Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema semnal - Samsung Galaxy S7 Edge
Last Updated: Oct 27 2017 19:10, Started by
stely92
, May 23 2017 14:56
·
0
#1
Posted 23 May 2017 - 14:56
Buna ziua tuturor.Imi cer scuze in cazul in care mai exista vreun topic cu o problema asemanatoare,insa din cautarile mele de pana acum,nu am gasit o solutie la problema mea.
Problema este urmatoarea : Acum 1 luna am achizitionat un telefon Samsung Galaxy S7Edge de la un magazin GSM.Telefonul a fost nou.Saptamana trecuta am iesit din tara pentru o scurta drumetie si am constatat faptul ca dupa ce am iesit din aria de acoperire Orange,am ramas fara semnal,cu mentiunea ca roamingul este activat.Am repornit telefonul de cateva ori,insa fara rezultat.Chestia ciudata este urmatoarea : Am scos cartela mea din telefonul meu si am introdus-o in Iphone'ul nevestei,iar cartela nevestei,tot Orange,am introdus-o in telefonul meu.Supriza,cartela ei a functionat in telefonul meu,iar cartela mea a functionat in telefonul ei...Am incercat sa sun si a functionat de asemenea,fiind conectat la roaming pe o retea de telefonie straina... Am schimbat din nou cartelele,am repornit telefonul,si din nou aceeasi problema...cartela mea cu abonament Orange nu functioneaza in telefonul meu..Am asteptat cateva ore,intrucat am mers la cumparaturi,am repornit telefonul,am cautat retele...insa fara rezultat. A mai intampinat cineva astfel de probleme ?Toata lumea pe care am intrebat,nu a auzit de asemenea problema. Daca ma puteti ajuta cu un sfat,solutie pentru aceasta problema v-as fi recunoscator.Multumesc. received_1366239790124045.png 133.27K 72 downloads |
#2
Posted 23 May 2017 - 15:16
https://forum.softpe.../page__st__8226
scrie pe topicul pentru telefonul tau, vei primi mai repede raspuns. |
#4
Posted 23 May 2017 - 15:36
Eu la digi am o iconiță: Setări Digi. Intru acolo și selectez Roaming Național sau Internațional. Și apoi merge.
|
#5
Posted 23 May 2017 - 17:15
Mergi la un shop Orange, probabil cartela ta e un model mai vechi.
|
#6
Posted 23 May 2017 - 19:11
#7
Posted 27 October 2017 - 17:43
Daca ai cartela de mult timp s-ar putea sa-ti faca asa si eu am patit la fel cu un samsung s4 cand am introdus o cartela mai veche imi dadea un mesaj prin care spunea ca nu este inregistrat in retea, s-ar putea sa intampini aceeasi problema ca mine, cel mai bine mergi la un orange shop si ei cu siguranta te vor rezolva
|
#8
Posted 27 October 2017 - 19:10
Am rezolvat problema.
In sensul ca am mers la Orange si mi-a schimbat cartela SIM cu alta noua. Cea veche era ciupita putin si de asta nu aveam semnal in afara tarii. Acum am o alta problema,insa am renuntat sa mai caut explicatii si pentru asta (acum am semnal in afara tarii �). Noua problema este ca pe aceasta cartela SIM care mi-au dat-o cei de la Orange nu mai receptionez semnal 4G+,decat 4G.Nu inteleg de ce intrucat telefonul este compatibil.Nu este o problema atat de mare,insa totusi nu mi se pare normal sa nu beneficiezi de un serviciu oferit daca ai posibilitatea.Mentionez ca nu functioneaza nici in orasele mari,unde teoretic exista acoperire 4G+... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users