Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

GARANȚIA E-MAG

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
corectsunt

corectsunt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 06.08.2012
Salut prieteni. Am achiziționat în urmă cu aproape 2 ani un ASUS ZenFone2 de la e-mag și am a treia oară când merge în service. De 2 ori pentru lipsă semnal telefon și o dată ecran mort+soft. Vreau să știu dacă pot cere banii înapoi ca sunt nemulțumit de acest produs. Îmi cer scuze dacă nu am postat șa secțiunea unde trebuie și rog un moderator să mute topicul.

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Poti cere doar daca telefonul a stat mai mult de 10% din timp in service., adica asta ar insemna 73 zile pt o durata de 2 ani garantie.
Acum nu cred ca ai mai mult de 45 zile.

Quote

In plus, noua lege a garantiilor, intrata in vigoare pe 28 februarie 2016, mentioneaza ca perioada in care produsul a fost in reparatie (downtime) se adauga termenului de garantie existent, prelungindu-l. Daca downtime-ul depaseste 10% din perioada normala de garantie cumparatorul are dreptul sa primeasca banii inapoi pe produs (pe care il va restitui) sau poate cere inlocuirea produsului.

Quote

(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

Edited by gumball3000, 23 May 2017 - 17:05.


#3
corectsunt

corectsunt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 06.08.2012
Păi e a treia oară pentru aceiași problemă. Bateria se supraîncălzește și distruge contactele. Tot timpul s-au mișcat mai repede.

#4
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Nu e pentru aceeasi problema, dupa cum ai descris si in postul initial.

#5
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Poate sa fie si a 7-a, legea nu prevede nimic referitor la numarul de intrari in service, la un moment dat am inteles ca asa era, la a 3-a intrare in service erau obligati sa schimbe sau sa returneze contravaloarea, dar s-a abrogat articolul acela.

#6
utopias

utopias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 11.02.2016
Din cate stiu, la a 3 servisare a unui produs ai dreptul sa ceri banii inapoi. Problema este, ca din cate tin minte trebuie sa intre cu aceeasi problema mereu.

#7
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Slabe sanse sa vezi banii inapoi, cu atat mai mult dupa 2 ani in care te-ai bucurat de produs :D
Cel mai probabil vor repara sau inlocui.

#8
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postutopias, on 23 mai 2017 - 16:47, said:

Din cate stiu, la a 3 servisare a unui produs ai dreptul sa ceri banii inapoi. Problema este, ca din cate tin minte trebuie sa intre cu aceeasi problema mereu.
Degeaba stii daca nu mai este in vigoare acel articol de lege.

Edited by gumball3000, 23 May 2017 - 16:50.


#9
corectsunt

corectsunt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 06.08.2012
Pai ai e valabilă treaba cu 3 zile? Ca sun la ei și încerc. ASUS clar nu o să mai cumpăr veci pe segmentul telefoane. M-au dezamagit. La o căutare pe Google sunt milioane de utilizatori cu aceași problemă la semnal. De ce? Proiectare proastă.

#10
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Nu e vorba doar de proiectare... aceeasi problema cu semnalul o are si Samsung.
Se manifesta mai mult la cei ce au ghinionul sa stea intr-o zonha unde se intersecteaza mai multe cellule ale operatorilor, evident cu semnal mai slab.

Nu poti decat sa astepti verdictul si sa speri ca aleg inlocuirea lui :D

#11
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Il trimiti la garantie pina te saturi.
De preferinta cu aceeasi problema.
Legea nu mai prevede "de 3 ori" sau seva similar.
Incepi sa-i stresezi cu telefoane, si la emag, si la service, le spui ca se tot strica.
Daca tot fac figuri, reclamatie le OPC sau cum se cheama acum.
Eu am returnat un Motorola, dupa 6 luni si 3 drumuri la service - dar cu aceeasi problema: oprire cind ajunge bateria la 60%.
Dar nu l-am schimbat pentru asta, ci pentru lipsa de conformitate: eu am comandat modelul XT1111 (ma rog, nu era asta, dar nu mai tin minte exact) si am primit XT1112 (model diferit).
Apoi, mi se pare ca lipsea si manualul in limba romana.
M-am contrat cu o tanti vreo 30 de minute la telefon pe chestiile astea si am primit banii inapoi.

#12
corectsunt

corectsunt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 06.08.2012
Telefon cumpărat pe 11.09.2015 dar garanția nu mi s-a prelungit in drumurile ei repetate către service.

Attached Files



#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcorectsunt, on 23 mai 2017 - 17:01, said:

ASUS clar nu o să mai cumpăr veci pe segmentul telefoane. M-au dezamagit.
Ai incercat si ai pierdut... asta e viata. Eu nu as lua Asus decat placi de baza.
Eu am incercat un telefon lenovo si nu m-a dezamagit pana acuma, merge fain... dar asus telefon nu iau niciodata Posted Image

Edited by andreic, 23 May 2017 - 19:28.


#14
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View Postcorectsunt, on 23 mai 2017 - 19:17, said:

Telefon cumpărat pe 11.09.2015 dar garanția nu mi s-a prelungit in drumurile ei repetate către service.
Acolo apare dupa operatie simpla: Data cumpararii + 2 ani... nu stie emag de cate ori ai fost tu cu el in service. Garantia se prelungeste cu zilele petrecute in service. Prelungirea o va constata cel din service dupa ce se uita pe certificatul de garantie si interogheaza baza de date a serviceului.
Daca aveai Samsung si te duceai la ESD cu el in garantie te asteptai ca emag sa stie cate zile a stat acolo si sa afiseze asta in contul tau?

#15
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View Postgumball3000, on 23 mai 2017 - 16:46, said:

dar s-a abrogat articolul acela.
FMM PSD Posted Image

Edited by YourFan, 23 May 2017 - 20:44.


#16
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,835
  • Înscris: 05.10.2007
Cand o sa realizati faptul ca garantia de 2 ani pentru un telefon e doar o abureala si ca nimeni niciodata n-o sa-l schimbe si nici n-o sai returneze banii pe un produs a carui garantie se apropie de termenul limita ? Fiind vorba de un produs uzat fizic si moral, poti sa-ti iei gandul de la el !

#17
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006
eu am dat de vreo 3-4 ori o tableta nexus 7 in garantie ca i se dezlipea ecranul. odata am preluat-o in showroom si era aceasi problema am dat-o iar inapoi. aia nici nu se uitase la ea.

#18
dexodus

dexodus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 18.02.2016

View Postcorectsunt, on 23 mai 2017 - 16:31, said:

Salut prieteni. Am achiziționat în urmă cu aproape 2 ani un ASUS ZenFone2 de la e-mag și am a treia oară când merge în service. De 2 ori pentru lipsă semnal telefon și o dată ecran mort+soft. Vreau să știu dacă pot cere banii înapoi ca sunt nemulțumit de acest produs. Îmi cer scuze dacă nu am postat șa secțiunea unde trebuie și rog un moderator să mute topicul.

Ca sa aduc cateva clarificari, intrun singur post:
Termentul maxim de reparatie legala nu poate depasii 15 zile
Dupa cum sa scris si mai sus, durata de stat in service nu poate depasii 10% din perioada de garantie
Nu exista nici o lege care sa specifice numarul maxim de intrari admise in service, se va intra ori de cate ori e necesar
Sistemul eMag nu inregistreaza perioada de extindere a garantiei pentru stat in service, asta insemnand ca ai in plus inca cateva zile fata de perioada afisata (nu se ia in calcul transportul ci doar perioada propriu zisa de stat in service)

Garantia nu e o abureala, ar trebui mai intai intelesa.

Ca si recomandare, nu fiti lenesi si luati mereu legatura cu service-ul producatorului, la magazin te duci doar cand chiar e nevoie si in plus iti economisesti tie timp.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate