Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cutie viteze intra greu cu motorul pornit pe loc.

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Salutare baieti,

Ca toata lumea intru si eu aici sa va cer ajutorul si sfatul.

Deci, masina Golf 4, 1.9tdi, motor AJM, cutie viteze DRW.

A inceput de cateva zile sa nu mai intre in viteze de pe loc, in special viteza 1 si Marsarier. Pot pleca cu a doua, dar si in aceasta treapta o bag destul de greu. Daca roata se invarte putin, merge f bine orice treapta de viteze, chiar si treapta intai.

Cand ma apropii de semafor de ex, franez pana aproape de oprire roata, bag in treapta intai si apoi franez de tot, altfel nu mai pot pleca de la semafor, sau plec cu treapta a doua, dar intra f greu.

Dar, de dimineata azi cand am pornito si am facut cateva manevre a mers totul super.

Ce am facut azi, pana acum. Am schimbat uleiul in cutie, a iesit cca 1 ,2 l ulei vechi, dar f frumos curat fara pilituri sau altceva. In contrast cu uleiul de la Polo, la cutie, l-am schimbat acum doua saptamani, agata treapta 4 si 5, si uleiul era negru negru in cutie, ca cel de la motor, dar asta e alta discutie, poate pe alta arie, la polo.  

Ce vroiam sa scot in evidenta e ca la golf uleiul e a fost in cutie f curat si frumos.

Am completat si lichid de frana, era cam scazut nivelul.

Am reglat timoneria ca in instructiunile de pe forum, adica blocat arcurile, apasat bagat pinul la cutie, blocat schimbatorul cu un imbus in locas, apoi deblocate arcurile de reglaj, unse inainte sa mearga usor. Scoase pinul de la cutie si imbusul de bl;ocare schimbator. Toate treptele merg perfect cu motorul oprit. Terminat reglajul la Timonerie.

Apoi pornita masina, intra perfect in toate treptele, (dar asa intra si de dimineata, desi nu facusem nimic de ieri de cand nu mai intra).

Ma gandesc ca are legatura cu plecatul la drum, cand se incalzeste ceva, sau se roteste roata mult.

Am plecat la o proba de drum, opream din km in km sa vad cum intra de pe loc.

Dupa cca 2 opriri, in 1-2 km a inceput sa agatate treapta 1, putin la inceput si apoi din ce in ce mai rau. Dupa 3-4 km nu mai intra aproape deloc pe loc, la plecarea de pe loc. Abia am venit acasa, plecand de pe loc cu treapta 2 de viteza, sau bagand treapta 1 pana sa se opreasca roata.

Mentionez ca ambreiajul nu patineaza, nu tremura pedala sau ambreiajul sau nu simt nimic deosebit.

AM masinuta de 6 ani deja, ii stiu zgomotele, vreau sa cred si nu e nimic deosebit, zgomote sau trepidatii.

Daca ma intrebati de km din bord, totul e relativ, eu am luat-o acum 6 ani personal din Germania, Nurnberg, targ, avea cca 240 000 de km, (teoretic, nu stiu cat de reali). Eu am facut in sase ani cca 110 000 km.

Ce parere aveti, astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Multumesc anticipat, Vali



#2
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
schimba kitul de ambreiaj. Sa fie complet

#3
Uteib

Uteib

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,128
  • Înscris: 08.06.2017
Timonerie ok, ulei ok, nu vad ce ar putea sa fie decat ambreiajul.

#4
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Multumesc de raspuns.
Poti fi sigur de asta, te intreb deoarece set complet la masina mea, Luk e 1800, Sachs 2000, fara manopera. Deci trebuie sa fim siguri.

Deci, ce crezi ca e defect? Placa, nu debreiaza complet, dar de ce se vede doar pe loc, in mers intra perfect, nu agata, nu caraie, nimic.
Nu cred sa fie nici pistonul din ambreiaj, cel cu rulment, pot face oricate pedale, nu intra mai usor....



#5
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Nu debraiaza complet . Reglaj .

Edited by unucelalalt, 11 June 2017 - 14:38.


#6
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Ambreiajul. Schimba-l. E consumabil.

#7
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Nu debreiaza de ce crezi, o fi soarele tocit, decalit?
Sau pistonul?
Dar pot face oricate pedale, nu se cunoaste nimic bun...

#8
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 unucelalalt, on 11 iunie 2017 - 14:37, said:

Nu debraiaza complet . Reglaj .

De pe vremea daciilor 1300 nu cred ca mai exista reglaj manual pentru ambreiaj. Toate masinile moderne au ambreiaj cu auto-reglaj.

#9
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Ce reglaj daca nu debreiaza, e hidraulic, nu pe cablu...

#10
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Sa fie ca o protectie ptr disc si volanta, daca se uzeaza sub o anumita grosime, pistonul impingator sa ajunga la capat si sa nu mai poata debreia f bine, iar asta se simte la cuplarea in viteza pe loc?
Sa fie asta problema?
Mentionez inca odata ca nu patineaza, trepideaza sau altceva.

#11
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Pedala de ambreiaj are aceeași cursă ca și până acum sau ține mai jos?
Să nu fie problemă la pompa de ambreiaj. Eu sunt la a 6-a pompă în doi ani la un Opel Astra H.

#12
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Nu simt nici o diferenta, nici la cursa pedala, la nimic! 😞
Pot face oricate pedale, nu se simte nici o diferenta.
Daca era pompa de ambreiaj, la repetarea apasarii ambreiajului nu ar fi trebuit sa debreieze mai bine?

Plus ca daca se învârte putin roata, merge super orice treapta.
Nu pot fi duse toate sincroanele, nu?

Edited by silenced, 11 June 2017 - 15:07.


#13
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Verifica si lichidul hidraulic de ambreiaj. La multe masini e comun cu vasul si lichidul de frana.

#14
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Am scris in primul post, am completat putin lichidul de frana, nu cred ca e separat...😞

#15
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
la tine e placa de presiune (soarele)
Pune kit ambreiaj Luk sau Exedy.

#16
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Nu Sachs?

Sa fie uzat soarele?
La mine placa si rulmentul sunt pana in 1000 ron.
Daca trebuie si Volanta dubla creste mult pretul, aproape de 2000...!


#17
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Daca nu vibreaza-trepideaza la plecarea de pe loc, volanta cu masa dubla e in regula.

Oricum, avand in vedere ca ai 110k plus cat o mai fi avut kitul de ambreiaj la momentul cumpararii masinii sh, eu zic ca e respectabil cat te-a tinut.

Ia in considerare ca discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul de presiune sunt consumabile. Exact ca placutele de frana. La placutele de frana nu stai sa te tocmesti cand s-au dus. Le schimbi si gata. Asa si ambreiajul. Daca nu vrei sa prinzi ziua in care nu mai poti baga deloc in viteze in nicio treapta, te sfatuiesc ca maine dimineata sa faci programare la service si sa comanzi kitul cu ce trebuie si cat costa. Marca e irelevanta daca sunt din top 5 producatori mondiali. Nu lua turcisme/chinezisme la juma' de pret ca te tin fix cat dai pe ele.

Daca vinzi masina imediat dupa la un fraier merg si ieftinaciuni ;)

Edited by izometric, 11 June 2017 - 15:28.


#18
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Am inteles.
Ideea e ca ar trebui sa ma apuc de desfăcut, sa vad ce e acolo, nu stiu dc să-mi fac curaj.😊

P.S. Nu vand masina, nu pacalesc pe nimeni.😊

Daca as gasi niste instructiuni, cum sa fac, ar fi super.

Edited by silenced, 11 June 2017 - 15:33.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate