Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Benzile unice - Simbolul "inteligentei"

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
108 replies to this topic

#37
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 Bursul, on 24 mai 2017 - 12:19, said:

Zau ca nu te inteleg. In loc sa incurajezi transportul in comun si sa-i trimit pe toti in autobuze, ca sa ai tu soseaua libera, ii vrei pe toti langa tine sa faceti o sezatoare la semafoare.
Pentru ca nu pot sa cedez tentatiei socialiste de a ma crede nomenklatura. Adica ca mie nu mi se aplica, ca sunt deasupra societatii, sa ii trimit pe ceilalti la autobuz si eu sa merg regeste, cu sofer. Consider ca ce vreau sa folosesc eu poate fi folosit si de altul in conditii egale. Daca vreau prioritate si exclusivitate, eu stiu o singura solutie corecta: imi cumpar. Oricat nu-mi place aglomeratia, ar fi dovada de ipocrizie sa vreau sa se suie ailalti in autobuz, iar eu nu.

Edited by bladhaund, 24 May 2017 - 12:27.


#38
cataspo

cataspo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 29.01.2017

 Quantum, on 24 mai 2017 - 12:05, said:


Dupa cum se vede, actualii conducatori/functionari, nu sunt nici vizionari... nici destepti... Doar fac experimente pe banii si nervii cetatenilor - insa fara a raspunde pentru pagubele facute... O fi bine?

Toate cuvintele ingroasete (de fapt tot traficul) nu se poate solutiona decat ca un tot unitar.
Trebuie facut un plan care sa cuprinda tot: masini, moto, velo, transport in comun, fluxuri de pietoni, evenimente care pot aparea
+ sincronizare flux transporturi (semafoare, lumini, etc)
+ integrarea traficului orasului cu zonele invecinate
+ posibila evolutie a tuturor acestora in 30 de ani.

Apoi se fac costuri (si nu se inmultesc cu 10...), si etape de construite dupa un plan si o logica care sa nu termine traficul si sa blocheze tot!
Se aloca fonduri si se incep imediat lucrarile, care vor dura max. 3 ani.


De exemplu, eu as face tot transportul in comun pe sub pamant si deasupra pamantului (cu lifturi pt pasageri etc) si as sincroniza electronic tot traficul (inclusiv CFR) in toate orasele si in jurul lor pe 30-50 km.
De acord cu tine. Dar traficul de sprafata tot greoi va fi. Strazile s-au largit la maxim. Problema e ca numarul de autoturisme care sunt in trafic creste. Apar cartiere noi, orasul s-a extins.
Chiar daca se renunta la traficul in comun suprateran tot inghesuiala va fi. Si banda 1 tot loc de parcare va fi pentru cei care merg la bancomat sau isi iau tigari.

Edited by cataspo, 24 May 2017 - 12:30.


#39
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 glumetu, on 24 mai 2017 - 12:22, said:

Deci, o idee buna afara a devenit instant o idee proasta la noi
Eu contest esenta acestei afirmatii: benzile dedicate pentru autobuz sunt o idee incorecta. Deci automat proasta, in ochii mei. Fara favoritisme! Cine vrea ceva in plus, isi plateste!

Concret, in cazul transportului in comun compania de transport sa concesioneze la pretul pietei o banda, apoi sa tarifeze biletul corespunzator. Inutil de spus ca nu ar mai merge nimeni cu autobuzul, ar fi prea scump. Deci daca nu esti dispus sa platesti la pretul real, cu atat mai putin nu poti primi pe gratis si in dauna celorlalti.

Edited by bladhaund, 24 May 2017 - 12:31.


#40
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003
@ glumetu - nu poti sa zici ca drujba nu e o unealta buna, daca habar nu ai sa umbli cu ea si iti tai piciorul. Eu il intelegeam pe terratec si pe ceilalti, daca criticau modul in care a fost pus in practica banda aia. Dar sa zici, ca daca vrei benzi unice esti idiot, mi se pare aiurea.

Edited by Bursul, 24 May 2017 - 12:37.


#41
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 terratec, on 24 mai 2017 - 09:40, said:

Scandalul politic romanesc s-a concentrat zilele acestea pe problema infrastructurii rutiere.
Minti luminate din primaria B. au gasit o solutie pentru a bloca traficul rutier - au infiintat alte benzi unice.

Oamenii de conditie proasta, fara educatie, ajunsi in pozitii cheie simt brusc nevoia de a-si pune amprenta personala asupra lumii inconjuratoare.
Fiecare mitocan doreste sa fie unic si bun. Trasarea unei dungi pe asfalt este metoda perfecta pentru a ajunge in Rai si pentru a avea numele pomenit in urbe.
Aceasta dorinta mitocaneasco-damboviteana a dus la aparita liniilor unice de tramvai, a pistelor unice pentru biciclete si a liniilor unice de autobuz.

Politicienii populisti nu au niciodata capacitatea de a realiza lucruri mari, cu impact pozitiv pentru viitor.
Ei isi multumesc masa de manevra prin masuri indreptate impotriva celor productivi, in aplauzele unei minoritati de idioti utili*.



*Idiotii utili pot fi usor recunoscuti dupa activitatea intensa de pe retelele de socializare.
Uite, vezi, asta inseamna sa nu iesi putin in lume, sau daca ai iesit, sa iesi degeaba, fara sa retii nimic. Benzile pentru autobuse, sunt la ordinea zilei in Germania, de ani si ani. Si nu le comentaza nimeni. Si le respecta toti. Si asta ti-o spune cineva care a platiti amenda pentru ca, n-a stiut ca nu are ce cauta pe banda pe care scrie "BUS", chiar daca pe celelalte benzi se statea cu ziua, nu cu orele.

#42
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

 bladhaund, on 24 mai 2017 - 12:26, said:

Pentru ca nu pot sa cedez tentatiei socialiste de a ma crede nomenklatura. Adica ca mie nu mi se aplica, ca sunt deasupra societatii, sa ii trimit pe ceilalti la autobuz si eu sa merg regeste, cu sofer. Consider ca ce vreau sa folosesc eu poate fi folosit si de altul in conditii egale. Daca vreau prioritate si exclusivitate, eu stiu o singura solutie corecta: imi cumpar. Oricat nu-mi place aglomeratia, ar fi dovada de ipocrizie sa vreau sa se suie ailalti in autobuz, iar eu nu.
Pai daca gandesti individual e normal sa ai dreptate. Insa ca sa-ti mearga tie mai bine, ar trebui ca altii sa se dea la o parte, eventual sa aiba prioritate si exclusivitate. Dar vad ca tu nu vrei sa iti fie mai bine, ca ai nu stiu ce principii.
Prioritizarea transportului in comun aduce beneficii tuturor.

#43
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

 bladhaund, on 24 mai 2017 - 12:30, said:

Eu contest esenta acestei afirmatii: benzile dedicate pentru autobuz sunt o idee incorecta. Deci automat proasta, in ochii mei. Fara favoritisme! Cine vrea ceva in plus, isi plateste!

Concret, in cazul transportului in comun compania de transport sa concesioneze la pretul pietei o banda, apoi sa tarifeze biletul corespunzator. Inutil de spus ca nu ar mai merge nimeni cu autobuzul, ar fi prea scump. Deci daca nu esti dispus sa platesti la pretul real, cu atat mai putin nu poti primi pe gratis si in dauna celorlalti.
in Vest functioneaza de j'de ani de zile. Daca era o idee proasta, o schimbau astia de mult.

Nu sunt de acord cu solutia ta - trebuie incurajat transportul in comun, este dovedit ca rezolva o gramada de probleme in orasele mari. Iar pentru asta, ca autoritate, trebuie sa creezi o asimetrie in tratament.

 Bursul, on 24 mai 2017 - 12:30, said:

@ glumetu - nu poti sa zici ca drujba nu e o unealta buna, daca habar nu ai sa umbli cu ea si iti tai piciorul. Eu il intelegeam pe terratec si pe ceilalti, daca criticau modul in care a fost pus in practica banda aia. Dar sa zici, ca daca vrei benzi unice esti idiot, mi se pare aiurea.
nu am participat la discutie, dar cred ca sunt destul de clar cand zic: benzile unice de transport in comun sunt o idee buna, dar e nevoie de un complex de masuri care sa fie implementate in acelasi timp si in mod persistent. Lucruri de care madam Firea este incapabila, cred ca nu mai incape dubiu. Asa ca a iesit prost.

#44
diahim

diahim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,043
  • Înscris: 24.04.2011

 arg, on 24 mai 2017 - 12:00, said:

pentru cultura ta bucuresti-ul in traversezi cu ratb-ul cand e liber si noroc in mai mult de 1ora, altfel 1.5ore e un timp bun iar cu masina in 10-15 minute.

25-30 de minute cu masina, cand e liber, gen miezul noptii a unii zile de joi in timpul verii cand e vacanta la scoala :)

#45
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 Bursul, on 24 mai 2017 - 12:35, said:

Prioritizarea transportului in comun aduce beneficii tuturor.
Solutiile contraintuitive rareori sunt corecte. Aici propui solutia contraintuitiva "ingustam drumul si se elibereaza traficul". Evident ca nu e asa. Traficul se gatuie.

Solutia in realitate este: "gatuim traficul si-i silim pe unii sa se suie in autobuz, ca sa ajungem maxim la situatia dinainte de gatuire". Asa ceva e incorect si mi se pare normal sa nu-ti bati joc de semenul tau, nu mi se par niste principii prea inalte sau neobisnuite.

 glumetu, on 24 mai 2017 - 12:38, said:

Nu sunt de acord cu solutia ta - trebuie incurajat transportul in comun, este dovedit ca rezolva o gramada de probleme in orasele mari.
Aparent rezolva probleme, daca privesti din unghiul potrivit. In realitate doar sileste pe unii afara din trafic si atat.

#46
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 diahim, on 24 mai 2017 - 12:41, said:

25-30 de minute cu masina, cand e liber, gen miezul noptii a unii zile de joi in timpul verii cand e vacanta la scoala Posted Image
hai sa fim optimisti, depinde de ruta si simcronizarea stopurilor...
waze-ul zice acum baneasa - imgb 43minute

Edited by arg, 24 May 2017 - 12:49.


#47
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

 bladhaund, on 24 mai 2017 - 12:46, said:

Solutiile contraintuitive rareori sunt corecte.
... in Romania. Pe dincolo majoritatea functioneaza :D

#48
cataspo

cataspo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 29.01.2017

 arg, on 24 mai 2017 - 12:47, said:

hai sa fim optimisti, depinde de ruta si simcronizarea stopurilor...
waze-ul zice acum baneasa - imgb 43minute
Descărca ultima versiune de waze. Waze-ul cu benzile unice. Vei fi surprins. Va returna " niciodata ".

Edited by cataspo, 24 May 2017 - 12:55.


#49
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

 Bursul, on 24 mai 2017 - 12:30, said:

Dar sa zici, ca daca vrei benzi unice esti idiot, mi se pare aiurea.

Da, minoritatile care vor benzi unice sunt idioate.

Orasele vechi nu pot fi sugrumate pentru a da prioritate unor mijloace de transport aparent eficiente. Benzile unice pot fi contruite in orase noi, gandite special pentru a armoniza mai multe mijloace de deplasare.

#50
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

 terratec, on 24 mai 2017 - 12:57, said:


Da, minoritatile care vor benzi unice sunt idioate.

Orasele vechi nu pot fi sugrumate pentru a da prioritate unor mijloace de transport aparent eficiente. Benzile unice pot fi contruite in orase noi, gandite special pentru a armoniza mai multe mijloace de deplasare.
Munchen: prima atestare documentară datează din 1158 sub în latina medievală villa Munichen,
București a fost întemeiat de către Mircea cel Bătrân la sfârșitul secolului al XIV-lea.

Deci cum e cu "Benzile unice pot fi contruite in orase noi,"?

#51
cataspo

cataspo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 29.01.2017

 terratec, on 24 mai 2017 - 12:57, said:

Da, minoritatile care vor benzi unice sunt idioate.

Orasele vechi nu pot fi sugrumate pentru a da prioritate unor mijloace de transport aparent eficiente. Benzile unice pot fi contruite in orase noi, gandite special pentru a armoniza mai multe mijloace de deplasare.
Îmi place cum gândești. Tu ești ori biciclist, ori motociclist. Sau ai scuter.
Mergând pe logica asta, a orașelor vechi, nu le poți sufoca nici cu locuri de parcare.

Edited by cataspo, 24 May 2017 - 13:11.


#52
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

 Bursul, on 24 mai 2017 - 09:52, said:

Romania e singurul loc din lume unde daca doresti sa preiei ceva bun din alta parte si care functioneaza si aduce rezultate esti considerat idiot.

A se observa ca e o mare diferenta intre intentia de a prelua o idee buna si a implementa prost acea idee.

Ideea nu este buna nicaieri, este doar facuta sa para buna.
Vesticii au dus mai departe invataturile socialismului si vin cu masuri pe gustul proletariatului cu drept de vot.

Vestul ambaleaza multa mizerie si o vinde sub forma de progres.
Geniile absolute din occident au adus cateva milioane de musafiri care omoara ocazional nativi. Un singur exemplu nu iti este suficient pentru a intelege ca sunt idioti, poate mai idioti decat est-europenii ?
Avansul occidentului nu este datorat generatiilor care au implementat "benzile unice", el se bazeaza pe efortul generatiilor precedente.

#53
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 cataspo, on 24 mai 2017 - 12:53, said:

Descărca ultima versiune de waze. Waze-ul cu benzile unice. Vei fi surprins. Va returna " niciodata ".
online colegule online
https://www.waze.com/ro/livemap

#54
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

 Bursul, on 24 mai 2017 - 13:00, said:

Munchen: prima atestare documentară datează din 1158 sub în latina medievală villa Munichen,
București a fost întemeiat de către Mircea cel Bătrân la sfârșitul secolului al XIV-lea.

Deci cum e cu "Benzile unice pot fi contruite in orase noi,"?

Replica este buna, merita un editorial special. Posted Image

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate