Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
GARANȚIA E-MAG
Last Updated: May 26 2017 13:11, Started by
corectsunt
, May 23 2017 16:31
·
0
#1
Posted 23 May 2017 - 16:31
Salut prieteni. Am achiziționat în urmă cu aproape 2 ani un ASUS ZenFone2 de la e-mag și am a treia oară când merge în service. De 2 ori pentru lipsă semnal telefon și o dată ecran mort+soft. Vreau să știu dacă pot cere banii înapoi ca sunt nemulțumit de acest produs. Îmi cer scuze dacă nu am postat șa secțiunea unde trebuie și rog un moderator să mute topicul.
|
#2
Posted 23 May 2017 - 16:40
Poti cere doar daca telefonul a stat mai mult de 10% din timp in service., adica asta ar insemna 73 zile pt o durata de 2 ani garantie.
Acum nu cred ca ai mai mult de 45 zile. Quote In plus, noua lege a garantiilor, intrata in vigoare pe 28 februarie 2016, mentioneaza ca perioada in care produsul a fost in reparatie (downtime) se adauga termenului de garantie existent, prelungindu-l. Daca downtime-ul depaseste 10% din perioada normala de garantie cumparatorul are dreptul sa primeasca banii inapoi pe produs (pe care il va restitui) sau poate cere inlocuirea produsului. Quote
(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv. Edited by gumball3000, 23 May 2017 - 17:05. |
#3
Posted 23 May 2017 - 16:42
Păi e a treia oară pentru aceiași problemă. Bateria se supraîncălzește și distruge contactele. Tot timpul s-au mișcat mai repede.
|
#4
Posted 23 May 2017 - 16:46
Nu e pentru aceeasi problema, dupa cum ai descris si in postul initial.
|
#5
Posted 23 May 2017 - 16:46
Poate sa fie si a 7-a, legea nu prevede nimic referitor la numarul de intrari in service, la un moment dat am inteles ca asa era, la a 3-a intrare in service erau obligati sa schimbe sau sa returneze contravaloarea, dar s-a abrogat articolul acela.
|
#6
Posted 23 May 2017 - 16:47
Din cate stiu, la a 3 servisare a unui produs ai dreptul sa ceri banii inapoi. Problema este, ca din cate tin minte trebuie sa intre cu aceeasi problema mereu.
|
#7
Posted 23 May 2017 - 16:47
Slabe sanse sa vezi banii inapoi, cu atat mai mult dupa 2 ani in care te-ai bucurat de produs
Cel mai probabil vor repara sau inlocui. |
#8
Posted 23 May 2017 - 16:49
utopias, on 23 mai 2017 - 16:47, said:
Din cate stiu, la a 3 servisare a unui produs ai dreptul sa ceri banii inapoi. Problema este, ca din cate tin minte trebuie sa intre cu aceeasi problema mereu. Edited by gumball3000, 23 May 2017 - 16:50. |
#9
Posted 23 May 2017 - 17:01
Pai ai e valabilă treaba cu 3 zile? Ca sun la ei și încerc. ASUS clar nu o să mai cumpăr veci pe segmentul telefoane. M-au dezamagit. La o căutare pe Google sunt milioane de utilizatori cu aceași problemă la semnal. De ce? Proiectare proastă.
|
#10
Posted 23 May 2017 - 17:03
Nu e vorba doar de proiectare... aceeasi problema cu semnalul o are si Samsung.
Se manifesta mai mult la cei ce au ghinionul sa stea intr-o zonha unde se intersecteaza mai multe cellule ale operatorilor, evident cu semnal mai slab. Nu poti decat sa astepti verdictul si sa speri ca aleg inlocuirea lui |
|
#11
Posted 23 May 2017 - 18:03
Il trimiti la garantie pina te saturi.
De preferinta cu aceeasi problema. Legea nu mai prevede "de 3 ori" sau seva similar. Incepi sa-i stresezi cu telefoane, si la emag, si la service, le spui ca se tot strica. Daca tot fac figuri, reclamatie le OPC sau cum se cheama acum. Eu am returnat un Motorola, dupa 6 luni si 3 drumuri la service - dar cu aceeasi problema: oprire cind ajunge bateria la 60%. Dar nu l-am schimbat pentru asta, ci pentru lipsa de conformitate: eu am comandat modelul XT1111 (ma rog, nu era asta, dar nu mai tin minte exact) si am primit XT1112 (model diferit). Apoi, mi se pare ca lipsea si manualul in limba romana. M-am contrat cu o tanti vreo 30 de minute la telefon pe chestiile astea si am primit banii inapoi. |
#12
Posted 23 May 2017 - 19:17
Telefon cumpărat pe 11.09.2015 dar garanția nu mi s-a prelungit in drumurile ei repetate către service.
Attached Files |
#13
Posted 23 May 2017 - 19:27
corectsunt, on 23 mai 2017 - 17:01, said:
ASUS clar nu o să mai cumpăr veci pe segmentul telefoane. M-au dezamagit. Eu am incercat un telefon lenovo si nu m-a dezamagit pana acuma, merge fain... dar asus telefon nu iau niciodata Edited by andreic, 23 May 2017 - 19:28. |
#14
Posted 23 May 2017 - 19:35
corectsunt, on 23 mai 2017 - 19:17, said:
Telefon cumpărat pe 11.09.2015 dar garanția nu mi s-a prelungit in drumurile ei repetate către service. Daca aveai Samsung si te duceai la ESD cu el in garantie te asteptai ca emag sa stie cate zile a stat acolo si sa afiseze asta in contul tau? |
#15
Posted 23 May 2017 - 20:44
|
#16
Posted 24 May 2017 - 07:49
Cand o sa realizati faptul ca garantia de 2 ani pentru un telefon e doar o abureala si ca nimeni niciodata n-o sa-l schimbe si nici n-o sai returneze banii pe un produs a carui garantie se apropie de termenul limita ? Fiind vorba de un produs uzat fizic si moral, poti sa-ti iei gandul de la el !
|
#17
Posted 24 May 2017 - 10:36
eu am dat de vreo 3-4 ori o tableta nexus 7 in garantie ca i se dezlipea ecranul. odata am preluat-o in showroom si era aceasi problema am dat-o iar inapoi. aia nici nu se uitase la ea.
|
#18
Posted 24 May 2017 - 10:44
corectsunt, on 23 mai 2017 - 16:31, said:
Salut prieteni. Am achiziționat în urmă cu aproape 2 ani un ASUS ZenFone2 de la e-mag și am a treia oară când merge în service. De 2 ori pentru lipsă semnal telefon și o dată ecran mort+soft. Vreau să știu dacă pot cere banii înapoi ca sunt nemulțumit de acest produs. Îmi cer scuze dacă nu am postat șa secțiunea unde trebuie și rog un moderator să mute topicul. Ca sa aduc cateva clarificari, intrun singur post: Termentul maxim de reparatie legala nu poate depasii 15 zile Dupa cum sa scris si mai sus, durata de stat in service nu poate depasii 10% din perioada de garantie Nu exista nici o lege care sa specifice numarul maxim de intrari admise in service, se va intra ori de cate ori e necesar Sistemul eMag nu inregistreaza perioada de extindere a garantiei pentru stat in service, asta insemnand ca ai in plus inca cateva zile fata de perioada afisata (nu se ia in calcul transportul ci doar perioada propriu zisa de stat in service) Garantia nu e o abureala, ar trebui mai intai intelesa. Ca si recomandare, nu fiti lenesi si luati mereu legatura cu service-ul producatorului, la magazin te duci doar cand chiar e nevoie si in plus iti economisesti tie timp. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users