Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Cabana în mijlocul pădurii

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
RichardEduard

RichardEduard

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.05.2017
Sper că acest topic e deschis unde trebuie.

Pentru început, vreau să vă spun că sunt student la Facultatea de Litere și că după terminarea acestei sesiuni, împreună cu alți 8-10 colegi, vrem să mergem într-o excursie, o relaxare, la o cabană, însă nu orice cabană, genul de cabană pe care îl vedeți în filmele americane. Cabana fiind singura în acea zonă, sa aibă, dacă se poate, un lac lângă. Cabana să fie izolată de lume, doar noi de noi, relaxare și plăcere. Nu știu dacă avem așa ceva la noi în țară pentru că e prima oară când organizez așa ceva.

Sper să mă ajutați cât mai repede!

#2
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Mmmmm......si eu as vrea sa știu.
Parca mai era un topic asemănător și apăruse oferte cu...pana la hotel...
Numa cabane nu erau alea.

Edited by ddaannii, 27 May 2017 - 15:25.


#3
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Esti student la Litere si nu stii sa pui o intrebare?
Sunt cabane ale Romsilva de felul asta.

#4
RichardEduard

RichardEduard

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.05.2017