Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Achizitie tv livrat defect
Last Updated: Jun 08 2017 22:39, Started by
ElsaAn
, Jun 07 2017 08:44
·
0
#19
Posted 07 June 2017 - 09:52
Ciubex, on 07 iunie 2017 - 09:43, said:
Cu OPC-ul sunt patit Si eu. De patru ori am reclamat, de patru ori n-au facut nimic. Desi aveam cazuri solide. La unul din ele au spus "numai cine nu munceste, nu greseste". For real ?!? Cu asta vii tu, aparator al consumatorului ? Asa ca m-am lasat pagubas cu opc-ul. (opc = orbi, porci, corupti) |
#20
Posted 07 June 2017 - 09:55
Acum tv-ul este in service-ul lor si refuza sa il ia inapoi defect.
Chiar daca e comerciant online se poate rezolva. Eu am rezolvat amiabil cu Mediagalaxy..nu stiu care sunt mai tepari dintre ei dar crede-ma ca nu a fost deloc usor si am iesit si in castig. A durat o luna ce-i drept... DaculScoril0, on 07 iunie 2017 - 09:51, said:
e foarte posibil să aibă o crăpătură fină care poate scăpa unei inspecții sumare, cum e probabil că a fost făcută în prezența curierului. Si mie mi-e teama cu toate ca mi-a spus ca nu are nimic. |
#21
Posted 07 June 2017 - 10:02
Hider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:
Un LCD, nu se sparge așa ușor. Și dacă se sparge, prinde aer, iar asta se vede clar. Doar Terminator să fii, să-l spargi cu un deget la dezamare. Și încă ceva: dacă cutia a fost sigilată, nu se putea sparge ecranul fără a face praf cutia. Repet, dacă defectul nu este vizibil cu ochiul liber și TV-ul oprit există șanse de rezolvare. Dar mici. Aunt prea multe variabile și în cazul de față, eu imparțial fiind, aș da vina pe client. |
#23
Posted 07 June 2017 - 10:05
Cu Mediagalaxy/Altex o mai dai la pace, dar cu Cel.ro nu prea... se bazeaza pe faptul ca pierzi timp si bani cu procese si nu o sa iei aceasta cale.
Cel.ro fac comert de anii 90, cand comerciantul te scuipa si te lua si la bataie daca pomeneai de garantie sau bani inapoi ca ti-au vandut un produs defect, chiar daca verificarea se facea in magazin dupa efectuarea platii (ca sa fie siguri ca teapa e data). |
#24
Posted 07 June 2017 - 10:13
Poate ar trebui facuta o intelegere cu firmele de curierat sa te lase sa bagi tv-ul in priza inclus in serviciul "deschidere colet la livrare" tot in limita la alea 5 minute cum sunt si acum, asa nu ar mai fi discutii de genul asta. Sigur ca tv-ul poate fi defect, dar iti dai seama pe loc daca e displayul sau nu.
|
#25
Posted 07 June 2017 - 10:34
Am spus in alta parte, spun si aici: e recomandat ca TV-urile sa fie ridicate personal, dupa proba la magazin. Stiu ca la cel.ro, se poate face proba, la ei la sediu.
|
#26
Posted 07 June 2017 - 10:35
Valmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:
Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? La ecrane cu LED sau TFT nu se vede intodeauna este poate fi spart sup stratul de protectie si nu se vede decat dupa ce ai pornit aparatul |
#27
Posted 07 June 2017 - 10:57
Stiu ca este tardiv, dar nu strica niciodata sa urmezi anumiti pasi inainte de achizitie:
-verificarea comerciantului online - citeste aici si aici despre probleme asemanatoare -cateodata pretul cel mai mic poate sa ascunda anumite probleme -pe cat posibil solicit ridicarea din sediu - prefer sa pierd timp la achizitie decat sa stau in service, reclamatii etc. -la livrare prin curier fac poze cat intr-un concediu - colet, produs |
#28
Posted 07 June 2017 - 11:02
Valmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:
Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? |
|
#29
Posted 07 June 2017 - 11:09
Da, stiu, e cam trista situatia. Nu stiu ce poate rezolva...pe langa asta de regula trebuie sa bati fierul cat e cald. Eu i-am spus, sa faca in fiecare zi reclamatie si sa-i ameninte cu judecata. Poate o rezolva, totusi...
|
#30
Posted 07 June 2017 - 11:45
#31
Posted 07 June 2017 - 12:28
Hider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:
Ce retur, cand celor de la magazin li s-a semnalat problema? ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 09:11, said: Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service... |
#32
Posted 07 June 2017 - 12:38
Pai retur nu avea voie sa faca conform termenilor si conditiilor Cel.ro. Daca produsul livrat prezinta semne de uzura/lovituri, clientul nu mai are dreptul sa faca retur.
Este un abuz parerea mea dar asta e realitatea... |
#33
Posted 07 June 2017 - 12:49
Ion_de_la_Raion, on 07 iunie 2017 - 11:45, said:
Cum zice neamtul, doch! Se sparge, chiar ma mir cum poti instala OLED-urile. Pana si ouale sint mai rezistente. Practic simulezi conditiile in care ele sunt transportate prin depozitele proprii si prin depozitele/masinile curierilor. |
|
#34
Posted 07 June 2017 - 13:07
ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 12:38, said:
Pai retur nu avea voie sa faca conform termenilor si conditiilor Cel.ro. Daca produsul livrat prezinta semne de uzura/lovituri, clientul nu mai are dreptul sa faca retur. Este un abuz parerea mea dar asta e realitatea... Prin asta orice magazin se apara, ca nu cumva sa cumperi un produs, sa-l strici din neatentie sau rea vointa, iar ei sa ramana cu paguba. |
#35
Posted 07 June 2017 - 13:18
Hider141, on 07 iunie 2017 - 13:07, said:
Nu este un abuz. Atat timp cat astfel de probleme (urme de lovituri, uzura sau zgarieturi) nu sunt semnalate la receptia produsului, nu se poate sti daca ele existau inainte sa-l primesti sau tu le-ai provocat. Prin asta orice magazin se apara, ca nu cumva sa cumperi un produs, sa-l strici din neatentie sau rea vointa, iar ei sa ramana cu paguba. Ai dreptate dar zi-mi si mie ce puteai face in cazul acesta? La livrare femeia s-a uitat la el si era ok...abia dupa ce l-au bagat in priza au observat problema. Toti mentioneaza ca poti sa deschizi coletul in fata curierului, dar nu sa-l pui si in functiune. Este o mare diferenta. |
#36
Posted 07 June 2017 - 14:07
samebo, on 07 iunie 2017 - 12:49, said:
Se sparg destul de usor, cine nu ma crede poate testa. Cumpera unul si trantesti cutia de mai multe ori de la inaltimi generoase... dupa ce o deschizi s-ar putea sa constati ca pannelul e crapat Practic simulezi conditiile in care ele sunt transportate prin depozitele proprii si prin depozitele/masinile curierilor. Nici nu trebuie sa faci asta. Unul si-a pus televizorul pe perete si a apasat foarte usor pe ecran si poc! Ecranele astea sint foarte subtiri si foarte mari. Incercati sa ridicati unul (eu am facut-o), daca il prinzi de o latura, se curbeaza si imediat se rupe ca un biscuite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users