Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Benzinara pana in 8-9000 euro , motor maxim 2000 cm

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Ma intereseaza  o masina pe benzina   ,  fara turbo ,  motor maxim 2 litri , preferabil 1.4  , 1.6    ,  cutie manuala   .  In rest , dotari de bun simt , ABS , ESP  , AC  ,  xenon . Vreau ceva cu garda sol mai mare sau pachet de drumuri grele , nu suv/crossover.
  O vreau pentru parintii mei .  Tata schimba vitezele la 1800 rpm asa ca un diesel  sau  o benzinara cu turbina n-ar tine prea mult .
   Vreau ceva simplu , nepretentios  , fiabil .  
  Excludem gama Dacia  deocamdata.

#2
traby

traby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 13.06.2008
benzina turbo tine mai bine la asemenea turatii joase...cuplul plecand de pe la 1400 rpm

#3
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013
Cu o benzinara aspirată la 1800 abia te târâi pe șosea.

#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,915
  • Înscris: 01.01.2010
Eu nu stiu ce stil de condus aveti voi, dar cand aud "Cu o benzinara aspirată la 1800 abia te târâi pe șosea.", ma doare capul. In primul rand, nu suntem toti Schumacher-i. Daca am fi fost, probabil ne-am fi mutat in tari cu sosele. In al doilea rand, unii, ca mine, doresc un mijloc de transport cu care sa se deplaseze zilnic si a carui intretinere sa-i scoata sub taxi.
Un motor de 1600, cred eu, ajunge. Eu asa am si ma descurc de minune. AM fost peste tot si nu am simtit ca ma depasesc carutele.
Nici eu nu am vrut turbina (care se monteaza pe motoare din ce in ce mai mici, astfel ca in vreo 10 ani, motoarele peste 1200 vor fi unele de statut) si nici diesel sau cu cutie automata. Dupa puterea financiara, am luat o Skoda la mana a doua, cu care imi fac treaba de cam doi ani. Cm aceasta marca si model iti pot recomanda eu, din experienta personala.

#5
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,726
  • Înscris: 06.07.2005

 YOUR_GOD, on 01 iunie 2017 - 23:40, said:

Eu nu stiu ce stil de condus aveti voi, dar cand aud "Cu o benzinara aspirată la 1800 abia te târâi pe șosea.", ma doare capul. In primul rand, nu suntem toti Schumacher-i.
Hai sa ne linistim. Daca citeai mai atent, vedeai ca se discuta despre schimbatul vitezelor la 1800 rpm, nu de 1800 cmc.

#6
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Mazda 3 dacă găsești.

#7
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Cam asta e stilul de condus , la 50 si ceva de ani nu se mai schimba :) oricât i-ai zice.
M-am uitat de Mazda , nu prea gasesc in banii ăștia dupa 2010 .  Ma mai uit de un sx4  între timp .

#8
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009

 ct10dre, on 02 iunie 2017 - 02:50, said:

Ma mai uit de un sx4  între timp .

Pai parca nu voiai crossover. Ceva din grupul VAG nu te coafeaza?

#9
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Honda civic, 1.8, orice generatie pana la 9. Simplu, nepretentios, fiabil. Cauta pe forumul dedicat (hondafan) ca sa eviti tepele.
Opel Astra 1.4 sau 1.6. Mai putin fiabil ca Honda, insa extrem de ieftin ca intretinere. Revizia anuala e de cca 250 lei. Cred ca ramai si cu ceva bani.

#10
liviu_s

liviu_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 22.01.2004
Daca portbagajul de 270l e ok, merita un SX4. Sau Fiat Sedici, ca e aceeasi masina.
Consumul mediu undeva la 8-8.5, intretinerea relativ ieftina, distributie pe lant.
Nu are xenon, dar nici nu-i trebuie.

#11
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Or fi ieftine piesele la Opel dar manopera nu prea.
Ca parere personala motoarele de opel sunt mai slabe decat cele de Dacia luate de pe Renault.
Macar cele de dacia nu consuma ulei nu umbli in concediu cu bidonul de 4 litri de ulei in portbagaj

#12
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ai cumva Opel?
Eu am si te contrazic.  In 13 ani  si 160.000 km am schimbat niste diode si bujiile. Uleiul il schimb anual, la revizie, iar restul de cca 1 litru ramas sta in portbagaj, langa extinctor, trusa si triunghi. Am completat ulei o singura data.
Manopera e a service-ului, nu a masinii.

#13
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
adica mai nou masina se cauta in functie de stilul de condus? la 1800 de ture eu as recomanda bicicleta, sau hai cel mult ceva cu carburator. Masina se cauta in functie de necesitati nu de stil, stilul ti-l faci dupa cum cere masina

#14
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016

 danvlas, on 02 iunie 2017 - 08:41, said:

Ai cumva Opel?
Eu am si te contrazic.  In 13 ani  si 160.000 km am schimbat niste diode si bujiile. Uleiul il schimb anual, la revizie, iar restul de cca 1 litru ramas sta in portbagaj, langa extinctor, trusa si triunghi. Am completat ulei o singura data.
Manopera e a service-ului, nu a masinii.
Nu am dar ajung din urma destul de des Opeluri si cam toate scot fum alb-albastrui oare fumul albastrui o fi tot de la bujii?Posted Image
Si cei care au Opel in regim taxi se cam plang de ele consuma ulei motoare segmentate la 2-300 000 km la cele de Logan stiu si cu 600 000 km fara motor segmentat

Edited by Nytro84, 02 June 2017 - 10:17.


#15
gabi_tz

gabi_tz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 19.11.2007
2-300k in bord. Real poate 2milioane de km. Doar nu crezi ca pe taxi au pus Opel nou? :) arata mie un opel cu 200k reali care scoate fum albastru ca il trag pe nas pe tot :)

Edited by gabi_tz, 02 June 2017 - 10:26.


#16
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Opelul actual are 210 mii si nu scoate fir de fum anormal . Schimburile de ulei le-am făcut la maxim 10 mii , nu la 15 cat era limita.
Honda ar fi o optiune bună , sa vedem ce mai e .
Preferabil sa fie o masina ușoară ,pentru consum cat mai mic .

#17
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Pana la urma restrang la  :

Kia ceed 1.6
Hyundai i30   1.6
Ford Focus  1.6
Honda Civic  1.8
Opel astra J   1.6
Mazda 3   1.6

#18
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 26.11.2006

 ct10dre, on 03 iunie 2017 - 04:59, said:

Pana la urma restrang la  :

Kia ceed 1.6
Hyundai i30   1.6
Ford Focus  1.6
Honda Civic  1.8
Opel astra J   1.6
Mazda 3   1.6
Da de ce sa iei Hyundai i30 cand poti lua o Elantra cam la aceeasi bani ? https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate