Trotinete electrice, E-TWOW, Xiaomi Mijia etc
#73
Posted 28 June 2017 - 17:20
#74
Posted 29 June 2017 - 12:35
Cand vor fi gata cei peste 100km de piste promise de actualul primar... ?
|
#75
Posted 29 June 2017 - 15:04
Digynykraf, on 28 iunie 2017 - 17:20, said:
Iar dai cu batu' prin gard. Cati ai vazut sa se duca cu elicopterul la munca? Deci clar nu vor. E o treaba pe care unii nu o inteleg, Romania NU are traditie in biciclete, nu a avut nici in anii 30 nici acuma, poate in afara de postasi si divertisment. Alte tari gen Norvegia si Suedia au traditie in domeniu, Belgia la fel etc... nu o sa fie niciodata la noi ca la ei. Edited by andreic, 29 June 2017 - 15:18. |
#76
Posted 29 June 2017 - 17:59
andreic, on 29 iunie 2017 - 15:04, said:
Pai fiecare cu ce isi permite... ideea e ca nu vrea nimeni sa pedaleze si sa transpire ca aia la servici nu-i pun la dispozitie sauna sa-si revina... fii si tu realist ce naiba. E o treaba pe care unii nu o inteleg, Romania NU are traditie in biciclete, nu a avut nici in anii 30 nici acuma, poate in afara de postasi si divertisment. Alte tari gen Norvegia si Suedia au traditie in domeniu, Belgia la fel etc... nu o sa fie niciodata la noi ca la ei. Topicul se numeste: Quote Trotinete electrice, E-TWOW, Xiaomi Mijia etc Deci cum ziceam dai cu batul prin gard. Daca tu crezi ca publicul tinta e bastanul din Mercedes, nu corporatistul din tramvaiul 16, problema e la tine. |
#78
Posted 30 June 2017 - 11:27
Cand ramai fara baterie la trotineta dai la peda.
Buna pentru sport. |
#79
Posted 30 June 2017 - 13:02
FireMan, on 25 mai 2017 - 23:55, said:
Salut, Am observat ca nu exista un topic dedicat aici si nici in alta parte, pentru aceste trotinete electrice, cu atat mai putin informatii utile, sfaturi etc... Aveam in cap inca de acum un an sa achizitionez o astfel de trotineta electrica, insa in ultimele luni am inceput sa "sap" mai mult pe internet, sa caut informatii, review-uri etc. In cele din urma am ajuns sa aleg intre E-TWOW Master si Xiaomi Mijia 365, asta dupa ce am avut in vedere modele de la Inmotion, Smart Balance (cu un model copiat, cred, dupa e-twow), Airwheel si altele. Chiar am vrut sa achizitionez Xiaomi Mijia 365 la un pret bun, dar am renuntat pentru ca, datorita informatiilor si review-urilor de pe anumite site-uri, inclusiv youtube, mi-a lasat impresia ca are autonomie mai mica decat E-TWOW si timp de incarcare a bateriei mai mare, pentru mine fiind un aspect important, insa ca design, calitatea constructiei, materialele + cateva optiuni implementate, este superioara fata de e-twow. Deci, cum spuneam, am avut de ales in final intre E-TWOW Master si Xiaomi Mijia 365, insa m-am ales cu E-TWOW Booster! M-am ales cu acest model datorita unori angajati, slab informati si dezinteresati, dintr-un mare lant de magazine de tip hypermarket, satul fiind de umblat si timp pierdut. As fi vrut E-TWOW Master pentru autonomie mai mare... Bun, probabil va intrebati de ce am ales trotineta electrica, cand poti folosi bicicleta, trotineta normala si tot asa; ei bine, am ales pentru ca: - nu mai ajung transpirat la seriviciu - nu mai stau inghesuit in ratb/metrou - are autonomie destul de mare - ajung usor oriunde doresc in Bucuresti - este compacta si o pot lua cu mine oriunde, magazin, mall, cinema etc, chiar in metrou si ratb daca este urgenta, nimeni nu mi-a pus "nu aveti voie", nu am incomodat pe nimeni - o pot incarca aproape oriunde gasesc priza, serviciu/birou sau de ex. intru la Mc' pentru o inghetata si in 15 min am adaugat cativa km la autonomie - este rapida, economica si prietenoasa cu mediul - usor de intretinut Sincer, cred ca asta e viitorul, electric! As fi vrut foarte mult sa gasesc pe cineva care detine Xiaomi Mijia 365, in Bucuresti, sa pot face un drive test. Chiar sunt curios cum arata "live" si cum se simte, pentru ca are roti gonflabile fata de e-twow. Cu e-twow simti proape fiecare denivelare ceva mai serioasa, mai ales cu roata din spate pentru ca are un cauciuc mai dur. In fine, daca are cineva sa-mi dea un semn aici Daca aveti o trotineta electrica, indiferent de marca sau model, puteti sa postati pentru ne informa si aduna informatii utile despre intretinere, piese schimb, accesorii etc. O sa revin si cu alte informatii daca sunteti intersati. P.S: Pentru admini, acest post nu este reclama la niciuna din marcile mentionate mai sus. Daca deranjeaza, puteti sterge si voi cauta sa postez pe alt forum. Multumesc, Salut , Recent mi-am achizitionat si eu e-twow booster ,ai idee daca se poate ridica limitarea de viteza ? Iar in ceea ce priveste frana magnetica , nu mai functioneaza a mers doua zile si atat, respectiv apas pe maneta si nu ze intampla nimic...ai.idee, e normal sa.se.intample asa ceva Salut , Recent mi-am achizitionat si eu e-twow booster ,ai idee daca se poate ridica limitarea de viteza ? Iar in ceea ce priveste frana magnetica , nu mai functioneaza a mers doua zile si atat, respectiv apas pe maneta si nu ze intampla nimic...ai.idee, e normal sa.se.intample asa ceva |
#80
Posted 30 June 2017 - 13:17
LucianCretiu, on 30 iunie 2017 - 13:02, said:
Salut , Recent mi-am achizitionat si eu e-twow booster ,ai idee daca se poate ridica limitarea de viteza ? Iar in ceea ce priveste frana magnetica , nu mai functioneaza a mers doua zile si atat, respectiv apas pe maneta si nu ze intampla nimic...ai.idee, e normal sa.se.intample asa ceva Salut , Recent mi-am achizitionat si eu e-twow booster ,ai idee daca se poate ridica limitarea de viteza ? Iar in ceea ce priveste frana magnetica , nu mai functioneaza a mers doua zile si atat, respectiv apas pe maneta si nu ze intampla nimic...ai.idee, e normal sa.se.intample asa ceva Frana magentica functioneaza doar in mers si daca e pornita. Limitarea de viteza: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nUGTM-zPcok?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ciudata e ca nu iti mai merge. Edited by adiatric, 30 June 2017 - 13:18. |
#81
Posted 30 June 2017 - 13:20
Asta e problema ca nu mai franeaza nici in timpul mersului, apas maneta pana in capat si nu reactioneaza deloc...nu am.gasit in tutorial explicatie cum ai putea activa/dezactiva frana magnetica
|
#82
Posted 30 June 2017 - 13:22
Dupa teste cu trotinetele am ajuns la concluzia ca in Bucuresti pe strazile noastre, atuonomia pentru o persoana de aprox 100kg este de 25km.
Se pot obtine 30km pentru o greutate sub 80kg, fara vant, asfalt perfect, pe drum drept. LucianCretiu, on 30 iunie 2017 - 13:20, said:
Asta e problema ca nu mai franeaza nici in timpul mersului, apas maneta pana in capat si nu reactioneaza deloc...nu am.gasit in tutorial explicatie cum ai putea activa/dezactiva frana magnetica Eu nu am avut probleme cu boosterul, varianta veche. Edited by adiatric, 30 June 2017 - 13:22. |
|
#83
Posted 30 June 2017 - 22:44
adiatric, on 30 iunie 2017 - 13:22, said:
Dupa teste cu trotinetele am ajuns la concluzia ca in Bucuresti pe strazile noastre, atuonomia pentru o persoana de aprox 100kg este de 25km. Se pot obtine 30km pentru o greutate sub 80kg, fara vant, asfalt perfect, pe drum drept. Ai mai multe trotinete electrice? Edited by FireMan, 30 June 2017 - 22:44. |
#84
Posted 01 July 2017 - 19:19
FireMan, on 30 iunie 2017 - 22:44, said:
25Km cu 100Kg? Mi se pare ok. Ai mai multe trotinete electrice? Booster cu roti pline de cauciuc Inokim cu pneuri si roti mai mari. Inokim imi place mai mult. Lumina alba in fata, lumina rosie in spate. Cand franezi pulseaza atat lumina din fata cat si cea din spate. Lumina rosie din spate e vizibila atat ziua cat si noaptea. E limitata la 25km dar se poate seta la 30km. Chiar si limitata la 25km prima pornire pe care o faci , daca tii apasat pe acceleratie ajunge la 27km, odata ce pui frana si accelerezi dinnou ramane la 25km. Desi motorul e mai mic la inokim, mi se pare mai puternic si accelereaza mult mai rapid ca boosterul. La booster manarele le pot defini ca o gluma de design. Booster se incarca in aproximativ 3 ore, inokim 4 ore daca ai bateria descarcata. Sistemul de prindere de la inokim este solid, orice imbinare este bine gandita. O alta treaba interesanta la inokim: cand treci peste damburi sau bucati de asfalt adaugat daca simte ca ai socuri motorul este deculat pentru o secunda apoi porneste dinnou. Incarcatorul de la inokim este mic si usor si are iesire de 42V a 2A. Se poate transporta usor. Astept cu nerabdare inokim 4. Exista acum si inokim 3 http://http://inokim...specifications/ Inokim 3 super are cea mai mare autonomie pana in prezent dar e si mai grea. 35 – 45 KM autonomie, motor de 400w Cum spuneam, indiferent ce trotineta electrica iti iei este buna. Ideal ar fi sa tina macar 20km. Cat despre greutate oricare ar fi se poate transporta usor. Trotinetele electrice sunt utile si pot ajuta sa te deplasezi mult mai usor la seriviciu. Problema esentiala sunt pistele de biciclisti care sunt o bataie de joc. In afara de pista de biciclisti de pe Calea Victoriei restul sunt dezastru. Gropi, denivelari, crapaturi, marcaje distruse, masini parcate. Daca un biciclist merge civilizat pe banda lui de bicicleta de ce trebuie sa gasesti masini oprite pe acea pista ? Dar suntem in Romania...unde la orice ploaie masina devine umbrela la fel cum pentru o paine mergi cu masina. |
#85
Posted 01 July 2017 - 22:00
Inokim 3 super pe siteul oficial are un pret cam mare 6700 ron. https://airmotion.ro...gearless-orange La pretul asta sunt alternative mai ieftine de 1500 de euro dar fiecare isi alege ce doreste.
|
#86
Posted 03 July 2017 - 13:25
talex007, on 01 iulie 2017 - 22:00, said:
Inokim 3 super pe siteul oficial are un pret cam mare 6700 ron. https://airmotion.ro...gearless-orange La pretul asta sunt alternative mai ieftine de 1500 de euro dar fiecare isi alege ce doreste. Un 30 poate, dar 60 nu. |
#87
Posted 20 July 2017 - 12:17
Sunt convins de toate avantajele trotinetei electrice.
Un singur lucru nu am reușit sa îmi dau seama. Care este durata de viață a bateriei. După ce număr de ore sau după cate cicluri încărcare descărcare ajunge sa mai furnizeze doar jumătate din autonomia care obfurniza noua. ? PS bateria este destul de scumpa. La Etwow este 1100 Ron. |
|
#88
Posted 20 July 2017 - 15:11
mihai!, on 20 iulie 2017 - 12:17, said:
După ce număr de ore sau după cate cicluri încărcare descărcare ajunge sa mai furnizeze doar jumătate din autonomia care obfurniza noua. ? Si eu am cautat informatia aceasta. Si sunt mai multi factori. Viteza de incarcare, descarcari/incarcari maxime find cei mai importanti. Ar mai fi temperatura, viteza de descarcare, etc. Viteza de incarcare - daca indesi mai multi amperi incarci mai repede, dar uzezi bateria prematur. Unii acuza e-twow ca folosesc curenti cu amperaj prea mare pentru a se lauda cu timpi de incarcare de 2 ore. Si tind sa cred ca e adevarat. Am vazut pe net ca autonomia reala cu e-twow Master (40km oficiala) era undeva la 21km la mers cu accelerari bruste. Aceasta scazand dupa circa 1600km la 16km. Cand pierzi 25% din autonomie(si asa injumatatita) dupa circa 100 cicluri e o problema. Descarcari/incarcari maxime bateriile Li-ion isi pastreaza proprietarile cel mai bine cand nu sunt incarcate/descarcate la maxim. Teoretic fabricantii incorporeaza protectii din soft pentru a proteja bateriile. Insa revenind la scandalul e-twow si razvanbb nu sunt foarte sigur. Bateriile scoase din trotinete aveau inscriptionate valori mai mici decat cele declarate de e-twow. Raspunsul lor fiind ca testate pe bancul lor, bateriile erau conforme celor declarate de ei. Dar de ce fabricantul bateriilor a trecut valori mai mici? Probabil pentru ca nu includeau si rezervele. In mod normal, pentru baterii Li-ion ar trebui sa ne asteptam la 1000 cicluri. Dar din cauza celor scrise mai sus 400-500 de cicluri cred ca e un maxim. Chiar si asa 10.000km pentru ~4500 lei nu mi se pare chiar asa rau. Cu uzuri(ex: roata spate e-twow) si valorificare dupa epuizarea bateriei probabil ar ajunge undeva la 50bani/km. Acestea sunt concluziile la care am ajuns eu. Cine crede ca am gresit, e invitat sa ma corecteze. Pentru mine, avand bicicleta,spatiu facil si neavand restrictii "transpirative" nu merita in acest moment. PS: Am folosit datele despre e-twow pentru ca sunt cei mai importanti de la noi. Totusi ai garantie, exista o firma si sunt prezenti in centrele comerciale. Edited by Digynykraf, 20 July 2017 - 15:14. |
#89
Posted 20 July 2017 - 18:24
Digynykraf, on 20 iulie 2017 - 15:11, said:
Si eu am cautat informatia aceasta. Si sunt mai multi factori. Viteza de incarcare, descarcari/incarcari maxime find cei mai importanti. Ar mai fi temperatura, viteza de descarcare, etc. Viteza de incarcare - daca indesi mai multi amperi incarci mai repede, dar uzezi bateria prematur. Unii acuza e-twow ca folosesc curenti cu amperaj prea mare pentru a se lauda cu timpi de incarcare de 2 ore. Si tind sa cred ca e adevarat. Am vazut pe net ca autonomia reala cu e-twow Master (40km oficiala) era undeva la 21km la mers cu accelerari bruste. Aceasta scazand dupa circa 1600km la 16km. Cand pierzi 25% din autonomie(si asa injumatatita) dupa circa 100 cicluri e o problema. Descarcari/incarcari maxime bateriile Li-ion isi pastreaza proprietarile cel mai bine cand nu sunt incarcate/descarcate la maxim. Teoretic fabricantii incorporeaza protectii din soft pentru a proteja bateriile. Insa revenind la scandalul e-twow si razvanbb nu sunt foarte sigur. Bateriile scoase din trotinete aveau inscriptionate valori mai mici decat cele declarate de e-twow. Raspunsul lor fiind ca testate pe bancul lor, bateriile erau conforme celor declarate de ei. Dar de ce fabricantul bateriilor a trecut valori mai mici? Probabil pentru ca nu includeau si rezervele. In mod normal, pentru baterii Li-ion ar trebui sa ne asteptam la 1000 cicluri. Dar din cauza celor scrise mai sus 400-500 de cicluri cred ca e un maxim. Chiar si asa 10.000km pentru ~4500 lei nu mi se pare chiar asa rau. Cu uzuri(ex: roata spate e-twow) si valorificare dupa epuizarea bateriei probabil ar ajunge undeva la 50bani/km. Acestea sunt concluziile la care am ajuns eu. Cine crede ca am gresit, e invitat sa ma corecteze. Pentru mine, avand bicicleta,spatiu facil si neavand restrictii "transpirative" nu merita in acest moment. PS: Am folosit datele despre e-twow pentru ca sunt cei mai importanti de la noi. Totusi ai garantie, exista o firma si sunt prezenti in centrele comerciale. Avantaje litium polymer ar fi ca se incarca mai rapid fata de litium ion dar nr de cicluri este mai mic. La litium ion se incarca mai greu dar rezista mai mult in timp si se pot schimba mult mai usor, implicit mai ieftin in exploatare Referitor la autonomia booster mai mult de 25km nu tine pe terenul din Romania. Cum am mai zis, rotile de cauciuc plin sunt cele mai pacatoase, simti toate denivelarile pe cand la penuri nu. Un pneu la 3.4bari asigura lejer 26-30km cu o baterie de 10.4Ah 36v |
#90
Posted 21 July 2017 - 03:03
Daca ajungi sa schimbi bateria la e-twow dupa 1-2 ani, folosita zilnic, nu mai este rentabil deloc. @3300 lei trotineta Booster noua + 1200 lei bateria de schimb = 4500 lei, chiar este foarte mult mai ales ca n-o folosesti zi de zi.
Asa cum spune si Digynykraf, cred ca bateria de la e-twow este un pic fortata la incarcare. De exemplu la modelul Booster bateria are 6.5Ah iar incarcatorul are 3.5Ah, in schimb bateria de la Xiaomi Mijia 365 are 36V x 7.8Ah, iar incarcatorul are 1.7Ah si nu cred ca au pus aiurea amperajul respectiv. In fine, nu cred ca trotinetele de la e-twow sunt facute total aiurea, sunt destui care sunt multumiti de ele desi cu bateria au cam dat-o in bara. Edited by FireMan, 21 July 2017 - 03:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users