Hyundai Kona
Last Updated: Jan 22 2023 17:00, Started by
arab
, Jun 02 2017 09:13
·
0
#1
Posted 02 June 2017 - 09:13
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RfufKBDErxo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
https://www.auto-bil...ona-123399.html Un nou SUV se pregateste de lansare. De data asta din clasa subcompacta, pe platforma lui I20. Va concura cu 2008, Captur, Cx3,Renegate, Juke etc. Se pare ca se cere mult pe piata acum acest gen de masini. Hyundai se adapteaza doar. Cum vi se pare? Denumirea e cam neinspirata, dupa parerea mea. Edited by arab, 02 June 2017 - 09:18. |
#2
Posted 02 June 2017 - 09:17
Cand vom avea informatii despre pret , spatiu habitaclu , motorizari, putem sa ne dam cu parerea .
|
#3
Posted 02 June 2017 - 09:19
Spatiu...un I20 suprainaltat si pret tot pe acolo sau putin mai sus, ca e noutate!
Deocamdata vorbim de design si oportunitatea modelului pe piata aglomerata de acest gen. Edited by arab, 02 June 2017 - 09:20. |
#4
Posted 02 June 2017 - 09:20
arab, on 02 iunie 2017 - 09:13, said:
Denumirea e cam neinspirata, dupa parerea mea. http://www.konaworld.com/ |
#5
Posted 02 June 2017 - 09:21
Originalitate maxima!
Edited by arab, 02 June 2017 - 09:22. |
#8
Posted 02 June 2017 - 11:30
Masinuta nu arata chiar rau . Eu am o nelamurire mai veche cu privire la struto-camilele astea . Ele nu-s nici de autostrada ...sa fugi cu 250 km/h dar nici de teren accidentat , ca-s dar o idee mai inaltate fata de o masina comuna si asta nu ajuta deloc in teren nasol . Drumurile sunt de doua feluri . amenajate ( si nu ar trebui sa ai nevoie de nimic special ) si neamenajate ( la care poti sa gasesti un crater de 3 metri si unde nu te ajuta nici mama masinilor de teren ). Din acest motiv ma gandesc care este utilitatea unui astfel de agregat , nici de fuga , nici de teren ...ma tot intreb unde este locul lui pe carosabil ?
Cred ca aparitia aceste clase este o pacaleala de marketing , o gaselnita pentru prostani , care cred ca daca pui niste bandouri pe o masina de clasa medie si adaugi o spira in plus la arcuri o transformi in Nissan Patrol preparat de off-road extrem . Utati-va la consola fata cat este de lunga. Facem pariu ca un Logan de serie are un unghi de atac aproape dublu fata de masina in discutie ? Si atunci despre ce rahat de SUV discutam ? Are un unghi de atac de Ferrari .Cum iesi de pe asfalt faci numai spoilere pe jos Edited by JurasikMan, 02 June 2017 - 11:30. |
#9
Posted 02 June 2017 - 12:43
Eu vad altfel :
- cu 250 km/h nu e cazul sa megi nici daca te grabesti ; 140-150 km/h e suficient dpmdv - off road ( adevarat , nu mers la pescuit pe sleauri de carute ) nu faci nici cu Duster deci nu are rost discutia . Se adreseaza unei categorii de oameni care vor altceva decat o berlina sau un hatch comune . Normal , daca nu are tractiune integrala e un mare bulshit , exact ca alte suv-uri 4x2 , adica iti iei suv doar pt pozitia inalta la volan ?? Pt asta exista dubele !! Edited by Baxon, 02 June 2017 - 12:44. |
#13
Posted 03 June 2017 - 19:10
fara suparare dar prefer un i20 cinstit fata de strutocamila asta. Macar daca avea un design mai reusit. Astept sa o vad in realitate insa , sa fac un testdrive..
|
#14
Posted 04 June 2017 - 08:16
Sa va spun o poveste legata de utilitatea acestui gen de masina. Acum 2 ani trebuia sa iau o masina pentru sotie. Tinta - i20, Yaris, Clio, 208. Buun. Ma duc sa achit cablul si la iesire din cladire era un Yaris nou-nout in care se urca un nene de 50+. Calca omul frana si masina se duce in bordura (cam de 15 cm ...) si isi rade bine spolerul. Porneste omu masina si da inapoi, lasand jos cauciucul de sub spoiler si tot spoilerul crapat/cracanat. Asta la masina nou-nouta. Stau si ma uit ca prostul, si ma gandesc in cat timp fac eu sau sotia o astfel de fapta (din viteza/oboseala/neatentie)? No time = oricand. Si atunci m-am uitat la acest soi de masini. Clasa mica cu garda la sol de bun simt.
Deci masinile de genul asta sunt o reactie la asa-zisa sportivizare a masinilor normale cu care nu mai poti merge prin orase decat cu frica sa nu o freci de borduri si alte forme de relief. De aia se si vand bine in vest. Cat despre 4x4 la asa masina, sunt sigur ca glumiti. O data ca nu incape, a doua ca nu ai ce face cu ea. Garda la sol NORMALA e de ajuns. Masinile noi nu o au, de aia au aparut astea. |
#15
Posted 04 June 2017 - 08:52
|
#16
Posted 04 June 2017 - 09:13
Nu stiu pe unde mergeti voi cu masina, dar eu in 2 ani jumate nu am avut nevoie de garda la sol mai mare cu al meu C4. Am atins si eu de vreo 2 ori o bordura cu spoilerul, insa eram 5 oameni in masina, si am facut manevra de parcare f incet ca sa previn asa ceva, n-am avut daune. In rest, a vazut inclusiv drumuri neasfaltate de pe Cheile Nerei(drumul de la Carbunari spre lacul Dracului) si mergand cu putina atentie am ajuns destul de departe. M-am oprit cand am dat de sleauri de tractor, am parcat si am continuat pe jos.
In oras si pe drum asfaltat nu vad de ce ai avea nevoie de o masina cocotata, ca doar nu parchez cocotat pe stalpisorii de interzis accesul. Dintre masinile normale, doar Alfa 159 mi se pare ca e prea joasa. |
#18
Posted 13 June 2017 - 14:22
radu_vasile59, on 04 iunie 2017 - 08:16, said:
..... . Cat despre 4x4 la asa masina, sunt sigur ca glumiti. O data ca nu incape, a doua ca nu ai ce face cu ea. Garda la sol NORMALA e de ajuns. Masinile noi nu o au, de aia au aparut astea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users