Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Devalorizare pret masina noua-a crescut cumva in ultimii ani? Nu ma mir!

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 Karogs, on 06 iunie 2017 - 19:12, said:

Pentru ca romanul nu face km cu masina, isi permite sa stea cu masina pe la mecanici dubiosi,premium ii ramane doar emblema, ca reparatiile sunt carpeli, piesele sunt aftermarket si tot asa. Deci despre ce premium vorbim?

Skoda aia cheala sau oricare alta.nu cer nimic.special in 10 ani de la.achizitie. Daca ai iesi des din tara, chiar sunt curios daca te lasa utilajul prin germania, daca ti.ai fi dorit sa conduci o masina sh sau una cu istoric.cunoscut pe.soselele lor.
Nu face km ca n-are unde. Si asa media de km e ca popa 15k pe an. Neamtu merge numai drept, romanu sta in ambuteiaje. Mai repede ma lasa un prototip de tsi decat un aspirat sau un turbo diesel...clasice

 raducut123, on 06 iunie 2017 - 20:48, said:

Gandirea tampita cred ca e a ta...Tu ai simtit vreodata mirosul de nou?Te-ai gandit vreodata ce nespalat a mai condus masina ta, s-a scobit in nas si s-a sters pe scaun?Cate tigari a fumat si el si tovarasii lui in masina?Vorba cuiva mai sus: reparatiile la premium nu le face in reprezentante ci in spatele blocului.Da blocului, pentru ca nu sta la casa...Apartamentul e jumate de masina second.Sau chiar cat masina.Sta 6 in apartament de 2 camere, dar se plimba cu BMW.
N-am simtit si nici nu ul voi simtii. Ce nespalat sefule? Ala care da 30 50 100.000 pe o masina noua e nespalat? Am scos din 2 masini pana acum mirosul de tigara si nici macar un norisor nu se mai simte din textil. Daca reparatiile la premium se fac in spatele blocului la non premium unde se fac? Pe malul Prutului?
Viata in 2 intr-un apartament de 4 camere e foarte placuta si ma mai plimb si cu bmw.


Hai sa o luam asa. Cumperi o chestie mica cum si-a luat nenea radu. O ascutitoare mica de Fabia. Sa zicem ca o cumperi in leasing pe 5 ani. Dai banii lunar, trec 2-2 ani jumate. Cand esti la jumatatea leasing-ului realizezi ca...ca masina dupa 2 ani jumate face 2/3 de pret, nici pe ala. Iti vine sa returnezi masina doar doar sa nu mai platesti nimic pentru ea, fiindca tu ca om destept abia dupa 2 ani jumate ai tras concluzia ca ai facut o prostie. De la 15.000 la 9000, mare valoare. Cumva te tragi pe fund si dupa 5 ani termini leasing-ul. OK e toata a ta.
De la 9000 scade la 5000...ai pierdut in 5 ani 10.000. Si aia 5000, daca vrei s-o vinzi nu ii primesti. Pentru ca e genu de masina care nu-si merita banii. Mai pui inca 2 mii si iei o clasa mai sus, iei o octavia nu o fabia.
Imi dai acum suturi in fund omule, dar peste cativa ani te intorci la vorbele mele

Astia care comentati de sh-uri. V-ati urcat vreodata intr-un premium sh de 5 ani cu 150.000? De la 40.000 la 18.000 si ghici...Pielea nu are nici cea mai mica imperfectiune, n-are dauna la structura, motorul trage ca iesit din fabrica...dar e sh, e o chestie nemteasca la care romanul rage cand o vede, dar cand vine vorba sa o cumpere...nuu ca si-a lasat altu mucii si balele in ea. E pe dracu..

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,410
  • Înscris: 15.06.2007

 Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 19:03, said:

Dupa ce ai scos masina de pe poarta dealer-ului, ii scade valoarea dupa 3 minute cu 10%. In primii 3 ani tot pierde cate 10%, dupa cade grav. Asta-i pentru premium.
Evident, sufera mai mult masinile non premium. In 4-5 ani o dai la juma' de pret.
Si mai grav este ca, tanti criza strica si mai rau piata. Acel seria 7 pe care il luai acum 7 ani cu 100.000, acum mai face 20.000.
Masina noua merita sa o achizitionezi doar daca ai de gand s-o pastrezi 7-8-10 ani. Asta-i stas.
Degeaba dai pe un plastic de chevrolet 30.000 acum, peste 3 ani face 15.000. Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei.
Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000
Pai si cum e cu cei care vand masina dupa 1, 2 sau 3 ani? Ca sunt si aia multi, si cumpara mereu alta noua.

Mai e o cheastie: discountul de la dealer.
Nu pricep cum de " toti"  dau  discounturi, desi nu toata lumea cumpara masini noi,  ca sa foe considerati clienti fideli. Mai peste tot ti se arunca in fata un pret (posibil umflat) la care primesti "discount" dupa care ajungi probabil la pretul real. Pe aria de jurnale de bord o sa citesti o multime de exeple de genul.  Toata lumea da "discount", desi in mod normal acel termen se asociaza cu noste conditii: ori clientul cumpara maindes decat altii, ori cumpara cantitativ mai mult decat altii. Dar asa, vine unul nehotarat si primeste un discount hopa mititca.

 don12, on 06 iunie 2017 - 19:15, said:

Imi place gandirea ta si la propriu si la figurat.
Apropo...cat o fi acum un motor nou de 3000cmc pentru un septar? schimbi motorul, mai umblii pe la suspensii si articulatii si faci din nou masina noua la bani putini.Posted Image
Faci un kkt. Mainschimbi si farurile ca's sablate, parbrizul,  o mai si revopsesti..  tapiseria si scaunele.. si cand tragi linie te ingrozesti.

#21
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Daune, masini luate pe firma sau oameni care nu se uita la bani. O cumpara azi, o foloseste 4 ani, o vinde ca a aparaut facelift sau o noua serie. Mereu sa fie in trend

#22
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,160
  • Înscris: 28.06.2005
Tinicheaua mea are 8,5 ani.
Valoarea actuală în euro este de 1/3 din prețul de achiziție.
Valoarea în lei este de 1/2.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 22:07, said:

Nu face km ca n-are unde. Si asa media de km e ca popa 15k pe an. Neamtu merge numai drept, romanu sta in ambuteiaje. Mai repede ma lasa un prototip de tsi decat un aspirat sau un turbo diesel...clasice

N-am simtit si nici nu ul voi simtii. Ce nespalat sefule? Ala care da 30 50 100.000 pe o masina noua e nespalat? Am scos din 2 masini pana acum mirosul de tigara si nici macar un norisor nu se mai simte din textil. Daca reparatiile la premium se fac in spatele blocului la non premium unde se fac? Pe malul Prutului?
Viata in 2 intr-un apartament de 4 camere e foarte placuta si ma mai plimb si cu BMW.


Hai sa o luam asa. Cumperi o chestie mica cum si-a luat nenea radu. O ascutitoare mica de Fabia. Sa zicem ca o cumperi in leasing pe 5 ani. Dai banii lunar, trec 2-2 ani jumate. Cand esti la jumatatea leasing-ului realizezi ca...ca masina dupa 2 ani jumate face 2/3 de pret, nici pe ala. Iti vine sa returnezi masina doar doar sa nu mai platesti nimic pentru ea, fiindca tu ca om destept abia dupa 2 ani jumate ai tras concluzia ca ai facut o prostie. De la 15.000 la 9000, mare valoare. Cumva te tragi pe fund si dupa 5 ani termini leasing-ul. OK e toata a ta.
De la 9000 scade la 5000...ai pierdut in 5 ani 10.000. Si aia 5000, daca vrei s-o vinzi nu ii primesti. Pentru ca e genu de masina care nu-si merita banii. Mai pui inca 2 mii si iei o clasa mai sus, iei o octavia nu o fabia.
Imi dai acum suturi in fund omule, dar peste cativa ani te intorci la vorbele mele

Astia care comentati de sh-uri. V-ati urcat vreodata intr-un premium sh de 5 ani cu 150.000? De la 40.000 la 18.000 si ghici...Pielea nu are nici cea mai mica imperfectiune, n-are dauna la structura, motorul trage ca iesit din fabrica...dar e sh, e o chestie nemteasca la care romanul rage cand o vede, dar cand vine vorba sa o cumpere...nuu ca si-a lasat altu mucii si balele in ea. E pe dracu..
1. Si neamtu' mai sta in ambuteiaje. Nu era zi sa nu aud lin boxe cuvintul "Stau".
2. Nu comentez.
3. Cind am luat masina noua, m-am gindit s-o tin 9-10 ani, ca d-aia am dat atit pe o ascutitoare. Aha, si pentru garantie, aia 4 ani... Altii dau mai mult dar nu-mi plac masinile lor. Deocamdata nu regret nimic. La anu', mai imi trebuie una. Tot noua voi lua.
4. Da, m-am urcat in destule. Pe unele, chiar le-am condus. E mai greu cind se strica "impecabila" si n-ai garantie. De, obrazul subtire cu cheltuiala mare se tine. Ne bazam pe faptul ca acel "premium" SH are istoric cunoscut (rare cazuri)...

*** La punctul 3, daca cineva se hotaraste sa vinda ascutitoarea pina-n 5 ani, mai are "optiunea" Buy back. Unii dealeri fac o evaluare cinstita.

#24
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Am o cartulie de prin '96 pe care mi-a adus-o un prieten din Germania . Cartulia este ( era ) un soi de biblie a dealerilor care acceptau buy-back . In primii doi ani ,indiferent de marca , masina noua se devalorizeaza cu 22 pe an %  . Dupa aceea , este un tabel in functie de rulaj , dotari , evenimente , etc . Aceasta cartulie se gasea la toti dealerii de SH din Germania . Nu comentez corectitudinea ei ...va dau doar cifrele pe care se lucra .

Edited by JurasikMan, 07 June 2017 - 09:30.


#25
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,932
  • Înscris: 29.10.2014
E ciudat o mașină nouă să coste 14.500 de euro și una SH să coste 10.000 - 12.000.

Adică mai pui niște bani și o iei nouă direct, decât să ai de-a face cu o mașină despre care nu știi nimic. Era o mașină de vânzare cu numai 300 de kilometri. Căutai pe net, avea probleme pe care nimeni nu le-a rezolvat.

Mai bine ca vesticul, plătești 200 - 300 de euro lunar și peste 2 ani o schimbi cu alta nouă. Leasing operațional sau cum îi spune. În România merge pentru firme, cică, dar în Vest e ca și cum iei o pâine de la magazinul din colț.

Edited by RedDev, 07 June 2017 - 09:43.


#26
gunman78

gunman78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 18.06.2009
Masina second-hand - pentru cei care nu mai dorm noaptea gandindu-se la devalorizare, la cat e mai scump service-ul la reprezentanta fata de cartier, pentru cei pasionati de mecanica auto sau pentru care conteaza cativa zeci de cai in plus sub capota

Masina noua - pentru cei care nu vor sa piarda timpul pe la verificari, service-uri etc, pentru cei care nu sunt pasionati de mecanica, nu sunt obsedati de o marca sau de o emblema, vad masina ca pe un instrument de locomotie si nu de recreere.

Deci nu exista gresit sau corect, doar oameni diferiti cu interese, pasiuni, posibilitati financiare diferite.

#27
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,661
  • Înscris: 22.11.2007
pentru cineva normal la cap nu ar trebui sa conteze devalorizarea in primii 1-2-3 ani.
pentru ca daca ai de gand sa vinzi acea masina in primii 1-2-3 ani din start ai gresit ca ti-ai cumparat masina noua. sau daca tot o vinzi inseamna ca nu iti pasa de pierderea financiara si lasi cat mai mult la pret si ai scapat de ea.

din punctul meu de vedere o masina de 10.000 care o cumpar azi trebuie sa zic mersi daca o voi vinde la anul pe vremea asta cu 7000. Chiar daca sa zicem as face doar 15.000 cu ea. Nu imi da nici naiba mai mult pe ea, si este o gandire foarte corecta. Nu zic ca masina nu merita banii, dar nu gasesc eu pe cineva care sa plateasca acea suma. Decat foarte greu. Daca as cere 8000 as gasi si mai greu (poate chiar imposibil sa gasesc). de aia o las la 7000 sa o pot vinde. Piata SH la masini este o schema foarte complicata. Degeaba cer eu pretul corect pe masina (desi si asta e un pret relativ) eu trebuie sa cer pretul la care se gaseste cineva sa mi-o cumpere.
Daca masina valoreaza 5000 euro si nu gasesc sa o vand decat pe 4000, pai masina valoreaza 4000 nu 5000.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate