Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
pareri polo 1.4 tdi 75cp
Last Updated: May 28 2017 10:21, Started by
alexandrualexww2
, May 27 2017 20:55
·
0
#1
Posted 27 May 2017 - 20:55
salut, ce parere aveti de un polo 1.4 tdi 75cp an 2004 ,cu 300.000km in bord?
o fi ceva de capu acestui motor? ceva probleme la masina asta? aveti idee,distributia o fi pe lant sau curea? |
#2
Posted 27 May 2017 - 21:03
daca nu a avut dauna totala, este o masina buna .
Cati ani intentionezi sa o pastrezi ? curea |
#3
Posted 27 May 2017 - 21:05
#5
Posted 27 May 2017 - 21:16
ElcapoMafia, on 27 mai 2017 - 21:08, said:
Am eu 1.4tdi. A pornit intr-o iarna la - 28 grade, BMW-ul lui sefu n-a pornit. N-am avut nici o problema cu motorul din 2012 de cand o am, Fabia din 2006 din ce an e ce motor ? p.s ce ulei ii bagi si cati litri ? cum se comporta motorul in general ? probleme ceva? |
#6
Posted 27 May 2017 - 21:21
1) 300.000km reali e acceptabil, dar intai sa verifici bine motorul.
2) Inca nu ati terminat cu miturile masinii diesel iarna ? Nu mai e pe vremuri cand aveai un golf 2 1.6td sau o raba. Masinile diesel ale anilor 00" , daca au bujiile incandescente si bateria ok pornesc fara probleme. 3) Este un motor bun, doar ca la drum lung la viteza mare merge cam turat, zici ca e benzinar. Un 1.9tdi are la 100km/h cam 2000rpm, in timp ce 1.4tdi are parca 2500rpm. 4) Fiind in 3 cilindrii e cam dezechilibrat si vibreaza, iar in interior cand il conduci scoate un zumzet de numai ala il auzi dupa ce te culci noaptea )))) Daca treci cu vederea peste zgomotul facut de motor, e o alegere buna. Consum nesimtit de mic daca mergi pana in 120km/h. alexandrualexww2, on 27 mai 2017 - 21:16, said:
din ce an e ce motor ? p.s ce ulei ii bagi si cati litri ? cum se comporta motorul in general ? probleme ceva? De ce conteaza ce ulei si cati litrii ? Orice motor pana in 2.0 are nevoie in medie de 3-5litrii, iar pretul uleiului e intre 65 si 150lei. Daca ti se pare mult acest pret odata la 15.000km, atunci nu iti recomand masina personala. Nu exista probleme fixe, orice motor poate sa aibe probleme datorita exploatarii necorespunzatoare. Poate sa te tina mult si bine, sau poate nu ajungi nici pana acasa cu el. Ti-am mai zis. Trebuie verificat calumea + noroc. Daca tin minte, tu ai vrut sa iei un polo 1.2 si sa-l duci pe platforma acasa ). Vezi si la buget. Daca, crezi ca in 1200-1500euro gasesti un polo 9n 1.4tdi in stare buna te inseli, ala are mai mult de 300k. Eventual un 6n2 (parca asa ii zice la generatia 99-01). Edited by TruculMagic, 27 May 2017 - 21:23. |
#8
Posted 27 May 2017 - 21:28
E din 2006. Din bidonul de 4L mai raman 300-400ml, ulei pentru Pompe Duze.Intradevar motorul scoate un sunet mai de tractoras. La consum am facut drum Suceava-Bucuresti si retur, 90km la ora destul de constant 3.5 la suta. Pe la 110-130 cam 4,2- 4,3. La 130 km la ora are 3000 rpm.
|
#9
Posted 27 May 2017 - 21:46
TruculMagic, on 27 mai 2017 - 21:21, said:
1) 300.000km reali e acceptabil, dar intai sa verifici bine motorul. 2) Inca nu ati terminat cu miturile masinii diesel iarna ? Nu mai e pe vremuri cand aveai un golf 2 1.6td sau o raba. Masinile diesel ale anilor 00" , daca au bujiile incandescente si bateria ok pornesc fara probleme. 3) Este un motor bun, doar ca la drum lung la viteza mare merge cam turat, zici ca e benzinar. Un 1.9tdi are la 100km/h cam 2000rpm, in timp ce 1.4tdi are parca 2500rpm. 4) Fiind in 3 cilindrii e cam dezechilibrat si vibreaza, iar in interior cand il conduci scoate un zumzet de numai ala il auzi dupa ce te culci noaptea )))) Daca treci cu vederea peste zgomotul facut de motor, e o alegere buna. Consum nesimtit de mic daca mergi pana in 120km/h. De ce conteaza ce ulei si cati litrii ? Orice motor pana in 2.0 are nevoie in medie de 3-5litrii, iar pretul uleiului e intre 65 si 150lei. Daca ti se pare mult acest pret odata la 15.000km, atunci nu iti recomand masina personala. Nu exista probleme fixe, orice motor poate sa aibe probleme datorita exploatarii necorespunzatoare. Poate sa te tina mult si bine, sau poate nu ajungi nici pana acasa cu el. Ti-am mai zis. Trebuie verificat calumea + noroc. Daca tin minte, tu ai vrut sa iei un polo 1.2 si sa-l duci pe platforma acasa ). Vezi si la buget. Daca, crezi ca in 1200-1500euro gasesti un polo 9n 1.4tdi in stare buna te inseli, ala are mai mult de 300k. Eventual un 6n2 (parca asa ii zice la generatia 99-01). e din 2004 e 1900 de euro de ulei intreb caci habar nu am ce sa-i pun, vreau sa-i pun ceva bun |
#10
Posted 27 May 2017 - 21:57
L-ai cumparat ? Sau care-i treaba ? Doar nu o sa mergi cu uleiul dupa tine si cat faci contractul il si schimbi. La service stiu aia mai bine ca tine ce sa ii puna...
Ai un link ? |
|
#11
Posted 27 May 2017 - 21:57
alexandrualexww2, on 27 mai 2017 - 20:55, said:
salut, ce parere aveti de un polo 1.4 tdi 75cp an 2004 ,cu 300.000km in bord? o fi ceva de capu acestui motor? ceva probleme la masina asta? aveti idee,distributia o fi pe lant sau curea? Eu am varianta 2006 (Polo Attractive) 1.4TDI, 75cp, 3 cilindri: - foarte buna la drum intins daca n-o calci exagerat (caz in care creste consumul) - cam zgomotoasa - de pornit porneste iarna dar se incalzeste greu - distributie pe curea - unele serii au avut niste probleme cu volanta (se aude un zgomot sec de fier pe fier la ralanti) - intrucat e mai veche de 10 ani, trebuie sa te uit dupa rugina pe la praguri - destul de stabila pe sosea, daca ai anvelope bune. - ulei 5w40 Castrol, intra cca. 4 litri, eu iau la bidon de 5l sa imi mai ramana si de completare (schimb uleiul cam la 2 ani sau 10.000 km, care apare prima) Per total, e o masina economica cu care iti faci treaba. Daca o conduci moderat, cu un plin de motorina (250 de lei) te plictisesti cat mergi cu ea prin oras. Edited by rosix, 27 May 2017 - 21:59. |
#12
Posted 27 May 2017 - 22:14
TruculMagic, on 27 mai 2017 - 21:57, said:
L-ai cumparat ? Sau care-i treaba ? Doar nu o sa mergi cu uleiul dupa tine si cat faci contractul il si schimbi. La service stiu aia mai bine ca tine ce sa ii puna... Ai un link ? |
#13
Posted 27 May 2017 - 22:17
Dealer auto ?
Vezi ca firmele mari is tepari... ti le verifica ei acolo |
#14
Posted 27 May 2017 - 22:23
#15
Posted 27 May 2017 - 22:24
300.000 km este mult pentru un motor in trei cilindri de 1.4 . Conteaza cum a fost servisata , ce s-a schimbat la ea . Eu nu as cumpara-o . Ridicolul la romani este sport national. Imediat au sa apara cativa care au masini cu si mai multi km si care merg exceptional , nu consuma ulei , trag ca niste masini sport ...si nemtii si austriecii sunt niste tampiti ca la vand cand fac 200.000 km . Ele abia acum si-au facut rodajul cu adevarat ....bla-bla-bla ... treziti-va, bah ! Daca nu aveti voi bani sa va cumparati masini putin rulate nu inseamna ca este o idee buna pentru oricine. Toti cocalarii isi cumpara BMW-uri terminate cu 300.000 km si isi propovaduiesc "inteligenta " pe forumuri . Ei merg cu amestec ca Mobrele , la un plin de carburant intra si un schimb de ulei ...da-s smecheri . Hai sifon ...o rabla este o rabla , nu conteaza emblema de pe capota .
Ca veni vorba de rable : o mare parte dintre masinile pe care romanii le baga in programul rabla nu au atatia km. Asta este si motivul pretului standard , adica valoarea unui bon rabla . Edited by JurasikMan, 27 May 2017 - 22:39. |
|
#16
Posted 27 May 2017 - 22:43
alexandrualexww2, on 27 mai 2017 - 22:23, said: ofera si o garantie auto ceva la ei. ti-o inmatriculeaza ei pe o taxa mica e calumea cat de cat Normal... toti ofera garantie vreo 6 luni , asa de fun. Ce taxa mica ? Inmatriculatul e gratuit acuma, platesti RAR si numerele + inca ceva cheltuieli nesemnificative. JurasikMan, on 27 mai 2017 - 22:24, said:
300.000 km este mult pentru un motor in trei cilindri de 1.4 . Conteaza cum a fost servisata , ce s-a schimbat la ea . Eu nu as cumpara-o . Ridicolul la romani este sport national. Imediat au sa apara cativa care au masini cu si mai multi km si care merg exceptional , nu consuma ulei , trag ca niste masini sport ...si nemtii si austriecii sunt niste tampiti ca la vand cand fac 200.000 km . Ele abia acum si-au facut rodajul cu adevarat ....bla-bla-bla ... treziti-va, bah ! Daca nu aveti voi bani sa va cumparati masini putin rulate nu inseamna ca este o idee buna pentru orcine. Toti cocalarii isi cumpara BMW-uri terminate cu 300.000 km si isi propovaduiesc "inteligenta " pe forumuri . Ei merg cu amestec ca Mobrele , la un plin de carburant intra si un schimb de ulei ...da-s smecheri . Hai sifon ...o rabla este o rabla , nu conteaza emblema de pe capota . Ca veni vorba de rable : o mare parte dintre masinile pe care romanii le baga in programul rabla nu au atatia km. Asta este si motivul pretului standard , adica valoarea unui bon rabla . Poate ai uitat ca initiatorul are un buget de sub 2000euro. Bla bla bla (asa cum zici tu). Un neamt isi schimba la 200.000km masina deoarece isi permite, ei au in medie salarii de la 3-4000euro in sus, pe cand romanul de rand se chinuie pe 2-3000lei lunar. Si sa te plimbi 200.000km cu o masina te plictisesti deja de ea, pentru niste mii de euro in plus, iti iei alta masina noua si nu iti mai bati capul cu intretinerea, stii ca ai garantie si totul e ok. Motoarele merg si milionul de km daca le intreti corect si sa nu crezi ca toti nemtii isi schimba asa des masinile. Daca Xulescu din copilarie saliva dupa bmw-uri, ii placeau mult cum arata insa nu isi permite unul nou cu 50mii euro si isi cumpara unul in limita posibilitatilor ca sa stie si el ca are un BMW al lui, ti se pare ca e cocalar ? E usor de catalogat lumea dupa anumite specimene pe care le vedeti zilnic. Daca in tara asta sunt multi prosti, nu inseamna ca nu sunt si minti sclipitoare, daca in tara asta biserica are persoane care isi fac meseria pentru bani, nu inseamna ca nu exista si preoti care ajuta pe cei in nevoie si cu exemple pot continua pana maine dimineata. |
#17
Posted 27 May 2017 - 22:46
vedeţi-vă de treabă cu rable de 10 ani...
am TDI-PD 2003, 280.000, 1,4 din iarnă ianuarie la orăşel a luat 4,5 am început să-i repar singur geamul electric, broaştele, ştergătorul spate, stropitoarele... etc... din plăcere. după o barcă mondeo wagoon de 21 ani... cu asta mică te distrezi şi prin parcări dar şi la peco maşina e ca nevasta... vezi ce iei dar nu ştii ce.... schimbă tot, filtre, distribuţie, ulei, te ajunge cam 1000 lei şi nu ai treabă 12-15000 Km pui motorină aditivată cumpărată în vikend la preţ de neaditivată... de la rusnaci, n-am avut probleme nici la barcă(11 ani) nici la buburuză... iarna la -12 o ia la sfert după 2 încălziri dacă ai bujii, bateria poate fi zlabă, o tură să ducă motorul mornăie într-adevăr, dar peste 2600 turaţii nu se mai aude!!! spre surprinderea multora.. este o maşinuţă extrem de vioaie! Edited by sarac.lipit, 27 May 2017 - 23:03. |
#18
Posted 27 May 2017 - 22:47
JurasikMan, on 27 mai 2017 - 22:24, said:
300.000 km este mult pentru un motor in trei cilindri de 1.4 . Conteaza cum a fost servisata , ce s-a schimbat la ea . Eu nu as cumpara-o . Ridicolul la romani este sport national. Imediat au sa apara cativa care au masini cu si mai multi km si care merg exceptional , nu consuma ulei , trag ca niste masini sport ...si nemtii si austriecii sunt niste tampiti ca la vand cand fac 200.000 km . Ele abia acum si-au facut rodajul cu adevarat ....bla-bla-bla ... treziti-va, bah ! Daca nu aveti voi bani sa va cumparati masini putin rulate nu inseamna ca este o idee buna pentru oricine. Toti cocalarii isi cumpara BMW-uri terminate cu 300.000 km si isi propovaduiesc "inteligenta " pe forumuri . Ei merg cu amestec ca Mobrele , la un plin de carburant intra si un schimb de ulei ...da-s smecheri . Hai sifon ...o rabla este o rabla , nu conteaza emblema de pe capota . Ca veni vorba de rable : o mare parte dintre masinile pe care romanii le baga in programul rabla nu au atatia km. Asta este si motivul pretului standard , adica valoarea unui bon rabla . Asa strigase un samsar in gura mare la un targ auto din oras, ca ce daca masina are peste 400.000 km, nu aia conteaza, ci marca...BMW-ul ramane BMW. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users