Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cutie viteze intra greu cu motorul pornit pe loc.
Last Updated: May 24 2021 12:42, Started by
silenced
, Jun 11 2017 14:20
·
0
#19
Posted 11 June 2017 - 15:33
Sachs mai au prostul obicei sa ambaleze de la valeo sau luk. Nu mai este ce au fost de o buna bucata de timp ...
|
#20
Posted 11 June 2017 - 15:37
Atunci Luk ramane am vazut ca e f folosit si recomandat pe forumuri... 😊
Cum aleg sa nu fie turcisme? Vroiam sa comand pe net, dar vezi ce primesti cand ai platit deja. 😞 |
#22
Posted 11 June 2017 - 15:38
Luk sunt seriosi si chiar tin ambreiajele lor.
Cauta la tine la magazin de piese auto intr-o ora maxim 2, iti aduce pe comanda ambreiajul ptr masina ta. Edited by sctnicu, 11 June 2017 - 15:39. |
#24
Posted 11 June 2017 - 19:43
eu zic sa verifici(inaite de schimbarea kit ului de ambreiaj) si bieleta antibalans(antirasturnare) . Poate sa cauzeze aceste simtome .
bafta |
#25
Posted 11 June 2017 - 19:57
Poate daca era timonerie pe tije ar fi contat ca se misca motorul in caroserie, din cauza tampoanelor sau bieletei. La mine timoneria e flexibilla pe doua cabluri.
|
#26
Posted 11 June 2017 - 20:05
silenced, on 11 iunie 2017 - 19:57, said:
Poate daca era timonerie pe tije ar fi contat ca se misca motorul in caroserie, din cauza tampoanelor sau bieletei. La mine timoneria e flexibilla pe doua cabluri. uite si la mine timoneria (la o laguna 2) e flexibila si am avut necazul asta iar dupa schimbarea bieletei au disparut problemele (si bataile motorului). bafta |
#27
Posted 11 June 2017 - 20:12
Inteleg ca ai avut batai si trepidatii din cauza tamponului bieleta, dar ceva necazuri asemanatoare cu problema mea ai avut?
Edited by silenced, 11 June 2017 - 20:13. |
#28
Posted 11 June 2017 - 20:20
silenced, on 11 iunie 2017 - 20:12, said:
Inteleg ca ai avut batai si trepidatii din cauza tamponului bieleta, dar ceva necazuri asemanatoare cu problema mea ai avut? Se poate verifica usor daca este uzata si costa mai putin de 100 de roni (banuiesc) - Nu stiu cat de greu se schimba la golf . bafta |
|
#29
Posted 11 June 2017 - 20:37
Hai sa povestesc ceva.
Daca stau cu motorul pornit si e putin vale in fata, motorul pornit, masina oprită o tin din frana, calc ambreiajul, incerc sa bag in viteza întâi, nu merge. Daca tin schimbatorul impins usor spre treapta întâi si ridic piciorul de pe frana,imediat ce incepe sa se învârtă roata, se deblochează si intra in viteza. La fel e si cu spatele, daca sunt in urcare putin, sa pot testa, stau cu piciorul pe frana, incerc sa bag marșarier, nu intra, iau piciorul de pe frana, se misca masina inapoi si intra f usor in viteza. Ee a si cuum suntt blocate sincroanele toate, suna aiurea stiu. 😞 |
#30
Posted 11 June 2017 - 20:40
Problema e ca viteza 1 si R nu sunt sincronizate. Deci nu au sincroane.
|
#31
Posted 11 June 2017 - 20:54
Da? Nu au sincroane?
Dar si celelalte trepte intra f greu, 2 greu si spre 5 din ce inbce mai usor, nu stiuu de ce.😞 |
#32
Posted 12 June 2017 - 11:59
De ce nu lasati voi chestia asta cu umblat la masina mecanicilor?
Inteleg, sunteti bagaciosi, va place sa faceti totul voi, dar de ce nu faceti asta DOAR cu priectele voastre din garaj, pe care sa nu le scoateti pe drumuri publice.... Daca nu va pasa de siguranta voastra, noua ne pasa de-a noastra. Desigur, no offence Edited by TheRipper, 12 June 2017 - 12:00. |
#34
Posted 12 June 2017 - 20:06
TheRipper, on 12 iunie 2017 - 11:59, said:
De ce nu lasati voi chestia asta cu umblat la masina mecanicilor? Inteleg, sunteti bagaciosi, va place sa faceti totul voi, dar de ce nu faceti asta DOAR cu priectele voastre din garaj, pe care sa nu le scoateti pe drumuri publice.... Daca nu va pasa de siguranta voastra, noua ne pasa de-a noastra. Desigur, no offence Exista vreo lege care sa iti interzica sa iti repari masina singur si nu stiu eu? |
#35
Posted 13 June 2017 - 12:39
silenced, on 11 iunie 2017 - 20:54, said:
Da? Nu au sincroane? Dar si celelalte trepte intra f greu, 2 greu si spre 5 din ce inbce mai usor, nu stiuu de ce. Ai pus covoras nou la sofer? Am mai intrebat. Daca nu ai pus, scoate-l p-ala pe care-l ai daca atinge pedala cand o presezi. Vezi, e vreo diferenta? Eu as merge mai intai pe partea asta sau pentru ajustarea cursei la pedala, inainte sa faci vreo prostie sau sa ti-o strice vreun prost Toate semnele arata ca nu decupleaza complet |
#36
Posted 13 June 2017 - 14:58
Stiu ca ai mai intrebat, nu e nimic schimbat la masina de ani dw zile, aceleasi covoare, sau interioare.
Asa pare ca nu debreiază complet. Se regleaza si pedala, nu e pompa hidraulica si piston? Ma duc azi la un mecanic ptr constatare, sa nu mai zica colegul nostru ca sunt pericol pe drumul public. Sunt curios ce o iesi din asta, nu am mai fos la mecanic de 4 ani, m-am descurcat pana acum. M-am obisnuit să-mi fac singur totul acasa, constructii, electrica mecanică, tot, sa nu depind de nimeni. Ma duc cu inima îndoită.😞 Edited by silenced, 13 June 2017 - 15:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users