Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cu instalatia GPL, sare după gaz pe benzina în sarcină.
Last Updated: Apr 07 2019 21:36, Started by
iuli0078
, Jun 04 2017 21:16
·
0
#1
Posted 04 June 2017 - 21:16
De cand am cumparat masina sărea din gaz pe benzina la 5000 ture , timp de 6 luni a mers asa si era acceptabil ,am fost la un service gpl ,dupa ce au schimbat filtrele au reglat instalatia pe calculator dar nu au reusit sa măreasca turatia maxima a functionarii pe gaz.
După ce am schimbat chiuloasa (in noiembrie 2016) cu timpul a inceput sa sara pe benzina la turatii tot mai mici , prima data dupa schimbare sarea la 4500, acum sare intre 3000-3500 ture in functie de cat de cat de tare apas acceleratia, chiar daca am plinul de gaz tot la fel sare pe benzina. Cei de la sevice au recomandat schimbarea membranelor din vaporizator , le-am inlocuit la ei si tot la fel sare pe benzina , au verificat aproape toata instalatia si au zis ca este ok. Vroiam sa intreb ce mai trebuia verificat : 1.Daca exista posibilitatea sa se mai infunde sau să se gâtuiască putin teava de cupru care alimenteaza cu gaz ? nu stiu daca este normal dar la mine turul este mai subtire si returul mai gros. 2.Multivalva din butelie poate limita debitul de gaz ?( supapa care este pusa pe tur este scoasa), daca o scot este ceva de curatat prin ea ? Cei de la service nu pot decat sa puna de proba o alta teava de alimentare de la butelie pana la electovalvă ,dar cu multivalva din butelie nu au cum sa faca probă , trebuie să o cumpăr. Ei au zis ca : injectoarele , vaporizatorul , electrovalva și senzorul de presiune sunt bune. Instalatia este Alisei Zavoli , are aproape 10 ani si este pusa pe un Alfa Romeo 166 2.0TS 155cp. Stiu ca trebuie sa schimb butelia si eventual multivalva ,dar daca face la fel mai bine mai astep ceva timp si pun alta instalatie. Edited by iuli0078, 04 June 2017 - 21:19. |
#2
Posted 04 June 2017 - 21:29
Pai dacă nu-i mai da nimeni de capăt, las-o și tu mai moale cu turatiile și gata.
|
#3
Posted 04 June 2017 - 21:34
Cu timpul se aduna mizerii si in butelie la fel cum se aduna in filtre si de aceea tot sare pe benzina.
Imi pare rau dar nu posed cunostinte despre acel tip de instalatie. Inainte sa te pui sa schimbi rezervorul poate incerci asa ceva http://www.gazmagazi...ray-gpl-arexons Spune-ne daca a dat sau nu rezultate |
#5
Posted 04 June 2017 - 21:53
Ai mai fost si la alt service ??
Sare numai in sarcina, de la anumite turatii, sau si asa, din senin ?? Mie imi sarea singura, din cauza senzorului de presiune. |
#6
Posted 04 June 2017 - 22:00
Va multumesc pentru raspunsuri . Am fost doar la unul , in Constanta sunt putine ,doar unu este cu ceva mai multa vechime (piata rosu), dar din cate am auzit este jecmaneala acolo. Sare doar in mers , daca ma infig putin in ea sare imediat pe benzina , dar daca apas usor pedala de acceleratie o pot lungi cu saritul pe benzina pana la 4000 ture, inainte oricat ma infigeam in ea nu sarea pe benzina decat la 5000 ture.
Cu prima ocazie , o sa termin tot gazul din butelie si o sa scot multivalva , daca tot se scoate ,trebuiesc desfacute si tevile de tur - retur sau cum se numesc ele , cu ocazia asta mă uit si in butelie sa o curat putin si teava de tur care duce pana in electrovalva vreau sa o suflu cu presiune la o vulcanizare. Multivalva nu stiu daca se poate demonta pe bucati, daca reusesc sa fac ceva o sa folosesc pe viitor un spray de curatat instalatii gpl. Edited by iuli0078, 04 June 2017 - 22:03. |
#7
Posted 04 June 2017 - 22:03
Viata unui rezervor de gpl este de 10 ani, va trebui oricum sa-l schimbi.
|
#8
Posted 04 June 2017 - 22:07
Daca nu merge cu spray atunci e defecta multivalva.
E instalatie cu ecu sau din acelea vechi cu plaman? Presupun ca are ecu si din ecu se programeaza sa treaca pe benzina la 5000 de ture. Daca trece tot timpul s-ar putea sa fie multivalva dar merita incercat intai cu spray poate isi revine |
#9
Posted 04 June 2017 - 22:18
Cand vreau sa inmatricuez masina , o sa ii dau jos butelia si ce mai este la vedere din instaltia de gaz , nu am acte pe instaltie , este trecuta in carte (bulgaria) dar nu mai am actele date cand sa montat instalatia ,le am doar pe cele ale buteliei.
Dupa ce o inmatriculez doar pe benzina , o sa cumpar o instalatie noua dupa cateva luni , probabil intre timp o sa o pun tot pe cea care o am acum. Instalatia este secventiala , este ea mai veche dar si-a facut treaba timp de 10 ani. Asa arata kitul Zavoli , iar butelia este Atram si multivalva tomasetto Attached FilesEdited by iuli0078, 04 June 2017 - 22:24. |
#10
Posted 04 June 2017 - 22:23
Ia vezi duzele !
De cit sint ? 2... 2,2... Le majorezi gaura/ schimbi duzele cu unele cu găuricea mai mare. Apoooi, mai vorbim |
|
#11
Posted 04 June 2017 - 22:36
Cam asa arata 2 injectoare , nu vreau sa mai bag bani in instaltie , neavand actele de montaj nu stiu daca poate trece de RAR , deocamdata incerc sa o fac fara sa schimb piese importante , pe membranele de la vaporizator + montaj + reglat am dat 180 lei , nu mi se părea mult daca mergea bine după aceea,dar in situatia de față mi sa parut ca am dat bani degeaba.
Attached FilesEdited by iuli0078, 04 June 2017 - 22:38. |
#13
Posted 04 June 2017 - 23:14
iuli0078, on 04 iunie 2017 - 21:16, said:
După ce am schimbat chiuloasa (in noiembrie 2016) cu timpul a inceput sa sara pe benzina la turatii tot mai mici Poate instalatia nu poate oferi putere la turatii mari, trebuie una mai puternica. Dar chiulasa de ce ai schimbat-o ? |
#14
Posted 04 June 2017 - 23:22
#15
Posted 05 June 2017 - 00:00
Auzi, tu ai fost, cumva, la reglat, de mai multe ori la acelasi service ??
Pentru ca mi se pare ca ar cam fi o facatura "din taste", din partea baietilor ... Nu cumva ei ti-au recomandat, asa, printre cuvinte, sa schimbi una, alta, pe la ei ?? Eu am impresia ca si-au "gasit" un client constant. Mai precis spus, si-au "fabricat" unul ... Inainte sa arunci cu banii, mergi frumusel la alt service, in alt oras, sa nu cumva ca "buba" ta sa fie cauzata de niste simple dereglari facute "din taste". Cat poate sa te coste un drum pana la Vernesti, de edemplu ?? Baietii de-acolo sunt printre cei mai recomandati in meserie si seriozitate ... eu cred ca ar merita efortul celor cativa litri de gaz consumati pana acolo. Edited by shymano, 05 June 2017 - 00:00. |
|
#16
Posted 05 June 2017 - 06:55
de ce pana mea ti-ai lua/pune masina pe gaz daca o tii in 5000 rpm?
|
#17
Posted 05 June 2017 - 10:36
Cand sarea la 5000 de ture eram destul de multumit , ca nu apuca prea des sa sară de aceasta turatie , doar cand intram intr-o depasire mai serioasa sarea de 5000, iar pe autostrada insemna 160 km/ora la 5000 de ture , era ok, masina find maricica in comparatie cu motorul trebuie turată mai bine ca sa se ducă ,iar pe gaz se simtea ca era o ideie mai puturoasa decat pe benzină, acuma cand trece din gaz pe benzina ma cred ca la curse ,zici ca are buton de turbo ,se smuceste putin la trecerea pe benzina si dupa aceea se infige mult mai bine.
Am fost doar la un service ,In Constanta ,pe str Interioară 3 in curte la Comat, sunt de trebă baieti dar nu au experientă cu instalatile Zavoli ,am fost la ei ca sunt singuri care au soft de la Zavoli ,acolo au probat cu alte piese : senzorul de presiune si electrovalva ,mai precis partea electrică ,cea care inchide si deschide. Ei au zis ca pe teava nu vine presiune constanta ,si au zis că este posibil sa se fi atins din greaseala teava de alimentare si sa se gâtuiasca putin sau multivalva sa nu dea suficient gaz, Singura modalitate sa sara pe benzina cu 500-700 mai tarziu era sa se scoată furtunul de vacum care vine in spatele vaporizatorului,dar asa bâlbaia motorul la pornire pana trecea pe gaz. Chiuloasa am schimbat-o din vina mea cred , nu a dat nici un semn inainte ,mergeam la drum ,eram in dreapta si am vazut in bord ca apa era la 130 grade,probabil am mers 5-10 minute cu ea , ca ma mai uitasem inainte si apa era la 85 ,am zis sa traga la urmatorul spatui liber pe dreapta ,in satul Talmaciu din apropierea Sibiului ,oricat de multa apa puneam o arunca pe evacuare in mers. La inceput am schimbat doar garnitura fara sa indrept chiuloasa , am vazut ca face la fel si am cautat alta chiuloasă pentru ca era riscul sa fie fisurată cea veche. Daca imi dadeam seama imediat in timp ce urca apa , o trageam pe dreapta si se racea sigură si porneam din nou , că si acum mai are toane cand urca acul in bord peste 90 grade si daca nu sunt atent tot urcă , ca sa scada trebuie sa pornesc clima sau daca nu vrea nici asa sa opresc motorul si sa il deschid din nou si dupa aceea nu mai urca. Oricum sunt hotarat sa desfac teava de alimentare si multivalva si sa le curat daca este ceva de cutațat,nu ma mai duc la service , o sa trec pe acolo doar cand pun instalatie noua, în Constanta am vazut destule persoane care preferă să meargă la Buzau sa monteze instalatia gpl. Edited by iuli0078, 05 June 2017 - 10:44. |
#18
Posted 05 June 2017 - 10:58
La mine a fost așa, pus duze de 2.2, nu trăgea, zgiltiia, pune băiatul cu reglajele alte duze, de 2, zice el ca să vadă așa, respoftat, mai rău
Vine patronul, ia bai, toată lumea la o parte desfă la bujii, umbla mecanicul si le da jos, nu afumate nu nimic, micșorează distanta la bujii, montat la loc, pus duze de 2.5, resoftat, dat blana în probe. Aaaaalta treaba, merge cum trebuie. Nu venea destul gaz pe rampa, pentru un motor japonez cu setări pentru injecție mai rapidă conta acest aspect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users