Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Țeapă ITGalaxy?
Last Updated: May 20 2018 09:58, Started by
benis
, Jun 06 2017 14:59
·
0
#1
Posted 06 June 2017 - 14:59
Am cumpărat un telefon nou de la această firmă dar a venit cu soft chinezesc și acesta are probleme la notificări și la primirea de apeluri.
Având în vedere că mă încadrez în cele14 zile, am decis să îl returnez și am achiziționat deja alt telfon. Totuși, după ce am stat după ei la telefon, și le-am și scris de 2 ori, am aflat că, fiind factura pe firmă, nu mi se pot returna banii. Eu mă consider înșelat și caut căi de atac, în caz de nerezolvare amiabilă. Care ar fi pașii de urmat? |
#2
Posted 06 June 2017 - 15:02
Legea conform careia pentru cumparaturile online ai dreptul la 14 zile de denuntare se refera persoanelor fizice.
Astfel ca persoanele juridice trebuie sa rezolve asemenea situatii pe cale amiabila sau in instanta. |
#3
Posted 06 June 2017 - 15:02
benis, on 06 iunie 2017 - 14:59, said:
fiind factura pe firmă, nu mi se pot returna banii. Astea sunt bancuri. benis, on 06 iunie 2017 - 14:59, said:
Eu mă consider înşelat şi caut căi de atac, în caz de nerezolvare amiabilă. Firma trebuie sa se considere inselata si nu tu. Sa-i dea firma in judecata, altceva nu prea e de facut daca nu se rezolva amiabil. |
#4
Posted 06 June 2017 - 15:10
(chipurile) necunoasterea legii, nu absolva pe nimeni de repercusiunile acesteia. multi se ascund in spatele acestei scuze.
nu ai ce face din pacate. |
#5
Posted 06 June 2017 - 15:49
Sunt putine magazine care iti permit sa returnezi produsul in 14 zile sau iti ofera garantie mai mare de 12 luni in caz ca alegi sa cumperi pe firma.
Edited by Robiacs, 06 June 2017 - 15:49. |
#6
Posted 06 June 2017 - 17:21
Legea e pentru personae fizice vulnerabile... nu pentru firme care vor sa mai scada banii ce trebuie platiti la stat ca taxe si impozite prin umflarea cheltuielilor pe firma
|
#8
Posted 06 June 2017 - 17:49
samebo, on 06 iunie 2017 - 17:21, said:
Legea e pentru personae fizice vulnerabile... nu pentru firme care vor sa mai scada banii ce trebuie platiti la stat ca taxe si impozite prin umflarea cheltuielilor pe firma Daca era vorba de o masina tot acelasi lucru il spuneai? |
#9
Posted 06 June 2017 - 18:02
nu te lasa, da-i in judecata. sa ne spui si noua ce si cum a fost.
|
#10
Posted 06 June 2017 - 19:06
samebo, on 06 iunie 2017 - 17:21, said:
Legea e pentru personae fizice vulnerabile... nu pentru firme care vor sa mai scada banii ce trebuie platiti la stat ca taxe si impozite prin umflarea cheltuielilor pe firma |
|
#11
Posted 06 June 2017 - 19:08
Robiacs, on 06 iunie 2017 - 15:49, said:
Sunt putine magazine care iti permit sa returnezi produsul in 14 zile sau iti ofera garantie mai mare de 12 luni in caz ca alegi sa cumperi pe firma. |
#12
Posted 06 June 2017 - 19:11
benis, on 06 iunie 2017 - 14:59, said:
Am cumpărat un telefon nou de la această firmă dar a venit cu soft chinezesc şi acesta are probleme la notificări şi la primirea de apeluri. Având în vedere că mă încadrez în cele14 zile, am decis să îl returnez şi am achiziţionat deja alt telfon. Totuşi, după ce am stat după ei la telefon, şi le-am şi scris de 2 ori, am aflat că, fiind factura pe firmă, nu mi se pot returna banii. Eu mă consider înşelat şi caut căi de atac, în caz de nerezolvare amiabilă. Care ar fi pașii de urmat? Edited by xmanyacs77, 06 June 2017 - 19:11. |
#13
Posted 06 June 2017 - 19:12
slai, on 06 iunie 2017 - 18:02, said:
nu te lasa, da-i in judecata. sa ne spui si noua ce si cum a fost. Cam greu, singurul argument ar fi că ei nu specifică faptul ca telefonul e model chinezesc și soft fără limba română. Angajatul mi-a recomandat să mă adresez service-ului lor, Quickmobile. Momentan am comandat însă altul de la emag şi pe acesta îl vând. Altă soluţie era să schimb ei softul dar în principiu în ultima vreme cam cumpăr telefoanele cu soft de la mama lor, aşa am facut şi cu anteriorul şi nu au fost probleme |
#14
Posted 06 June 2017 - 19:14
Faci o poza cu specificatiile de la ei de pe site si ii acuzi de inselaciune.....
|
#15
Posted 06 June 2017 - 19:23
Așa este, pot câștiga procesul simplu, pe site scrie că beneficiez de garanție oficială plus 14 zile termen de retur.
Attached Files |
|
#16
Posted 06 June 2017 - 19:45
Mai scrie și faptul că beneficiez de garanția oficială a producătorului, ori producătorul scrie pe cutie că nu oferă garanție decât pentru China.
Avocatul m-a sfătuit să depun plângere penală Attached Files |
#17
Posted 06 June 2017 - 19:46
Era bine sa te intelegi cu ei inainte sa-ti comanzi alt telefon eventual sa le dai diferenta.
Nici in limba engleza nu te descurci cu el? Poti sa-l resoftezi la cineva care se pricepe nu ar fi asa mare paguba doar ca vei pierde garantia |
#18
Posted 06 June 2017 - 19:53
Păi eu nu am chef să pierd timpul cu ei, până la urma, ca să ce? Să- mi trimită alt telefon cu garanţie în China?
Iar de resoftat, refuz să o fac pe banii mei. Eu de ceva vreme nu-mi mai resoftez telefonul, am pretenția să meargă brici și gata.. Nici măcar Root nu-i fac. Şi huawei chiar merge bine cu softul de Europa. Acuma am constatat că nici măcar nu-mi apart toate contactele. PS: am încercat să vb cu ei și nu mi-au răspuns. Abia după ce i-am sunat după masă mi-au comunicat treaba cu banii. Se pare că merg la intimidare, momentan le-am scris că urmează să merg să depun plângere penală, mâine chiar mă duc, azi nu mai am chef, m-am enervat prea tare și tre să fac socata, tura N.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users