Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Samsung Galaxy J5 (2017) - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
674 replies to this topic

#343
Me_the_6

Me_the_6

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 10.03.2018

 mm777, on 15 martie 2018 - 09:55, said:

De vreo luna am achizitionat si eu pt sotia un J5 2017 dual sim. De la Orange.
Am cam aceleasi probleme pe care le descrii mai sus.
Am fost la orange shop si am dat peste un tip (parea seful de locatie, sau ceva de genul, oricum era mai vechi pe acolo) si mi-a zis ca stie de la ce e problema.
De fapt prima mea problema cu acest telefon era ca nu mai avea semnal deloc subit, fara nici un avertisment. Telefonul anterior fusese un S4 mai vechiut, dar care s-a descurcat mai mult decat onorabil. Exact in aceeazi zona n-am avut cu S4 probleme de semnal niciodata. Cand am schimbat telefonul am inceput sa am probleme cu acest J5 2017 dual sim.
Cum spuneam, m-am intors peste vreo 4 zile la orange shop, si unu Radu, mi-a zis ca stie care e problema cu acest telefon si ca nu face managementul trecerii de la 4G+ la 4G sau chair la 3G daca cumva semnalul de 4G nu este suficient, tot incercand sa se conecteze pe 4G sau chiar 4G+ si la un moment dat intrand in lipsa de conexiune in loc sa treaca automat pe 3G unde avea semnal din plin.
Setarea la conexiuni era pe "Preferabil 4G". Deci daca e "preferabil" ar trebui atunci cand nu are (sau nu prea are 4G) sa treaca cumva automat pe 3G. Dar de la acel Radu am inteles ca acest model de telefon nu prea gestioneaza asa bine aceasta schimbare, si uneori te poti trezi ca ramai fara semnal. Si dupaia te miri ca lumea iti zice ca nu ai putut fi sunat, desi tu nu aveai habar de asta.

Asadar Radu mi-a schimbat setarea din conexiuni pe "3G" nu 4G.
Dupa ce mi-a facut aceasta schimbare, recunosc ca n-am mai avut probleme de lipsa totala de semnal. (Pe mine ma interesa in prima faza partea de voce, sa pot sa sun / sa fiu sunat).

Sotia nu prea obisnuia sa aiba datele mobile deschise cu telefonul vechi, si pentru ca nu avea un pachet asa de "generos" de internet.
Actualmente, si-a schimbat un pic optica (si tariful abonamentului a crescut) si a inceput sa tina deschisa partea de "date mobile".
Dar... daca partea de voce i s-a rezolvat (sau cel putin nu a mai acuzat ca ar fi avut probleme genul sa nu poata apela / poata fi apelata) acum cand se duce la serviciu nu reuseste sa aiba internet functional pe telefon totdeauna. Precizez ca nu are wifi in zona serviciului.

Alta precizare care tin sa o fac: poate fi toata aceasta problema si de la Android 7 Nougat?
Eu am un A5 2017 cam de un an, si mi s-a upgradat Androidul acum o luna. Prima data dupa upgrade am avut exact probleme cu apelurile. Mai exact atunci cand ma suna cineva se auzea ring-ul foarte foarte tare, parca era o sirena. Am incercat reset, cautari prin setari tot felul... dar degeaba.
Pana la urma am gasit pe net undeva ca se rezolva uneori cu un simplu shut down si pornire manuala apoi. Si mi-a mers si mie.
Deci zic... sa fie oarecum aceeasi problema de la Nougat si pe J5 2017 ?
Ca in postarile anterioare in care descriati experiente cu J5 2017 dar inainte de Nougat, nu prea am vazut sa se planga cineva de astfel de probleme de conexiune.
Pe Nougat in schimb observ ca incep sa apara astfel de plangeri.

Ma sperie ideea sa trebuiasca trimis inapoi in service pentru schimbarea placii de baza.
Ce variante sa mai incerc?
Ma gandeam incerce sotia sa schimbe setarea pe "Preferabil 4G" atunci cand e la serviciu, si inapoi pe 3G cand e acasa.
Dar e deranjant sa faci asta mereu... mai ales sotiei care nu-i prea plac detaliile tehnice si sa aibe grija de ele.
Am cumparat un telefon ca sa-mi functioneze pur si simplu, nu ca sa ma pierd in ...detalii tehnice.
Ce ma sfatuiti?



Buna seara. Dupa ce au schimbat  placa  de baza, adica a 3-a oara in service  (ultima data la Samsung Bucuresti ) ,  s-a repetat problema. Nu asa  ca la inceput ,dar inca era. Trebuia sa dau restart . Eu cred ca aceste telefoane au o problema, poate un lot ,nu toate. Si le-am nimerit  noi si altii. La mine era setat LTE/3g/2g- AUTOMAT. Am un motorola dual sim  si nu am aceasta problema. Eu l-am vandut, am luat altul tot J5 2017 cu gandul poate nu l-au  reparat bine, dupa 2 luni deja umblase in el .. Si ghiciti:  aceeasi problema.  Dau restart  si isi revine.. apoi ....se incarca greu si tot asa. Deci acest telefon in momentul asta nu isi merita banii. Si imi place mult ,subtire, altceva... dar..

 mm777, on 15 martie 2018 - 09:55, said:

De vreo luna am achizitionat si eu pt sotia un J5 2017 dual sim. De la Orange.
Am cam aceleasi probleme pe care le descrii mai sus.
Am fost la orange shop si am dat peste un tip (parea seful de locatie, sau ceva de genul, oricum era mai vechi pe acolo) si mi-a zis ca stie de la ce e problema.
De fapt prima mea problema cu acest telefon era ca nu mai avea semnal deloc subit, fara nici un avertisment. Telefonul anterior fusese un S4 mai vechiut, dar care s-a descurcat mai mult decat onorabil. Exact in aceeazi zona n-am avut cu S4 probleme de semnal niciodata. Cand am schimbat telefonul am inceput sa am probleme cu acest J5 2017 dual sim.
Cum spuneam, m-am intors peste vreo 4 zile la orange shop, si unu Radu, mi-a zis ca stie care e problema cu acest telefon si ca nu face managementul trecerii de la 4G+ la 4G sau chair la 3G daca cumva semnalul de 4G nu este suficient, tot incercand sa se conecteze pe 4G sau chiar 4G+ si la un moment dat intrand in lipsa de conexiune in loc sa treaca automat pe 3G unde avea semnal din plin.
Setarea la conexiuni era pe "Preferabil 4G". Deci daca e "preferabil" ar trebui atunci cand nu are (sau nu prea are 4G) sa treaca cumva automat pe 3G. Dar de la acel Radu am inteles ca acest model de telefon nu prea gestioneaza asa bine aceasta schimbare, si uneori te poti trezi ca ramai fara semnal. Si dupaia te miri ca lumea iti zice ca nu ai putut fi sunat, desi tu nu aveai habar de asta.

Asadar Radu mi-a schimbat setarea din conexiuni pe "3G" nu 4G.
Dupa ce mi-a facut aceasta schimbare, recunosc ca n-am mai avut probleme de lipsa totala de semnal. (Pe mine ma interesa in prima faza partea de voce, sa pot sa sun / sa fiu sunat).

Sotia nu prea obisnuia sa aiba datele mobile deschise cu telefonul vechi, si pentru ca nu avea un pachet asa de "generos" de internet.
Actualmente, si-a schimbat un pic optica (si tariful abonamentului a crescut) si a inceput sa tina deschisa partea de "date mobile".
Dar... daca partea de voce i s-a rezolvat (sau cel putin nu a mai acuzat ca ar fi avut probleme genul sa nu poata apela / poata fi apelata) acum cand se duce la serviciu nu reuseste sa aiba internet functional pe telefon totdeauna. Precizez ca nu are wifi in zona serviciului.

Alta precizare care tin sa o fac: poate fi toata aceasta problema si de la Android 7 Nougat?
Eu am un A5 2017 cam de un an, si mi s-a upgradat Androidul acum o luna. Prima data dupa upgrade am avut exact probleme cu apelurile. Mai exact atunci cand ma suna cineva se auzea ring-ul foarte foarte tare, parca era o sirena. Am incercat reset, cautari prin setari tot felul... dar degeaba.
Pana la urma am gasit pe net undeva ca se rezolva uneori cu un simplu shut down si pornire manuala apoi. Si mi-a mers si mie.
Deci zic... sa fie oarecum aceeasi problema de la Nougat si pe J5 2017 ?
Ca in postarile anterioare in care descriati experiente cu J5 2017 dar inainte de Nougat, nu prea am vazut sa se planga cineva de astfel de probleme de conexiune.
Pe Nougat in schimb observ ca incep sa apara astfel de plangeri.

Ma sperie ideea sa trebuiasca trimis inapoi in service pentru schimbarea placii de baza.
Ce variante sa mai incerc?
Ma gandeam incerce sotia sa schimbe setarea pe "Preferabil 4G" atunci cand e la serviciu, si inapoi pe 3G cand e acasa.
Dar e deranjant sa faci asta mereu... mai ales sotiei care nu-i prea plac detaliile tehnice si sa aibe grija de ele.
Am cumparat un telefon ca sa-mi functioneze pur si simplu, nu ca sa ma pierd in ...detalii tehnice.
Ce ma sfatuiti?


Si e posbil ca cele  dual sim sa aiba probleme. Vad ca celaalte nu au .

 Kroghy, on 16 martie 2018 - 07:09, said:

Am verificat. Din fabrica e Lte/3g/2g automat. Merge foarte bine. Uite atasez si printscreen cu el conectat la 4g.


Aveti dual sim ?

#344
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010
Eu am single sim și merge fără probleme.
Menționez, este telefon de serviciu...deci folosit mult la convorbiri și email.

#345
adi25mihai

adi25mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 29.06.2015
Al meu nu face asa figuri.De fapt il am de ceva timp si nu a facut vreo figura.E luat de la vodafone,nu am probleme cu 4G :)

#346
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Si eu am dual sim de la Orange si nu am nici o problemă.

#347
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Me_the_6, on 18 martie 2018 - 19:53, said:

Aveti dual sim ?

 feribalint, on 18 martie 2018 - 20:25, said:

Eu am single sim și merge fără probleme. Menționez, este telefon de serviciu...deci folosit mult la convorbiri și email.

 adi25mihai, on 19 martie 2018 - 17:47, said:

Al meu nu face asa figuri.De fapt il am de ceva timp si nu a facut vreo figura.E luat de la vodafone,nu am probleme cu 4G Posted Image

 zen7979, on 19 martie 2018 - 17:51, said:

Si eu am dual sim de la Orange si nu am nici o problemă.
Confirm si eu, 3 telefone single sim cumparat de la Vodafone.

Edited by Kroghy, 19 March 2018 - 21:31.


#348
Daniela-Andreea

Daniela-Andreea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.03.2018
Samsung j5 2017 merge incarcat wireless?
Telefonul il am achizitionat de la Orange si e model dual sim

#349
danidica

danidica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,583
  • Înscris: 09.09.2013
Subscriu, am telefonul dual sim de aproape o luna..nu face nici o figura. In curand voi ocupa si slotul 2 sa vad daca o sa apara probleme.

 Daniela-Andreea, on 20 martie 2018 - 18:27, said:

Samsung j5 2017 merge incarcat wireless?
Telefonul il am achizitionat de la Orange si e model dual sim
Nu, din pacate nu merge. Nici macar fast charging nu are. Dar daca doresti, poti sa il incarci la in incatcator 2.1A. Se va incarca foarte repede, doar ca nu stiu cum se va comporta bateria in timp la 2.1A

#350
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Cu încărcătorul lui se încarcă în 2 ore . Eu zic , că e ok.

#351
thehunter1337

thehunter1337

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 06.03.2015
Nu se strica nimic, atat timp cat incarcatorul este de 2,1A pentru ca telefonul va lua oricum cat curent este setat sa ia, al meu ia undeva pe la 1,4A maxim la incarcare dintr-o baterie externa cu iesire maxima de 2,1A.

#352
danidica

danidica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,583
  • Înscris: 09.09.2013

 thehunter1337, on 20 martie 2018 - 18:34, said:

Nu se strica nimic, atat timp cat incarcatorul este de 2,1A pentru ca telefonul va lua oricum cat curent este setat sa ia, al meu ia undeva pe la 1,4A maxim la incarcare dintr-o baterie externa cu iesire maxima de 2,1A.
Al meu cu nici un incarcator nu se incarca in 2 ore. Trece cu mult peste 2 ore.
Am bagat o cartela vodafone. Nici o problema, totul merge ca uns de cand l-am luat.

#353
Me_the_6

Me_the_6

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 10.03.2018

 danidica, on 20 martie 2018 - 23:08, said:

Al meu cu nici un incarcator nu se incarca in 2 ore. Trece cu mult peste 2 ore.
Am bagat o cartela vodafone. Nici o problema, totul merge ca uns de cand l-am luat.


Telefonul incarcat la calculator se incarca in 5 ore. Asa pateam eu. In priza 2 ore. Daca si in priza il incarci in peste 2 ore, are o problema.

#354
danidica

danidica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,583
  • Înscris: 09.09.2013

 Me_the_6, on 21 martie 2018 - 20:37, said:




Telefonul incarcat la calculator se incarca in 5 ore. Asa pateam eu. In priza 2 ore. Daca si in priza il incarci in peste 2 ore, are o problema.
Il incarc in peste 2 ore. 2 ore jumatate cam asa.

Edited by danidica, 22 March 2018 - 15:06.


#355
Eskiri

Eskiri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 24.03.2018
Mi-am cumpărat si eu un Samsung Galaxy J5 2017 si la o săptămână de utilizare s-a îndoit putin,chiar dacă l-am purtat mai mult in mână
A mai pățit cineva asa?

#356
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Nu, nici macar fata si sotia care mai tin telefonul in buzunarul de la spate de la blugi nu au reusit sa le indoaie. Blugi stransi, se mai apleaca sa se incalte cu telefonul in buzunar, eu chiar ma mir ca nu l-au indoit. Probabil sunt mai bine construite decat iphone.

Edited by Kroghy, 24 March 2018 - 16:04.


#357
Eskiri

Eskiri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 24.03.2018
Deci probabil sunt singurul :(((

#358
Me_the_6

Me_the_6

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 10.03.2018

 Eskiri, on 24 martie 2018 - 16:05, said:

Deci probabil sunt singurul :(((

Nici eu nu am pățit. Dar ieri nu s-a mai încărcat in 2 ore. 90% in 4 ore aproximativ.

#359
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010
Posibil cablu de date cu probleme. Am pățit la S7 Edge asa, am cumpărat alt cablu original și încărca cum trebuie.

#360
Me_the_6

Me_the_6

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 10.03.2018

 feribalint, on 24 martie 2018 - 17:03, said:

Posibil cablu de date cu probleme. Am pățit la S7 Edge asa, am cumpărat alt cablu original și încărca cum trebuie.

Merci pentru răspuns .Azi l_am incarcat iar. De fapt acum... era 26%sa vad cum se încarcă. Ieri S_a oprit  curentul puțin...m_am gândit  ca din cauza zăpezii nu a întrat în încărcător ca înainte. :)) încerc sa  găsesc scuze poate poate.. Nici o luna nu are și e 2lea..

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate