Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Garantie numai daca produsul e montat in service autorizat?
Last Updated: May 26 2017 17:31, Started by
emanu23
, May 25 2017 20:51
·
0
#1
Posted 25 May 2017 - 20:51
Buna ziua, am achizitionat un display pentru iphone , si nu functioneza. L-am montat pe iphone si nu functioneaza. Am pus cel vechi si merge.
Am sunat la cei de la care l-am achizitionat si "cica" le trebuie fisa de la service-ul autorizat la care l-am dus ca sa mi-l poate inlocui. Acum intrebarea mea este? Este legal asa ceva? Adica daca eu am montat deja cateva display-uri,stiind ceea ce fac, functionand de fiecare data, de ce trebuie sa il duc la un service "autorizat" platind bani doar pentru ca sa am garantie? Va rog sa imi raspundeti daca asa este procedura, sau daca e doar o aberatie pentru a nu iti mai inlocui produsele. Multumesc Edited by emanu23, 25 May 2017 - 20:56. |
#2
Posted 25 May 2017 - 20:59
Cum dovedesti ca te pricepi? Esti autorizat pentru astfel de operatiuni?
|
#3
Posted 25 May 2017 - 20:59
Asa zice legea. Orice produs necesita montare si nu este montat in servs autorizat pierde garantia. Baga-l in tipla la loc si merg cu el la un servis ca si cum atunci l-a cumparat.
|
#4
Posted 25 May 2017 - 20:59
Pai, sa demonstreze dânșii ca defectul manifestat are cauza, montarea greșită.
|
#5
Posted 25 May 2017 - 21:02
ericmario, on 25 mai 2017 - 20:59, said:
Cum dovedesti ca te pricepi? Esti autorizat pentru astfel de operatiuni? Serios ? Acuma sa imi deschid service autorizat doar pentru a beneficia de o garantie pentru un display? YOUR_GOD, on 25 mai 2017 - 20:59, said:
Pai, sa demonstreze dânșii ca defectul manifestat are cauza, montarea greșită. Ce montare gresita? Daca am pus cel vechi si merge? Si daca sa zicem ca sunt specializat in asa ceva, insa nu am service? Ce fac? |
#6
Posted 25 May 2017 - 21:04
emanu23, on 25 mai 2017 - 21:02, said: 1. Serios ? Acuma sa imi deschid service autorizat doar pentru a beneficia de o garantie pentru un display? 2. Ce montare gresita? Daca am pus cel vechi si merge? 3. Si daca sa zicem ca sunt specializat in asa ceva, insa nu am service? Ce fac? 2. Nu stiu. Daca tu l-ai vinde, ai rata ocazia asta? 3. Iti asumi riscuri. In cazul de fata, ai pierdut. Ce defect are ecranul? Sper ca nu ai deteriorat flexul... |
#7
Posted 25 May 2017 - 21:05
Un service autorizat, inseamna ca piesa a fost montata corect, nu de Dorel cu tarnacopul. Producatorul nu are de unde stii ce mare mester esti tu la schimbat de displayuri, probabil tocmai de asta nu functioneaza, iphoanele printre multe alte giumbuslucuri, rwcunosc daca o piesa e originala sau nu, si se dau lovite daca nu le place piesa.
Cam orice cumperi, ai garantie doar daca se monteaza in service autorizat, sau agreat de vanzator/producator, indiferentnca e vorba de piese auto, centrale termice etc. |
#8
Posted 25 May 2017 - 21:09
YOUR_GOD, on 25 mai 2017 - 21:04, said:
1. Nu, apelezi la unul. 2. Nu stiu. Daca tu l-ai vinde, ai rata ocazia asta? 3. Iti asumi riscuri. In cazul de fata, ai pierdut. Ce defect are ecranul? Sper ca nu ai deteriorat flexul... Ecranul vechi, e sparta sticla de aia am vrut sa-l schimb, cel nou nu se vede nimic pe el. Credema am desfacut si 2 iphone-uri de tot pentru a schimba carcasa, si merg perfect. Nu e problema ca nu m-as pricepe la asa ceva. rumegus, on 25 mai 2017 - 21:05, said:
Un service autorizat, inseamna ca piesa a fost montata corect, nu de Dorel cu tarnacopul. Producatorul nu are de unde stii ce mare mester esti tu la schimbat de displayuri, probabil tocmai de asta nu functioneaza, iphoanele printre multe alte giumbuslucuri, rwcunosc daca o piesa e originala sau nu, si se dau lovite daca nu le place piesa. Cam orice cumperi, ai garantie doar daca se monteaza in service autorizat, sau agreat de vanzator/producator, indiferentnca e vorba de piese auto, centrale termice etc. Ok ok, si daca il cumpar de pe eMAG, de ce nu le trebuie fisa din service? |
#9
Posted 25 May 2017 - 21:09
Cauta vreun atelier care are o posibilitate sa verifice numai display-ul, exclusiv, fara sa-l fi montat pe aparat.
|
#10
Posted 25 May 2017 - 21:20
Aici nu este vorba despre ce stii tu. Ideea este insa, ca legea il protejeaza pe vanzator, cum este si normal.
Vezi cu vorba buna. Altfel, nu obtii nimic. Si asta ar fi legal. |
|
#11
Posted 25 May 2017 - 21:20
Daca montez o baterie de baie care are garanție si se strica, nu am garanție dacă nu am chemat un instalator autorizat !?
|
#12
Posted 25 May 2017 - 21:21
#13
Posted 25 May 2017 - 21:23
YOUR_GOD, on 25 mai 2017 - 21:20, said:
Aici nu este vorba despre ce stii tu. Ideea este insa, ca legea il protejeaza pe vanzator, cum este si normal. Vezi cu vorba buna. Altfel, nu obtii nimic. Si asta ar fi legal. Înțeleg ce zici tu , asta este . ericmario, on 25 mai 2017 - 21:21, said: Serios ! Acuma iti cumperi alt display si te rogi sa nu-l bulesti si pe ala. Exact |
#14
Posted 25 May 2017 - 21:23
#15
Posted 25 May 2017 - 22:10
Probabl, la cat esti de priceput, ai reusit performanta sa cumperi un display care NU este identic cu cel de pe telefon. E suficient o singura cifra sau litera diferita si "voala-de-vezi" ca-i nou nout si nu merge. Aici nu-i ca la bateria de la baie, ca mai pui niste calti, mai banda de teflon, mai o garnitura dintr-o curea veche si gata, ai facut-o sa mearga.
|
|
#16
Posted 25 May 2017 - 22:20
Marca gsm net, altshop, accesorii gsm. Daca te duci cu produsul la un service autorizat si le-ai spus ca tu l-ai probat si este defect nu o sa-ti dea nicio adeverinta cu stampila lor cum ca e defect din fabrica. Nu se baga. Nu risca. N-au nimic de castigat.
A doua faza, te duci cu display-ul la service, le spui ca nu l-ai probat, aia vor constata ca e defect si ti-l dau inapoi. Din nou fara adeverinta cu stampila. Pentru ca asa vor ei. Singura sansa sa ai garantie reala la un display e sa te duci tu cu telefonul, service-ul comanda display-ul si ti-l monteaza ei, pentru ca ei il comanda si raspund de telefonul clientului Am patit si eu la fel cu astia de la gsm net. Omu de acolo mi-a spus ca oamenii jurau pe biblie ca nu s-au atins de ecrane, ca erau defecte din fabrica. Nici pe mine nu m-a crezut. Primeste zeci de plangeri pe zi si il doare in cot. Asta e riscul pana la urma. Ca sa nu mai platesti manopera cumperi de la necunoscut. Singura sansa ca, sa trimiti un display defect e sa ii faci retur cu banii inapoi. Ei n-au cum sa le probeze, dar ecranele trebuie sa fie impecabile, asa cum le-ai primit. Intotdeauna folia de protectie o dai jos dupa ce ecranu e montat si perfect functional, fara pixeli arsi si/sau puncte albe. Sa nu dai schimba produs pentru ca imediat dai de banuit. Retur cu restituirea baniilor si bagi un motiv demn. Daca te ocupi cu telefoane precum moi fa ca mine. Edited by Claudiu998, 25 May 2017 - 22:25. |
#17
Posted 25 May 2017 - 22:50
#18
Posted 26 May 2017 - 00:18
Vrei garantie reala si buna, atunci te duci la service autorizat si schimbi acolo ecranul... nu comanzi piesa (daca o nimeresti) de pe nu stiu ce site, apoi te duci la Gigi care se pricepe el la reparat ca s-a uitat pe youtube...
Edited by samebo, 26 May 2017 - 00:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users