Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Tocilar -> munca necalificata

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
ezjr

ezjr

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.05.2017
Salut!

Sunt programator (freelancer) si in afara de calculatoare nu stiu altceva. Am gasit un pliant cu o oferta de locuri de munca la "Astra Rail", pe care scria ca se cauta, printre altele, muncitori necalificati in vederea calificarii in meseria de sudor. Eu sunt complet pararel cu sudura. Am un aparat de sudat acasa pe care l-am folosit de 2 ori ca sa sudez o poarta, si a iesit aiurea :)
In fine, ideea e ca ma pasioneaza fenomenul "diy" chiar daca nu ma pricep si ma gandeam sa apelez la acel post de necalificat pt a mai invata ceva. Credeti ca ar fi o idee buna? Mi-e teama sa nu fie munca repetitiva, n-as vrea sa pierd 8 ore pe zi sa sudez aceleasi lucruri

#2
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
De ce nu mergi la o firma sa te angajezi pe domeniul tau?

#3
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,924
  • Înscris: 29.10.2014
Programarea prea bănoasă? Și eu vreau să fac tâmplărie. Prea mulți bani ies din programare.

#4
ezjr

ezjr

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.05.2017

View Postxeleron, on 25 mai 2017 - 16:22, said:

De ce nu mergi la o firma sa te angajezi pe domeniul tau?