Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Djihadul și supremațismul islamic în religia islamică (partea a II-a)
Last Updated: Jun 28 2017 14:53, Started by
Iochanan
, Jun 10 2017 10:51
·
0
#19
Posted 10 June 2017 - 21:09
ei8ht, on 10 iunie 2017 - 12:38, said:
mi-e complicat, pentru că ar trebui să citez din mai multe locuri, și nu ar mai avea coerența necesară. dar până la redeschidere, vin și eu cu o întrebare (cât de cât pe subiect): de ce toate căcaturile de religii care ajung și la noi pornesc din OM? vreau să aud de o religie mondială care pornește din Valea Rinului sau din Podișul Transilvaniei! Hai, da si exemple. Ce religie in afara islamului (caci la asta te-ai referit), a mai pornit din OM ? |
#20
Posted 10 June 2017 - 21:25
îîîîî?
ăăă? vreo 20 de bucăți (inclusiv forma creștinismului copiat și altoit pe cărțile evreilor) am numărat. toate de 3 lulele și toate din om. și m-am referit la toate, băi cârâitorule, nu doar la islam. toate sunt de 3 lulele. îîî? ăăă? https://en.wikipedia...the_Middle_East Edited by ei8ht, 10 June 2017 - 21:26. |
#21
Posted 10 June 2017 - 23:15
#22
Posted 11 June 2017 - 08:26
andreic, on 10 iunie 2017 - 23:15, said:
Iar vechitura asta din 2014... gresit! vechitura de vro 1400 ani ! si care continua sa ucida si azi dar desigur, asa cum deja ne-au invatat prea ilustrii multikulti, priceputi in tot si toate (mai abitir ca insasi muslimii!): - #NotAboutIslam - #WeDoNotAcceptThemEnough - #OurFaultNotAcceptingTheirCulture etc etc... nu? |
#23
Posted 13 June 2017 - 10:24
#24
Posted 28 June 2017 - 14:26
Dimitrie Cantemir, la 1722: „Tăria în dialectul Coranului se numește și se înțelege în două feluri: djihad, adică purtarea războiului sau a luptei sfinte, și gaza, adică puterea, tăria vitejiei prin care cei necredincioși și adversarii credinței muhammedane sînt învinși, supuși și uciși. Prin amîndouă numele li se poruncește muhammedanilor atât cu porunca dumnezeiască, cât și cu cea omenească un lucru foarte cumplit, anume că dacă cineva numai cu gîndul se va întoarce de la aceasta, va fi socotit necredincios și apostat. De aceea, fiecare campanie și acțiune războinică ostașii o numesc netii gaza (intenția și vrerea victoriei pentru răspîndirea credinței); pe aceasta ei o au nu numai necurmată totdeauna, pretutindeni și împotriva oricărui inamic, dar dacă nu se vor îngriji de ea când au ocazie bună și noroc se socotește păcat de moarte, ca atunci când un oștean și-ar părăsi în timpul bătăliei regimentul și tabăra.
Iată de ce le este interzisă și neîngăduită o pace trainică și veșnică cu creștinii, întrucât Coranul poruncește a-i supune cu orice chip pe cei necredincioși sau a-i converti la muhammedanism, iar dacă nu se va putea acestea a-i ucide fără nici o omenie și milă. Aceasta este fapta virtuții gaza sau la plural gazavat, și celui ce o face cu duhul și cu fapta i se va făgădui intrarea în rai prin porțile cu același nume ca aceea și se va chema gazi, adică viteaz, învingătorul vrăjmașilor lui Dumnezeu. De aceea, când li se întîmplă muhammedanilor ca pentru nevoi foarte mari să încheie pace cu prinții creștini, o asemenea pace nu este decât aceea a lupului cu oaia, (...). Așadar e de ajuns prinților creștini să mărturisească numele lui Hristos, Fiul unul născut al lui Dumnezeu Tatăl, și să respingă cartea și prorocia lui Muhammed; pentru această singură vinovăție, după zisa muftiului (una dintre expunerile și interpretările Coranului) se hotărăște că se cuvine a omorî pe toți nemuhammedanii, pînă la unul, ca pe niște vrăjmași vădiți ai lui Dumnezeu. De unde își arogă, pe lîngă îngăduința de a răpi și distruge, pe lîngă meritele înmulțirii superstiției, și titlul de gazi și moștenitor al raiului. Iar dacă, după judecata tuturor popoarelor, s-ar păzi de aceasta și și-ar lăsa vecinii în hotarele lor ca să-și ducă o viață lină și netulburată, acest lucru li s-ar socoti drept crimă și păcat de moarte.” |
#25
Posted 28 June 2017 - 14:53
Sayyid Muhammad Husayn Tabataba'i: „Fiecare făptură își protejează viața în egală măsură cu propriile interese. Asemenea celorlalți, fiecare făptură este înzestrată cu o capacitate de apărare, care îi dă posibilitatea să-și înfrunte dușmanii. Cu firea și înclinația sa înnăscută dăruită de Allah, omul crede că trebuie să se protejeze pe sine și să nimicească vrăjmașii care vor să-l distrugă și care nu renunță niciodată la ura împotriva sa. De asemenea, crede că ar trebui să-și apere drepturile, dacă cineva îi încalcă interesele vitale, și să reteze brațul infractorului prin orice mijloace posibile.
Acest fenomen natural, care este prezent fără nicio excepție în firea omului, este constant și statornic în societatea omenească; de exemplu, un dușman care amenință membrii societății sau independența ei socială este condamnat la moarte de acea societate. Acest mod de gîndire a fost predominant dintotdeauna în societățile omenești în care indivizii și comunitățile pot lua orice decizie și pot acționa riguros împotriva dușmanilor periculoși. Islamul este, de asemenea, o religie socială întemeiată pe fundamentul Tahwid-ului. Islamul îi consideră pe cei care refuză să trăiască în adevăr și dreptate dușmanii săi de moarte și tulburători ai ordinii universale. Islamul nu crede în vreo prețuire omenească și cinste în privința lor. Pentru că islamul este prin sine însuși o religie universală, fără vreun spațiu specific drept patrie și fără limite pentru adepții săi, luptă cu cel care posedă o credință idolatră și care nu acceptă adevărul și legile dumnezeiești prin logica limpede și îndemnul înțelept, pentru a-l determina să urmeze dreptatea și adevărul. Esența legilor Islamului în privința jihad-ului este aceasta și nimic altceva; întocmai cu metodele adoptate, în mod obișnuit, de fiecare societate omenească împotriva dușmanilor ei primejdioși.” (trad. V. Ilie, ed. ASA, 2010) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users