Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 

Achizitie tv livrat defect

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostCiubex, on 07 iunie 2017 - 09:43, said:

Cu OPC-ul sunt patit

Si eu. De patru ori am reclamat, de patru ori n-au facut nimic. Desi aveam cazuri solide. La unul din ele au spus "numai cine nu munceste, nu greseste". Posted Image For real ?!? Cu asta vii tu, aparator al consumatorului ? Asa ca m-am lasat pagubas cu opc-ul. (opc = orbi, porci, corupti)

#20
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Acum tv-ul este in service-ul lor si refuza sa il ia inapoi defect.
Chiar daca e comerciant online se poate rezolva.  Eu am rezolvat amiabil cu Mediagalaxy..nu stiu care sunt mai tepari dintre ei dar crede-ma ca nu a fost deloc usor si am iesit si in castig. A durat o luna ce-i drept...

View PostDaculScoril0, on 07 iunie 2017 - 09:51, said:

e foarte posibil să aibă o crăpătură fină care poate scăpa unei inspecții sumare, cum e probabil că a fost făcută în prezența curierului.

Si mie mi-e teama cu toate ca mi-a spus ca nu are nimic.

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View PostHider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:

Un LCD, nu se sparge așa ușor. Și dacă se sparge, prinde aer, iar asta se vede clar. Doar Terminator să fii, să-l spargi cu un deget la dezamare.
Și încă ceva: dacă cutia a fost sigilată, nu se putea sparge ecranul fără a face praf cutia.
Repet, dacă defectul nu este vizibil cu ochiul liber și TV-ul oprit  există șanse de rezolvare. Dar mici. Aunt prea multe variabile și în cazul de față, eu  imparțial fiind, aș da vina pe client.

#22
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Multumesc frumos de sfaturi.

#23
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Cu Mediagalaxy/Altex o mai dai la pace, dar cu Cel.ro nu prea... se bazeaza pe faptul ca pierzi timp si bani cu procese si nu o sa iei aceasta cale.
Cel.ro fac comert de anii 90, cand comerciantul te scuipa si te lua si la bataie daca pomeneai de garantie sau bani inapoi ca ti-au vandut un produs defect, chiar daca verificarea se facea in magazin dupa efectuarea platii (ca sa fie siguri ca teapa e data).

#24
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,377
  • Înscris: 08.02.2011
Poate ar trebui facuta o intelegere cu firmele de curierat sa te lase sa bagi tv-ul in priza inclus in serviciul "deschidere colet la livrare" tot in limita la alea 5 minute cum sunt si acum, asa nu ar mai fi discutii de genul asta. Sigur ca tv-ul poate fi defect, dar iti dai seama pe loc daca e displayul sau nu.

#25
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Am spus in alta parte, spun si aici: e recomandat ca TV-urile sa fie ridicate personal, dupa proba la magazin. Stiu ca la cel.ro, se poate face proba, la ei la sediu.

#26
csoka2002ro

csoka2002ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 19.04.2010

View PostValmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:

Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? Posted Image

La ecrane cu LED sau TFT nu se vede intodeauna este poate fi spart sup stratul de protectie si nu se vede decat dupa ce ai pornit aparatul

#27
dba

dba

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,257
  • Înscris: 06.12.2006
Stiu ca este tardiv, dar nu strica niciodata sa urmezi anumiti pasi inainte de achizitie:
-verificarea comerciantului online - citeste aici si aici despre probleme asemanatoare
-cateodata pretul cel mai mic poate sa ascunda anumite probleme
-pe cat posibil solicit ridicarea din sediu - prefer sa pierd timp la achizitie decat sa stau in service, reclamatii etc.
-la livrare prin curier fac poze cat intr-un concediu - colet, produs

#28
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View PostValmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:

Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? Posted Image
Cam asa se prezint situatia la display-urile moderne. Daca doar a fost atins si a crapat, nu se vede nimic , decat la o foarte atenta verificare facuta de cineva care stie exact cum sa faca acest lucru. In mod normal, fisurile nu se vad cu display-ul neiluminat.

#29
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Da, stiu, e cam trista situatia. Nu stiu ce poate rezolva...pe langa asta de regula trebuie sa bati fierul cat e cald. Eu i-am spus, sa faca in fiecare zi reclamatie si sa-i ameninte cu judecata. Poate o rezolva, totusi...

#30
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostYOUR_GOD, on 07 iunie 2017 - 10:02, said:

Un LCD, nu se sparge așa ușor.

Cum zice neamtul, doch! Se sparge, chiar ma mir cum poti instala OLED-urile. Pana si ouale sint mai rezistente.

Edited by Ion_de_la_Raion, 07 June 2017 - 11:46.


#31
gekkado

gekkado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 25.09.2007

View PostHider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:

Ce retur, cand celor de la magazin li s-a semnalat problema?

View PostElsaAn, on 07 iunie 2017 - 09:11, said:


Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service...


Spusesem sa faca retur si, in functie de raspunsul celor de la magazin sa vada ce face in continuare. N-am stiut ca l-au trimis la service (aici e greseala, dupa parerea mea mai bine facea retur)

#32
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Pai retur nu avea voie sa faca conform termenilor si conditiilor Cel.ro. Daca produsul livrat prezinta semne de uzura/lovituri, clientul nu mai are dreptul sa faca retur.
Este un abuz parerea mea dar asta e realitatea...

#33
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostIon_de_la_Raion, on 07 iunie 2017 - 11:45, said:

Cum zice neamtul, doch! Se sparge, chiar ma mir cum poti instala OLED-urile. Pana si ouale sint mai rezistente.
Se sparg destul de usor, cine nu ma crede poate testa. Cumpera unul si trantesti cutia de mai multe ori de la inaltimi generoase... dupa ce o deschizi s-ar putea sa constati ca pannelul e crapat :D

Practic simulezi conditiile in care ele sunt transportate prin depozitele proprii si prin depozitele/masinile curierilor.

#34
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

View PostElsaAn, on 07 iunie 2017 - 12:38, said:

Pai retur nu avea voie sa faca conform termenilor si conditiilor Cel.ro. Daca produsul livrat prezinta semne de uzura/lovituri, clientul nu mai are dreptul sa faca retur.
Este un abuz parerea mea dar asta e realitatea...
Nu este un abuz. Atat timp cat astfel de probleme (urme de lovituri, uzura sau zgarieturi) nu sunt semnalate la receptia produsului, nu se poate sti daca ele existau inainte sa-l primesti sau tu le-ai provocat.
Prin asta orice magazin se apara, ca nu cumva sa cumperi un produs, sa-l strici din neatentie sau rea vointa, iar ei sa ramana cu paguba.

#35
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016

View PostHider141, on 07 iunie 2017 - 13:07, said:

Nu este un abuz. Atat timp cat astfel de probleme (urme de lovituri, uzura sau zgarieturi) nu sunt semnalate la receptia produsului, nu se poate sti daca ele existau inainte sa-l primesti sau tu le-ai provocat.
Prin asta orice magazin se apara, ca nu cumva sa cumperi un produs, sa-l strici din neatentie sau rea vointa, iar ei sa ramana cu paguba.

Ai dreptate dar zi-mi si mie ce puteai face in cazul acesta? La livrare femeia s-a uitat la el si era ok...abia dupa ce l-au bagat in priza au observat problema.
Toti mentioneaza ca poti sa deschizi coletul in fata curierului, dar nu sa-l pui si in functiune. Este o mare diferenta.

#36
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postsamebo, on 07 iunie 2017 - 12:49, said:

Se sparg destul de usor, cine nu ma crede poate testa. Cumpera unul si trantesti cutia de mai multe ori de la inaltimi generoase... dupa ce o deschizi s-ar putea sa constati ca pannelul e crapat Posted Image

Practic simulezi conditiile in care ele sunt transportate prin depozitele proprii si prin depozitele/masinile curierilor.

Nici nu trebuie sa faci asta. Unul si-a pus televizorul pe perete si a apasat foarte usor pe ecran si poc! Ecranele astea sint foarte subtiri si foarte mari. Incercati sa ridicati unul (eu am facut-o), daca il prinzi de o latura, se curbeaza si imediat se rupe ca un biscuite.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate