Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trotinete electrice, E-TWOW, Xiaomi Mijia etc
Last Updated: Feb 16 2024 17:24, Started by
FireMan
, May 25 2017 23:55
·
5
#19
Posted 02 June 2017 - 18:46
Ar fi ideal sa primesti o baterie in conformitate cu specificatiile.
Ma intreb daca nu este si Masterul meu in aceeasi situatie. Poate ca o sa imi fac timp intr-o zi ca sa o desfac si sa ma uit la baterie. Am fost si eu deceptionat ca in loc de 40 Km autonomie am obtinut intre 25 si 29 Km. M-a consolat doar faptul ca nu exista alta trotineta pliabila cu volum si greutate similare, suspensii fata-spate, roti nepneumatice, ghidon inalt, computer cu display (independent de aplicatie pentru smartphone), manere pliabile etc. care sa aiba o autonomie reala mai mare. Cam tot ce am vazut pe piata in materie de trotinete portabile nu doar ca au caracteristici inferioare, ci si autonomia reala o au inferioara. Totusi am platit 3000 RON pentru o trotineta cu o autonomie de pana la 40 Km, iar aceasta autonomie s-a dovedit a fi o minciuna. Chiar si pentru acest fapt s-ar putea solicita o despagubire sau aducerea trotinetei la nivelul specificatiilor, ceea ce inseamna inlocuirea bateriei cu una care sa ofere aceasta autonomie. Edited by _-_, 02 June 2017 - 18:47. |
#20
Posted 03 June 2017 - 23:13
Vad ca o baterie pentru Master are 24V x 8.5Ah = 204Wh, deci... Sincer, nu stiu ce este in capul lor. Nu cred ca era asa de greu sa puna specificatiile corecte.
Eu, inainte s-o cumpar, am comparat specificatiile mai multor modele de la diversi producatori, inclusiv Xiaomi Mijia 365 (care este mai ieftina cu 1000 de lei!), pe care am fost foarte aproape s-o achizitionez, practic am anulat comanda in favoarea E-Twow Master dar m-am ales cu Booster pentru ca am vrut sa fie neagra, am zis ca are si motor mai puternic si baterie mai mare "hai sa dau niste bani in plus", dar de fapt bateria este cu mult sub specificatii. Si cand ma gandesc cat am recomandat-o apropiatilor, apoi cand le-am spus chestia cu bateria "a, pai la ce te asteptai de la romani?". Chiar sunt curios daca au un raspuns pertinent la treaba asta https://razvanbb.ro/...-twow-booster/. Or sa-si asume? Vor veni cu solutii? Edited by FireMan, 03 June 2017 - 23:16. |
#21
Posted 10 June 2017 - 20:45
Eu am desfacut bateria imediat ce am scos-o din cutie. Am telefnat la vanzator si a spus ca asa a primit specificatiile de la producator. Ca cutia a fost sigilata si daca contest acest fapt. Nu aveam ce sa reprosez vanzatorului. Cu producatorul insa, ar trebui sa facem o cerere comuna de reglementare a situatiei.
|
#22
Posted 10 June 2017 - 21:04
Astazi mi-am montat oglinda retrovizoare la trotineta. Am cumparat oglinda de la Decathlon (1283295 - OGLINDA RETROVIZOARE 3D) cu 22.9 lei. Am dezasamblat ghidonul si am inlocuit arcul cu unul mai scurt. L-am agatat de piulita conica a oglinzii si am remontat totul. In stare pliata se incadreaza perfect in gabarit. Vizibilitatea este foarte buna, si odata reglata, nu mai necesita ajustari ulterioare datorate plierii trotinetei.
Daca sunteti interesati, postez cateva fotografii. Attached Files |
#24
Posted 11 June 2017 - 10:19
RADU_, on 10 iunie 2017 - 20:45, said:
Eu am desfacut bateria imediat ce am scos-o din cutie. Am telefnat la vanzator si a spus ca asa a primit specificatiile de la producator. Ca cutia a fost sigilata si daca contest acest fapt. Nu aveam ce sa reprosez vanzatorului. Cu producatorul insa, ar trebui sa facem o cerere comuna de reglementare a situatiei. Stai sa vedem cu ce explicatie/solutie vor veni, altfel facem reclamatie la ANPC. Edited by FireMan, 11 June 2017 - 10:21. |
#25
Posted 11 June 2017 - 10:27
RADU_, on 10 iunie 2017 - 21:04, said:
Astazi mi-am montat oglinda retrovizoare la trotineta. Am cumparat oglinda de la Decathlon (1283295 - OGLINDA RETROVIZOARE 3D) cu 22.9 lei. Edited by andreic, 11 June 2017 - 10:28. |
#26
Posted 11 June 2017 - 12:39
FireMan, on 26 mai 2017 - 12:53, said:
Am vazut inainte sa postez, insa acolo se vorbeste si de hoverboard, biciclete electrice, trotinete normale si de electrice. Aici, strict trotinete electrice. Daca incomodeaza un post dedicat trotinetelor electrice, voi inceta sa mai postez aici. Am Booster-ul de vreo doua saptamani si am parcurs deja @275Km Fac drumul casa-serviciu-casa, @23-25Km in functie de traseul ales si bateria tine acest drum cu o singura incarcare. Cu bateria 100% am atins o viteza maxima de peste 29 Km/h pe drum/teren plat, la greutatea mea, un pic peste 90Kg. Destul de rezonabil. Desigur, inainte de achiztie am vizualizat si investigat foarte multe modele, inclusiv cele laudate de Waldhar, care au picat la capitolul greutate unde e-twow sta foarte bine. Daca in primul post am scris ce mi-a placuta e-twow, acum o sa scriu ce nu-mi place: - pretul un pic piperat, undeva la 2000-2500 maxim, ar fi fost best buy / as fi luat din china, undeva la 2600 lei, fara garantie, fara nimic, dar chinezul a spus ca nu da garantie / puteam sa risc, am mai facut-o si in trecut si nu am avut probleme - roata cu cauciuc tare de pe spate te face sa simti orice denivelare un pic mai serioasa - partea de dedesubt se zgarie usor cand este pusa in pozitia "parcat", ar fi putut sa puna o protectie din plastic/cauciuc - fara maner de transport este dificil de carat in mana pe distante mai lungi / doare mana la aprox. 11 Kg cate are e-twow, dar la 14-16 Kg... ... si cu toate astea nu regret achizitia pentru ca per total sunt multumit Sfaturi: - daca sunteti incepator cu trotineta electrica, nu iesiti la traseu lung imediat, ci faceti putina practica sa invatati cum se franeaza, cum functioneaza frana si la ce viteza este eficienta, in cati metri se opreste etc - In momentul cand ati iesit cu trotineta electrica la plimbare, recomand casca de protectie, neaparat! Personal, folosesc casca, manusi fara degete si cotiere cand sunt in maneca scurta. - evitati asfaltul umed, trotuarul umed (mai ales daca este lucios) / reduceti viteza sau mergeti pe jos - nu urcati/coborati borduri inalte, ii scurtati durata de viata. Nici cu bicicleta de oras nu faceti downhill, nu? - evitati pe cat posibil sa iesiti in trafic; mi s-a intamplat sa merg pe marginea soselei, @25Km/h si sa ma trezesc cu portiere deschise aiurea, soferi care ies din parcare fara sa se asigure, fara sa se uite in oglinda; dar am avut si momente bune, cand, fiind congestie in trafic si mergand pe marginea soselei mi s-a facut loc de catre soferi, unu chiar a tras pe dreapta si mi-a facut semn sa trec - reduceti viteza in curbe - cititi manualul de utilizare al trotinetei si ungeti locurile indicate cu un spray pe baza de silicon; eu folosesc "Silicon Spray WD 40". La roti nici cei de la e-twow nu au stiut sa-mi spuna cu ce as putea sa dau, cica sa nu dau cu nimic... Pe youtube am gasit cateva chesti utile pentru E-TWOW: Activare/dezactivare Cruise control si modificarea limitei de viteza [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/syyNKoADfuQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Test drive cu roata din spate schimbata - cauciuc cu duritate redusa fata de cea standard [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6044Fu597QI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Test drive cu roata din spate schimbata - roata gonflabila [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pv7G0s88des?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 12 June 2017 - 00:56
Puteai sa citezi doar partea unde am spus ca trotinetele pe care le vinzi tu au picat la testul de greutate. Nu am testat exact ce vinzi tu, ci ceva asemanator, in Carrefour https://carrefour.ro...age=3#page/2-3. Au design si computer de bord foarte asemanator cu cele de la Joyor, dar la 13.5Kg mi s-a parut grea si mai ales 16Kg este supergrea si mare. N-o poti lua cu tine nicaieri, nu poti intra cu ea in mall, magazin, cinema etc. In schimb la e-twow daca am maner sau curea de umar intru la cinema fara stres, chiar si fara maner o pot cara o bucata de drum.
Edited by FireMan, 12 June 2017 - 00:59. |
#28
Posted 18 June 2017 - 11:47
FireMan, on 02 iunie 2017 - 12:32, said:
Se impute treaba cu bateria e-twow: http://cetin.ro/sunt...t-specificatii/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ebch47SoTus?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu o sa cer banii inapoi sau baterie conform specificatiilor. Specificatiile la baterie pot fi corecte dar autonomia declarata nu reflecta realitatea. Autonomia probabil a fost testatapentru chinezi, care au sub 75kg, pe timp de vara cand nu este afectata bateria, probabil fara vant si pe carosabil perfect. In realitatea un booster mai mult de 21-25km nu duce. Probleme dupa 1 an de functionare la booster putem aminti: - bateria din interior pare ca se deplaseaza - rulemntii de la roata din spate incep sa cedeze datorita rotilor din cauciuc si drumurilor din Romania. - sistemul de prindere la manere prost gandit : partea metalica care prinde arcul din interior iese prin cauciuc - difuzorul nu functioneaza cateodata, - display-ul pica cateodata - la booster in nici un caz nu se incarca in 2-2ore jumatate. Trebuie lasata cel putin 3-4 ore. Sistemul de regenerare kers in practica nu am vazut sa aiba vreun efect. La cat costa un etwow , pentru siguranta ta merita inmotion l8f cu atonomie de 40km, roata din spate se poate umfla, are lateral elemente de semnazilare atat la directie cat si la roata din spate, partea din fata cu led, etc. |
|
#29
Posted 18 June 2017 - 20:03
adiatric, on 18 iunie 2017 - 11:47, said: Specificatiile la baterie pot fi corecte dar autonomia declarata nu reflecta realitatea. Autonomia probabil a fost testatapentru chinezi, care au sub 75kg, pe timp de vara cand nu este afectata bateria, probabil fara vant si pe carosabil perfect. In realitatea un booster mai mult de 21-25km nu duce. Probleme dupa 1 an de functionare la booster putem aminti: - bateria din interior pare ca se deplaseaza - rulemntii de la roata din spate incep sa cedeze datorita rotilor din cauciuc si drumurilor din Romania. - sistemul de prindere la manere prost gandit : partea metalica care prinde arcul din interior iese prin cauciuc - difuzorul nu functioneaza cateodata, - display-ul pica cateodata - la booster in nici un caz nu se incarca in 2-2ore jumatate. Trebuie lasata cel putin 3-4 ore. Sistemul de regenerare kers in practica nu am vazut sa aiba vreun efect. La cat costa un etwow , pentru siguranta ta merita inmotion l8f cu atonomie de 40km, roata din spate se poate umfla, are lateral elemente de semnazilare atat la directie cat si la roata din spate, partea din fata cu led, etc. Si ce garantie ai tu ca vei avea o autonomie de 40 de km cu trotineta asta? Si mai pun o intrebare ... in cazul unei probleme de garantie, cam cat crezi ca o sa astepti inlocuirea unei piese? |
#31
Posted 18 June 2017 - 23:13
Eu stiu ca e-twow are 2 ani garantie pentru motor si un an pentru restul componentelor, inclusiv baterie, mi-au spus asta si la telefon.
|
#32
Posted 19 June 2017 - 13:10
#33
Posted 19 June 2017 - 17:36
Eu zic ca e-twow s-a scos elegant din scandalul cu bateriile de la Booster
https://www.facebook...100009215527077 |
|
#34
Posted 19 June 2017 - 20:18
adiatric, on 19 iunie 2017 - 13:10, said:
LA ce magazin, ca ce am vazut pe internet doar 12 luni garantie. Garanția este de 24 de luni pentru motor, 12 luni pentru șasiu, controller și display iar pentru baterie vă oferim 12 luni garanție sau 4000km. luat de pe linkul de mai jos: https://e-twow.ro/intrebari-utile/ |
#35
Posted 19 June 2017 - 22:32
FireMan, on 25 mai 2017 - 23:55, said:
As fi vrut foarte mult sa gasesc pe cineva care detine Xiaomi Mijia 365, in Bucuresti, sa pot face un drive test. Carrefour Grand Arena. Rotile umflate, intr-adevar par sa preia mai bine denivelarile. Calitatea finisajelor este peste cea a e-twow. Are o limitare de cursa de ghidonului, enervanta la inceput. Posibil utila la coborat borduri.(lovituri in glezne) Acceleratie moderata fata de booster. Limita de intrare a motorului electric mai mare decat la e-twow. (Initial am crezut ca e stricata. Estimez un 6km/h minim) Franarea mi-a placut mai mult pentru ca e mai controlabila.(neinfluentata de denivelari). Desi inferioara din punct de vedere tehnic. Xiaomi este mai ieftina insa si autonomia reala este mai mica. Concluzia mea, nici e-twow, nici Xiaomi, nu sunt produse ajunse la maturitate. Edited by Digynykraf, 19 June 2017 - 22:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users