Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
masina familiei, 150km/zi, aprox 28.000 euro
Last Updated: Jun 21 2017 20:22, Started by
jackieyou
, May 26 2017 11:15
·
0
#38
Posted 29 May 2017 - 13:21
jackieyou, on 28 mai 2017 - 07:45, said:
o sa incep saptamana viitoare sa ma duc la showroom-uri sa testez, in ordinea preferintelor: ford kuga skoda kodiaq kia Sportage (atras de siguranta garantiei) Tiguan- noul intrat in preferintele mele mazda cx-5 (singurul model unde ma gandesc serios la benzina) bmw x3 (dupa 2015, cu mai putin de 25.000 km) seat pica din start (sotia nu vrea sa auda de el) Kuga probabil va avea tinuta de drum exemplara, rapoarte de fiabilitate proaste, spatiul interior incomod. Kodiaq e SUV mare, nu compact. Karoq e compact. Sportage - e un excellent allrounder si te provoc sa ne spui daca tinuta de drum e mai slaba decat la Kuga. Din cate stiu, Kuga si Sportage au cele mai mici preturi in gama SUV compact (exclus Vitara). Tiguan modelul nou are o diferenta de pret mare in plus. CX5 are reputatie foarte buna. Asteptam parerile |
#39
Posted 30 May 2017 - 07:11
sunt pornit pe Ford pentru ca am tot avut forduri in trecut, am si multi prieteni cu ford si nu am auzit de probleme (check engine destul de des dar de fiecare data a fost vreun colier/surub uitat de cei de la revizie ori ceva de 30-50 ron), la stilul meu de condus nu ma ingrijoreaza DPF ul.
momentan fac teste cu masinile prietenilor sa vad daca raman pe suv sau trec la gama mondeo/mazda 6/ Passat. mondeo- 2.0 180cp- titanium, diesel, automata, are deschiderea mare a portbagajului mazda 6- 2.0 benzina(165cp) sau 2.2 diesel(175cp) , varianta atraction + niste dotari optionale (inca ma gandesc daca merg pe benzina aspirata sau dieselul-impozit de 900 ron, nu ca ar conta foarte mult dar impozitul masinii = bani aruncati), passat- varianta sigura, fiabila, bla bla dar plictisitoare, nu m-as vedea conducand acum un passat, poate spre pensionare azi trec pe la VW sa intreb de preturi passat + noul tiguan la ford stiu ca se pot negocia preturile destul de mult, stie cineva cum e la mazda? |
#40
Posted 30 May 2017 - 08:02
#41
Posted 30 May 2017 - 09:22
Nu conteaza reducerea ci pretul final.
Ford da din start 20%, merge maxim la 25%. Kia are preturi de lista mai jos, da 4% standard, 5% la masinile de showroom. Kuga are review dezastruos la testul de fiabilitate de 100k in Autobild nemtesc prin sep-oct 2016. |
#42
Posted 30 May 2017 - 09:32
Eu vorbesc tot de pretul final, reducerea fata de pretul de lista.
Suzuki, de ex, era pe la 16.800 euro, cu ce vroia sa mai puna pe ea, si o lua cu 14.300. Din pretul de lista scadeau 2.500 ... idem la Kia. La Ford ne-au dat de inteles ca nu prea au ce lasa, fata de pretul afisat in showroom. Acum, ca afiseaza sau nu pretul de lista cu reducerea inclusa din start, nu stiu ... Asta era anul trecut, prin vara ... Edited by shymano, 30 May 2017 - 09:35. |
#43
Posted 30 May 2017 - 09:34
#44
Posted 30 May 2017 - 11:10
Vezi ca la Mazda 6 echiparea Attraction este doar cu automată. Eu îți recomand să cumperi echiparea Revolution manuala. Attraction este mai scumpa cu 200 de euro și e mai slab dotata fata de Revolution. Nu știu dacă merita asa mult cutia automată, cel puțin ptr mine.
Discount la Mazda poți obține între 5 și 8%, dar problema este daca nu au stoc sau comandată deja o sa aștepți 4-5 luni după ea. |
#45
Posted 30 May 2017 - 12:21
am fost, am vazut
preferata mea, kuga, a picat din primele secunde, am ramas pe 2 modele noul cx-5 atraction,4x4, manuala, 2.0 benzina 160cp (dieselul e cu 2000 euro mai scump iar cutia automata mai pune vreo 1000-1400 euro) rosu + camera mers cu spatele(o monteaza in service), are toate tampeniile alea de city safe, doar ca nu mentine banda in viraje- asta intra la revolution, jante de 17'' (foarte ok, nu prea le cautam pe cele de 19''), portbagajul este foarte bun, similar cu ce am pe Subaru, acum = 29800 euro tva inclus => disponibila in august ( este deja pe drum) trebuie sa ma uit putin la fiabilitatea 2.0 benzina si la cat este service-ul de revizii, mai ales ca nu am mai avut benzina, (diferenta de consum nu mai este importanta pentru ca din cei 2000 euro fata de motorul diesel +600 ron anual din impozit => diferenta de consum la aproape 80-90.000 km), ma astept la un consum de 10-11 in oras si cam 7-8 mixt in functie de cum conduc nu am reusit sa ma uit bine la ea ca era blocata intre niste masini si pusa cu botul sub o scara ford mondeo titanium (mai era si Mazda combi, dar a picat si ea), 2.0 diesel, 180cp, automata, 24.600 +tva, disponibila pe loc (cica e oferta speciala, cu discount bla bla, garantiie extinsa, este cu vreo 2000 euro discount fata de pretul de lista, cred ca este pretul final) asta stiu ca este unul din cele mai fiabile motoare de la ford ambele oferte cu raspuns azi ca e ,,bataie pe ele'' si fiecare minut conteaza. de grabit nu ma grabesc ca oricum e santier ,,la tara'', din octombrie e musai sa am masina. (octombrie mi-au spus de la mazda ca ar venii cel mai tarziu), 3 luni mi-a dat fordul termen de livrare daca nu il iau pe cel de pe stoc - sunt ok ambele variante pe astea doua le voi analiza si daca nu ma impiedic sa fac plata avansului, din greseala, la una dintre ele, cam in 2 saptamani dau comanda. parca as vrea sa ajung si in a doua reprezentanta a fiecarui brand ps:5 ani garantie la ambele cu 100.000-150.000 km mazda 3 ani de la japonezi + 2 ani de la mazda europa (nu intra trenul de rulare) ford 3 ani + 2ani (bonus in pret, este vreo 600 euro extraoptiunea) Edited by jackieyou, 30 May 2017 - 12:31. |
#46
Posted 30 May 2017 - 13:10
Cred ca este mai interesant Mondeo-ul,si automat,si cai mai multi,si cuplu,si consum.etc.Bafta si sa ne anunti cu alegerea pe care o vei face.
|
|
#47
Posted 30 May 2017 - 13:20
jackieyou, on 30 mai 2017 - 12:21, said:
am fost, am vazut preferata mea, kuga, a picat din primele secunde, Nu ma-nnebuni Asa a fost si la mine. Kuga nu concura cu nimic altceva si a picat in showroom, ce e drept nu am vizionat Titanium. Deci alegi intre berlina cu automata (dublu ambreiaj) si SUV 4x4. Tre sa stii ca Mondeo are ceva kg semnificative peste greutatea declarata. Alte bube masive nu stiu. |
#48
Posted 30 May 2017 - 13:40
ford de pe Virtutii este BDT-ul. Eu am negociat pt o ruda un focus 3 de pe stoc si am avut discutii cu vreo 8 dealeri. Din ei, la BDT a fost de departe cea mai proasta oferta. Am obtinut preturile cele mai bune la Proleasing si Plus Auto (Targoviste, respectiv Craiova). Si doar telefonic/mail a fost discutia, nu ne-am vazut la fata pana am ridicat masina. De la prima lor oferta si pana la pretul final au trecut vreo 2 saptamani si dif de pret a fost de 1400E (la o masina care era cu pret initial de 15.5k). Sunt mai flexibili daca vad ca aveti alternative la concurenta, unii au inteles ca mai bine castiga mai putin decat deloc. La altii nu se poate pt anumite modele (gen VW pt golf; pt Tiguan eu l-am negociat binisor acum 3 ani: cu putina targuiala dar au lasat mult la pret). Asta cu "e bataie pe ele" e un bluff, ia fa-le o oferta cu 1500E sub cat cer ei pe mondeo ala de pe stoc, sa vezi cum deja e spalata si pregatita de vanzare cand te suna sa confirme ca e ok. Aia cu extraoptiunea inclusa in pret pt 3+2 ani e iar bluff, cu 7 din cei 8 dealeri (mai putin BDT-ul) am stabilit din start ca va fi oferita gratuit.
Nu stiu cum e tiguanul nou, dar in cel pre-2017 nu stau deloc bine 3 persoane in spate.De fapt cred ca in niciun suv compact nu pot sta 3 in spate. Edited by Genesis, 30 May 2017 - 13:42. |
#51
Posted 30 May 2017 - 20:07
overseas - vezi rapoartele de fiabilitate la Kuga de pe jurnalele mele de bord. Si mai stiu inca vreo doua sarite si alea de 200-250k. Te-as contrazice, dar nu asta e ideea.
jackie: de curiozitate, de ce cazut Kuga din prima? PS: referitor la discount-uri la Ford - trebuie sa stii cu cine sa vorbesti. Pana acum am tot mers pe 24-25% in ce am primit oferte si / sau achizitionat |
|
#52
Posted 30 May 2017 - 23:09
kuga o sa il mai vad odata, cred ca aveam asteptari prea mari + ca veneam din noul cx-5. in mare, interiorul m-a respins, nu a fost pe placul meu. dar o sa il mai vad odata fara sa testez altceva inainte.
cat despre fiabilitate... au aceleasi motoare si exploatate corect nu vad de ce sa aiba probleme + 5 ani garantie, nu asta era problema. sotia, care nu era fan mondeo, si venise doar sa il taiem de pe lista a vrut sa il cumparam azi in mare zilele urmatoare ma interesez de: mondeo-2.0 powershift 180cp, titanium cx-5- din cifre benzina pare foarte ok dar parca este puturoasa, inca ma gandesc la 2.0 vs 2.2 diesel as merge pe mondeo dar parca as scapa de foresterul pentru weekend-uri (care mananca un rca, rovignieta, impozit, revizii, cauciucuri etc), cand dai jumatate de casa pe o masina, analizezi mai mult ))) Kodiaq e foarte misto, l-a vazut de 2 ori si o sa ma duc si la un test drive. Imi pare foarte mare pentru un motor de 2.0 si ar mai fi erorile de fabricatie pe care le vor descoperii primii clienti in urmatorii 2 ani o sa ma mai opresc pe la majoritatea showroom0urilor sa vad/testez un nou criteriu aparut ar fi: ce model se devalorizeaza mai greu/repede (chiar daca nu ma gandesc sa o vand). |
#53
Posted 31 May 2017 - 07:54
Kodiaq e echivalentul Octaviei in clasa lui, adica primesti multa masina pentru un pret destul de corect. Varianta 1.4 TSI 150CP 4x4 DSG are 1550Kg iar dieselul imi imaginez ca are cu maxim 100kg in plus. Un motor de 150CP misca masina fara probleme.
|
#54
Posted 31 May 2017 - 08:27
@initiator, dupa parerea mea, orice masina mai scumpa de 15.000 de euro si manuala trebuie sa pice din start pentru ca este un compromis in 2017. Daca mondeo se incadreaza in buget atunci aia e masina. Mai bine o clasa inferioara (desi eu consider SUV-ul inferior clasei in care se gaseste mondeo) dar full decat o clasa superioara cu multe compromisuri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users