Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Marci premium vs restul: Costuri intretinere

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#55
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Io am văzut și 60% la a mea...

#56
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 JurasikMan, on 25 mai 2017 - 16:12, said:

Este relativa treaba cu "premium ". Sa luam Audi . Este premium. Are fix acelasi motor ca o Skoda sau un Seat care sunt membri ai aceluiasi grup VAG . Fix aceleasi coduri , fix aceleasi cutii . Cand Skoda a dat chifla cu 1.2 TSI , pe forumurile Audi au aparut ca ciupercile dupa ploaie topice numite " probleme 1.2 TSI " ...adica fix aceleasi ca la Skoda . Motoarele de 2.0 ...fix aceleasi probleme ca la VW . Alea cu o singura axa probleme cu axul pompei , cele cu doua axe cu came, probleme cu injectoare...asta inseamna " premium " . .BMW este o masina mare consumatoare de ulei. Toate modelele , Diesel sau benzina sunt consumatoare de ulei. Si mari consumatoare de carburant . Deci ...de ce premium vorbim ? Despre hibe premium ? Ati vazut un Mercedes A sau B classe lovit in spate cat sa  infunde bara ? E bine , masina aia , cu bara infundata 6 cm nu va mai avea niciodata rotile drepte din cauza sistemului imbecil al Mercedes de punde independenta spate , cu un ax central al carui capat sta ascuns fix in bara spate . Ce chielea lulii de "premium" este asta ? Preturile ...astea sunt "premium" la toate cele de mai sus . Magariile cu noxele  sunt si ele premium la toate cele trei marci pomenite .
Eu am o parere foarte proasta despre marcile " premium " actuale .
Am avut Audi . Masina OK ....dar neimpresionanta . Am avut BMW 525. Premium era doar imagnea mea tampa cand vedeam martorul de consum instantaneu la cate o depasire . Trecea de 99 % ...aveam un rictus foarte premium cand vedeam cum se opreste la 99 litri doar pentru ca aia era limita afisata de constructor . Cred ca puteau sa faca un ceas cu 360 grade si tot atatia litri marcati pe el . De cate ori acceleram eu pe acasa , sondele de foraj din Marea Nodului se lipeau de fundul marii , asa tare munceau sa compenseze consumul de la un kkt de BMW . Dar ...toti preteni ma invidiau . Aveam masina premium ,ce plm ?


Avind in vedere ca numai tu ai avut Audi si BMW si altii nu, te credem. Posted Image
Las-o jos ca macane.

BMW-ul meu nu consuma 1 gram de ulei, cine stie ce copaie ai avut cu 500.000 km.

Ia-ti Citroen, are la fel 4 roti si te duce un vrei.

Fratilor imi cer scuze: dar fiecare isi cumpara masina pe care o vrea si care si-o permite.
Faptul ca unii au exepriente triste cu marcile premium nu le face mai putin premium. As simple as that.

Edited by Skytalker, 25 May 2017 - 17:30.


#57
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,728
  • Înscris: 02.07.2011

 Skytalker, on 25 mai 2017 - 17:28, said:

Faptul ca unii au exepriente triste cu marcile premium nu le face mai putin premium. As simple as that.

Corect, Audi/Merc/BMW/Jaguar/Land Rover samd sunt marci premium. Au ajuns marci premium facand produse de calitate care impingeau limitele tehnologice si care aduceau satisfactie cumparatorului. Si inca mai fac. Componente de calitate, inginerie de calitate, pretul pe masura.

Problema e ca aceste companii nu exista in vid si scopul lor este sa faca profit. Iar ca sa faca profit in fata marcilor de volum au fost nevoiti sa scoata variante mai ieftine ale produselor lor pentru a atrage cumparatori. Iar pentru a scoate acele variante ieftine, au trebuit sa faca o serie de compromisuri, scazand calitatea pe alocuri, reducand tehnologia samd... Adica eliminand fix lucrurile care le faceau premium Posted Image.

Cum nu exista un praf magic cu care un producator premium da pe toate masinile lor pentru a le face "premium" rezultatul e ca in anumite clase care se suprapun, pana la anumite zone de pret, un producator de volum va avea un produs masurabil mai bun decat unul premium.

Edited by StefanSC, 25 May 2017 - 18:06.


#58
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
deja se ajunge la alte discutii, omul a deschis topicul sa intrebe de intretinerea unei masini premium, cred ca de vreo 3 pagini a inteles care este si care nu este premium si de ce. omul vrea sa cumpere o masina totusi, asa ca discutiile despre tehnologiile anilor 80, profitul companiilor, ce a fost marca x si y acu 100 de ani (vorba vine) sunt pe langa subiect.

din 4 pagini, abia jumate de pagina daca a avut ceva raspunsuri la subiect, restul sunt discutii seci, dpdv al subiectului topicului.

Edited by Dany_Darke, 25 May 2017 - 18:16.


#59
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006

 Skytalker, on 25 mai 2017 - 17:28, said:

Avind in vedere ca numai tu ai avut Audi si BMW si altii nu, te credem. Posted Image
Las-o jos ca macane.

BMW-ul meu nu consuma 1 gram de ulei, cine stie ce copaie ai avut cu 500.000 km.

Ia-ti Citroen, are la fel 4 roti si te duce un vrei.

Fratilor imi cer scuze: dar fiecare isi cumpara masina pe care o vrea si care si-o permite.
Faptul ca unii au exepriente triste cu marcile premium nu le face mai putin premium. As simple as that.

Plec de la premisa ca esti bine intentionat .
O marca premium trebuie sa exceleze fata de alte marci banale . Atunci cand o marca premium exceleaza doar in costuri , inseamna ca partea de "premium " nu se mai justifica. Eu am vazut Loganuri cu 500.000 km , asta nu le face "premium " . BMW este o marca supraapreciata cel putin la modelele inferioare ( la care banuiesc ca ne si referim )  . Interioarele sunt oribile . Motorizarile au probleme recunoscute , aproape toate . Doar mai incoace ...spre 2007-20o8 au inceput sa faca interioare de masini . Pana atunci erau banale , Aveau trei butoane ( toate trei premium Posted Image ). Nu ma intereseaza consumul la o masina premium cu conditia sa se justifice . Cand iti trebuie suport la ceafa in primele 4 viteze , merita sa ai consum mare. Nu este cazul la BMW-ul de serie  . Nu am plans la rahatul de Opel Calibra de 2.5 cand am avut consum mare. Cand apasam acceleratia parea ca toate celelalte masini pun frana . Nu am avut aceeasi senzatie nici pe departe cu BMW-ul premium ( si cu trei generatii mai nou ) si il comparam cu o petarda de Opel ...care prin definite este cea mai slaba masina facuta in Germana . Dar la petarda aia macar senzatia era "premium " .
Eu sunt de acord ca o masina adevarata isi merita banii. Pentru asta trebuie sa aiba un motor fiabil , puternic , corect la consum , un interior luxos , ergonomic , cu materiale calitative , cu o autonomie mare , cu dotari superioare altor masini de serie , cu intervale de servis mai mari fata de o petarda pentru omul sarac . Atunci inteleg sa platesc mai mult pe ea si pentru ea . Daca platesc doar eticheta inseamna ca am fost fraierit. Singura chestie pe care o recunosc ca " premium " la orice BMW este tinuta de drum . In rest  este o minciuna frumos ambalata.

Edited by JurasikMan, 25 May 2017 - 18:44.


#60
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Si numai ce postase Dany_Darke...

#61
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Un rulment de Opel astra   700 ron  ,  unul de seria 3   ,300 ron   . Acum sa-mi spuneti si mie care are costuri mai premium :)

#62
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Da' ce rulment e ala la 700 de lei, ca nu am vazut la nici un Opel un asemenea pret? Hai cu un link. Si baga si unul asemanator si pentru BMW.

 StefanSC, on 25 mai 2017 - 18:05, said:

Problema e ca aceste companii nu exista in vid si scopul lor este sa faca profit. Iar ca sa faca profit in fata marcilor de volum au fost nevoiti sa scoata variante mai ieftine ale produselor lor pentru a atrage cumparatori. Iar pentru a scoate acele variante ieftine, au trebuit sa faca o serie de compromisuri, scazand calitatea pe alocuri, reducand tehnologia samd... Adica eliminand fix lucrurile care le faceau premium Posted Image.

Fals! Compara cel mai ieftin Seat Leon sau Golf 7, cu cel mai ieftin Clasa A sau Seria 1 si vezi ce-ti da. Multi nici pana acum nu inteleg ce inseamna premium. Nu este vorba de tehnica mai cu mot. de exemplu Fiat a facut masini cu motoare V8 si cutii automate, inca din anii '50. Facea masini care se apropiau de performantele unul Mercedes SL. Deci era o tehnica dusa la extrem, asa cum facea si Mercedes. Si in prezent reteta e cam la fel. Nici idee nu au unii de pe-aici cate legaturi exista intre masinile moderne din zilele noastre si masinile care au fost proiectate acum zeci de ani.
Diferentele dintre premium si non premium se vad cam in orice in afara de partea tehnica si fiabilitate generala. Pentru ca tehnic este cam aceiasi abordare. Si anume in finisaje, calitatea materialelor, ambianta interioara, placerea la condus sau prestanta si imaginea de marca. Asa au ajuns Passat sau Mondeo sa fie puse langa un Clasa C sau Seria 3. Pentru ca dpdv tehnic se poate ridica la nivelul lui (motor, dinamica, tren de rulare, cutie de viteze, suspensie etc). La fel si in privinta dotarilor. Dar sunt alte lucruri care le diferentiaza clar. Am spus mai sus cam ce.

Edited by LauCalin, 28 May 2017 - 13:12.


#63
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017

 ct10dre, on 28 mai 2017 - 12:22, said:

Un rulment de Opel astra   700 ron  ,  unul de seria 3   ,300 ron   . Acum sa-mi spuneti si mie care are costuri mai premium :)
In rulment cu senzor abs integrat costă 350 lei (Astra g).
Posibil sa coste și 700 lei la reprezentanta și să scrie pe ambalaj Opel...

Acum sa vedem detaliile: marca rulmentului, magazinul care l-am vandut, modelele de mașini (exista Astra gtc) etc.

#64
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Astra H , schimbat 2 bucăți , luate de la cel mai ieftin magazin online . Da , au si senzor abs integrat , la BMW e separat .

Rulment Skf , schimbați acum 2 3 4 ani , nu mai tin minte .

Edited by ct10dre, 03 June 2017 - 04:37.


#65
Spavvn

Spavvn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.11.2018
Nu lua BMW 116, e un pârci de motor, a luat sormea din Germania BMW 116, 2009, 130.000km, dupa 15 mii s-a dus dracu arborele cotit, cuzineti....motor kaput. Si daca totusi iti iei, tine cont sa ai ceva bani in plus sa te apuci de schimbat preventiv anumite piese.

#66
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,345
  • Înscris: 16.04.2007
Care sunt cele mai ieftine masini la intretinere?

#67
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Logan. Fără caterincă...

#68
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 11.12.2006

 QuickSpeed, on 28 mai 2017 - 15:11, said:

In rulment cu senzor abs integrat costă 350 lei (Astra g).
Posibil sa coste și 700 lei la reprezentanta și să scrie pe ambalaj Opel...

Acum sa vedem detaliile: marca rulmentului, magazinul care l-am vandut, modelele de mașini (exista Astra gtc) etc.

Rulment OEM Opel pentru Astra K, pentru ca momentan nu se gaseste pe producatori, costa ~1100 de lei si include butuc roata si senzor. Deci posibil sa coste si mai mult...

P.S. Daca nu iti permiti intretinerea unei masini, inseamna ca nu iti permiti acea masina!

#69
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,317
  • Înscris: 04.05.2006

 jeffy86able, on 23 mai 2017 - 21:42, said:


Repet: daca ai impresia ca A class de la Mercedes e premium doar pentru ca are steaua pe bot esti cam departe de realitate.
Daca ai impresia ca intre un A class si un S class nu e diferenta de dotari, motorizare, nivel de confort, calitatea materialelor, etc. iar esti departe.
Daca am un cazan de BMW "pisica" adus de la bulgari inseamna ca am masina premium pentru ca am BMW?

Apropo, cum adica dupa 300.000 nu mai e masina premium? Ii scade nivelul de confort, pierde cate 2 cilindri motorul la fiecare suta de mii de km sau cum?
Pai e greșit sa compari clasele între ele. Un A klasse este premium, dar îl compari cu mașinile din aceeași clasa ale altor producatori

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate