Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
masina familiei, 150km/zi, aprox 28.000 euro
Last Updated: Jun 21 2017 20:22, Started by
jackieyou
, May 26 2017 11:15
·
0
#74
Posted 06 June 2017 - 22:26
#75
Posted 07 June 2017 - 00:16
fortzoso, on 06 iunie 2017 - 20:38, said: Si care e diferenta, nu sunt automate amandoua ? Powershift = dublu ambreiaj. In general schimba mai rapid decat automatele clasice. Dezavantajul este ca sunt mai complicate si au avut destule probleme, atat DSG-urile de la VAG cat si Powershifturile de la Ford. |
#76
Posted 07 June 2017 - 11:34
Powershift-urile uscate de la Ford au avut probleme (daca retin bine au fost utilizate prin US pe motorul benzina 2.0). Powershift-ul ce e folosit pe motorul de 2.0 diesel nu am auzit sa aiba probleme "de design" sa zicem asa.
Felicitari pentru masina, cred ca e o afacere foarte buna la banii dati. Si sa nu-ti para rau de farurile LED. Nu inteleg de ce ar vrea cineva sa NU aiba asa ceva pe masina. Eu am avut pe prima masina halogen, apoi pe a doua xenon iar pe actuala (Ford S-Max) am LED.Desi parca era ceva mai puternic Xenonul, faptul ca 99% din timp nu puteam folosi decat faza scurta il facea complet inferior la farurile adaptive cu LED, care urmaresc masinile din fata ta sau de pe contrasens si iti dau si faza lunga partial pe margini. E foarte util ca vezi marginea drumului luminata foarte bine, ca si cum ai merge cu faza lunga si ai faza scurta doar cat e de lata masina din fata ta. Nu m-as intoarce la Xenon de la LED, iar la halogen e ca si cum te-ai intoarce de la o cutie automata la manuala in 4 trepte Imi place si culoarea aia pe Mondeo, mereu intorc capul cand vad cate unul in culoarea aia. Am stat chiar in dubii daca sa o pun pe S-Max, dar parca merge mai bine un gri inchis la autobuz. Pe Mondeo insa vine foarte bine. |
#77
Posted 18 June 2017 - 20:03
gata. de vineri seara am masina.
Am facut aprox 280km cu ea, consum de noua cam ca la focus 1.6 tdci, 115cp. desii cei de la Ford mi-au spus ca pot folosii masina in regim ,,normal'' fara perioada de rodaj, eu o menajez putin. (nu plec cu pedala la fund, maxim 140km/h) Masina este geniala, de la volan nu mai pare chiar atat de mare, pozitia la volan este perfecta pentru stilul meu (este putin mai inalta), Farurile cu led isi merita toti banii pentru vizibilitatea laterala (la toate masinile aprindeam proiectoarele pentru a vedea marginea drumului mai bine). Cutia automata e superba (este prima masina cu o cutie automata , am mai mers intro vacanta vreo 5000km cu o benzinara automata si nu eram foarte incantat de cum accelera, dar pe diesel este geniala) Garda la sol este ,,destula'' pentru regimul de utilizare o sa ii fac un jurnal dupa ce depasesc 1000km. |
#78
Posted 21 June 2017 - 20:22
Sa fie intr-un ceas bun! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users