Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie boxe
Last Updated: May 30 2017 19:31, Started by
Surtur
, May 30 2017 10:06
·
0
#1
Posted 30 May 2017 - 10:06
Urmeaza sa imi dau pentru a treia oara boxele la garantie si mi-as dori sa imi dea banii inapoi desi sunt constient de faptul daca exista posibilitatea de a fi reparate nu vor face asta. Credeti ca exista vreo metoda prin care sa le dau "dauna toata" incat sa am optiunea de a mi le schibma sau a primi banii inapoi ?
Edited by Surtur, 30 May 2017 - 10:08. |
#2
Posted 30 May 2017 - 10:26
Reparat de 3 ori - nu exista in lege asa ceva.
Poti sa trimiti la service de 100 de ori. Vrei sa le strici tu, ca sa nu se mai poata repara ? Iti dai seama, oricum firmele cauta orice chestie sa refuze garantia, mai mult ca sigur isi vor da seama ca le-ai stricat intentionat. Ai destul de putine cai de atac: - perioada in reparatie sa depaseasca.... nu stiu exact cit din perioada de garantie - "scandal" la telefn sau in persoana, la service si firma de unde le-ai achizitionat - reclamatie la OPC, dar nu prea ai motive momentan Care au fost motivele pentru care ai trimis de 3 ori la garantie ? Ce boxe sint? De la ce magazin? |
#3
Posted 30 May 2017 - 10:27
Atat service-ul si magazinul-vanzator cat si tu trebuie sa respectati si sa va conformati legislatiei in vigoare:Legea 449/2003 si OG 9/2016.
Dauna totala este cu dus si intors,pentru ca s-ar putea sa se observe si atunci adio. |
#4
Posted 30 May 2017 - 10:42
Sunt niste boxe serioux ht5100c si mi am dat seama ca nu au fost chiar cea mai buna alegere. O sa incerc sa le spun cat mai multe motive pe care nu le pot "verifica" pe loc si poate voi avea noroc, chestie auzita de la un tovaras care a facut asa si a primti un produs nou
Service-ul se face la Depanero Edited by Surtur, 30 May 2017 - 10:47. |
#5
Posted 30 May 2017 - 19:31
Ai cumparata boxele online ?
DA - aveai la dispozitie 14-30 zile pentru retur. NU - puteai sa le probezi in magazin. Nu este nevoie sa le "verifice". Ei chiar le verifica. Adica fara ghilimele. Si nu le verifica pe loc. Le verifica pe indelete. Care au fost motivele pentru care ai trimis de 3 ori la garantie ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users