Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Devalorizare pret masina noua-a crescut cumva in ultimii ani? Nu ma mir!
Last Updated: Jun 07 2017 23:58, Started by
arab
, Jun 06 2017 18:47
·
0
#1
Posted 06 June 2017 - 18:47
Sunt informatii destule pe internet-teoretic vorbind, ca nimeni nu stie realitatea, in care se arata procentual cam cu cat scade valoarea de piata a unei masini plecand de la pretul de nou-catalog. Insa observ ca parca s-au modificat procentele, adica devalorizarea-daca chiar vrei sa vinzi, e mai mare acum. Pana in urma cu ceva timp, sunau samsarii si iti tranteau o suma modica. Acum au cam disparut aceste practici. Daca vrei sa vinzi, masina buna, ca noua, de 1-2-3 ani, trebuie sa scazi drastic. Sau sa faci un schimb sau buy-back eventual.
Mi se pare ca s-a cam polarizat lumea. Unii cumpara noi, se pare ca tot mai multi si altii cauta second-hand, cat mai ieftine, foarte ieftine. Se cauta doar unele marci si modele? Toti au si de unde alege acum, maii mult ca orisicand, din cauza invaziei de masinii din Vest. Ce ma intereseaza de fapt pe mine, este procentul-cat mai real de devalorizare actuala a unei masinii, strict in primii 1-2-3 ani de la achizitie. Stiu ca pretul final depinde de factori ca: marca, modul de intretinere, aspect, posesori reali, aspect, combustibil, piese, pret revizii etc. Dealerii cam scad cu 1-2 procente pe luna din pret. Asa am observat eu. Adica dupa un an masina face cu cca un sfert mai putin, desi unii spun ca pretul ala e imediat ce ai cumparat masina, ai pierdut TVA-ul cel putin. Daca scazi prea mult, ca asa vrei sa vinzi repede , sar altii ca masina e suspecta si de ce o vinzi asa ieftin. Nici cum nu e bine! Ce puteti voi spune, din informatii si experienta proprie, cat mai reale desigur, in acest sens? Am dreptate? Edited by arab, 06 June 2017 - 18:52. |
#2
Posted 06 June 2017 - 18:56
Depinde prea mult de marca si model, cat este timpul de asteptare etc. La modul general, la non-premium, masini normale, as zice cam 40-50% dupa 4 ani.
|
#3
Posted 06 June 2017 - 19:01
Oficial la asiguratori in catalog- dupa care se stabileste valoarea asigurata , se pierde 10% pe an din valoarea de nou. Pretul pietei.. e alta palarie.. dauna totala probabil pe casco este cea mai buna afacere.
|
#4
Posted 06 June 2017 - 19:03
Dupa ce ai scos masina de pe poarta dealer-ului, ii scade valoarea dupa 3 minute cu 10%. In primii 3 ani tot pierde cate 10%, dupa cade grav. Asta-i pentru premium.
Evident, sufera mai mult masinile non premium. In 4-5 ani o dai la juma' de pret. Si mai grav este ca, tanti criza strica si mai rau piata. Acel seria 7 pe care il luai acum 7 ani cu 100.000, acum mai face 20.000. Masina noua merita sa o achizitionezi doar daca ai de gand s-o pastrezi 7-8-10 ani. Asta-i stas. Degeaba dai pe un plastic de chevrolet 30.000 acum, peste 3 ani face 15.000. Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei. Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000 |
#6
Posted 06 June 2017 - 19:03
Depinde de masina si de dotari, dar cam 10% pe an asi zice eu, in primi 5 ani.Devalorizarea e normala, se merge pe principiul am 7000e , iau o masina care are 5 ani si noua a fost 15000e sau chiar mai mult.Daca asi avea 12-13k, fie adun sa iau una noua, fie iau un sh din clasa superioara sau mai dotat.Ideea e ca nu cauta nimeni o masina aproape noua la pret apropiat de una noua.
|
#7
Posted 06 June 2017 - 19:06
Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 19:03, said:
Dupa ce ai scos masina de pe poarta dealer-ului, ii scade valoarea dupa 3 minute cu 10%. In primii 3 ani tot pierde cate 10%, dupa cade grav. Asta-i pentru premium. Evident, sufera mai mult masinile non premium. In 4-5 ani o dai la juma' de pret. Si mai grav este ca, tanti criza strica si mai rau piata. Acel seria 7 pe care il luai acum 7 ani cu 100.000, acum mai face 20.000. Masina noua merita sa o achizitionezi doar daca ai de gand s-o pastrezi 7-8-10 ani. Asta-i stas. Degeaba dai pe un plastic de chevrolet 30.000 acum, peste 3 ani face 15.000. Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei. Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000 Depinde de multi factori Uite eu am dat cand am luat masinile, noi, $24k pe fiecare Una din 2014, cumparata in Oct 2014, 135,000km Una din 2015, cumparata in Oct 2015, 10,000km Estimarea este $7.5k pe prima si $14k pe a doua Ambele arata brici, intretinute ca in batista... Edited by Tsunnnami, 06 June 2017 - 19:06. |
#8
Posted 06 June 2017 - 19:12
Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 19:03, said:
Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei. Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000 Pentru ca romanul nu face km cu masina, isi permite sa stea cu masina pe la mecanici dubiosi,premium ii ramane doar emblema, ca reparatiile sunt carpeli, piesele sunt aftermarket si tot asa. Deci despre ce premium vorbim? Skoda aia cheala sau oricare alta.nu cer nimic.special in 10 ani de la.achizitie. Daca ai iesi des din tara, chiar sunt curios daca te lasa utilajul prin germania, daca ti.ai fi dorit sa conduci o masina sh sau una cu istoric.cunoscut pe.soselele lor. |
#9
Posted 06 June 2017 - 19:15
Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 19:03, said:
Dupa ce ai scos masina de pe poarta dealer-ului, ii scade valoarea dupa 3 minute cu 10%. In primii 3 ani tot pierde cate 10%, dupa cade grav. Asta-i pentru premium. Evident, sufera mai mult masinile non premium. In 4-5 ani o dai la juma' de pret. Si mai grav este ca, tanti criza strica si mai rau piata. Acel seria 7 pe care il luai acum 7 ani cu 100.000, acum mai face 20.000. Masina noua merita sa o achizitionezi doar daca ai de gand s-o pastrezi 7-8-10 ani. Asta-i stas. Degeaba dai pe un plastic de chevrolet 30.000 acum, peste 3 ani face 15.000. Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei. Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000 Apropo...cat o fi acum un motor nou de 3000cmc pentru un septar? schimbi motorul, mai umblii pe la suspensii si articulatii si faci din nou masina noua la bani putini. Edited by don12, 06 June 2017 - 19:20. |
#10
Posted 06 June 2017 - 19:37
In primul rând care e pretul unei masini de noua? La el ne raportam?
Fata de pretul de catalog se pot obține discount-uri mai mici sau mai mari in funcție de cantitate, relația cu dealerul, vechimea modelului pe piata, stoc sau comanda. Acest avans cred ca ajunge si la 30% in anumite conditii. Devalorizarea ulteriora este direct dependenta de si mai multi factori: Brand, km, intretinere, dotări, gama de pret, firma/persoana fizica etc. Eu am luat masinande 1 an (folosita 6 luni) la aproximativ 50% din pret. Cativa participanti la acest topic pot confirma. Clar, nu este nicio regula. |
|
#11
Posted 06 June 2017 - 19:42
la modul general, pornind de la pretul de cumparare (nu cel de catalog), pierzi cam 20% in primul an si apoi cate 10% pe an. dupa 4-5 ani procentul mai scade.
punctual te poti lovi de diverse evenimente ocazionale. daca o firma vrea sa-si schimbe flota auto (mai ales daca e vorba de o firma de rent-a-car), si tu ai acelasi model, te poti trezi concurand cu un pret foarte mic. |
#12
Posted 06 June 2017 - 20:48
Claudiu998, on 06 iunie 2017 - 19:03, said:
Dupa ce ai scos masina de pe poarta dealer-ului, ii scade valoarea dupa 3 minute cu 10%. In primii 3 ani tot pierde cate 10%, dupa cade grav. Asta-i pentru premium. Evident, sufera mai mult masinile non premium. In 4-5 ani o dai la juma' de pret. Si mai grav este ca, tanti criza strica si mai rau piata. Acel seria 7 pe care il luai acum 7 ani cu 100.000, acum mai face 20.000. Masina noua merita sa o achizitionezi doar daca ai de gand s-o pastrezi 7-8-10 ani. Asta-i stas. Degeaba dai pe un plastic de chevrolet 30.000 acum, peste 3 ani face 15.000. Tu i-ai simtit mirosul ala de "nou" si cam atat. In schimb de banii aia m-ai bine luai un premium de 5 ani vechime si de restul mergea la femei. Romanul are o gandire tampita...Macar o data in viata sa iau o skoda noua la 20.000 cheala, decat un premium de 7 ani cu toate dotarile posibile si motorizare buna la 10.000 |
#13
Posted 06 June 2017 - 21:03
Karogs, on 06 iunie 2017 - 19:12, said:
Pentru ca romanul nu face km cu masina, isi permite sa stea cu masina pe la mecanici dubiosi,premium ii ramane doar emblema, ca reparatiile sunt carpeli, piesele sunt aftermarket si tot asa. Deci despre ce premium vorbim? Skoda aia cheala sau oricare alta.nu cer nimic.special in 10 ani de la.achizitie. Daca ai iesi des din tara, chiar sunt curios daca te lasa utilajul prin germania, daca ti.ai fi dorit sa conduci o masina sh sau una cu istoric.cunoscut pe.soselele lor. |
#14
Posted 06 June 2017 - 21:20
Fiecare isi ia ce ii place si ... ce isi permite. La masinile noi, pe linga pretul de achizitie, mai sunt si alte costuri. La fel si la cele SH. Bine, la cele SH, acele costuri extra sunt esentiale.
O masina se devalorizeaza 10% din pret in primul an, apoi 10% din valoarea celui de-al doilea an si tot asa. Personal sunt pentru masini noi, "riscurile" sunt mai mici ca la sh. *** Edit: 15% in primul an, dupa, cite 10% din ce ramine. Edited by _R_A_D_U, 06 June 2017 - 21:31. |
#15
Posted 06 June 2017 - 21:24
Mi se pare putin doar 10 procente in primul an. Asta ca si cumparator, ca invers e pe dos...nu? Sigur nu o cumpara nimeni doar cu 10% mai ieftina ca una tipla. Poate sa fie foarte scumpa, dar nici asa. In general tocmai masinile scumpe se devalorizeaza mai mult si mai mult.
Edited by arab, 06 June 2017 - 21:25. |
|
#16
Posted 06 June 2017 - 21:30
Am tastat gresit: 15% in primul an, apoi 10% din rest si tot asa... Dupa primul an e cu 10%....
|
#17
Posted 06 June 2017 - 21:47
Putin offtopic, legat cat de cat de subiect
Fqx, facand o paralela legata de somn "premium" cu "daca nu face km, de ce sa ia masina noua", cati din astia cu masini premium au o saltea mai scumpa de 250E? sau nu cumpara saltele scumpe.din cauza ca devalorizarea e de 100%? Si culmea e ca stau in pat cel putin o treime din viata, dar.nu.I vede nimeni... Edited by Karogs, 06 June 2017 - 21:49. |
#18
Posted 06 June 2017 - 22:03
La mașina sh inevitabil vor apărea si problemele.Referitor la devalorizare nimeni nu o contesta.Ca e 10-15-20 % in primul an e discutabil..3,7 sau 10 după ce a ieșit pe poarta iar e discutabil...Dar miroase a nou...Nu a samsar care se plimba cu ea, mai face câteva ture.Apoi un polish, o spălătorie, un odorizant si e ca noua...Si au si niște texte: nu bate, nu troncane...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users