Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Garantie boxe

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Surtur

Surtur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 30.05.2017
Urmeaza sa imi dau pentru a treia oara boxele la garantie si mi-as dori sa imi dea banii inapoi desi sunt constient de faptul daca exista posibilitatea de a fi reparate nu vor face asta. Credeti ca exista vreo metoda prin care sa le dau "dauna toata" incat sa am optiunea de a mi le schibma sau a primi banii inapoi ?

Edited by Surtur, 30 May 2017 - 10:08.


#2
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Reparat de 3 ori - nu exista in lege asa ceva.
Poti sa trimiti la service de 100 de ori.

Vrei sa le strici tu, ca sa nu se mai poata repara ?
Iti dai seama, oricum firmele cauta orice chestie sa refuze garantia, mai mult ca sigur isi vor da seama ca le-ai stricat intentionat.

Ai destul de putine cai de atac:
- perioada in reparatie sa depaseasca.... nu stiu exact cit din perioada de garantie
- "scandal" la telefn sau in persoana, la service si firma de unde le-ai achizitionat
- reclamatie la OPC, dar nu prea ai motive momentan

Care au fost motivele pentru care ai trimis de 3 ori la garantie ?
Ce boxe sint?
De la ce magazin?

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,908
  • Înscris: 07.11.2006
Atat service-ul si magazinul-vanzator cat si tu trebuie sa respectati si sa va conformati legislatiei in vigoare:Legea 449/2003 si OG 9/2016.
Dauna totala este cu dus si intors,pentru ca s-ar putea sa se observe si atunci adio.

#4
Surtur

Surtur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 30.05.2017
Sunt niste boxe serioux ht5100c si mi am dat seama ca nu au fost chiar cea mai buna alegere. O sa incerc sa le spun cat mai multe motive pe care nu le pot "verifica" pe loc si poate voi avea noroc, chestie auzita de la un tovaras care a facut asa si a primti un produs nou
Service-ul se face la Depanero

Edited by Surtur, 30 May 2017 - 10:47.


#5
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Ai cumparata boxele online ?
DA - aveai la dispozitie 14-30 zile pentru retur.
NU - puteai sa le probezi in magazin.

Nu este nevoie sa le "verifice".
Ei chiar le verifica. Adica fara ghilimele.
Si nu le verifica pe loc. Le verifica pe indelete.

Care au fost motivele pentru care ai trimis de 3 ori la garantie ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate