Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motor Acme , afuma bujia .

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Buna seara tuturor . Am un motor Acme , 10 cp , care afuma mereu bujia , si scoate fum ca la balamuc .
Mentionez ca : am curatat filtrul de aer .
am curatat carburatorul .
am reglat din surubul pentru aer in tot felul de pozitii .
am reglat platinile , aici nu ma pricep si intreb , cand pistonul e sus de tot , cum trebuie sa fie platinele . inchise sau deschise ??
am desfacut chiuloasa , si am curatato de fum .
Sincer , nu mai am idei , si va rog daca voi mai stiti ceva , ajutati-ma , ca inebunesc nu alta .
Multumnesc anticipat .
Am uitat sa precizez , ca iam montat si un carburator de la alt motor , alta specie ,divers decat originalul , si afuma la fel , deci nu-i problema de carburatie .

Edited by gladiatore, 07 June 2017 - 19:10.


#2
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Poate te lamuresti pe aici
https://forum.softpe...tor-acme-vt-88/

#3
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Platina se regleaza pe creasta camei ( 0,35-0,4 , sau mai bine dupa indicatia fabricantului .

" cat de sus pistonul "  Asta e alta mancare de peste - Inaltimea la care se afla pistonul in momentul in care furnizeaza scanteie e intotdeauna inainte de PMS . Valoarea se masoara cu subler sau ce ai , iar momentul avansului ( scanteia ) se regleaza din platoul cu platini . Sau ai semne pe volanta + carcasa . Valoarea tot in cartea motorului .
   Sunt date generale , nu cunosc motorul . Daca are supape poate fi si din ele ( etansare + reglaje ) . Daca totul e ok e din segmenti / cilindru .

Edited by unucelalalt, 07 June 2017 - 19:11.


#4
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Multumesc , am citit tot dar ---..... nimic . Mai astept , poate cineva , totusi se pricepe .

#5
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Doar ca si idee, bujia ai schimbat-o ?
Daca scanteia nu e ok, cam asta se intampla cu bujia, se afuma sau se umezeste.

Edited by eug3n92, 07 June 2017 - 19:14.


#6
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Este un motor in 4 timpi , deci are supape , el ca motor , se comporta bine , trage , accelereaza . Cand am desfacut chiulasa , am curatat supapele , dar la reglaje nu ma pricep .

Am schimbat vre-o 6 bujii . Cele afumate , merg perfect pe alte motoare .

#7
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Cred ca te cam depaseste iar la distanta nu se invata .

#8
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Daca nu ma depasea , mai intrebam aici ??? Multumesc oricum de compliment .

#9
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Consuma ulei? Cauta pe cineva care poate sa-ti faca un test de compresie. Scaunele de la supape, cum se prezinta? Supapele etanseaza? Ca sa le verifici, dai jos chiuloasa, si pui putina benzina pe supapele inchise. daca mentine benzina, e ok, daca dispare repede, inseamna ca nu inchde supapa respectiva.

Edited by myshyk, 07 June 2017 - 20:15.


#10
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Nu consuma nici un gram . Serios vorbbesc , nu sunt novice in ale motoarelor de acest gen , dar asta ma scoate din sarite . Daca as sti cat si cum ar fi ok compresia , insailez eu un aparat de masurat compresia , ca nu o fi avion .

#11
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
deci tu nu stii cum se regleaza platina la pms si faci compresia....hai man ce dracu, se afuma la amestec imbogatit, supape neetanse, evacuare infundata, avans mic, ai destule cauze, ideea e sa incepi de undeva, nu asa haotic

#12
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Amestec prea bogat.închidei aerul.vezi daca garniturile la carburator etansează bine,să nu mai tragă aer si prin alte părți.

#13
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Cateodata chestiile care par mai complicate sunt cele mai simple . Evacuarea nu e infundata , am probat si fara toba de esapament . Amestecul , nu-l pot regla decat din acel surub cu arc , pot sa-l invart cat si cum vreau , cand il strang maxim , da sa se opreasca . Am precizat , ca am curatat supapele , cat de bine .. nu stiu . Daca ma puteti invata , faceti-o , de critica ----stati linistiti , ma critic eu singur .

@Sile , am probat alt carburator , cu alta prindere , am facut eu adaptari , nici nu credeam ca va merge , a mers , dar tot afuma . Problema e undeva dincolo de carburator .

#14
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
nu te critica nimeni, dar trebuie sa accepti adevarul, nu poti sa inveti sa faci un motor de pe un forum, cel mult poti sa inveti principiul de functionare al unui motor si apoi sa bagi ghearele in el

#15
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Pai motorul e facut , functioneaza , doar ca nu la parametri standard . eu am intrebat de ce afuma bujia , nu cum sa-l fac . Nu vreau sa fiu nici ironic nici sarcastic , dar asta e problema mea reala . Fum negru si bujie afumata . In rest motorul functioneaza normal .

#16
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
pai daca functiona normal nu se afuma, deci nu merge normal. Ti-am zis, trage pistonul sus la pms si cu 1-2 mm inainte sa ajunga sus, atunci trebuie sa rupa platina, ala e avansul. Deschiderea platinei vezi la producator. Ce iti zic eu e asa la modul general nu specific motorului tau

#17
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Poate este consumul mare..de dă si fum negru..

#18
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016

 xcit, on 07 iunie 2017 - 21:03, said:

pai daca functiona normal nu se afuma, deci nu merge normal. Ti-am zis, trage pistonul sus la pms si cu 1-2 mm inainte sa ajunga sus, atunci trebuie sa rupa platina, ala e avansul. Deschiderea platinei vezi la producator. Ce iti zic eu e asa la modul general nu specific motorului tau
Asta voiam . O explicatie babeste . Multumesc .

@Sile , am micsorat cantitatea in paharutul decantor ...merge intrerupt , cum nui ajunge destula benzina .

Edited by gladiatore, 07 June 2017 - 21:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate