Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Zgomot ambreiaj (schimbat) la relantii
Last Updated: Jun 11 2019 10:14, Started by
AlleXyS1
, Jun 09 2017 16:55
·
0
#1
Posted 09 June 2017 - 16:55
Am un Ford Focus 2 tdci. Luna trecuta am schimbat kitul de ambreiaj, aveam SACHS pe ea, am pus LUK. Schimbat pentru ca, inainte se auzea un tzacanit cand masina era scoasa din viteze, zgomot care disparea odata cu apasarea ambreiajului. Masina tremura la acceleratie intre 80 si 100 km/h, iar o planetara mi s-a rupt din cutia de viteze. Dupa ce am schimbat planetara si kitul de ambreiaj, am scapat de toate aceste 3 probleme.
In urma cu doua saptamani, am avut un accident, o masina m-a lovit in roata dreapta fata. Am schimbat aripa + filtru uscator de la aerul conditionat, si nu chiar atunci, mai exact de ieri, tzacanitul ala a reaparut, disparand la apasarea ambreiajului. Majoritatea vor spune ca e rulmentul de presiune probabil, dar am citit mai multe variante pe net, si plus incidentul ala, poate fi una din variante ? : a) un mecanic de la Ford mi-a spus ca sunetul ala va reaparea chiar daca schimb kitul de ambreiaj, cica ar fi o problema generala la acest motor 1.8 TDCI, problema doar de nivel fonic in urma impactului se poate ca socul sa fi ajuns pana in cutie si in ambreiaj si sa afecteze ceva? posibil sa trebuiasca iar kitul schimbat? c) tzacanitul actual (chiar si cel de dinainte) sa nu fie de la ambreiaj (sau rulmentul de presiune), ci sa fie din cutia de viteze, un rulment ceva acolo? nota: uleiul din cutie l-am schimbat odata cu planeta La mine tacanitul se manifesta cand pedala nu este apasata. Daca ar fi problema la ambreiaj, tacanitul ar fi trebuit sa apara la apasarea pedalei ? ! ? ! Edited by AlleXyS1, 09 June 2017 - 16:56. |
#2
Posted 09 June 2017 - 17:28
Poate arcul de pe furca nu-si face treaba . La vibratii se balangane si atinge rulmentul in soare . Se vede cu mana tensiunea furcii , trage de ea si vezi daca e la capatul cusrei . La fel poate reglajul e incorect si soarele mai agata rulmentul .
|
#4
Posted 09 June 2017 - 18:23
Si eu am acelasi tăcănit la un citroen ,la fel dispare la apăsare..ce dacu o fi ??,oricum o să merg asa cu el pînă crapă ceva da ce drak poate fi ??
|
#5
Posted 09 June 2017 - 18:33
Tacanitul care il auziti se poate sa fie de la volanta, care eu cred ca e cu masa dubla. ( asa am gasit pe site-urile de piese auto, nu sunt 100% sigur ).
Ce anume ai schimbat, cand zici kit ambreiaj? A fost inclusa in schimb si volanta ? |
#8
Posted 09 June 2017 - 18:38
Dacă calc ambreiajul când tăcăne si îl eliberez nu mai tăcăne..câteodată ,câteodată tăcăne iar !!!
|
#9
Posted 09 June 2017 - 18:57
Ce ai tu acolo e zgomod de volanta obosita nu de rulment. 1.8 tdci de 115 cai are volanta bimasica si rulment hidraulic.
|
#10
Posted 09 June 2017 - 19:22
Ce înseamnă volantă obosită si cum poate face zgomot o volantă ???
|
|
#11
Posted 09 June 2017 - 19:36
Volantul bi-masic nu moare brusc. Arcurile cedeaza pe rand .In general se manifesta in trepte mici , mai ales daca nu accelerezi pentru a da inertie volantului. Atunci , la subturare si cuplare in treapta de viteza , toata solicitarea este preluata de arcuri , care nu mai lucreaza corect . Volantul lucreaza permanent . Cand se apasa ambreiajul , se decupleaza de la axul principal al cutiei si atunci , cele doua placi ale volantului falfaie din cauza uzurii .Arcurile nu mai tin cele doua parti tepene si alea se balangane ...de unde si zgomotul.
|
#12
Posted 09 June 2017 - 20:00
Cand sunt batai de genul, e recomandabil sa se schimbe volanta cu masa dubla.
Daca va uitati atenti un pic la detalii, discul de ambreiaj pentru volanta cu masa dubla nu mai are arcurile de amortizare. Toata amortizarea se face din volanta, de aici si solicitarea atat de intensa pentru ea. Exista, nu stiu insa daca pentru toate masinile, kit de conversie pentru a se reveni la volanta cu masa simpla. Totusi, e recomandabil sa se puna tot ce a pus fabrica, o schimbi odata si ai pace 200 000 km cu ea. |
#13
Posted 09 June 2017 - 20:16
Volanta se inlocuieste odata cu kitul de ambreiaj. Cine nu face asa...plateste de doua ori, manopera.
|
#14
Posted 13 June 2017 - 13:01
Deci am schimbat tot ... kit ambreiaj, rulment de presiune si volanta (masa dubla) , toate Luk. Zgomotul reaparut dupa o lovitura in roata dreapta. Chiar si uleiul din cutia de viteze.
Vroiam sa stiu daca poate fi din cutie sau e ceva obisnuit la motorul asta (cum mi-a spus un mecanic Ford), sau e din cauza loviturii. Oricum bani sa il schimb iar nu mai dau, m-a dus 2800 lei abia acum o luna ) JurasikMan, on 09 iunie 2017 - 19:36, said:
Volantul bi-masic nu moare brusc. Arcurile cedeaza pe rand .In general se manifesta in trepte mici , mai ales daca nu accelerezi pentru a da inertie volantului. Atunci , la subturare si cuplare in treapta de viteza , toata solicitarea este preluata de arcuri , care nu mai lucreaza corect . Volantul lucreaza permanent . Cand se apasa ambreiajul , se decupleaza de la axul principal al cutiei si atunci , cele doua placi ale volantului falfaie din cauza uzurii .Arcurile nu mai tin cele doua parti tepene si alea se balangane ...de unde si zgomotul. La mine e exact invers ... zgomotul dispare cand apas ambreiajul, deci cand decupleaza volanta...asta ar insemna ca nu ea este problema. Citisem undeva ca poate fi un rulment din cutie. Ma gandesc si la asta pt ca in treapta 2, agata putin, daca o avea vreo legatura Edited by AlleXyS1, 13 June 2017 - 13:06. |
#15
Posted 13 June 2017 - 13:44
Depinde ce intelegi prin tacanit! Spre exemplu daca este un tacanit de genul tachetilor de la vechile dacii, pe ala il am si eu la motorul pe benzina de pe Logan, cand calc ambreiajul dispare. Face asa de ceva ani, banuiesc discul cu rulmentul si toate cele avand in vedere ca au 180mii km si a fost si masina de incepator cativa ani. In rest e ok, nu am trepidatii cu ai tu. Si mai am un zgomot cand schimb vitezele cu motorul subturat, la cuplarea motorului cu cutia se aude un clank. Avand in vedere ca ai lovit-o intr-un mod in care altii dau dauna totala masinii, eu zic sa verifici partea asta de cuplaj cutie-motor-planetare. Sau mergi asa cu ea pana crapa si atunci afli exact unde a fost buba!
|
|
#16
Posted 13 June 2017 - 17:53
AlleXyS1, on 13 iunie 2017 - 13:01, said:
La mine e exact invers ... zgomotul dispare cand apas ambreiajul, deci cand decupleaza volanta...asta ar insemna ca nu ea este problema. Edited by dan1980_25, 13 June 2017 - 17:58. |
#17
Posted 11 June 2019 - 10:14
Salut! Aceeași problemă. Mitsubishi L400, 1998, 2.5TDI, volanta masa simpla. Kit ambreiaj schimbat acum o săptămână (fără volantă).
Cu UN detaliu în plus : zgomotul dispare ȘI când mașina se mișcă (plus la apăsarea pedalei de ambreiaj, ca la ceilalți), chiar daca e pe liber. Adică atunci când merg (foarte încet), o pun pe liber (neutru), iar zgomotul apare doar când mașina aproape se oprește. De ce...?? Exemplu filmat 10 secunde : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fmgq2aGgPNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mersi pentru eventuale lămuriri! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users