Achizitie tv livrat defect
Last Updated: Jun 08 2017 22:39, Started by
ElsaAn
, Jun 07 2017 08:44
·
0
#1
Posted 07 June 2017 - 08:44
Buna,
Incerc sa ajut o cunostinta de-a mea care are urmatoarea problema cu un magazin online cunoscut. A achizitionat un TV de 2100 lei iar la momentul livrarii sotia a desfacut produsul in fata curierilor si neavand nimic a semnat o hartie in care era specificat ca televizorul nu prezinta urme de lovituri. Problema este ca in momentul in care a fost bagat in priza ecranul arata ca si spart (ca si gand ai aruncat cu o piatra in el). Acest lucru mi-au spus ca nu s-a vazut decat in momentul in care a fost aprins. Este posibil ca fiind stins sa nu se vada absolut nimic sau nu au fost atenti la el in momentul primirii? Cei de la magazin au spus ca atata timp cat au semnat acea hartie, nu mai au ce sa faca iar cei de la ANPC au spus ca doar prin judecata se rezolva. Eu am 2 dileme. In primul rand daca Tv nu arata spart si nu are absolut nimic stins atunci hartia aceea nu mai conteaza, nu? El prezinta urme de uzura in momentul in care e aprins. A doua problema, ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata. Voi ce parere aveti? Ati mai patit asa ceva? |
#3
Posted 07 June 2017 - 08:59
Nu poate face retur intrucat l-a desigilat. Am citit termenii si conditiile la retur si nu are cum sa faca retur intrucat prezinta probleme acel produs iar magazinul isi rezerva dreptul de a opri o anumita suma din valoarea totala. Baiatul a fost la service-ul lor si reparatia costa 1200 lei.
Edited by ElsaAn, 07 June 2017 - 09:03. |
#4
Posted 07 June 2017 - 09:00
Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart?
|
#5
Posted 07 June 2017 - 09:00
Dacă stins, nu se vede nimic, da, documentul care atestă integritatea produsul neconectat la priză, este nulă. Totuși, îmi vine greu să cred că un LCD spart, nu prezintă urme vizibile. În cazul în care mă înșel, cunoștințele tale, au șanse de izbândă.
|
#6
Posted 07 June 2017 - 09:01
#7
Posted 07 June 2017 - 09:03
gekkado, on 07 iunie 2017 - 08:51, said:
In primul rand sa faca retur. Plus, la produse de astea probabil mai fac si teste in magazin la returnare, ca sa vada daca nu cumva le-ai trimis inapoi un produs defect. Iar pentru a accepta returul la TV-ul asta magazinul are tot dreptul sa ceara prima data aducerea la conformitate a produsului (inlocuirea ecranului) pe cheltuiala clientului. ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 08:44, said:
Incerc sa ajut o cunostinta de-a mea care are urmatoarea problema cu un magazin online cunoscut. A achizitionat un TV de 2100 lei iar la momentul livrarii sotia a desfacut produsul in fata curierilor si neavand nimic a semnat o hartie in care era specificat ca televizorul nu prezinta urme de lovituri. Problema este ca in momentul in care a fost bagat in priza ecranul arata ca si spart (ca si gand ai aruncat cu o piatra in el). Acest lucru mi-au spus ca nu s-a vazut decat in momentul in care a fost aprins. Este posibil ca fiind stins sa nu se vada absolut nimic sau nu au fost atenti la el in momentul primirii? Cei de la magazin au spus ca atata timp cat au semnat acea hartie, nu mai au ce sa faca iar cei de la ANPC au spus ca doar prin judecata se rezolva. Eu am 2 dileme. In primul rand daca Tv nu arata spart si nu are absolut nimic stins atunci hartia aceea nu mai conteaza, nu? El prezinta urme de uzura in momentul in care e aprins. A doua problema, ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata. 2. Cutia avea ceva urme de lovire sau altfel de urme pe ea in zona defectului? Esti sigura ca nu l-a lovit sau apasat prea tare in momentul in care l-a scos din cutie sau l-a montat? 3. Cum l-a achizitonat: pe persoana fizica sau juridica (firma)? Daca e pe persoana juridica atunci ANPC-ul nu se baga, si doar prin tribunal se poate rezolva ceva. 4. De la ce magazin l-a achizitionat? (sa stim si noi) YOUR_GOD, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:
Dacă stins, nu se vede nimic, da, documentul care atestă integritatea produsul neconectat la priză, este nulă. Totuși, îmi vine greu să cred că un LCD spart, nu prezintă urme vizibile. În cazul în care mă înșel, cunoștințele tale, au șanse de izbândă. Edited by Hider141, 07 June 2017 - 09:06. |
#8
Posted 07 June 2017 - 09:11
Hider141, on 07 iunie 2017 - 09:03, said:
Ce retur, cand celor de la magazin li s-a semnalat problema? Plus, la produse de astea probabil mai fac si teste in magazin la returnare, ca sa vada daca nu cumva le-ai trimis inapoi un produs defect. Iar pentru a accepta returul la TV-ul asta magazinul are tot dreptul sa ceara prima data aducerea la conformitate a produsului (inlocuirea ecranului) pe cheltuiala clientului. 1. Da, atunci cand e stins sunt sanse sa nu se vada problema daca ecranul nu a fost lovit prea tare. 2. Cutia avea ceva urme de lovire sau altfel de urme pe ea in zona defectului? Esti sigura ca nu l-a lovit sau apasat prea tare in momentul in care l-a scos din cutie sau l-a montat? 3. Cum l-a achizitonat: pe persoana fizica sau juridica (firma)? Daca e pe persoana juridica atunci ANPC-ul nu se baga, si doar prin tribunal se poate rezolva ceva. 4. De la ce magazin l-a achizitionat? (sa stim si noi) Ideea e ca eu n-am vazut produsul, stiu doar din ce ne-a povestit. Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service si de acolo i-au spus ca nu poate face nimic. Produsul este luat pe persoana fizica, de asta ma si mir de cei de la ANPC. Mai mult decat atat, eu am avut o problema acum o luna cu un cuptor si pana la urma ieri mi-au livrat alt produs in urma a nush cate sesizari si reclamatii la ANPC. Eu cred ca orice se poate dar sa fii perseverent. Tv l-a luat de la CEL. Prin urmare, o sa-l rog sa se uite si la cutie daca are cea mai mica urma de uzura si sa faca o reclamatie in care sa mentioneze ca atata timp cat TV-ul nu prezinta semne de usura stins, acea hartie este nula si cere sa-i fie inlocuit produsul. |
#9
Posted 07 June 2017 - 09:11
Poate fi lovit si sa nu aiba urme, stiu 2 cazuri de tv 4k lovite cu controller de xbox , fara urme fizice de impact, dar displayul e dus. Sunt sensibile
|
#10
Posted 07 June 2017 - 09:24
ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 08:44, said:
ANPC este acolo ca sa medieze o problema pe cale amiabila, nu sa te puna sa dai in judecata. Eu (nu vorbesc in cazul de fata, vorbesc in general) i-as biciui public pe astia de la anpc. Sint niste gunoaie corupte, mana-n mana cu firmele. Din ce in ce mai putine cai de atac contra firmelor la anpc si cand te vaiti, incearca sa te faca sa renunti, nu si-ar misca cururile de pe scaune nici sa-i pici cu ceara. De parca firmele le-ar plati salariile si nu omul de rand. Sug banii publici si tin cu ceilalti. |
|
#11
Posted 07 June 2017 - 09:30
ElsaAn, on 07 iunie 2017 - 09:11, said:
Ideea e ca eu n-am vazut produsul, stiu doar din ce ne-a povestit. Imediat dupa ce a vazut problema, a facut constatare ca produsul este defect, l-au trimis la service si de acolo i-au spus ca nu poate face nimic. Produsul este luat pe persoana fizica, de asta ma si mir de cei de la ANPC. Mai mult decat atat, eu am avut o problema acum o luna cu un cuptor si pana la urma ieri mi-au livrat alt produs in urma a nush cate sesizari si reclamatii la ANPC. Eu cred ca orice se poate dar sa fii perseverent. Tv l-a luat de la CEL. Prin urmare, o sa-l rog sa se uite si la cutie daca are cea mai mica urma de uzura si sa faca o reclamatie in care sa mentioneze ca atata timp cat TV-ul nu prezinta semne de usura stins, acea hartie este nula si cere sa-i fie inlocuit produsul. |
#12
Posted 07 June 2017 - 09:37
Mda, e incurcata treaba, demonstreaza ca nu l ai lovit cand l ai scos din cutie, pus pe mobila etc. Nu prea ai cum
|
#13
Posted 07 June 2017 - 09:43
1. Nu stiu cum se poate demonstra ca era sau nu display-ul defect la achizitionare.
2. Cu OPC-ul sunt patit, nu mai am incredere in ei ca solutioneaza situatiile in favoarea cumparatorilor: povestea mea aici. |
#14
Posted 07 June 2017 - 09:44
Cat timp ambalajul si produsul e intact si doar pannelul din interior e crapat ai sanse sa obtii o decizie favorabila.
Mai era un topic asemanator, am spus si atunci, se intampla astfel de cazuri destul de frecvent... sunt construite destul de firav si la cata aruncare exista pe tot lantul de distributie si depozitare apar astfel de defecte... unele sunt asa chiar din fabrica. Edited by samebo, 07 June 2017 - 09:45. |
#15
Posted 07 June 2017 - 09:46
Cu privire la ANPC, stiu un caz concret unde s-a rezolvat o problema. Din acest motiv, eu insist sa se faca reclamatii cat mai multe si sa nu ne dam batuti din cauza unor corupti. In ceea ce priveste CEL cat mai multa reclama proasta facuta public.
|
|
#16
Posted 07 June 2017 - 09:49
Cel.ro e comerciantul... astia sunt cei mai smenari si tepari din toti... nu e de mirare la ce propriatar are, pentru cei mai cunoscatori.
Cu astia nu o dai la pace amiabil niciodata, mereu vor sa plaseze teapa la client. |
#17
Posted 07 June 2017 - 09:50
eu zic sa-l trimiti inapoi cu curierul,sigilat inapoi, cand ajunge la ei, dai vina pe transport
izi job! ramane in carca lor ^^, numai sa nu te stie ca i-ai reclamat |
#18
Posted 07 June 2017 - 09:51
Valmont43, on 07 iunie 2017 - 09:00, said:
Retur nu poti face la un produs lovit pt.care ai mai si semnat ca este ok....eu nu pricep cum de ecranul arata ok stins iar aprins arata ca e spart? e foarte posibil să aibă o crăpătură fină care poate scăpa unei inspecții sumare, cum e probabil că a fost făcută în prezența curierului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users