Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

Marci premium vs restul: Costuri intretinere

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#37
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
@matheszabi Te-ai intrebat vreodata pentru ce folosesc masina ? 98% din timp, in Bucuresti, iar in trafic cred ca stai la fel de mult si cu 100 si cu 300 de cai.
In vacanta, de obicei, plec cu avionul, iar daca am chef sa merg pana pe Valea Prahovei odata pe an cred ca pot face acest compromis, de motor slab.
Dar nah, tu esti comentatorul timpic roman, postezi tot ce iti trece prin minte fara nici un sens.

#38
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 Abbathar, on 24 mai 2017 - 18:27, said:

@matheszabi Te-ai intrebat vreodata pentru ce folosesc masina ? 98% din timp, in Bucuresti, iar in trafic cred ca stai la fel de mult si cu 100 si cu 300 de cai.
In vacanta, de obicei, plec cu avionul, iar daca am chef sa merg pana pe Valea Prahovei odata pe an cred ca pot face acest compromis, de motor slab.
Dar nah, tu esti comentatorul timpic roman, postezi tot ce iti trece prin minte fara nici un sens.

Daca toti am gindi asa ne-am cumpara numai Fiat 500.
Eu zic sa te mai gindesti un pic.

Si da BMW Audi si Mercedes sint "premium" datorita constructiei/technologiei si performantelor nu datorita dotarilor.

#39
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Exista Fiat 500 de 170cp.

#40
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 QuickSpeed, on 24 mai 2017 - 18:41, said:

Exista Fiat 500 de 170cp.
Chiar asa ;)

#41
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Motor 1.4L.

#42
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,611
  • Înscris: 21.06.2016

 Skytalker, on 24 mai 2017 - 18:36, said:


Si da BMW Audi si Mercedes sint "premium" datorita constructiei/technologiei si performantelor nu datorita dotarilor.

De fapt datorita simbolului de pe capota :)
Ce perfomante are un BMW de 120CP? Ce tehnologii ai pe masini care nu de putine ori impart platforme cu modele nepremium?

#43
Alexandru611

Alexandru611

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 07.02.2017

 matheszabi, on 24 mai 2017 - 16:07, said:

Esti cumparatorul tipic romanesc, pe care o admir dar nicum nu il inteleg.
Te rog ajuta-ma!

https://www.autoevol...116i-6at-115-hp

Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph) : 11.2 s

Pai sint 4-5 locuri in ea, urca 4 sau 5 adulti si se intimpla sa intilnesti un deal, cu 8% panta.

Eu tot o sa claxonez in spatele tau sa muti o data melcul tau cu casa la merginea drumului si lasa pe ceilalti sa circule Posted Image
Masiniile cu motor 1.6 aspirat nu au putere sa traga. Dai platest vreo  80 ron impozit pe ea / an.. Oricum RCA-ul te va arde.
Macar-macar un motor de 2.0 cu turbo... sa mergi ca un sarac, dar nu ca melcul Posted Image si impozit anual e tot mic 200 ron.

Dar de ce Dracu dai 6500 pe o masina si pe motor nu vrei sa dai bani? - nu esti singurul, 99% tot asa gandesc.
De exemplu eu caut masini 3000 cmc cu turbo, dar sa nu treaca de 3001, ca nu am chef sa dau gratis 1000 de euro la ANAF ptr ca detin o masina, dar cu 3000 dau 500 euro. Considerind RCA-ul pretul benzinei eu zic ca e ok.
Neavind turbo... irasi ai vreo 200-250 cai max, a motor de 3000, la una de 1600, abia misca carosesia, unde se traga la deal, apoi incarcat?

Ce faci cind iesi Sambata -Duminica si e un sens pe mers iar e  TIR dupa TIR. Iti zic eu, ca am o masina de 2000cmc, aspirat natular, 1600kg: pornest mai devreme la drum, ptr ca depasire nu faci!
Sint drumuri in care Google estimeaza 6.5h, iear eu il fac in 7.5 sau 8h pentru ca .. asa e filmul, cu 1600kg si 140 CP ( SUV)
Pe tot aceeasi drum, cu alta masina ( sport) 1500kg cu 200 CP fac 5h, daca nu mi se retine permisul...Posted Image
Deci cind e vorba de aceasi drum si faci 5h sau 8h ptr ca ai economisit la capacitate de motor...absolut deloc nu inteleg.
Daca ai alege un motor intre 2000 si 2600 cmc ai avea impozit de 800 ron. Chiar nu pot sa platest aia si vrei sa fie 80? Iar daca ai si turbo / kompressor ai si caluti.

Eu pe masina ai nu a-si conduce nici gratis, mai bine bicileta.

Motoarele de 1.6 sint foarte populare in RO, nu stiu de ce.
Iar o accereratie de 14 sec la 100km/h e acceptat.
Pe panta nu conteaza, se intelege ca merge mai greu si mai lent.
Nu vad logica dragilor!

In plus tot oameni astia se baga in depasiri, ca se plictisesc sa merga dupa TIRuri, dar nu apu distanta destula si puterea motorul sa faca depasirea. Apoi spera si claxioneaza si spun rugaciuni si dau vina pe mine ca eu sint vinovatul circuland cu peste 200km/h si ei estimau bine, daca veneam cu 90km/h regulamentar...


Ia-ti una mai veche cu 2-3-5 ani dar cu motor, nu cu melc in ea.

Cu melcul meu singurul loc unde pot sa depasesc un TIR circuland cu 87km/h este dealul, si doar atunci daca TIR-ul trage la banda 1, altfel risc viata altora: nu are putere, sa traga masina la de la 90 la 130 ptr o depasire, din contrasens tot vin, si risc o colloziune frontala la 100km/h, pai eu nu-l fac.
Cu cealalta in citeva secunde am trecut si ma aflu peste limita legala a vitezei oriunde, dar in siguranta. Nu risc collziuni frontale, care sint fatale.
WTF???
Fiecare isi ia ce motor vrea si e responsabil de ce depasiri face. Am mers si cu q5 de la Iasi la Bucuresti cu 150 constant si am facut 5 ore jumatate. Am mersi si cu motorasul de 1.5 dci de pe Clio, nu am depasit 100km/h si am facut cam 6 ore. Mai stiu pe cineva cu un mcv, care, desi avea motor de 1.5, mergea cu 160 constant. Diferenta la impozit + RCA este semnificativa. Ca sa nu mai spun ca vorbesti de acceleratia 0-100. Te ajuta cu ceva daca are loc in 11 secunde , 9? Faci "liniute" pe autostrada, sau ce??
In rampa merge masina cum o conduci. Nu inseamna ca se misca neaparat mai greu daca are motorul mai mic.

Pt initiator: Din ce am auzit de la prieteni, costurile nu sunt foarte mari, dar depinde cu ce le compari. Daca le compari cu astra, se simte o diferenta. Daca le compari cu un focus, e mai mica diferenta, dar tot este ceva.

Edited by Alexandru611, 24 May 2017 - 20:36.


#44
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
M-am lamurit cat de cat... diferenta este, dar nu FOARTE mare fata de un VW de ex. Acum trebuie sa ma mai documentez putin in legatura cu motorul... din cate vad sunt destul de multe plangeri legate de motorul N43B16 despre lantul de distributie care s-ar uza prematuri si poate cauza pagube destul de mari.

#45
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,364
  • Înscris: 10.09.2014

 QuickSpeed, on 24 mai 2017 - 18:41, said:

Exista Fiat 500 de 170cp.
Si Fiesta de 200 CP din fabrică. Ajunge la 230 cu tuning Tier 1 și 280 CP cu Tier 3.

#46
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 vrajitoruldinoz, on 24 mai 2017 - 20:19, said:

De fapt datorita simbolului de pe capota Posted Image
Ce perfomante are un BMW de 120CP? Ce tehnologii ai pe masini care nu de putine ori impart platforme cu modele nepremium?

Eronat. Zi-mi si mie cu cine imparte BMW sau  Mercedes platforma?
Sint foarte multe technologii care au aparut pe Ford de exemplu acum 3 ani si existau pe BMW acum 10 ani.

Edited by Skytalker, 25 May 2017 - 00:14.


#47
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,340
  • Înscris: 06.02.2008

 QuickSpeed, on 24 mai 2017 - 18:41, said:

Exista Fiat 500 de 170cp.
Am un Abarth simpatic prin cartier. Nu i-as recomanda unui necunoscător cu BMW pe Bulgaria până în 250 de cai să se dea la el. Nu de alta dar ar simți cel mai mare regret că l-a provocat :))

#48
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,611
  • Înscris: 21.06.2016

 Skytalker, on 25 mai 2017 - 00:11, said:

Eronat. Zi-mi si mie cu cine imparte BMW sau  Mercedes platforma?
Sint foarte multe technologii care au aparut pe Ford de exemplu acum 3 ani si existau pe BMW acum 10 ani.


La obiect, care tehnlogie din astea o gasim pe seria 1 de 120CP? Ca intr-o masina de 100kE e normal sa poti baga mult mai multe decit intr-o masina de 20kE.
Sint tehnologii care au existat la altii nepremium mult inainte de BMW de la tehnologii hibride la vanos vs vtec de exemplu. Nu mai zic ca altii faceam masini aspirate de 120CP/l. Un AWD bun n-au pus pe masinile lor nici BMW nici Mercedes.
BMW nu imparte nimic in jos dar Mercedes a impartit platforme cu Dodge (Crossfire si 300 si Sprinter or mai fi).
Audi nu mai zic, cel putin la modelele de jos. Jaguar avea masini care pe desupt erau Ford sau Mazda.
Daca te uiti la JD Power toti 3 mari sint destul de jos in clasamente la calitate/fiabilitate si asta de foarte multi ani. Pai daca si aici au decazut, care mai e definitia de premium?
In general nu exista "tehnologii" in ziua de azi la masini, cu citeva exceptii. Sint numai niste chestii incrementale care nici nu-s imbunatatiri de multe ori.

#49
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

 jeffy86able, on 23 mai 2017 - 20:26, said:

Premium e ceva ce tine de un model din productie, nu de toate masinile brandului.
S8 e premium, A4 nu. Asta la Audi.
In capul unora daca ai A4 te incadrezi la lux, chit ca ai luat cel mai chel model nu doar din gama, dar si al producatorului.
Gresit in general. Confunzi clasele(mica, compacta, medie, mare, de lux, samd) cu termenul "premium", care in mod traditional in presa auto face referire la modele cu preturi peste medie, cel mai adesea marci precum Mercedes, BMW, audi.

Mercedes clasa A nu se compara cu masini din clasa lui S(de lux), ci din clasa sa(compacta): Focus, Golf, Astra, i30, seria 1, A3, Megane, samd. In aceasta clasa A-class/B-class, seria 1 si 2, Audi A3/TT sunt considerate premium in raport cu alte chestii precum Focus, Megane, Astra, etc.

Mai sunt si marci care au fost considerate premium sau nu in functie de model. De ex. la VW modelele Phaeton si Touareg au fost considerate premium, restul nu prea. Si acum, Touareg si Arteon sunt vazute ca premium, restul mai putin(desi vw de ceva vreme tot impinge majoritatea modelelor in zona premium)

La polul opus nici cele mai scumpe si sofisticate modele de la Hyundai nu sunt considerate premium, caci sunt prea ieftine pt. clasa din care fac parte.

#50
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
n-ai cui sa explici, n-auzi ca de cand face Honda vtec si Toyota vvti sunt premium si alea? plus ca nu sunt fiabile BMW merc Audi deci nu-i nicio diferenta intre ele,ai honda facea 120 de cai pe litru  deci de ce sa mai cumperi bmw-ul care se chinuia cu 6 cilindri si 80 de cai pe litru.
Si x drive 4 matic care sunt marketing, de fapt nu au fost capabili sa puna si ei un awd decent. :)) Sunt acri strugurii. daca comparai pe vremuri un e36 cu un accord, zici ca ai coborat din avion in daewoo.
  Topicul era despre intretinere la premium, nu despre asiatice italiene sau altele.

#51
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,611
  • Înscris: 21.06.2016
Nu mai stiu cum era E36 dar E46 arata ca dracu pe dinauntru,mai ales in varianta cu scaunele de vinil si radioul ala de anii 80.
Nu mai spun citi bani bagai in ea, ca tot timpul se strica ceva. Maruntisuri dar enevant si scump.
Acodrul ala de care zici tu era mult mai ieftin si de bine de rau vreo 250-300kkm nu faceai nimic la ea.
O masina care se strca mai putin are un mare avantaj fata de una care se strica mai mult. Timpul pierdut prin serviceuri si nervii sint un mare minus.

Cit despre 4matic, pina de curind nici nu era permanent. In toate testele e un sistem inferior.
Inca nu mi-a dat nimeni tehinologia aia de dat in fund.

#52
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

 vrajitoruldinoz, on 25 mai 2017 - 01:50, said:

La obiect, care tehnlogie din astea o gasim pe seria 1 de 120CP? Ca intr-o masina de 100kE e normal sa poti baga mult mai multe decit intr-o masina de 20kE.
Sint tehnologii care au existat la altii nepremium mult inainte de BMW de la tehnologii hibride la vanos vs vtec de exemplu. Nu mai zic ca altii faceam masini aspirate de 120CP/l. Un AWD bun n-au pus pe masinile lor nici BMW nici Mercedes.
BMW nu imparte nimic in jos dar Mercedes a impartit platforme cu Dodge (Crossfire si 300 si Sprinter or mai fi).
Audi nu mai zic, cel putin la modelele de jos. Jaguar avea masini care pe desupt erau Ford sau Mazda.
Daca te uiti la JD Power toti 3 mari sint destul de jos in clasamente la calitate/fiabilitate si asta de foarte multi ani. Pai daca si aici au decazut, care mai e definitia de premium?
In general nu exista "tehnologii" in ziua de azi la masini, cu citeva exceptii. Sint numai niste chestii incrementale care nici nu-s imbunatatiri de multe ori.

Propun sa nu exageram.
Technologia vanos si dublu vanos au fost descoperite de BMW si implementate in 1992. A se vedea si valvetronic. Deci sa lasam povestile deoparte.

Mai mult aruncati o idee ce se produce azi Mercedes motor 2l 380PS si asa mai departe.

Toyota inca utlizeaza motoare diesel de 3l care au 170PS.
Pina in prezent BMW si Audi au un 4x4 cel mai eficient, au cutiile cele mai responsive.

Honda, mazda sint intr-o alta liga cu mult mai jos. La acelasi nr. de PS BMW este cu mult mai rapid si consuma si mai putin.

#53
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Este relativa treaba cu "premium ". Sa luam Audi . Este premium. Are fix acelasi motor ca o Skoda sau un Seat care sunt membri ai aceluiasi grup VAG . Fix aceleasi coduri , fix aceleasi cutii . Cand Skoda a dat chifla cu 1.2 TSI , pe forumurile Audi au aparut ca ciupercile dupa ploaie topice numite " probleme 1.2 TSI " ...adica fix aceleasi ca la Skoda . Motoarele de 2.0 ...fix aceleasi probleme ca la VW . Alea cu o singura axa probleme cu axul pompei , cele cu doua axe cu came, probleme cu injectoare...asta inseamna " premium " . .BMW este o masina mare consumatoare de ulei. Toate modelele , Diesel sau benzina sunt consumatoare de ulei. Si mari consumatoare de carburant . Deci ...de ce premium vorbim ? Despre hibe premium ? Ati vazut un Mercedes A sau B classe lovit in spate cat sa  infunde bara ? E bine , masina aia , cu bara infundata 6 cm nu va mai avea niciodata rotile drepte din cauza sistemului imbecil al Mercedes de punde independenta spate , cu un ax central al carui capat sta ascuns fix in bara spate . Ce chielea lulii de "premium" este asta ? Preturile ...astea sunt "premium" la toate cele de mai sus . Magariile cu noxele  sunt si ele premium la toate cele trei marci pomenite .
Eu am o parere foarte proasta despre marcile " premium " actuale .
Am avut Audi . Masina OK ....dar neimpresionanta . Am avut BMW 525. Premium era doar imagnea mea tampa cand vedeam martorul de consum instantaneu la cate o depasire . Trecea de 99 % ...aveam un rictus foarte premium cand vedeam cum se opreste la 99 litri doar pentru ca aia era limita afisata de constructor . Cred ca puteau sa faca un ceas cu 360 grade si tot atatia litri marcati pe el . De cate ori acceleram eu pe acasa , sondele de foraj din Marea Nodului se lipeau de fundul marii , asa tare munceau sa compenseze consumul de la un kkt de BMW . Dar ...toti preteni ma invidiau . Aveam masina premium ,ce plm ?

Edited by JurasikMan, 25 May 2017 - 16:20.


#54
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 15.10.2010
Daca iti iei o limuzina precum seria 5, mai ales un 525 nu ar trebui sa te intereseze atat de mult consumul. Iar faza cu 99% probabil aveai ceva probleme, nu prea are cum sa consume chiar atat.

Topicul asta este cam inutil. Marcile premium implica costuri premium fata de omoloagele lor mai umile, e logic. Iar preturile cresc proportional cu clasele (a3 - a4 - a6 -a8 - etc)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate