Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 

Achizitie tv livrat defect

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Buna,

Incerc sa ajut o cunostinta de-a mea care are urmatoarea problema cu un magazin online cunoscut.
A achizitionat un TV de 2100 lei iar la momentul livrarii sotia a desfacut produsul in fata curierilor si neavand nimic a semnat o hartie in care era specificat ca televizorul nu prezinta urme de lovituri. Problema este ca in momentul in care a fost bagat in priza ecranul arata ca si spart (ca si gand ai aruncat cu o piatra in el). Acest lucru mi-au spus ca nu s-a vazut decat in momentul in care a fost aprins. Este posibil ca fiind stins sa nu se vada absolut nimic sau nu au fost atenti la el in momentul primirii?

Cei de la magazin au spus ca atata timp cat au semnat acea hartie, nu mai au ce sa faca iar cei de la ANPC au spus ca doar prin judecata se rezolva.

Eu am 2 dileme. In primul rand daca Tv nu arata spart si nu are absolut nimic stins atunci hartia aceea nu mai conteaza, nu? El prezinta urme de uzura in momentul in care e aprins.
A doua problema, ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata.

Voi ce parere aveti? Ati mai patit asa ceva?

#2
gekkado

gekkado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 25.09.2007
In primul rand sa faca retur.

#3
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Nu poate face retur intrucat l-a desigilat. Am citit termenii si conditiile la retur si nu are cum sa faca retur intrucat prezinta probleme acel produs iar magazinul isi rezerva dreptul de a opri o anumita suma din valoarea totala. Baiatul a fost la service-ul lor si reparatia costa 1200 lei.

Edited by ElsaAn, 07 June 2017 - 09:03.


#4
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? Posted Image

#5
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,915
  • Înscris: 01.01.2010
Dacă stins, nu se vede nimic, da, documentul care atestă integritatea produsul neconectat la priză, este nulă. Totuși, îmi vine greu să cred că un LCD spart, nu prezintă urme vizibile. În cazul în care mă înșel, cunoștințele tale, au șanse de izbândă.

#6
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

 ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 08:59, said:

Nu poate face retur intrucat l-a desigilat.
ba da se poate face daca a fost comanda online numai ca produsul trebuie sa fie in stare buna

#7
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,862
  • Înscris: 06.01.2008

 gekkado, on 07 iunie 2017 - 08:51, said:

In primul rand sa faca retur.
Ce retur, cand celor de la magazin li s-a semnalat problema?
Plus, la produse de astea probabil mai fac si teste in magazin la returnare, ca sa vada daca nu cumva le-ai trimis inapoi un produs defect. Iar pentru a accepta returul la TV-ul asta magazinul are tot dreptul sa ceara prima data aducerea la conformitate a produsului (inlocuirea ecranului) pe cheltuiala clientului.

 ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 08:44, said:

Incerc sa ajut o cunostinta de-a mea care are urmatoarea problema cu un magazin online cunoscut.
A achizitionat un TV de 2100 lei iar la momentul livrarii sotia a desfacut produsul in fata curierilor si neavand nimic a semnat o hartie in care era specificat ca televizorul nu prezinta urme de lovituri. Problema este ca in momentul in care a fost bagat in priza ecranul arata ca si spart (ca si gand ai aruncat cu o piatra in el). Acest lucru mi-au spus ca nu s-a vazut decat in momentul in care a fost aprins. Este posibil ca fiind stins sa nu se vada absolut nimic sau nu au fost atenti la el in momentul primirii?
Cei de la magazin au spus ca atata timp cat au semnat acea hartie, nu mai au ce sa faca iar cei de la ANPC au spus ca doar prin judecata se rezolva.
Eu am 2 dileme. In primul rand daca Tv nu arata spart si nu are absolut nimic stins atunci hartia aceea nu mai conteaza, nu? El prezinta urme de uzura in momentul in care e aprins.
A doua problema, ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata.
1. Da, atunci cand e stins sunt sanse sa nu se vada problema daca ecranul nu a fost lovit prea tare.
2. Cutia avea ceva urme de lovire sau altfel de urme pe ea in zona defectului? Esti sigura ca nu l-a lovit sau apasat prea tare in momentul in care l-a scos din cutie sau l-a montat?
3. Cum l-a achizitonat: pe persoana fizica sau juridica (firma)? Daca e pe persoana juridica atunci ANPC-ul nu se baga, si doar prin tribunal se poate rezolva ceva.
4. De la ce magazin l-a achizitionat? (sa stim si noi)

 YOUR_GOD, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:

Dacă stins, nu se vede nimic, da, documentul care atestă integritatea produsul neconectat la priză, este nulă. Totuși, îmi vine greu să cred că un LCD spart, nu prezintă urme vizibile. În cazul în care mă înșel, cunoștințele tale, au șanse de izbândă.
Poate nu a fost lovit prea tare, sau doar a fost apasat cu mana/degetul (de exemplu cand a fost scos din cutie sau montat).

Edited by Hider141, 07 June 2017 - 09:06.


#8
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016

 Hider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:

Ce retur, cand celor de la magazin li s-a semnalat problema?
Plus, la produse de astea probabil mai fac si teste in magazin la returnare, ca sa vada daca nu cumva le-ai trimis inapoi un produs defect. Iar pentru a accepta returul la TV-ul asta magazinul are tot dreptul sa ceara prima data aducerea la conformitate a produsului (inlocuirea ecranului) pe cheltuiala clientului.


1. Da, atunci cand e stins sunt sanse sa nu se vada problema daca ecranul nu a fost lovit prea tare.
2. Cutia avea ceva urme de lovire sau altfel de urme pe ea in zona defectului? Esti sigura ca nu l-a lovit sau apasat prea tare in momentul in care l-a scos din cutie sau l-a montat?
3. Cum l-a achizitonat: pe persoana fizica sau juridica (firma)? Daca e pe persoana juridica atunci ANPC-ul nu se baga, si doar prin tribunal se poate rezolva ceva.
4. De la ce magazin l-a achizitionat? (sa stim si noi)


Ideea e ca eu n-am vazut produsul, stiu doar din ce ne-a povestit. Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service si de acolo i-au spus ca nu poate face nimic.
Produsul este luat pe persoana fizica, de asta ma si mir de cei de la ANPC. Mai mult decat atat, eu am avut o problema acum o luna cu un cuptor si pana la urma ieri mi-au livrat alt produs in urma a nush cate sesizari si reclamatii la ANPC. Eu cred ca orice se poate dar sa fii perseverent.
Tv l-a luat de la CEL.

Prin urmare, o sa-l rog sa se uite si la cutie daca are cea mai mica urma de uzura si sa faca o reclamatie in care sa mentioneze ca atata timp cat TV-ul nu prezinta semne de usura stins, acea hartie este nula si cere sa-i fie inlocuit produsul.

#9
leventebest

leventebest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 10.05.2007
Poate fi lovit si sa nu aiba urme, stiu 2 cazuri de tv 4k lovite cu controller de xbox Posted Image , fara urme fizice de impact, dar displayul e dus. Sunt sensibile

#10
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 08:44, said:

ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata.

Eu (nu vorbesc in cazul de fata, vorbesc in general) i-as biciui public pe astia de la anpc. Sint niste gunoaie corupte, mana-n mana cu firmele. Din ce in ce mai putine cai de atac contra firmelor la anpc si cand te vaiti, incearca sa te faca sa renunti, nu si-ar misca cururile de pe scaune nici sa-i pici cu ceara. De parca firmele le-ar plati salariile si nu omul de rand. Sug banii publici si tin cu ceilalti.

#11
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,862
  • Înscris: 06.01.2008

 ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 09:11, said:

Ideea e ca eu n-am vazut produsul, stiu doar din ce ne-a povestit. Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service si de acolo i-au spus ca nu poate face nimic.
Produsul este luat pe persoana fizica, de asta ma si mir de cei de la ANPC. Mai mult decat atat, eu am avut o problema acum o luna cu un cuptor si pana la urma ieri mi-au livrat alt produs in urma a nush cate sesizari si reclamatii la ANPC. Eu cred ca orice se poate dar sa fii perseverent.
Tv l-a luat de la CEL.
Prin urmare, o sa-l rog sa se uite si la cutie daca are cea mai mica urma de uzura si sa faca o reclamatie in care sa mentioneze ca atata timp cat TV-ul nu prezinta semne de usura stins, acea hartie este nula si cere sa-i fie inlocuit produsul.
Pai ANPC-ul se baga in general cand au temei legal. Cu defectul asta, atat timp cat produsul parea ok la primire si de asemenea certificatul de garantie specifica clar faptul ca defectele provenite din manipularea defectuoasa sau lovirea produsului nu sunt acoperite de garantie, nu cred ca are ce sa rezolve cu ANPC-ul.

#12
leventebest

leventebest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 10.05.2007
Mda, e incurcata treaba, demonstreaza ca nu l ai lovit cand l ai scos din cutie, pus pe mobila etc. Nu prea ai cum

#13
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
1. Nu stiu cum se poate demonstra ca era sau nu display-ul defect la achizitionare.
2. Cu OPC-ul sunt patit, nu mai am incredere in ei ca solutioneaza situatiile in favoarea cumparatorilor: povestea mea aici.

#14
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Cat timp ambalajul si produsul e intact si doar pannelul din interior e crapat ai sanse sa obtii o decizie favorabila.
Mai era un topic asemanator, am spus si atunci, se intampla astfel de cazuri destul de frecvent... sunt construite destul de firav si la cata aruncare exista pe tot lantul de distributie si depozitare apar astfel de defecte... unele sunt asa chiar din fabrica.

Edited by samebo, 07 June 2017 - 09:45.


#15
ElsaAn

ElsaAn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 07.06.2016
Cu privire la ANPC, stiu un caz concret unde s-a rezolvat o problema. Din acest motiv, eu insist sa se faca reclamatii cat mai multe si sa nu ne dam batuti din cauza unor corupti. In ceea ce priveste CEL cat mai multa reclama proasta facuta public.

#16
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Cel.ro e comerciantul... astia sunt cei mai smenari si tepari din toti... nu e de mirare la ce propriatar are, pentru cei mai cunoscatori.
Cu astia nu o dai la pace amiabil niciodata, mereu vor sa plaseze teapa la client.

#17
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
eu zic sa-l trimiti inapoi cu curierul,sigilat inapoi, cand ajunge la ei, dai vina pe transport
izi job! ramane in carca lor ^^, numai sa nu te stie ca i-ai reclamat

#18
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 Valmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:

Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? Posted Image

e foarte posibil să aibă o crăpătură fină care poate scăpa unei inspecții sumare, cum e probabil că a fost făcută în prezența curierului.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate