Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Țeapă ITGalaxy?

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#73
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,126
  • Înscris: 04.02.2011
Huawei Mate 9.
M-a mai enervat că omul încerca să mă convingă că nu există oficial Mate 9 pentru UE  ori eu chiar l-am luat de la Emag. MHA-AL00 e varianta China,  MHA-AL29 e cea pentru Europa.

#74
adrian153

adrian153

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 08.04.2011
Si eu am comandat de la IT Galaxy , prin emag, o unitate de calculator.Am comandat cu factura pe PFA. Am comandat-o joi, mi-a venit luni, am pus-o pe pozitie si am pornit-o marti si joi nu a mai pornit. Banuiala mea a fost sursa arsa. Sun vineri la service si le spun ca il trimit si sa imi dea banii, nu garantie. Incep cu povesti ca ma suna un coleg si ca bla bla bla, dar nu tin la gargara ieftina. Luni am facut mail si la ora 12 ma suna curierul sa ia calculatorul. A ajuns marti la ei spre verificare si pana vineri nici un semn.Am inrosit telefonul fara nici un raspuns. La call center raspundeau, la service nu. Am transmis formular de retragere, in termen, mi-au confirmat a l-au primit si vineri imi spune:

Buna ziua,

In urma verificarii sistemului defect trimis in service, am constatat ca:
1.   Sursa de alimentare este defecta din cauza fluctuatiilor de tensiune.
2.   Produsul nu a fost ambalat corespunzator, marginile de poliester care asigura siguranta unitatii centrale lipsesc.

Ne-ati comunicat ca doriti returnarea banilor in contul dvs. bancar dar din pacate conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice.

In acest caz, se inlocuieste sursa cu una noua, reparatia fiind pe garantie.
Dupa inlocuirea sursei, produsul se va expedia catre dumneavoastra, cheltuielile de transport fiind suportate de expeditor.

Multumim!

Cum sa imi zici ca sursa e defecta din cauza fluctuatiilor de tensiune, cand de 30 de ani in casa nu mi s-a stricat nimic din casa din cauza aceasta. In plus, din toate care erau in priza ( 3 tv, un monitor, un frigider, o masina de spalat, un boiler etc) nu s-a stricat, doar calculcatorul de la ei s-a stricat.

Luni le fac sesizare la ANPC.Sunt curios cum se rezolva problema.

#75
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006
hai sa te scutesc de un drum: ANPC-ul se ocupa doar de persoane fizice. persoanele juridice isi rezolva problemele in instanta, daca doresc.

#76
adrian153

adrian153

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 08.04.2011
Multumesc.am vazut ulterior pe site.pacat ,de parca persoanele juridice nu sunt tot clienti 😲😲😲

#77
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nu-ti fa sange rau, ANPC-ul nu se omoara cu firea sa apere nici persoanele fizice.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate