Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

masina familiei, 150km/zi, aprox 28.000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostStefanSC, on 26 mai 2017 - 14:02, said:

Da... Chiar am facut ceva similar timp de vreun an de zile Posted Image. Exista mai multe locuri in care poti face asta, acoperite de camere video si destul de circulate Posted Image.

Ok, 2 Jimny-uri Posted Image
Ideea era insa alta, si vad ca ti-a scapat, as ca o explic mai pe intelesul poporului: Majoritatea SUV-urilor din lista omului nu sunt foarte breze dpdv al capacitatilor off-road si ceva gen Leon X-Perience sau Octavia Scout se vor comporta la fel de bine ca un Rav4 sau o Sportage. Iar daca X-Perience sau Scout nu fac fata, atunci nici SUV-urile nu vor face si va fi nevoie de ceva specializat (gen Jimny).

Pe principiul asta unde nu face fata un suv gen Sportage, nu va face fata nici X5, deci ce rost are sa iei x5? E nevoie de Landcruiser. Ce garda la sol are scout si ce garda are kodiak de exemplu?

#20
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Eu am inteles din primul post ca 4x4 si garda la sol mare intra la categoria "nice to have" nu la "must have".

Eu inca nu am inteles obsesia asta cu pozitia ca-n autobuz la volan dar probabil e ceva la moda.

#21
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007

View PostStefanSC, on 26 mai 2017 - 14:02, said:

ceva gen Leon X-Perience sau Octavia Scout se vor comporta la fel de bine ca un Rav4 sau o Sportage.

Nu chiar, Rav e in spatele lui Sportage, care in plus are Lock 50/:50 (+ DBC, coborare panta), cat despre compacte 4x4 cu garda mica sigur nu are rost sa le bagam in comparativ cu SUV-urile.
Poate un Scout ii este suficient, dar asta nu inseamna ca toate insirate de tine se comporta la fel.

Kodiak e la clasa lui Sorento, nu Sportage. Karoq e la clasa lui Sportage.

#22
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Sportage este peste Octavia dpdv al materialelor ... am Octavia 2 si am vazut si Sportage, indeaproape.
In plus, in caz de belea, parca e altfel intr-o masina mai inalta, siguranta e alta.

Edited by shymano, 26 May 2017 - 14:22.


#23
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View Postcavaliere, on 26 mai 2017 - 14:12, said:

Pe principiul asta unde nu face fata un suv gen Sportage, nu va face fata nici X5, deci ce rost are sa iei x5? E nevoie de Landcruiser. Ce garda la sol are scout si ce garda are kodiak de exemplu?

Nu stiu ce garda are Kodiak-ul dar Sportage are 173mm iar X-Perience 163mm Posted Image. Diferenta e suficient de mica incat sa fie negata de suspensii mai moi Posted Image. Te las pe tine sa gasesti unghiul de atac al lui Sportage si al lui X-Perience :).

@Shymano:
Hai sa formulam incat sa spunem adevarul:

Quote

Sportage este peste Octavia dpdv al materialelor ... am Octavia 2 si am vazut si Sportage, indeaproape.
Ar trebui sa fie:

Quote

Ultima generatie Sportage dotata pana in maduva oaselor este peste Octavia 2 intr-o echipare necunoscuta (@Shymano: completeaza tu aici cu ce echipare e). Intre timp, Octavia a ajuns la generatie 3 + facelift .

Edited by StefanSC, 26 May 2017 - 14:30.


#24
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Eu zic sa nu deschidem discutia despre O3 ca e jale. Mai bine isi ia omul O2 si e sigur pe masina.

#25
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
in 28k EUR cred ca intra cam orice SUV compact non premium la ora actuala.
Daca duci 5 oameni in masina pret de 150km zilnic as presupune prin absurd ca nu sunt toti adulti, caz in care poate un SUV cu 7 locuri ar fi mai avantajos.

L.E. Seat Alhambra 4x4 nu place?

Edited by danX, 26 May 2017 - 15:57.


#26
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
@StefanSC: am Elegance ca model. Deci nu un râci plin de plastic, cu manivele la geamuri.
Spre surprinderea unora, Octavia 2 arata de 100 de ori mai bine la interior (pentru mine, si la exterior, fata de facelift) decat cele scoase dupa.
Bordul la facelift e jenant ... un plastic tare, bate spre Logan ... La fel, portierele.
3-ul a inceput sa-si revina, cat de cat, nu mai e chiar asa plina de plastic (ordinar, dupa mine) ca O2 facelift.
Sunt mare admirator al masinii mele, dar nici sa exageram prosteste nu se cade ...
Sportage este o masina destul de incapatoare. Si nu cred ca initiatorul o vrea pentru concursuri off-road ... eu cred ca vrea o masina cu care sa se poata deplasa decent in conditii de jungla urbana, asa cum se prezinta rahatul asta de tara in care traim. Cred ca vrea sa treaca fara griji prin gropile omniprezente, prin sleaurile traditionale de pe la tata, peste bordurile de neam prost din mwi orice urbe inghesuita ...

Edited by shymano, 26 May 2017 - 17:41.


#27
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
@Stefan SC, vad ca mai ai putin si ajungi ca Kroghy cu a4 al lui. Pe orice topic Leonul e masina suprema.

#28
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Vad ca se nimeni nu zice nimic de Kadjar.
   Fratele meu a dat 26.000 cu tva cu tot pe un Kadjar 1.5 dci ,automat ,FWD (omul conduce 99% urban si cand ninge sta acasa, e freelancer). Are consum mediu de 7% urban (Bucuresti) si 5.5% extraurban cand se mai intampla in vreo vacanta. Masina trage surprinzator de bine si are toate dotarile posibile si imposibile pe un Renault. Foarte ok masina si arata binisor.
   La revanzare s-ar putea sa ai ceva probleme dar avand in vedere ca vrei sa o tii 250.000 km nu prea conteaza, oricum nu vei lua mari bani cand vei dori sa o vinzi. Masina merita sa o vezi, nu are nicio treaba cu ce stim despre renault.

Edited by fightClub25, 27 May 2017 - 00:42.


#29
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 30.03.2005
Am un coleg care tot Kadjar a ales,trbuie sa-i vina zilele astea, sta in afara Bucureștiului si merge pe autostrada zilnic. El a luat-o pe benzina pt ca o pune pe gaz si zicea ca iese mai bine decat diesel si din cate stiu a fost in jur de 25k cu cutie automata

#30
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
*acum 2 ani ma uitam la Jimny si am spus pas, este foartte bun in offroad si oras, dar pe autostrada, calatorii la 130-140km/h este chin, am preferat sa merg la risc cu un Forester.

*duster este masina perfecta si as putea trece peste interiorul oribil dar in cazul unui ,,Doamne fereste'' vreau sa stiu ca am facut totul pentru protectia pasagerilor si vreau musai ceva cu 5* la siguranta plus ca la 17k euro gasesc ceva sh mult peste Duster, totusi la motoare sta foarte bine (stiu o flota de dustere la o companie de paza si din 200 masini ce au trecut de 350k km doar 2 au cedat). e o varianta buna dar e diferenta imensa intre foresterul meu din 2009 si un duster din 2017

*in 90% din timp merg singur sau cu sotia (poate de la anul si cu un scaun de bebe) dar am zis 5 persoane pentru ca in Nissan qq, la 1,72m ai mei nu incap in spate, stau cu capul lipit de tavan, la o groapa mai mare imi rup gatul,
ps: am bagat 5 oameni in fiesta, pana in Bulgaria -la mare si iesea fum din frane, pe serpentine

*off roadul pentru mine este acea dimineata dupa ninsoare, cand trebuie sa ma chinui sa fac cei 50m pana la bulevard (la tara se dezapezeste mai repede, ai mei cu o Kia ceed au stat ,,blocati'' acasa doar 2 zile) + bordurile din capitala, unde mai am emotii cu focusul.

*varianta cu mondeo/mazda 6 sunt luate in plan fara 4x4 (pastrez foresterul daca merg pe berline), doar ca vroiam sa scap de o cheltuiala (rca-impoozit, revizii, cauciucuri etc)

*kodiaq este superb dar trebuie sa il testez putin, imi pare foarte mare pentru un motor de 2.0

* trebuie sa vad leonul ca arata bine Posted Image

ps: daca Subaru erau reprezentati bine la noi in tara (au vreo 5-6 serviceuri in toata Romania) mergeam pe forester sau Outback fara sa ma gandesc ca mai exista si altceva.

Edited by jackieyou, 27 May 2017 - 07:32.


#31
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
ma tot uit la specificatii si vad ca benzina are emisii de co2 mai mari decat dieselul.
de ce se spune ca dieselul este mai poluant daca astia considera doar emisiile de co2 fiind importante?

ps: are cineva masina cu generatiile astea noi de motoare?
1.4 -150cp
1.6-180cp
1.0
a trecut (sau stiti pe cineva care a trecut) de 150k-200k km cu ele?
adica Mazda are ceva de genu 2.0-120cp (la asta ma astept sa faca 500k km), e puturos , mananca si nu e stresat :))))

Edited by jackieyou, 27 May 2017 - 07:53.


#32
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,035
  • Înscris: 10.04.2006
Pentru ca dieseul polueaza cu Nox si multe alte gaze.
In schimb la noi, la Rabla, se ia in considerare doar CO2.

#33
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

View PostfightClub25, on 27 mai 2017 - 00:40, said:

Vad ca se nimeni nu zice nimic de Kadjar.
   Fratele meu a dat 26.000 cu tva cu tot pe un Kadjar 1.5 dci ,automat ,FWD (omul conduce 99% urban si cand ninge sta acasa, e freelancer). Are consum mediu de 7% urban (Bucuresti) si 5.5% extraurban cand se mai intampla in vreo vacanta. Masina trage surprinzator de bine si are toate dotarile posibile si imposibile pe un Renault. Foarte ok masina si arata binisor.
   La revanzare s-ar putea sa ai ceva probleme dar avand in vedere ca vrei sa o tii 250.000 km nu prea conteaza, oricum nu vei lua mari bani cand vei dori sa o vinzi. Masina merita sa o vezi, nu are nicio treaba cu ce stim despre renault.

Mai taie din ele  . Motorul  1.5 dci  numai puternic nu e .  Pe un Duster consumul e de 8 , 8.5 mixt ,   asa ca 7 in Bucuresti e un pic cam gogonat.  Ca Renault a urcat 3 clase fata de ce era acum 10 ani sunt de acord.  Totusi , sa-ti iei Suv  4x2 e o tampenie , nu vad care e plusul, dar na , fiecare cu alegerile lui .

#34
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostNenea Zap, on 27 mai 2017 - 10:33, said:

Pentru ca dieseul polueaza cu Nox si multe alte gaze.
In schimb la noi, la Rabla, se ia in considerare doar CO2.
Lasa ca poluează și ascuțitorile turbate fără nicio jenă.

#35
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
o sa incep saptamana viitoare sa ma duc la showroom-uri sa testez, in ordinea preferintelor:
ford kuga
skoda kodiaq
kia Sportage (atras  de siguranta garantiei)
Tiguan- noul intrat in preferintele mele
mazda cx-5 (singurul model unde ma gandesc serios la benzina)
bmw x3 (dupa 2015, cu mai putin de 25.000 km)

seat pica din start (sotia nu vrea sa auda de el)

Edited by jackieyou, 28 May 2017 - 07:46.


#36
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Vezi totuși și un Rav4, 6 Ani și 200.000 km garanție.

Sau un Lexus NX dacă tot te uiți la x3, tot asa mare garanția (asta totuși SH în aceleași condiții ca și x3).

Ori un SUV foarte ok ca spațiu este Jaguar F Pace,portbagaj imens, motoare ok.



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate