Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzile unice - Simbolul "inteligentei"
Last Updated: Feb 22 2018 03:52, Started by
terratec
, May 24 2017 09:40
·
0
#1
Posted 24 May 2017 - 09:40
Scandalul politic romanesc s-a concentrat zilele acestea pe problema infrastructurii rutiere.
Minti luminate din primaria B. au gasit o solutie pentru a bloca traficul rutier - au infiintat alte benzi unice. Oamenii de conditie proasta, fara educatie, ajunsi in pozitii cheie simt brusc nevoia de a-si pune amprenta personala asupra lumii inconjuratoare. Fiecare mitocan doreste sa fie unic si bun. Trasarea unei dungi pe asfalt este metoda perfecta pentru a ajunge in Rai si pentru a avea numele pomenit in urbe. Aceasta dorinta mitocaneasco-damboviteana a dus la aparita liniilor unice de tramvai, a pistelor unice pentru biciclete si a liniilor unice de autobuz. Politicienii populisti nu au niciodata capacitatea de a realiza lucruri mari, cu impact pozitiv pentru viitor. Ei isi multumesc masa de manevra prin masuri indreptate impotriva celor productivi, in aplauzele unei minoritati de idioti utili*. *Idiotii utili pot fi usor recunoscuti dupa activitatea intensa de pe retelele de socializare. |
#2
Posted 24 May 2017 - 09:41
in unele locuri strazile cu sens unic ajuta, dar de "benzi unice" nu am auzit pana acum.... poate benzi de desene animate....
Edited by arg, 24 May 2017 - 09:43. |
#3
Posted 24 May 2017 - 09:44
Sau parcarile unice pe trotuare.
E ciudat. Când banda unu e blocata fiind folosita ca parcare, e totul ok. Edited by cataspo, 24 May 2017 - 09:48. |
#4
Posted 24 May 2017 - 09:52
Romania e singurul loc din lume unde daca doresti sa preiei ceva bun din alta parte si care functioneaza si aduce rezultate esti considerat idiot.
A se observa ca e o mare diferenta intre intentia de a prelua o idee buna si a implementa prost acea idee. |
#5
Posted 24 May 2017 - 09:53
Nici nu mă aşteptam la altceva din partea "minţilor luminate" cu creierul neted din Primării, cu gândul doar la şpăgi şi cumetrii.
|
#6
Posted 24 May 2017 - 09:59
Benzi unice sau dedicate, lasati semantica la o parte: e un rau necesar pentru capitala. Transportul in comun trebuie sa fie prioritar. Lasati masinile acasa si folositi RATB-ul, DAR, sa fie suficiente mijloace de transport in comun. Ca daca faci banda dedicata pt RATB si pe acolo trece un autobuz sau troleibuz, odata la 20 de minute, nu am facut nimic.
La fel, caile de rulare pentru tramvaie trebuie separate cu garduri de benzile auto, pentru ca din cauze soferilor indisciplinati bucuresteni (persoanele de fata nu se exclud), acestea sunt blocate frecvent. |
#7
Posted 24 May 2017 - 10:02
Benzile unice ptr transportul in comun sunt peste tot in marile orase europene. In unele pe aceste benzi mai au voie si taxi-urile si/sau biciclistii.
Problema este alta - la ei s-au facut abia la urma, dupa ce s-au facut centurile oraselor si legaturile de metrou si transport pana la centura - acolo sunt parcari si evident s-au facut si mall-urile tot acolo. Vine navetistul de la 50-100 km, parcheaza masina la centura, ia metroul sau autobuzul - incepand de la centura sunt benzi unice in unele cazuri - in altele doar pe bulevardele principale, se duce la munca. Seara se intoarce, face cumparaturi in mall isi ia masina din parcare si pleaca acasa. La noi s-a implementat fara a exista o centura, fara alte mijloace de transport pana la ea si mai rau, in AFARA orasului. Nu ma izic ca la noi Mall-urile sunt in oras, si mai aglomereza si ele zonele... |
#8
Posted 24 May 2017 - 10:03
Cred ca transportul public de suprafata trebuie făcut pe trotuar.
Este trotuarul pentru cei fara de mașină ? Este. Pai daca este, indiferent ca merge pe jos sau cu transportul in comun, cel fara de mașină trebuie sa folosească trotuarul. Si sa se facă banda unica de autobuz pe trotuar. |
#9
Posted 24 May 2017 - 10:04
De "benzi unice" am auzit zilele trecute cind s-au creat ambuteiaje in capitala! Dar am vazut "benzi de urgenta" (destinate salvarii, pompierilor, masinilor de politie sau de armata) pe autostrazi cu cite 4-5 benzi pe sens. Orice intrare pe o asemenea banda de catre ceilalti participanti la trafic se lasa cu ameda mare. Singura exceptie era atunci cind trebuia sa scoti masina defecta sau accidentata in afara spatiului carosabil.
|
#10
Posted 24 May 2017 - 10:08
Cam toate oraşele mari din România sunt sufocate de traficul haotic, bineînţeles Bucureştiul e şi aici fruntea. Tot ţăranul că are sau nu treabă, vrea să intre cu hârbul în oraş şi să parcheze exact în faţa locului unde vrea să ajungă, ideal i s-ar părea să poată şi intra cu maşina înăuntru.
Edited by mihaicozac, 24 May 2017 - 10:08. |
|
#11
Posted 24 May 2017 - 10:10
eiffel, on 24 mai 2017 - 10:02, said:
Benzile unice ptr transportul in comun sunt peste tot in marile orase europene. In unele pe aceste benzi mai au voie si taxi-urile si/sau biciclistii. Problema este alta - la ei s-au facut abia la urma, dupa ce s-au facut centurile oraselor si legaturile de metrou si transport pana la centura - acolo sunt parcari si evident s-au facut si mall-urile tot acolo. Vine navetistul de la 50-100 km, parcheaza masina la centura, ia metroul sau autobuzul - incepand de la centura sunt benzi unice in unele cazuri - in altele doar pe bulevardele principale, se duce la munca. Seara se intoarce, face cumparaturi in mall isi ia masina din parcare si pleaca acasa. |
#12
Posted 24 May 2017 - 10:13
Pentru un socialist ca mine sa vad o banda cu sens unic mi se pare raiul pe pamant, practic toata lumea merge egal pe aceiasi directie in acelasi sens, vreau sa va spun ca nu ai cum sa nu fi optimist cand vezi miracolele socialismului.
|
#13
Posted 24 May 2017 - 10:19
Mi s-a întâmplat să văd câte o proastă care prefera să se învârtă cu maşina câte o jumătate de oră până găsea loc de parcare fix în faţă la tribunal, decât să mai meargă 200m şi să vină pe jos. Cam asta e mentalitatea melteanului cu limuzină. Ce Park and Ride? cum să-şi mişte cocalarul fundul pe jos când el şi-a luat "Bemveu"?
|
#14
Posted 24 May 2017 - 10:25
mihaicozac, on 24 mai 2017 - 10:19, said:
Mi s-a întâmplat să văd câte o proastă care prefera să se învârtă cu maşina câte o jumătate de oră până găsea loc de parcare fix în faţă la tribunal, decât să mai meargă 200m şi să vină pe jos. Cam asta e mentalitatea melteanului cu limuzină. Ce Park and Ride? cum să-şi mişte cocalarul fundul pe jos când el şi-a luat "Bemveu"? |
#15
Posted 24 May 2017 - 10:29
|
#17
Posted 24 May 2017 - 10:31
Din depourile RATB se pot face parcări. Si sa rămână pentru autobuze doar noaptea. Iar din statiile RATB tot parcări. Călătorii care trebuie sa coboare sa fie catapultați din mers, iar cei care vor sa urce sa fie absorbiți, supți.
|
#18
Posted 24 May 2017 - 10:47
cataspo, on 24 mai 2017 - 10:31, said:
Din depourile RATB se pot face parcări. Si sa rămână pentru autobuze doar noaptea. Iar din statiile RATB tot parcări. Călătorii care trebuie sa coboare sa fie catapultați din mers, iar cei care vor sa urce sa fie absorbiți, supți. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users