Maserati Granturismo Coupe V8 vs. Aston Martin Vantage Coupe V8
Last Updated: Jun 27 2017 20:40, Started by
mufasa
, Jun 09 2017 19:42
·
0
#19
Posted 10 June 2017 - 09:58
don_dannielo, on 10 iunie 2017 - 08:07, said:
Prima tigaie e peste 20.000? |
#20
Posted 10 June 2017 - 12:57
sfantu.dracu, on 10 iunie 2017 - 09:58, said: Eu nu sunt fan masini clasice, imi plac astea moderne mai mult. Acestea fiind zise, hai sa zicem ca la exterior treaca-mearga cum arata (personal mi se pare ca e urata cu spume, dar daca tie iti place, asta e, gusturile nu se discuta), dar interiorul ala rosu...Cat despre intrebarea initiatorului, dintre cele doua as alege Maseratti, fara nici o ezitare. Edited by dasvik, 10 June 2017 - 12:59. |
#21
Posted 10 June 2017 - 19:48
#22
Posted 20 June 2017 - 23:01
maserati pt ca e un gt veritabil. poti merge sute bune e km cu el si sa nu te vaiti de spate sau picioare, oase etc
pt istoria masinii pt fiabilitatea care este mult peste (am au cam at in barci grav ultimii 20 de ani) sunetul inconfunabil si istoria in automobilism |
#23
Posted 21 June 2017 - 12:32
sfantu.dracu, on 09 iunie 2017 - 23:40, said:
Daca se va intampla candva sa-mi incalc calicia si sa dau mai mult de 20.000 euro pe o tinichea, a doua va fi Maserati. Prima va fi Chevrolet Sting Ray ('63-67'). adica corvette. sfantu.dracu, on 10 iunie 2017 - 09:58, said: acesta este modelul cel mai scump (cel mai rar) datorita geamului din spate. |
#25
Posted 27 June 2017 - 00:16
Aston Vantage, trebuie musai dupa 2009 cand i-au pus motorul de 4.7, mult mai fiabil decat vechiul 4.3. De asemenea cutia automata e naspa si problematica, e dde fapt manuala robotizata, manuala normala e ok. Cu cat e mai noua cea cu cutia touchtronic cu atat e mai ok, au facut constant imbunatatiri dar tot naspa e.
Maserati granturismo, de evitat motorul de 4.2 si lent si prost, si nici nu se aude cum trebuie, motorul de 4.7 introdus mai tarziu cred ca 2010, diferenta remarcabila de performante si mai ales de sunet. Tu esti cu automatele, la Maserati Granturismo au fost doua cutii, una secventiala careia ii zic F1 sau nu stiu cum shift, nu e deloc pretabila la caracterul masinii, plus ca ai costuri uriase de intretinere, schimbul de ambreiaj costa o avere, ca aia secventiala e tot de fapt manuala robotizata si iti spun din experienta ca am avut un 4200gt cu cutia cambiocorsa, pe Granturismo cand l-au scos circa 2007 au pus aceeasi cutie care a fost si pe 4200 gt cu cateva imbunatatiri si i-au dat alt nume, la ala pe care l-am avut s-a mai stricat si nu stiu ce pompa din cutie de m-a lasat in drum si reparatia a costat niste mii de euro si vreo luna prin service, ca si schimbul de ambreiaj de altfel. Au pus in 2010-11 ca alternativa si o cutie automata clasica ZF, cu 6 trepte. Aia e treaba, e fiabila ca un tanc schimba mult mai bine si mai lin, si costuri zero ca n-ai ambreiaj ca la aia secventiala. Alt pro la Maserati e ca ai un service in romania, destul de incompetent dar ai. La Aston trebuie sa o trimiti la reprezentanta in Viena sau Istanbul pt reparatii/revizii etc asta daca nu cunosti vreun mecanic in care ai incredere sa ii lasi un Aston pe mana. Adicatelea orice bec s-aprinde, pe langa reparatie mai baga si platforma dus intors. Aceeasi treaba si la Maserati cu cat e mai nou cu atat e mai imbunatatit si mai fiabil ca au adus constant imbunatatiri, cel mai indicat ar fi 2012+ si la una si la alta. Oricum iti trebuie si rabdare si buzunare adanci pt ambele. Porsche rules din motive obiective! mufasa, on 09 iunie 2017 - 22:34, said:
Consumul conteaza proportional cu valoarea masinii. Iar in cazul asta nu conteaza. Habar n-am, dar tinand cont ca GT are motor de Ferrari cred ca-i mai guturala decat AM. Edited by emil_sv, 27 June 2017 - 00:18. |
#26
Posted 27 June 2017 - 08:52
@emil, un feedback bun ca de obicei.
Dar dupa cum zice si definitia topicului (nu e pentru sfaturi de cumparare), modelele astea 2 mi le-am scos din minte pentru o posibila achizitie, cel putin in faza actuala . Pe de o parte datorita faptului ca sunt prea exotice pentru plaiurile mioritice (apropos de service), cat si a scorului de intretinere care este in alta liga in care nu vreau sa intru. Si DA, m-am gandit la ambele la 2012+, dar am uitat sa specific. Topicul l-am deschis doar pentru a vedea cum inclina preferintele si ca sa vorbim de 2 masini misto. |
#27
Posted 27 June 2017 - 20:40
mufasa, on 27 iunie 2017 - 08:52, said:
@emil, un feedback bun ca de obicei. Dar dupa cum zice si definitia topicului (nu e pentru sfaturi de cumparare), modelele astea 2 mi le-am scos din minte pentru o posibila achizitie, cel putin in faza actuala . Pe de o parte datorita faptului ca sunt prea exotice pentru plaiurile mioritice (apropos de service), cat si a scorului de intretinere care este in alta liga in care nu vreau sa intru. Si DA, m-am gandit la ambele la 2012+, dar am uitat sa specific. Topicul l-am deschis doar pentru a vedea cum inclina preferintele si ca sa vorbim de 2 masini misto. Sunt misto dar sunt old news ambele, sa vedem cu ce le inlocuiesc, nici una nici alta nu au mai mult de cateva luni ramase de productie. Aston sigur scoate model nou, o sa aiba 4.0 V8 Mercedes. Maserati sa vedem, oricum mai mult ca sigur adio 4.7 V8, si probabil vor monta 3.8 V8 ala turbo. Pacat. 4.7 V8 Maserati este fara indoiala unul dintre cele mai misto ca sunet motoare fabricate vreodata. Se aude senzational pe MC Stradale. E cool sa ai una daca esti f bogat si e gen a 6 a masina, altfel sunt alternative mai bune la banii respectivi. Interesant este Aston-ul V12 Vantage. Ala o sa fie foarte cautat in viitor cred eu si o sa creasca preturile dramatic. Productie foarte mica, V12 aspirat, si toate invelite intr-o caroserie deosebit de reusita. Are toate calitatile pt a deveni masina de colectie. Sincer mi-ar fi greu sa zic care imi place mai mult. Ca motor Maserati, ca si design exterior Vantage clar. Edited by emil_sv, 27 June 2017 - 20:45. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users