Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Marci premium vs restul: Costuri intretinere
#1
Posted 23 May 2017 - 18:08
Salut,
Am deschis acest topic pentru a afla mai multe detalii despre costurile de intretinere intre marcile premium gen Audi, Mercedes, BMW versus cele uzuale VW, Ford, Opel si cat de mare este diferenta dintre ele. Ma intereseaza pentru ca sunt interesat sa cumpar un BMW 2009 Seria 1 1.6i 122 cp. https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 Avand in vedere ca este o motorizare simpla, aspirata, fiabila banuiesc ca aceste diferente de intretinere nu ar fii asa mari fata de un Golf 6 1.6 aspirat, de exemplu. Pe magazinele de piese am vazut ca preturile sunt asemanatoare pentru suspensii, amortizoare etc. Poate pe partea electrica sa fie mai scump, dar tineti cont ca exista si piese aftermarket. Poate detinatorii de aceste marci premium sa isi dea cu parerea. Merci. Edited by Abbathar, 23 May 2017 - 18:10. |
#2
Posted 23 May 2017 - 19:15
Ai strans 6.500 euro si vrei masina premium? La bugetul asta nu e cazul sa te uiti la ele, ia masini mai populare la care si intretinerea va fi mai ieftina.
Seria 1 este mai mic la interior decat Golf/Focus/Astra. Mai bine una din astea echipata decat un Seria 1 chel. |
#3
Posted 23 May 2017 - 19:24
Masinile premium nu sunt neaparat scump de intretinut. Am avut alfa romeo 159 (pret de achizitie similar cu Audi A4 sau BMW seria 3) si in 3 ani am schimbat doar ulei si filtre. Originale au fost cu 150 de lei (toate) mai scumpe decat dadeam pe ele pentru masina anterioara, chevrolet Cruze.
Cel mai rau a fost cu anvelopele. una singura, costa 500 de lei. Cum eu am luat-o cu cele din fabrica si aveau deja vreo 50.000 km a trebuit sa cumpar ambele seturi, 8X500 de lei nu a fost foarte placut si nu am cumparat cele mai scumpe marci. Apoi, inca o chestie ciudata. Am pocnit-o de mai multe ori. O bara aftermarket m-a costat 450 de lei si vopsitul inca 400 dar doua ornamente cromate de plastic nu le-am gasit decat originale si am dat 150 de lei/bucata! In rest, nu pot sa zic ca au fost costuri exagerate pentru nimic.... |
#4
Posted 23 May 2017 - 19:29
#5
Posted 23 May 2017 - 19:46
fightClub25, on 23 mai 2017 - 19:24, said: Alea insirate sunt masini premium cand o fi eu preanefericitul teoctist. Asa ca idee. Bine, autosugestia face bine oricui, nu neg asta, e bine sa te mangai singur cu uite ce masina premium am. Si ca intrebare, A8, Seria 7 ce sunt? Super-mega-premium sau full options pentru pretentiosi? |
#6
Posted 23 May 2017 - 19:57
Abbathar, on 23 mai 2017 - 18:08, said:
Salut, Am deschis acest topic pentru a afla mai multe detalii despre costurile de intretinere intre marcile premium gen Audi, Mercedes, BMW versus cele uzuale VW, Ford, Opel si cat de mare este diferenta dintre ele. Ma intereseaza pentru ca sunt interesat sa cumpar un BMW 2009 Seria 1 1.6i 122 cp. https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 Avand in vedere ca este o motorizare simpla, aspirata, fiabila banuiesc ca aceste diferente de intretinere nu ar fii asa mari fata de un Golf 6 1.6 aspirat, de exemplu. Pe magazinele de piese am vazut ca preturile sunt asemanatoare pentru suspensii, amortizoare etc. Poate pe partea electrica sa fie mai scump, dar tineti cont ca exista si piese aftermarket. Poate detinatorii de aceste marci premium sa isi dea cu parerea. Merci. Bmw-ul seria 1 e chiar destul de ok ca spatiu habitaclu ( locurile din spate nu-s proiectate pt oameni inalti dar la fel e si in Golf ) . Arata mai bine ca orice vw dpmdv iar daca tractiunea spate nu reprezinta pt tine un inconvenient , da-i bice si ia-o ! |
#7
Posted 23 May 2017 - 19:58
Sunt considerate premium din cauza preturilor... ca in rest... cum ai norocul.
|
#8
Posted 23 May 2017 - 20:10
bai, bateti campii cu totii Nu conteaza cum e vazuta international, conteaza cum e vazuta aici o marca. Pentru o tara unde salariul mediu net nu depaseste 450 de euro/luna, o masina de +30.000 e scumpa/premium/dezirabila/de vis , etc.
Initiatorul se intreba daca se baga la una, la ce sa se astepte. That's all folks. |
#9
Posted 23 May 2017 - 20:13
Nu tin neaparat la marca, dar cand vad un Golf 6 1.4 TSI la 7200 euro si un BMW seria 1 la 6500, le pun in balanta, chiar daca BMW-ul este mai slab echipat.
Cineva zicea mai sus de un schimb de distributie ~1000E. Pt motorul asta 1.6, vad ca un kit de distributie e ~500 lei. Edited by Abbathar, 23 May 2017 - 20:17. |
#10
Posted 23 May 2017 - 20:20
RealThing, on 23 mai 2017 - 19:46, said:
Alea insirate sunt masini premium cand o fi eu preanefericitul teoctist. Asa ca idee. Bine, autosugestia face bine oricui, nu neg asta, e bine sa te mangai singur cu uite ce masina premium am. Si ca intrebare, A8, Seria 7 ce sunt? Super-mega-premium sau full options pentru pretentiosi? |
|
#11
Posted 23 May 2017 - 20:26
Mr. Incredible, on 23 mai 2017 - 20:20, said:
Premium e ceva ce tine de un model din productie, nu de toate masinile brandului. S8 e premium, A4 nu. Asta la Audi. In capul unora daca ai A4 te incadrezi la lux, chit ca ai luat cel mai chel model nu doar din gama, dar si al producatorului. Tot asa, baieti. Edited by jeffy86able, 23 May 2017 - 20:26. |
#12
Posted 23 May 2017 - 20:30
#13
Posted 23 May 2017 - 20:38
sper sa nu mai intervin pe topic sa sterg din flame.
kroghy - nu esti la primul flame provocat din ideea ca masina ta este cea mai cea dintre toate, toti stim deja, dar ar fi bine sa mai pui frana, pt ca astfel de discutii inflameaza orice topic la care participi. |
#14
Posted 23 May 2017 - 20:42
jeffy86able, on 23 mai 2017 - 20:26, said:
Premium e ceva ce tine de un model din productie, nu de toate masinile brandului. S8 e premium, A4 nu. Asta la Audi. In capul unora daca ai A4 te incadrezi la lux, chit ca ai luat cel mai chel model nu doar din gama, dar si al producatorului. https://www.auto-bil...tru-122177.html Sunt insa de acord ca masinile cu 300.000 km nu mai sunt asa "premium". Edited by Mr. Incredible, 23 May 2017 - 20:44. |
#15
Posted 23 May 2017 - 21:42
Mr. Incredible, on 23 mai 2017 - 20:42, said:
Ai o definitie gresita a ce insemna marca premium, te rog sa te mai informezi inainte sa vorbesti: http://mercedesblog....-si-in-romania/ https://www.auto-bil...tru-122177.html Sunt insa de acord ca masinile cu 300.000 km nu mai sunt asa "premium". Daca ai impresia ca intre un A class si un S class nu e diferenta de dotari, motorizare, nivel de confort, calitatea materialelor, etc. iar esti departe. Daca am un cazan de BMW "pisica" adus de la bulgari inseamna ca am masina premium pentru ca am BMW? Apropo, cum adica dupa 300.000 nu mai e masina premium? Ii scade nivelul de confort, pierde cate 2 cilindri motorul la fiecare suta de mii de km sau cum? Edited by jeffy86able, 23 May 2017 - 21:43. |
|
#16
Posted 23 May 2017 - 21:45
Intretinerea la seria 1 respectiv este absolut decenta ca si preturi. Daca iti place modelul ca si design, ia-l linistit e o masina foarte fun la condus, sasiu foarte echilibrat. Fa abstractie de unele pAreri aiuristice de pe aici, premium, citroenuri. Totusi daca vrei seria1 iti recomand sa iei unul de la licitatii, cu 6500 cred ca gasesti cu ceva mai multe dotari.
|
#17
Posted 23 May 2017 - 22:19
Abbathar, on 23 mai 2017 - 18:08, said:
Salut, Am deschis acest topic pentru a afla mai multe detalii despre costurile de intretinere intre marcile premium gen Audi, Mercedes, BMW versus cele uzuale VW, Ford, Opel si cat de mare este diferenta dintre ele. Ma intereseaza pentru ca sunt interesat sa cumpar un BMW 2009 Seria 1 1.6i 122 cp. https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 Avand in vedere ca este o motorizare simpla, aspirata, fiabila banuiesc ca aceste diferente de intretinere nu ar fii asa mari fata de un Golf 6 1.6 aspirat, de exemplu. Pe magazinele de piese am vazut ca preturile sunt asemanatoare pentru suspensii, amortizoare etc. Poate pe partea electrica sa fie mai scump, dar tineti cont ca exista si piese aftermarket. Poate detinatorii de aceste marci premium sa isi dea cu parerea. Merci. Singura problemă e că ți-ai ales unul dintre motoarele BMW cu probleme majore (N43). Distribuție care trebuie verificată periodic, că lanțul e mai puțin rezistent ca o amărâtă de curea și trebuie schimbat - problemă comună la tot ce-i în 4 cilindri de la ei din 2007-2009 - la un seria 1 costă spre 9000 de lei distracția la reprezentanță, injectoare care pică a dracu de iute (la un prieten i s-a dus la 140k), senzori care dau erori (unul din cei 3 de NOx, de obicei) și trebuie schimbați de "bătrânețe" după 7-8 ani și dacă-i Euro 5 cel mai probabil nu o să treacă noxele din prima la ITP. Piese mai ieftine la reprezentanță decât pe aftermarket la unele chestii - gen injectoare - și de 3x mai scumpe pt plăcuțele de frână față de aftermarket pe același producător - pentru că-s patentate de BMW. Știu astea pentru că m-am dus de destule ori cu un prieten să-și lase mașina la mai multe reprezentanțe (Bavaria sux, apropo) să-i dea de cap, și troglodiții de acolo îi tot propuneau să schimbe altceva decât ce era stricat. Ia-ți diesel dacă vrei seria 1. Nici ăla nu-i strălucit, problema cu lanțul rămâne dar măcar nu ai problemele celelalte. |
#18
Posted 23 May 2017 - 22:34
Mr. Incredible, on 23 mai 2017 - 19:15, said:
Ai strans 6.500 euro si vrei masina premium? La bugetul asta nu e cazul sa te uiti la ele, ia masini mai populare la care si intretinerea va fi mai ieftina. Seria 1 este mai mic la interior decat Golf/Focus/Astra. Mai bine una din astea echipata decat un Seria 1 chel. 1. NU compara golfu cu cotetele de astra si focus 2. Cu ce te ajuta toate dotarile de pe un seria 1? O navigatie care recunosc ca e depasita?...Niste scaune incalzite, senzori de parcare, trapa, faruri adaptive cu xenon, care sunt doar mofturi iar unele modeleaza soferul sa fie din prost in cretin? Abbathar, on 23 mai 2017 - 20:13, said:
Nu tin neaparat la marca, dar cand vad un Golf 6 1.4 TSI la 7200 euro si un BMW seria 1 la 6500, le pun in balanta, chiar daca BMW-ul este mai slab echipat. Cineva zicea mai sus de un schimb de distributie ~1000E. Pt motorul asta 1.6, vad ca un kit de distributie e ~500 lei. Am schimbat distributia si set curea transmisie la un E90....14 milioane la un service autorizat. Mecanicii aia au schimbat zeci de distrbutii pe toate gamele. Lucreaza mai frumos decat taranii din reprezentanta...Daca nu mergi la ei cu ceva din 2012 te trateaza cu fundu. In doua ore a fost gata toata treaba. 5 milioane set distributie 4 milioane set curea manopera 5 116 e o motorizare modesta, dar suficienta pe caroseria aia. Totusi in 6500 gasesti si un 118 bun. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users