Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Benzile unice - Simbolul "inteligentei"
#19
Posted 24 May 2017 - 11:16
terratec, on 24 mai 2017 - 09:40, said:
*Idiotii utili pot fi usor recunoscuti dupa activitatea intensa de pe retelele de socializare. terratec, on 24 mai 2017 - 09:40, said:
Minti luminate din primaria B. au gasit o solutie pentru a bloca traficul rutier - au infiintat alte benzi unice. 3 autoturisme: 12m lungime, 3 x 3 pasageri, in medie Sa inteleg ca tu ti-ai propus sa ne dovedesti ca Firea... gandeste, punandu-te in antiteza cu ea? |
#20
Posted 24 May 2017 - 11:21
#21
Posted 24 May 2017 - 11:24
Nu este deloc surprinzator ca topicul a atras imediat useri care considera ca ei stiu cel mai bine ce trebuie pentru altii. Limitarile acestui tip de oameni se vad imediat: folosesc cu darnicie expresii precum "melteni", au dispret la adresa semenilor lor care nu fac asa cum cred ei (adica "sa-si miste fundul") si decreteaza la modul absoluit ca religia transportului in comun este unica religie adevarata.
In acest timp, in lumea reala si (inca) libera, fiecare isi alege mijlocul de transport cel mai potrivit, nu cel care crede caprarul din vecini ca e bun. La fel, in aceeasi lume reala, este evident pentru orice om normal ca transportul individual este superior celui in comun. |
#22
Posted 24 May 2017 - 11:26
eiffel, on 24 mai 2017 - 10:02, said:
Problema este alta - la ei s-au facut abia la urma, dupa ce s-au facut centurile oraselor si legaturile de metrou si transport pana la centura - acolo sunt parcari si evident s-au facut si mall-urile tot acolo. Ideal ar fi ca benzile dedicate sa fie infiintate in acelasi timp cu marirea capacitatii infrastructurii rutiere. De exemplu, multe strazi au prima banda blocata de masini parcate. Intai construim parcari subterane, iar imediat ce parcarile sunt finalizate, prima banda devine rezervata RATB. Traficul rutier existent va ramane fix cum era, nici mai bun nici mai rau, insa vei avea culoar pentru autobuze (de preferinta articulate). |
#23
Posted 24 May 2017 - 11:26
Si tot in lumea reala, impozitele sunt distribuite inegal. Cu accent pe cei care folosesc transportul individual si cu subventii pentru transportul in comun. Dar in mod straniu, cei subventionati striga tare in obrazul celorlalti ca nu fac destule, ca nu le cedeaza spatiul in trafic, in esenta ca insista sa lucreze si sa faca lumea sa mearga.
|
#24
Posted 24 May 2017 - 11:28
dd13, on 24 mai 2017 - 11:16, said:
1 autobuz: 12m lungime, 80+ pasageri 3 autoturisme: 12m lungime, 3 x 3 pasageri, in medie Sa inteleg ca tu ti-ai propus sa ne dovedesti ca Firea... gandeste, punandu-te in antiteza cu ea? un autobuz merge cu cca 20km ora si vine la cca 10min pe cand masinile merg una dupa alta adica ~la 0.15minute una de alta deci intr-o ora: 6autobunze*100calatori = 600persoane/ora 60/0.15masini=400*3pasageri =1200persone/ora de unde rezulta ca transportul in comun actual e o tampenie, daca autobuzle vin la 5min deja ne apropiem de autorurisme, ideal e sa vina la 2-3minute si atunci vorbim deja de o optimizare... Edited by arg, 24 May 2017 - 11:32. |
#25
Posted 24 May 2017 - 11:29
In societatea totalitara se stabileste cum trebuie sa circule populatia.
In societatea democratica se creeaza moduri de circulatie atractive pentru populatie, si fiecare individ decid ce este mai rentabil sa foloseasca. |
#26
Posted 24 May 2017 - 11:33
In urma cu cativa ani, am fost in Amsterdam.
In unele zone, tramvaiul era pe mijlocul strazii, asemanator cu linia 41 de la noi. Numai ca liniile erau ingropate, nu ieseau in relief iar pe banda respectiva circula si autobuzul. Interesant, nu? |
#27
Posted 24 May 2017 - 11:34
altuser09, on 24 mai 2017 - 11:33, said:
In urma cu cativa ani, am fost in Amsterdam. In unele zone, tramvaiul era pe mijlocul strazii, asemanator cu linia 41 de la noi. Numai ca liniile erau ingropate, nu ieseau in relief iar pe banda respectiva circula si autobuzul. Interesant, nu? Edited by arg, 24 May 2017 - 11:35. |
#28
Posted 24 May 2017 - 11:34
Quantum, on 24 mai 2017 - 11:21, said: Problema nu e conditia lor... ci ca sunt incompetenti +iresponsabili +hoti. (... cand prostimea alege condamnati penal sau oameni aflati in puscarie... ce sa mai zici?!...) Dar vad ca in afara de asta pe unii conducatori auto ii deranjeaza ideea benzii unice pentru transportul in comun. Ii derajeaza biciclistii, ii deranjeaza motociclistii, ii deranjeaza transportul in comun, trecerile de pietoni. Deh, asa se intampla cand apare un new kid in town si ii da firma salariu minim cu telefon de serviciu si masina. Nu mai conteaza decat el. |
|
#29
Posted 24 May 2017 - 11:45
arg, on 24 mai 2017 - 11:28, said:
hai sa-ti explic unde gresesti: un autobuz merge cu cca 20km ora si vine la cca 10min pe cand masinile merg una dupa alta adica ~la 0.15minute una de alta deci intr-o ora: 6autobunze*100calatori = 600persoane/ora 60/0.15masini=400*3pasageri =1200persone/ora de unde rezulta ca transportul in comun actual e o tampenie, daca autobuzle vin la 5min deja ne apropiem de autorurisme, ideal e sa vina la 2-3minute si atunci vorbim deja de o optimizare... Si in plus, eu nu cred ca pe acolo trec doar 6 autobuze intr-o ora. Avem si noi benzi dedicate in Cluj si te asigur ca uneori parcheaza in aceeasi statie si 4 autobuze odata. Ah, ca iti vine tie 33-ul la 10 minute e partea a doua. Dar pe langa 33 mai trece si 34, 35, 35, 37... Deja exagerezi grav cand spui ca sunt in medie 3 pasageri/masina, apoi exagerezi grav cand spui ca pe-o strada dedicata trec 6 autobuze/ora... concluzia presupun ca o tragi si tu, ca ajungi la calcule exagerat de gresite pentru a te impaca pe tine ca ai dreptate. Edited by AndyM, 24 May 2017 - 11:59. |
#30
Posted 24 May 2017 - 12:00
AndyM, on 24 mai 2017 - 11:45, said:
ca iti vine tie 33-ul la 10 minute e partea a doua. intra pe ratb si uita-te la timpi si o sa gasesti doar la ore de varf 10min si doar pe rutele cele mai circulate, in rest sunt si 30-45minute. cluj-ul probabil e cat un cartier din bucuresti, pentru cultura ta bucuresti-ul in traversezi cu ratb-ul cand e liber si noroc in mai mult de 1ora, altfel 1.5ore e un timp bun iar cu masina in 10-15 minute. |
#31
Posted 24 May 2017 - 12:04
Exact cum ziceam, o anumita linie vine la 10 minute, dar pe aceeasi linie circula si alte autobuze pentru alte linii. Poate 6 autobuze pe ora vin in total la orele cand este orasul mai liber deci nici masini nu sunt la fel de multe.
|
#32
Posted 24 May 2017 - 12:05
cataspo, on 24 mai 2017 - 11:34, said:
pe unii conducatori auto ii deranjeaza ideea benzii unice pentru transportul in comun. Ii derajeaza biciclistii, ii deranjeaza motociclistii, ii deranjeaza transportul in comun, trecerile de pietoni. Toate cuvintele ingroasete (de fapt tot traficul) nu se poate solutiona decat ca un tot unitar. Trebuie facut un plan care sa cuprinda tot: masini, moto, velo, transport in comun, fluxuri de pietoni, evenimente care pot aparea + sincronizare flux transporturi (semafoare, lumini, etc) + integrarea traficului orasului cu zonele invecinate + posibila evolutie a tuturor acestora in 30 de ani. Apoi se fac costuri (si nu se inmultesc cu 10...), si etape de construite dupa un plan si o logica care sa nu termine traficul si sa blocheze tot! Se aloca fonduri si se incep imediat lucrarile, care vor dura max. 3 ani. De exemplu, eu as face tot transportul in comun pe sub pamant si deasupra pamantului (cu lifturi pt pasageri etc) si as sincroniza electronic tot traficul (inclusiv CFR) in toate orasele si in jurul lor pe 30-50 km. Edited by Quantum, 24 May 2017 - 12:21. |
#33
Posted 24 May 2017 - 12:12
arg, on 24 mai 2017 - 12:00, said: nu e partea a doua e chiar prima. intra pe ratb si uita-te la timpi si o sa gasesti doar la ore de varf 10min si doar pe rutele cele mai circulate, in rest sunt si 30-45minute. cluj-ul probabil e cat un cartier din bucuresti, pentru cultura ta bucuresti-ul in traversezi cu ratb-ul cand e liber si noroc in mai mult de 1ora, altfel 1.5ore e un timp bun iar cu masina in 10-15 minute. In zona Virtutii-Crangasi circulatia auto e cosmar. Sa fie oare din cauza tramvaiului, ca are spatiu dedicat ? Se va rezolva circulatia daca se da gardul jos sa poata circula autoturismele pe linia de tramvai? |
|
#34
Posted 24 May 2017 - 12:12
Un articol interesant pe tema asta: http://www.contribut...tei-firea/?cfcc
|
#35
Posted 24 May 2017 - 12:19
bladhaund, on 24 mai 2017 - 11:26, said:
Si tot in lumea reala, impozitele sunt distribuite inegal. Cu accent pe cei care folosesc transportul individual si cu subventii pentru transportul in comun. Dar in mod straniu, cei subventionati striga tare in obrazul celorlalti ca nu fac destule, ca nu le cedeaza spatiul in trafic, in esenta ca insista sa lucreze si sa faca lumea sa mearga. |
#36
Posted 24 May 2017 - 12:22
Bursul, on 24 mai 2017 - 09:52, said:
Romania e singurul loc din lume unde daca doresti sa preiei ceva bun din alta parte si care functioneaza si aduce rezultate esti considerat idiot. A se observa ca e o mare diferenta intre intentia de a prelua o idee buna si a implementa prost acea idee. Deci, o idee buna afara a devenit instant o idee proasta la noi, pentru ca s-a implementat fara a tine cont de contextul in care se implementeaza: lipsa linii pre-orasenesti (sunt doar pe hartie, ca masini p()la ), lipsa educatiei si anuntarii oamenilor despre aceste schimbari, lipsa infrastructurii aditionale care sa debuseze eficient traficul pietonal adus de autobuze. Sigur, e o directie buna - orasele trebuie sa aiba mai mult spatiu pentru oameni, nu pentru masini. Dar orice idee buna implementata de o habarnista va ajunge o idee proasta, aproape garantat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users