Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

2017 Nissan Micra

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,554
  • Înscris: 05.11.2009
De ceva timp (in europa) si de saptamana trecuta (in romania) a fost lansat noul Nissan Micra. Mult mai indraznet decat predecesorul, facut in Franta intr-o fabrica Renault (Fllins sur Seine), Nissan spera sa vanda mai mult decat predecesorul model. Am facut azi un mic drive test cu un micra 0.9l turbo, nivel de dotare maxim (sau mediu nu mai stiu). Cateva impresii:

- design exterior foarte reusit, plin de personalitate. Sigur tinerii vor fi atrasi de acest lucru
- design interior foarte placut si materiale si asamblare de calitate. SI asta se vede: piele pe bord (in nivelele superioare) si un fel de panza la nivelele inferioare. Arata bine la inceput insa is curios cum vor evolua in timp. Dotari in pas cu clasa si zilele astea.. oricum fata de civicul testat sambata, culmea e ca micra-ul pare sa aiba un interior mai calitativ.
- scaun foarte confortabil, chiar daca nu e foarte profilat , insa pt persoane corpolente e de nota 9-10 . Spatiul e suficient in fata, insa daca reglezi in fata ca sa stai ca lumea spatiul in spate lasa de dorit (se vede de altfel ca e ruda cu clio4). Butoanele de pe volan, de pe consola centrala se simt solide, la atingere se simt de calitate superioara, nu m-am jucat insa deloc cu ecranul, sa vad ce poate
- in spate stai inghesuit, iar designul exterior are un pret la interior. Te simti foarte claustrofobic in spate datorita liniei inalte a geamurilor si a spatiului mic pt cap. eu la 1.78 mai aveam putin si atingeam plafonul
- vizibilitate atroce in spate..
- schimbatorul e precis, insa e cam inalt pt gustul meu, m-am obisnuit cu schimbator gen Opel corsa c sau Hyundai i20
- motorul.. nu ma asteptam ca o ascutitore de asta de 0.9l sa urce asa de usor in ture si sa se miste asa de fain. Am urcat un deal (dinspre uricani inspre miroslava, pt cei din iasi) si e mai sprinten decat hyundai-ul meu i20 1.25l. Eu personal insa stau departe de aceste masini, complexitatea lor ma sperie, mai ales ca sunt interesat sa tin o masina 5-7-8 ani. Cica ar exista si un motor de 1.0 non turbo
- are si rearview camera cica 3d, insa la parcare doar camera spate mi se pare utila , celelalte camere care iti redau cica imaginea ca si cum ar fi montate deasupra mi s-au parut ca te induc in eroare
- e destul de scumputa, nu am acuma pliantul la mine insa masina in dotarea de baza costa vreo 11.000 de euro. Insa parca e destul de dotata.
- modelul testat avea nu stiu ce sistem audio suplimentar, nu is eu mare audiofil.. insa cum se auzea nene.. sunet clar, puternic, curat, cica avea si subwoofer in tetiera.. nebunie nu alta..

Va avea succes? Eu zic ca da. Mai ales la cei care nu au pasageri in spate (adica oameni fara copii sau un cuplu tanar etc), care nu cauta o masina cu spatiu foarte mult in spate, oameni care cauta o masina mai calitativa si cu ceva mai mult zvac. Sa vedem insa cum vor fi preturile peste 2-3 luni, zic ca mai este loc de unde sa scada



[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20170120_0003/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20170120_0010/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20160929_0040/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20170524_0006/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20170524_0020/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by vanitty, 29 May 2017 - 18:47.


#2
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,932
  • Înscris: 29.10.2014
Mi-am luat eu mașină de câteva luni, nouă. Ce am observat e că toate din aceeași clasă costă la fel până la urmă (fiecare dealer cu reducerile lui, plus reducerile de la programul RABLA) plus/minus câteva lucruri opționale.

În trafic mereu o să ai unul enervat lipit de fundul tău că mergi prea încet (fie că mergi cu 30, fie că mergi cu 330 km/h). Deci de ce să-ți bați capul?

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ce bine arata !! Daca la varianta de top ar costa numai 11k euro , maine as merge s-o cumpar . ( excelenta pt oras ) . Din pacate connecta costa peste 14 k euro , tekna peste 16 k euro... deci bash

Edited by Baxon, 29 May 2017 - 19:33.


#4
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,554
  • Înscris: 05.11.2009
varianta de baza e 11.000 de euro cea de top parca era vreo 14.000 de euro. Am pliantele in masina, deocamdata nu pot ajugne la ele..

#5
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,404
  • Înscris: 20.02.2008
Bine ca au lucrat la design... cu variantele anterioare concura la titlul de cea mai urata masina cu sanse la top 3...
Nu arata rau dar nu stiu ce ar face un client sa o aleaga in detrimentul unui Yaris hybrid: la bani cu ceva dotari aproape tot pe acolo iar ca masina de oras hybrida are un plus.

#6
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Tekna costa peste 16k euro. In plus, echiparea de top nu are geamuri electrice spate. Ca sa nu mai spun ca nu exista nici macar o optiune de cutie automata. Concluzia: de ce ai vrea sa cumperi un Clio cu 25% mai scump?

#7
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,554
  • Înscris: 05.11.2009

 ioppo, on 29 mai 2017 - 20:08, said:

Bine ca au lucrat la design... cu variantele anterioare concura la titlul de cea mai urata masina cu sanse la top 3...
Nu arata rau dar nu stiu ce ar face un client sa o aleaga in detrimentul unui Yaris hybrid: la bani cu ceva dotari aproape tot pe acolo iar ca masina de oras hybrida are un plus.
pentru ca e mai fresh la design, pt ca interiorul arata mai bine si pt ca motorul are totusi ceva vana in el?

#8
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Am vazut si eu una la exterior, arata bine masina, alt design, mult mai interesant decat la alte modele Nissan.

#9
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012
Noul Nissan Micra va fi un concurent serios pentru masinile din segmentul ei in top 5.

#10
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Va fi greu sa se bata cu coreenele la pret si cu europenele la sigla. Mi se pare DOA masina la pretul actual.

#11
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Kia Pro Cee'd + Hyundai I30 = Nissan Micra. :))

#12
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 24.03.2007
Au testat-o si la Euro NCAP: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/etYQPuF1Uuc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate