd, cei care au chiuloasa tip A din 2004 pana in 2007, sa vezi ca toti au schimbat chiuloasa.  Initial fisura este mica, dupa care creste pana pierzi tot.

"
Motorul 2.0 TDI BKD este vestit pentru astfel de probleme,(trepidatii si pierdere de antigel) se discuta problema asta de cativa ani buni. Multi au spus ca de vina e chiulasa, a fost un lot prost. Dupa 2007 au cica au remediat problema. Chiuloasele norocoase sunt cele care se termina seria in litera "C" . Tot in litera "C" se termina si a mea. Problema mea e ca nici pana in ziua de azi nu am gasit un service serios cu oameni pasionati. Doar lichele care isi dau cu parerea. Pentru ca este o lucrare mai ampla si necesita ceva cunostinte mecanice nu vreau sa imi duc masina la orice vulcanizare dar nici la serviceul VW nu-mi permit... Astept ceva sugestii de service-uri sau oameni care sunt dispusi sa lucreze profesionist bineinteles contracost. Daca ne strangem mai multi cu aceeasi problema poate mergem toti la un service care e dispus sa faca si o reducere Posted Image."

Cauta pe forumul VW sa vezi ce nu vorbesc aiurea.

Intradevar nu stiu diferenta, dar si dupa cum am mentionat la inceput: Nu am experienta si nici nu ma pricep, de aceea am am decis sa postez aici. Insa multumesc pentru ajutor. Cel mai probabil o sa mai astept pentru ca nu am bugetul necesar acum incat sa ma duc sa o schimb, dar o sa tin cont de chiuloasa in C.

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
BKD = chiuloasa Posted Image

Este un mecanic foarte bun pe VW in Bacau.

#8
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Fum alb  (abur) la evacuare ?

#9
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017

View Postketa, on 11 iunie 2017 - 16:20, said:

Fum alb  (abur) la evacuare ?

Nu, absolut deloc. De asemenea nici nu curge nimic.

#10
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
La chiuloasa fisurata, nu se vede antigelul, pt ca se prelinge foarte putin pe o suprafata foarte incinsa, nu ajunge sa faca balta sub masina.

Iar fum pe evacuare vezi deja cand e stare critica, el ajunge afara din motor, nu se duce in cilindri si nu vezi fum pe evacuare. Chiuloasa se fisureaza spre exterior, deci ...nu ai cum sa-ti dai seama, decat ca scade nivelul antigelului si faptul ca e o problema des intalnita. Bineinteles, mai poate fi si pompa de apa, sau un o-ring.

#11
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,293
  • Înscris: 13.01.2011
O să bag un off, nu se știe cind o să fie de folos :peacefingers:
Merg si pun instalație de gaz, merg cu mașina, controlez lichidele, des, deh, moda veche, hooopa, lichid de răcire sub nivel, merg si cumpăr antigel, pun cu apa, ok.
Mai merg, controlez intr-o dimineata, hooopa, lichid spre minim, wtfac :eek:
Mă, zic eu, inainte de instalare gpl nu avea probleme, ma uit sub mașină :eek: băi ej" prost, antigel, balta.

Mă gindesc eu... gugustiucul ala de mecanic nu a strins ceva coliere, bag si luminez cu lanterna de la telefon pe la motor, siiii... supura la un furtun, string acolo, string mai multe care nu curgeau dar erau la limita de slab strinse.
Am pus iar antigel, iar apa, controlat zilnic, de atunci nivelul este bun in bazin :peacefingers:

Scuze de off :)

Edited by crisstonne, 11 June 2017 - 16:58.


#12
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Nu e OFF , e o experienta impartasita, asta e rolul forumului.

Despre problema initiatorului, daca nu curge la motor, daca nu baga presiune in vas, daca nu scoate fum alb la evacuare......ar mai fi instalatia de climatizare, Ceva umiditate pe interior, radiatorul de incalzire ?

#13
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017

View Postketa, on 11 iunie 2017 - 16:57, said:

Nu e OFF , e o experienta impartasita, asta e rolul forumului.

Despre problema initiatorului, daca nu curge la motor, daca nu baga presiune in vas, daca nu scoate fum alb la evacuare......ar mai fi instalatia de climatizare, Ceva umiditate pe interior, radiatorul de incalzire ?
Nu am deloc umiditate in interior. Tocmai ce m-am dus sa verific inca o data daca baga presiune in vas. Am desfacut capacul si am rugat pe cineva sa tureze motorul pana in 2500 rpm, din nefericire apare o foarte mica bolborosire, gen un fel de spuma sa zic. Sa inteleg ca pana la urma o fi chiuloasa. Un alt lucru pe care vreau sa il mentionez e ca este un cod pe motor care se termina in C, asta semnificand ca e o chiloasa in C din ce am citit. Probabil am avut un ghinion...Sper inca sa fie altceva!

Edited by AlinSt23, 11 June 2017 - 17:07.


#14
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Ghinion? Motoare proaste de la VW. Toate 2.0 tdi din perioada aia te mananca de bani.

#15
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Instalatia de racire functioneaza in "mediu inchis" , este normal sa bolboraseasca in borcan. Acel borcan are o supapa de presiune , care la o adica elimina presiunea in excces.peste limita. Aerisirea circuitului de racire nu este necesara se face automat , de aceea cateodata se vad bule in vas.

Daca in borcan face spuma, sau se observa depuneri de ulei, atunci este problema cu motorul.

Edited by keta, 11 June 2017 - 17:51.


#16
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,682
  • Înscris: 22.11.2007
Alin, daca pierzi 1L de antigel in 15 km eu cred ca e imposibil sa nu iti dai seama pe unde curge.
Lasa masina la relanti o ora si stai langa ea cu o lanterna si e imposibil sa nu vezi unde curge. Chiar daca este chiuloasa fisurata avand in vedere ca pierzi atat de repede trebuie sa se vada ori pe scut, ori jos pe asfalt.

in cel mai rau caz faci testul asta cu masina la o groapa/elevator.

Edited by bossake, 11 June 2017 - 17:51.


#17
AlinSt23

AlinSt23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.06.2017

View Postketa, on 11 iunie 2017 - 17:49, said:

Instalatia de racire functioneaza in "mediu inchis" , este normal sa bolboraseasca in borcan. Acel borcan are o supapa de presiune , care la o adica elimina presiunea in excces.peste limita.

Daca in borcan face spuma, sau se observa depuneri de ulei, atunci este problema cu motorul.

Ulei clar nu este, iar cand am spus spuma, ma refer la faptul ca atunci cand e o vibratie in apa si sunt mici bulbuci ca sa le zic asa. Nicidecum spuma!! (probabil m-am exprimat gresit!)

View Postbossake, on 11 iunie 2017 - 17:50, said:

Alin, daca pierzi 1L de antigel in 15 km eu cred ca e imposibil sa nu iti dai seama pe unde curge.
Lasa masina la relanti o ora si stai langa ea cu o lanterna si e imposibil sa nu vezi unde curge. Chiar daca este chiuloasa fisurata avand in vedere ca pierzi atat de repede trebuie sa se vada ori pe scut, ori jos pe asfalt.

in cel mai rau caz faci testul asta cu masina la o groapa/elevator.

Sub nici o forma nu pierd 1L. Nivelul de antigel nu scade niciodata mai mult de minim sa spunem. Uneori inainte sa plec dimineata verific nivelul antigelului si se intampla ca intr-o zi sa fie normal, intr-o zi sa fie la minim si tot asa! Senzorul in bord nu mi se aprinde cand e la minim. AM parcurs si 150 km si tot nu a scazut mai mult de minim, doar are momente cand arata nivelul bun si momente cand nu.(Ceea ce banuiesc ca nu e normal, ar trebui ca nivelul sa fie constant)
Pana acum nu am fost nevoit sa completez decat cu aprox. 500 ml de antigel in 2000 km parcursi.

Edited by AlinSt23, 11 June 2017 - 18:06.


#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Trebuie sa iei nivelul in aceleasi conditii. Preferabil dimineata dupa cateva ore bune (8-10) ore de repaus a motorului, cand e aproximativ aceeasi temperatura afara.
Nu te uita la nivel cand e motorul cald sau a fost oprit recent pentru ca din cauza temperaturii lichidul de racire se dilata. Pompa de apa face presiune in instalatie, parca undeva pe la 2 atm. Adunate cele doua pot duce la diferente foarte mari intre nivelul la rece si la cald.
Urmareste in continuare nivelul la rece, dimineata, dupa o noapte de stat.

Edited by Kroghy, 11 June 2017 - 18:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate