Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Probleme cu instalatia GPL, sare după gaz pe benzina în sarcină.

- - - - -
  • Please log in to reply
106 replies to this topic

#37
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Varianta mai ieftina era sa remediez instalatia cu bani putini + sa schimb butelia de gaz si multivalava care costa aproximativ 1200-1300 lei cu tot cu montat.
Incerc sa nu imi pun mintea cu ce cer ei , ca nu ii doare gura sa zica ceva de ECU sau injectoare doar pe presupuneri , ca asa cred ei. Daca nu reusesc sa o fac cu cel mult 300 lei , o sa pun alta noua ,cel putin la ea am garantie.

Acum mi-a picat fisa cu senzorul de apa care trebuia sa fie in reductor , acesta are două fire ,galben si negru , firul negru era lipit de firul negru de la senzorul de temperatura a gazului , si capatul firul galben nu era legat de nimic, atârna printre celalate fire.
Am facut comanda de senzorul de apa de la Zavoli , si marti sau miercuri vad daca isi revine sau nu instalatia.
Vad ca de cand am oprit gazul din butelie si am comutat doar pe benzina , masina porneste mult mai usor , inainte cand mergeam pe gaz trebuia sa invarta serios pana pornea , cred ca la pornire arunca ceva gaz pe langa benzina.

#38
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Deocamdata nu imi mai bat capul cu instalatia , cei de la Super Gaz care se ocupă de Zavoli in Romania au zis sa vin la ei cu masina , dar nu stiu daca merita prea mult ,drumul Constanta -Bucuresti dus intors costa 250 lei (aproximativ 50 litri benzina+taxa de pod)) , piesele cerute si mana de lucru sunt necunoscute , deci risc sa ma duc acolo si sa nu am suficienti bani pentru reaparat , in Constanta de bine de rau daca puteau face ceva ,imi ziceau cat costa si veneam cand aveam bani.
Exista posibilitatea ca instalatia secventiala sa bage gaz la pornire pe langa benzina ? Mi imi pornea bine doar la prima cheie ,in rest trebuia sa invarta electomotorul de 6-7 ori ca sa porneasca motorul.
De cand am oprit gazul din butelie si am comutat din buton doar pe benzina ,acum porneste foarte repede , invarte de 1-2 ori si porneste motorul.

#39
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010
Daca vrei recomandari serioase, mergi la Buzau (Vernesti) sau Pitesti (ProSperanta2002).
Astia sunt meseriasii in montat/reglat instalatii gpl ... restul sunt montatori, daca ai noroc sa ti-o regleze bine esti tare ...
Mai e nevoie sa spun ca un ditamai inginerul de la AGR Bucuresti imi spunea ca pentru motorul meu nu s-a inventat instalatie de gpl ??? (pentru FSI)
Eu, din Bucuresti, am preferat sa merg la Pitesti (pretul celor de la Vernesti era cu vreo 400 lei mai mare).

Edited by shymano, 22 June 2017 - 23:11.


#40
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Din cate cred service-urile care se ocupa de instalatii gpl nu pot repara orice instalatie ,ci doar instalatile gpl pentru care sunt autorizati .

In Romania singuri autorizati pentru Zavoli sunt cei de la SuperGaz + service-urile partenere.

Era bine daca la service aveau piese inlocuitoare de proba pentru instalatile gpl ,daca banuiau ca sunt probleme in injectoarele de gaz se puneau altele de proba, la fel cu reductorul sau calculatorul gpl nu doar cu electrovalva sau senzorul de presiune, ca sa stie clientul ce are de cumparat sa sa remedieze problema , nu cum mi sa zis de la service : probabil ai conducta lovită , ok dau bani inlocuiesc conducta dar cine garanteaza ca functioneaza ok dupa aceea? la fel mi sa zis cand am inlocuit membranele de la reductor ,ca oricum trebuiau inlocuite , daca trebuiau inlocuite inseamna ca trebuia sa mearga mai bine decat inainte ,dar merge la fel.
La instalatile gpl mai vechi cand te duci la service se merge doar pe banuieli , poate la cele mai noi ,softul de diagnoza este mai precis si in caz de o problema arata de unde este .

Edited by iuli0078, 23 June 2017 - 15:39.


#41
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Fa o poza cu ecu si injectoarele, poze clare.

#42
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Din cate am vazut pe net , injectoare zavoli pan se gasesc noi la pretul de 195 lei bucata dar cu ecu nu cred ca sunt sanse ,pentru ca cel mai nou firmware este din 2010 .
Sa nu fie si de la injectoare, de cateva zile sarea imediat pe benzina , trebuia sa comut pe gaz doar la semafor si la vale doar asa statea pe gaz , si de vina era o veche problema , un fir de alimentare a injectorului de gaz aproape rupt din zona carcasei injectorului , mai iesea jumatate de centimetru in afara ,l-am lipit cu pistolul si acum tine pe gaz ca inainte pana la 3500 ture.

Acum gazul sta la relanti la 1,2 bari si daca scot vacumul din spatele reductorului si bag un surub in furtun creste presiunea la 1.75 bari , dar asa consumul de gaz este mai mare , poate sa sara si mai repede de 3500-4000 ture daca apas mai brusc acceleratia, ideea este ca la aproximativ 0.6 bari sare pe benzina.

La mine prin stiutul acela galben care este la fel ca cel din kitul de membrane, nu intra aerul prin el in nici un sens , il desfacusem acum cateva zile si ma jucasem cu o pompita de aer si nu trecea aerul prin el ,acel stiut este pe lateralul reductorului in partea de jos si intra furtunul de vacum din galeriea de admisie.

Attached Files



#43
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
http://www.autogas-l...irect-0439.html

De bani aia iti iei o instalatie si mai buna, nu stiu cum este cu omologatul in ro...

Cumpara o interfata si vezi ce erori ai le cu de gaz, daca ai.
http://www.lpg.auto....at=info&id=2369

Attached Files



#44
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Am cumparat o interfata pentru Zavoli , si nu da nici o eroare , doar daca scot intentionat senzorul de apa si de gaz al instalatiei , tot acolo vad cu oscileaza presiunea.
Au vreo importanta firele care alimenteaza injectoarele de gaz , au o anumita ordine ? Au niste etichete dar nu se mai citeste nimic.
Am umblat la reductor si l-am pus in pozitia normala ,cu senzorul de temeperatura apei in sus ,si vad ca de atunci la trecerea pe gaz scade pe moment la aproape 500 turatii relantiul.
Ce mai observasem ,atunci cand un fir de alimentare de la un injector de gaz nu facea atingere bine , in programul Zavoli imi arata relantiul cu 1000 de turatii mai mare decat era in realitate, dupa ce am lipit mai bine firul a revenit relantiul la normal in program.

Edited by iuli0078, 23 June 2017 - 21:35.


#45
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Au importanta, trebuie sa corespunda cu acealasi cilindru ca pe benzina.

#46
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
O sa verific maine mai bine , pacat sa sa stricat si multimetru. Nu stiu daca sunt diferente mari daca se incurca mufele si nu stiu daca poate sa influenteze scaderea presiunii .
Mie cand mi-a schimbat chiuloasa ( a umblat de 2 ori la ea) poate nu a pus mufele exacl in locul lor .
Firele cred ca se pot masura cu multimetru , sa aiba continuitate de la firele injectorului de benzina la firele injectorului de gaz aferent aceluiasi cilindru.
Din cate citeam in manualul instalatiei ,firele care duc la injectoarele de gaz se leaga de firele care duc catre injectoarele de benzina.

#47
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Vă multumesc pentru raspunsuri.

Am rezolvat problema ,dupa cum mi sa zis pe forum ,vinovatul principal pentru care imi sărea pe benzină era reductorul.

Mai precis ,la tipul de reductor Zavoli Zeta N ,pe partea membranei de gaz ,unde vin gaurile pentru suruburile de prindere se afla un fel de șaibă mai mare din aluminiu ,ma gandesc că are altă denumire.
Această șaibă ,nu stiam ca se poate scoate până azi dimineața, dupa ce am desfacut-o din locul ei ,am vazut ca era multa negreală sub ea , dupa ce am dat cu pensula si benzină,am observat ca sunt niste arcuri in zona plina cu negreala .
Sunt 3 arcuri in stanga si 3 in dreapta ,acestea vin unul peste altul si sunt confectionate dintr-un material asemantator cuprului si nu sunt elastice ,rolul lor cred ca este sa treaca gazul lichefiat in drumul catre gpl in stare gazoasă.
După ce am scos toate arcurile si am curatat bine cu benzină ,am pus arcurile la loc ,trebuie putin fortate ,după care am montat toate piesele din reductor.
Am facut probă , deocamdată nu a mai sărit pe benzină ,dar nu am depasit 5200 ture in mers si presiunea ramanea constanta la 1,1 bari indiferent de turatie.
Acum chiar daca cumpar un reductor nou ,stiu sigur ca de el era problema.

As fi avut nevoie de niste sfaturi in legatura cu reglatul instalatiei , in programul Zavoli ,la injector s measurement imi arată too big si ma gândesc ca trebuie sa arate correct sa fie ok ,si nu stiu exact ce trebuie sa modific.
Scuzati-mă pentru dungulitele aparute pe fotografii dar am lasat ceva mai mult laptopul in masina si caldura si-a spus cuvantul asupra ecranului , probabil cere display nou.

Attached Files



#48
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ai duzele prea mari la injectoare, cel putin asa zice programul. Insa vad ca nu iti arata STFT si LTFT, daca ai un elm327 si torque pe android poti sa vezi aceste valori, in functie de ele mai poti regla.

#49
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ce optiuni ai aici? Fa o poza clara cu toate optiunile.

Attached Files


Edited by i860, 26 June 2017 - 14:04.


#50
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
O sa mai verific mai incolo instalatia de gaz , nu cred ca este de la diuze pentru ca imi arata si correct acum cateva zile .

#51
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Cand faci calibrarea, atunci programul iti zice daca injectoarele ( care sunt dictate de presiune, furtune si duze ) sunt ok, poti sa scazi presiunea din reductor la 1.0 bar si o sa vezi ca atunci o sa zica ca sunt ok, insa la incarcare mare s-ar putea sa mergi pe amestec sarac... De aia ziceam daca poti sa vezi ce stft si ltft ai.

#52
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Multumesc , o sa incerc maine seara sau miercuri ,azi mi-am facut de lucru si am scos rotile din spate si consola centrala ca sa scot cablurile de frana de mana ,unu bloca o roata cand avea chef chiar daca lasam maneta jos si cealalta roata nu se frana deloc cand trageam frana de mana, si maine incerc sa le pun la loc.

#53
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
De cateva zile incoace dupa ce am curatat reductorul porneste mult mai mai bine decat inainte , inainte trebuia sa tin chiea apasata aproximativ 3-4 secunde sa porneasca si acum porneste imediat.
Inainte pornea bine doar daca comutam pe benzina si inchideam robinetul de gaz  de la butelie , acum porneste bine chiar daca am dat drumul la gaz si am comutat sa treacă pe gaz.

Pe mine ma multumeste lucrul acesta ,dar nu pot sa imi explic ce treaba are reductorul cu pornitul masinii ,din cate stiu are nevoie doar de benzina sa porneasca si dupa ceva timp are nevoie de gaz.
Recunosc ca in programul de diagnoza gpl imi arata si timpi de injectie la benzina chiar daca a trecut pe gaz , dar presupun ca nu sunt masuratorile reale , mie greu sa cred ca la motoarele twin spark de la Alfa Romeo este nevoie de benzina si gaz in aceelasi timp.

#54
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Din cauza reductorului defect, tu ai mers pe amestec saraca, asta a dus in timp la dereglarea ecu mașini. Parametrii au fost busiti si de aia ai avut probleme. Cand pornești masina pe benzină ecu ii da amestec foarte bogat ca pentru gaz si de aici pot fi probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate