Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina pana in 10k EUR
#19
Posted 11 June 2017 - 18:20
[ https://secure.pic.autoscout24.net/images-big/473/858/0299858473001.jpg?3d1790b90ef4a2d8b20053bf79173ec3 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Aceasta Skoda Octavia 1.6 tdi din 2013 este ok? http://www.autoscout...orina-299858473 |
#20
Posted 11 June 2017 - 19:16
Sa va linistesc pe ambii: toate masinile SH sunt cotete, indiferent de vechime si sigla. O masina SH e ce arunca altii, de cele mai multe ori au aruncat 3 alti proprietari acelasi gunoi/cotet pana sa ajunga la voi.
Ca sa revin, cu masinile e loterie, poti avea noroc si sa nu ai probleme cu ele, sau sa ai din alea mici care nu sunt deranjante sau poti sa "stai in service mult" cum spun altii, mai ales daca te legi de toate maruntisurile, iar la SH o sa gasesti lucruri marunte o gramada. La 10.000 in principiu poti sa iei orice masina vrei, gasesti toate marcile si modelele in banii astia, unele mai vechi decat altele din motive evidente. Alegerea o faci dupa propriile criterii, in principiu dupa aspect si sigla, ca astea sunt baza la majoritatea. Edited by samebo, 11 June 2017 - 19:43. |
#21
Posted 11 June 2017 - 19:23
iceman2hot4u, on 11 iunie 2017 - 17:27, said:
In concluzie, dupa ce gasesc cateva variante ok, trebuie sa gasesc pe cineva care sa ma ajute (sa se uite la ea sa vada daca i se pare ceva ciudat) si inainte s-o cumpar sa merg cu ea la o verificare full. Asa ar fi normal. Chiar daca iei masina unui prieten, ar fi bine sa o pui la test. Nu de alta dar nu orice defect bocane. Learned it myself, care caut masina. Te costa intre 100 si 200+ lei. Desigur, dupa calculele mele daca iti trebuie sa zic 5 testari e posibil sa pierzi si 200E. Dar sunt piese care costa mai mult de atat. |
#22
Posted 11 June 2017 - 20:02
iceman2hot4u, on 11 iunie 2017 - 14:50, said:
Salut, In curand (2-3 sapt, o luna) as vrea sa achizitionez o masina SH, pana in 10k euro. ... Sincer, nu prea stiu ce sa aleg. Este prima masina pe care o s-o am. Multumesc Mare grija la alea "recent aduse", "aproape noi", "rulate doar 23k km", "verificate in germania"... Omul DIN FERICIRE si-a reparat masina pe banii neamtului dar nu toata lumea poate avea "norocul" sau... E doar un exemplu, iar tu esti incepator, nu le ai cu astea. Edited by _R_A_D_U, 11 June 2017 - 20:05. |
#25
Posted 11 June 2017 - 23:19
Logan Plus , nou , cu rabla iesi in 8000 euro si de restul bagi benzina si-ti faci " mana " .
|
#26
Posted 11 June 2017 - 23:27
Nytro84, on 11 iunie 2017 - 18:54, said:
Hai mai da-o-n pisici ce-i ala Superman il bati la fund la cata experienta si ce masina ai. Mai slabeste-ne frate cu bmw-ul ala ca nu-i facut din aur ca si tine de altfel. Toate e cotete mai putin BMW aia da masina frate-nu ti se pare ca esti putin cocalar? Pentru 4 cilindrii aspirat este un motor fantastic. Singurul upgrade pe care l-as face... un 330-335. Inca nu sunt pregatit pentru asa ceva. Te be continued Multe sunt cotete chiar de noi. N-as da auru ala din 2008 pentru un cotet de tsi fabricat in 2016, fiabilitate0, feeling 0. Masina aia face parte din perioada in care industria auto premium chiar facea masini de calitate, din toate privintele. In plus seria e9x si e6x arata foarte bine. Parca au intrat pe linia de productie din 2012 incoace. Isi pastreaza foarte bine aspectul agresiv chiar si dupa 10-12 ani de cand au fost scoase de pe linia de productie. Uite cotet made in 2016. O masina usor strivitia si din fata si din spate. https://www.google.r...frklBtokVUrV0M: Ai da 20.000 pe ea de noua? Sau pe o amarata de octavia 1.2 tsi de 105 cai? Edited by Claudiu998, 11 June 2017 - 23:32. |
#27
Posted 11 June 2017 - 23:34
Povestea clasica a detinatorilor de masini vechi si care justifica achizitia prin: pe vremea aia se faceau masini tata, nu ca acum... doar ca peste 10 ani vor spune acelasi lucru despre masinile de acum... atat de ipocriti sunt
Edited by samebo, 11 June 2017 - 23:34. |
#28
Posted 11 June 2017 - 23:38
samebo, on 11 iunie 2017 - 23:34, said:
Povestea clasica a detinatorilor de masini vechi si care justifica achizitia prin: pe vremea aia se faceau masini tata, nu ca acum... doar ca peste 10 ani vor spune acelasi lucru despre masinile de acum... atat de ipocriti sunt Din contra. Cunosc posesori care au trecut de la octavia 1, a4 b6, Passat b5 la masini noi (din generatia euro 5, 6) si la cat de problematice sunt, regreta ziua in care si-au vandut rablele. samebo, on 11 iunie 2017 - 23:19, said:
Vrei sa spui ca nu le "repara" ion la coltul strazii sau in parcarea dintre blocuri pe un pet de 3L de vin sau bere Normal ca nu, ca ala repara dupa ureche, si daca toata viata nu a fraierit decat proprietari de VW sa se joace de-a mecanicul pe masinile lor, la aia are impresia ca "se pricepe", desi de cele mai multe ori sustine ca se pricepe la toate, ca e pacat sa nu prosteasca prostul are vine la el si sa nu ii fure banii. In Romania e foarte greu sa dai de nu mecanic bun. Majoritatea sunt habarnisti si cunosc o gramada. Eu cu, cultura mea despre mecanica invatata de pe internet + de la tata , bat peste 50% din mecanicii din Romania cu ani de experienta La noi in tara, orice dorel care stie sa schimbe uleiul si filtrele si dupa cativa ani schimba si placutele si o distributie, isi deschide service auto. Edited by TruculMagic, 11 June 2017 - 23:39. |
|
#29
Posted 12 June 2017 - 07:38
Incearca asta :
http://www.opel.ro/o...stra-sedan.html E compacta, destul de confortabila, motor mai puternic decat la majoritatea sh-urilor si ceea ce-i mai important ai garantie. Pentru acestea eu zic ca merita sa mai strangi 860 Euro si sa renunti la unele optionale care vei vedea ca 90% din timp nu le vei utiliza. |
#30
Posted 12 June 2017 - 10:35
fortzoso, on 12 iunie 2017 - 07:38, said:
Incearca asta : http://www.opel.ro/o...stra-sedan.html E compacta, destul de confortabila, motor mai puternic decat la majoritatea sh-urilor si ceea ce-i mai important ai garantie. Pentru acestea eu zic ca merita sa mai strangi 860 Euro si sa renunti la unele optionale care vei vedea ca 90% din timp nu le vei utiliza. Mi-e teama ca in pret nu intra nici macar geamuri electrice spate! Iar astea intra sigur in restul de 10% din timp petrecut la volan. Scauele incalzite iar nu mi se par un moft, nici astea nu cred ca intra in pret. Modelul asta l-am recomandat unui prieten in urma discutiilor de aici, de pe forum. S-a dus la Opel si s-a intors dezumflat: marketing, a fost raspunsul. Edited by denky, 12 June 2017 - 10:36. |
#31
Posted 12 June 2017 - 17:18
iceman2hot4u, on 11 iunie 2017 - 15:09, said:
Skoda Octavia (1.2 TSI 85 CP) incepe de la 15.627 € Hyundai Elantra (1.6 128 CP) incepe de la 14.631 € (Vad ca au o promotie dar e in limita stocului disponibil) Opel Astra (1.6 115 CP) de la 15.640,00 € Sunt destul de apropiate ca pret. denky, on 12 iunie 2017 - 10:35, said:
Mi-e teama ca in pret nu intra nici macar geamuri electrice spate! Iar astea intra sigur in restul de 10% din timp petrecut la volan. Scauele incalzite iar nu mi se par un moft, nici astea nu cred ca intra in pret. Modelul asta l-am recomandat unui prieten in urma discutiilor de aici, de pe forum. S-a dus la Opel si s-a intors dezumflat: marketing, a fost raspunsul. "Alura sinuoasă, proporțiile clasice și postura robustă se combina în mod atrăgător cu execuția de excepție, calitatea tehnologiei germane si un interior stilat si elegant." Ce e german la Opel oare... nu era detinut de GM? Adica tehnologie americana, nu germana samebo, on 11 iunie 2017 - 19:16, said:
Sa va linistesc pe ambii: toate masinile SH sunt cotete, indiferent de vechime si sigla. O masina SH e ce arunca altii, de cele mai multe ori au aruncat 3 alti proprietari acelasi gunoi/cotet pana sa ajunga la voi. Nu esti nici pe departe, fii convins de asta, si nu, nu orice masina SH, indiferent de vechime si sigla, e un cotet. O tampenie mai mare nu am auzit de mult... sint masini cu 10.000km la bord, cu 6 luni vechime, cu siguranta nu e un cotet. Sint masini de showroom care au si doar cateva sute de km la bord... Si nu, nu au de cele mai multe ori 3 alti proprietari, sint f f multe cu 1 singur proprietar si unele cu 2... Attached FilesEdited by unbrutus, 12 June 2017 - 17:05. |
#33
Posted 12 June 2017 - 17:41
denky, on 12 iunie 2017 - 10:35, said:
Mi-e teama ca in pret nu intra nici macar geamuri electrice spate! Iar astea intra sigur in restul de 10% din timp petrecut la volan. Scauele incalzite iar nu mi se par un moft, nici astea nu cred ca intra in pret. Modelul asta l-am recomandat unui prieten in urma discutiilor de aici, de pe forum. S-a dus la Opel si s-a intors dezumflat: marketing, a fost raspunsul. Model: Opel Astra Caroserie: 4 uși (Sedan) Motor: 1.4 benzină / 140 HOME CO CNFPIG tUuRrEbAZoĂ Start&Stop 5/9/2017 Opel Astra Enjoy http://www.opeldibas.ro/masiniinstoc/ opelastraenjoy/ 2/3 Nivel de echipare: Enjoy Tracțiune: Față (FWD) Cilindree: 1 364 cmc (Emisii CO2=130 g/km2) Transmisie: MT6 (6+1,Manuala) Consum mediu: 5.5 litri / 100 km Dotări standard (selecție): Servodirecție progresivă; Aer condiționat manual; ABS; ESP; Sistem de frânare cu discuri ventilate față, discuri spate; Închidere centralizată cu telecomandă radio și immobilizer; 2x airbag (frontal, lateral, cortină); Buton dezactivare airbaguri pasager; Geamuri acționate electric fațăspate; Spoturi pentru citit față; O cheie pliabilă; Jante oțel 6.5J x 16" ; Fără roată de rezervă include kit de reparație anvelope (compresor, soluție de etanșare); Oglinzi electrice și încălzite; Carcasele oglinzilor în culoarea caroseriei; Mânerele exterioare în culoarea caroseriei; Centuri de siguranță față pretensionate, cu limitator de efort; Sistem de recirculare a aerului din habitaclu; Scaunul șoferului reglabil manual în 4 moduri; Reglarea coloanei volanului pe înălțime și în adâncime; Spătarul banchetei spate rabatabil 60/40; Manetă schimbător viteze în piele; Radio CD400 plus, 6 difuzoare, intrare auxiliară, Grafic Info Display, antenă scurtă, Bluetooth) ; Parasolare iluminate, spoturi pentru citit spate; Pilot automat; Computer de bord; Comenzile sistemului audio pe volan; Volan 3 spițe deluxe; Buzunare în spătarul scaunelor față; |
|
#34
Posted 12 June 2017 - 17:46
Cea mai buna varianta pentru tine este sa iei un Astra J Sedan NOU. Motor 1.4 Turbo. Il scoti la 10.500 euro cu rabla cu tot (daca mai e in vigoare). Cea ce nu-ti vor zice multi dealeri este faptul ca producatorul iti ofera o vopsea metalizata gratuit (Argintiu Magnetic - Flip Chip). Iti recomand sa pui si pachetul enjoy (cu volan din piele, climatronic si inca ceva), te incadrezi in banii de mai sus. O masina noua nu o poti compara cu una sh, pentru ca, de bine, de rau, macar ai o garantie in care-ti vor fi remediate problemele, daca vei avea.. La sh.. nu prea ai garantie si ramai cu buza umflata.
Decizia iti apartine, dar eu asta iti recomand si cred ca este cea mai buna alegere in acest buget. Edited by Yukoto, 12 June 2017 - 17:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users