Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 

Maserati Granturismo Coupe V8 vs. Aston Martin Vantage Coupe V8

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,167
  • Înscris: 28.06.2005

View Postdon_dannielo, on 10 iunie 2017 - 08:07, said:

Prima tigaie e peste 20.000?
http://www.ebay.com/...d-/391809569262

#20
dasvik

dasvik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 31.03.2009

View Postsfantu.dracu, on 10 iunie 2017 - 09:58, said:

Eu nu sunt fan masini clasice, imi plac astea moderne mai mult. Acestea fiind zise, hai sa zicem ca la exterior treaca-mearga cum arata (personal mi se pare ca e urata cu spume, dar daca tie iti place, asta e, gusturile nu se discuta), dar interiorul ala rosu... Posted Image Posted Image Posted Image

Cat despre intrebarea initiatorului, dintre cele doua as alege Maseratti, fara nici o ezitare.

Edited by dasvik, 10 June 2017 - 12:59.


#21
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postsfantu.dracu, on 10 iunie 2017 - 09:58, said:

Auci ! Mai bine incepi cu a doua Posted Image .

#22
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008
maserati pt ca e un gt veritabil. poti merge sute bune e km cu el si sa nu te vaiti de spate sau picioare, oase etc
pt istoria masinii
pt fiabilitatea care este mult peste (am au cam at in barci grav ultimii 20 de ani)
sunetul inconfunabil
si istoria in automobilism

#23
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View Postsfantu.dracu, on 09 iunie 2017 - 23:40, said:

Daca se va intampla candva sa-mi incalc calicia si sa dau mai mult de 20.000 euro pe o tinichea, a doua va fi Maserati. Prima va fi Chevrolet Sting Ray ('63-67').

adica corvette.

View Postsfantu.dracu, on 10 iunie 2017 - 09:58, said:


acesta este modelul cel mai scump (cel mai rar) datorita geamului din spate.

#24
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,167
  • Înscris: 28.06.2005
Nimeni nu-i spune Corvette acelui model.
Cel mult C2.

#25
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Aston Vantage, trebuie musai dupa 2009 cand i-au pus motorul de 4.7, mult mai fiabil decat vechiul 4.3. De asemenea cutia automata e naspa si problematica, e dde fapt manuala robotizata, manuala normala e ok. Cu cat e mai noua cea cu cutia touchtronic cu atat e mai ok, au facut constant imbunatatiri dar tot naspa e.
Maserati granturismo, de evitat motorul de 4.2 si lent si prost, si nici nu se aude cum trebuie, motorul de 4.7 introdus mai tarziu cred ca 2010, diferenta remarcabila de performante si mai ales de sunet. Tu esti cu automatele, la Maserati Granturismo au fost doua cutii, una secventiala careia ii zic F1 sau nu stiu cum shift, nu e deloc pretabila la caracterul masinii, plus ca ai costuri uriase de intretinere, schimbul de ambreiaj costa o avere, ca aia secventiala e tot de fapt manuala robotizata si iti spun din experienta ca am avut un 4200gt cu cutia cambiocorsa, pe Granturismo cand l-au scos circa 2007 au pus aceeasi cutie care a fost si pe 4200 gt cu cateva imbunatatiri si i-au dat alt nume, la ala pe care l-am avut s-a mai stricat si nu stiu ce pompa din cutie de m-a lasat in drum si reparatia a costat niste mii de euro si vreo luna prin service, ca si schimbul de ambreiaj de altfel. Au pus in 2010-11 ca alternativa si o cutie automata clasica ZF, cu 6 trepte. Aia e treaba, e fiabila ca un tanc schimba mult mai bine si mai lin, si costuri zero ca n-ai ambreiaj ca la aia secventiala.

Alt pro la Maserati e ca ai un service in romania, destul de incompetent dar ai. La Aston trebuie sa o trimiti la reprezentanta in Viena sau Istanbul pt reparatii/revizii etc asta daca nu cunosti vreun mecanic in care ai incredere sa ii lasi un Aston pe mana. Adicatelea orice bec s-aprinde, pe langa reparatie mai baga si platforma dus intors. Aceeasi treaba si la Maserati cu cat e mai nou cu atat e mai imbunatatit si mai fiabil ca au adus constant imbunatatiri, cel mai indicat ar fi 2012+ si la una si la alta. Oricum iti trebuie si rabdare si buzunare adanci pt ambele.

Porsche rules din motive obiective!

View Postmufasa, on 09 iunie 2017 - 22:34, said:

Consumul conteaza proportional cu valoarea masinii. Iar in cazul asta nu conteaza.


Habar n-am, dar tinand cont ca GT are motor de Ferrari cred ca-i mai guturala decat AM.
4.7 ele da, 4.2 nu ca e v8 d-ala facut de ferrari sa se auda pe tonalitati inalte e o diferenta tehnica fundamentala intre cele doua pe care nu stiu sa o descriu si sunt si prea obosit sa incerc. Esenta e ca 4.7 maserati se aude cum trebuie, 4.2 e mediocru. La aston si 4.3 si 4.7 se aud bine.

Edited by emil_sv, 27 June 2017 - 00:18.


#26
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
@emil, un feedback bun ca de obicei.
Dar dupa cum zice si definitia topicului (nu e pentru sfaturi de cumparare), modelele astea 2 mi le-am scos din minte pentru o posibila achizitie, cel putin in faza actuala Posted Image .
Pe de o parte datorita faptului ca sunt prea exotice pentru plaiurile mioritice (apropos de service), cat si a scorului de intretinere care este in alta liga in care nu vreau sa intru.

Si DA, m-am gandit la ambele la 2012+, dar am uitat sa specific.
Topicul l-am deschis doar pentru a vedea cum inclina preferintele si ca sa vorbim de 2 masini misto.

#27
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 27 iunie 2017 - 08:52, said:

@emil, un feedback bun ca de obicei.
Dar dupa cum zice si definitia topicului (nu e pentru sfaturi de cumparare), modelele astea 2 mi le-am scos din minte pentru o posibila achizitie, cel putin in faza actuala Posted Image .
Pe de o parte datorita faptului ca sunt prea exotice pentru plaiurile mioritice (apropos de service), cat si a scorului de intretinere care este in alta liga in care nu vreau sa intru.

Si DA, m-am gandit la ambele la 2012+, dar am uitat sa specific.
Topicul l-am deschis doar pentru a vedea cum inclina preferintele si ca sa vorbim de 2 masini misto.
Scuze de offtopic Posted Image

Sunt misto dar sunt old news ambele, sa vedem cu ce le inlocuiesc, nici una nici alta nu au mai mult de cateva luni ramase de productie. Aston sigur scoate model nou, o sa aiba 4.0 V8 Mercedes. Maserati sa vedem, oricum mai mult ca sigur adio 4.7 V8, si probabil vor monta 3.8 V8 ala turbo. Pacat. 4.7 V8 Maserati este fara indoiala unul dintre cele mai misto ca sunet motoare fabricate vreodata. Se aude senzational pe MC Stradale. E cool sa ai una daca esti f bogat si e gen a 6 a masina, altfel sunt alternative mai bune la banii respectivi.

Interesant este Aston-ul V12 Vantage. Ala o sa fie foarte cautat in viitor cred eu si o sa creasca preturile dramatic. Productie foarte mica, V12 aspirat, si toate invelite intr-o caroserie deosebit de reusita.  Are toate calitatile pt a deveni masina de colectie.

Sincer mi-ar fi greu sa zic care imi place mai mult. Ca motor Maserati, ca si design exterior Vantage clar.

Edited by emil_sv, 27 June 2017 - 20:45.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate