Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
masina cu motor mic la deal
Last Updated: Jun 09 2017 12:31, Started by
cristel81
, May 22 2017 23:53
·
0
#37
Posted 23 May 2017 - 08:36
#38
Posted 23 May 2017 - 08:44
La minutul 3 se vede rampa pe care spui ca o ai [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ulJsjynZEZc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Merge motorul mic dar NU mult timp . Dai a 1-a si nu o lasi pana sus , ca si mersul prin apa , daca intra apa pe esapament esti mort , acolo ramai , asi si la rampa , daca ai lasat-om a murit , pleci doar cu avant daca ajungi jos . |
#39
Posted 23 May 2017 - 08:46
Domnilor,aici se discuta o falsa problema.Initiatorul a intrebat daca un motor mic "se descurca" la urcat pante...Orice masina,urca orice panta (de drum/sosea).Diferentele apar la viteza cu care o poate urca si la treapta de viteza in care trebuie s-o bagi.
Am un prieten (foarte bine facut),care,cu o Corsa de 1.0 trece Transfagarasanul (cu familia-3 pesoane) fara probleme.E drept ca daca porneste A/C,la deal,baga intr-o treapta de viteza inferioara. Eu (82kg),cu o bicicleta electrica (facuta de mine,motor de 0,25kW) urc orice panta din Sibiu fara sa dau din pedale. Pentru cei care nu stiu (inca): Panta,in procente= inaltimea la care urca (pe verticala)/distanta (pe orizontala)...adica Tangenta unghiului pantei (functie trigonometrica).Ex: o panta de 30% inseamna ca urca cu 30m pe o distanta de 100m adica:Arctag (30/100)=16,7 grade. |
#40
Posted 23 May 2017 - 08:48
Am mers cu o Skoda Fabia Combi cu 4 persoane inclusiv eu si motor de 1.2 iar la rampe abrupte si AC pornit eram nevoit să-l opresc ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă. Nu era masina mea si nu părea să aibă vreo problemă în rest.
Edited by caiuscorneliu, 23 May 2017 - 09:00. |
#41
Posted 23 May 2017 - 08:52
jericho, on 23 mai 2017 - 08:26, said:
daca faci un exercitiu de imaginatie, si iti inchipui si latura care face unghiul de 90 de grade, se vede chiar si ochiometric ca acolo nu sunt 58 de grade. |
#42
Posted 23 May 2017 - 08:54
danpet, on 23 mai 2017 - 08:46, said:
Domnilor,aici se discuta o falsa problema.Initiatorul a intrebat daca un motor mic "se descurca" la urcat pante...Orice masina,urca orice panta (de drum/sosea).Diferentele apar la viteza cu care o poate urca si la treapta de viteza in care trebuie s-o bagi. Am un prieten (foarte bine facut),care,cu o Corsa de 1.0 trece Transfagarasanul (cu familia-3 pesoane) fara probleme.E drept ca daca porneste A/C,la deal,baga intr-o treapta de viteza inferioara. Eu (82kg),cu o bicicleta electrica (facuta de mine,motor de 0,25kW) urc orice panta din Sibiu fara sa dau din pedale. Pentru cei care nu stiu (inca): Panta,in procente= inaltimea la care urca (pe verticala)/distanta (pe orizontala)...adica Tangenta unghiului pantei (functie trigonometrica).Ex: o panta de 30% inseamna ca urca cu 30m pe o distanta de 100m adica:Arctag (30/100)=16,7 grade. Daca intram in amanunte topografice ajungem la seria Taylor la F(x) care spune asa : serie Taylor la f(x) = tg(x)/(x*sin(x)) este: f(x)=1/x + x/2 + (5 * x^3)/24 + (61 * x^5)/720 + O(x^6) In alta ordine de idei - trebuie tradus cercul topografic de 400 grade in 360 grade - ne complicam . Babeste : panta 15% = 15 metri la 100metri liniari urcati . |
#43
Posted 23 May 2017 - 08:54
#44
Posted 23 May 2017 - 08:54
#45
Posted 23 May 2017 - 08:55
ldpe, on 23 mai 2017 - 08:44, said:
La minutul 3 se vede rampa pe care spui ca o ai [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ulJsjynZEZc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Merge motorul mic dar NU mult timp . Dai a 1-a si nu o lasi pana sus , ca si mersul prin apa , daca intra apa pe esapament esti mort , acolo ramai , asi si la rampa , daca ai lasat-om a murit , pleci doar cu avant daca ajungi jos . |
#46
Posted 23 May 2017 - 08:57
"pai aia eu o urc cu treapta a 2-a fara sa-mi iau demaraj de jos. 1.6 benzina."
Nu te hazarda pana nu esti in fata lucrului implinit ! este ca si cand inoti la Mare - ti se pare aproape tarmul dar dupa 1 ora de inot mai ai 200 metri pana la tarm |
|
#47
Posted 23 May 2017 - 08:58
caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 08:48, said:
Am mers cu o Skoda Fabia Combi cu 4 persoane inclusiv eu si motor de 1.2 iar la pante abrupte si AC pornit eram nevoit să-l opresc ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă. Nu era masina mea si nu părea să aibă vreo problemă în rest. ldpe, on 23 mai 2017 - 08:57, said:
Nu te hazarda pana nu esti in fata lucrului implinit ! este ca si cand inoti la Mare - ti se pare aproape tarmul dar dupa 1 ora de inot mai ai 200 metri pana la tarm Edited by dan1980_25, 23 May 2017 - 08:58. |
#48
Posted 23 May 2017 - 09:00
adrian_r5, on 23 mai 2017 - 08:54, said:
Ce turatie avea in momentu' respectiv ? dan1980_25, on 23 mai 2017 - 08:58, said:
era praf masina, altfel nu-mi explic. Posibil. Masina era de prin 2001. Desi mentionez că în rest nu părea să aibă probleme, martori aprinsi, trepidat etc. Odată ce închideam AC se putea urca. Edited by caiuscorneliu, 23 May 2017 - 09:02. |
#49
Posted 23 May 2017 - 09:04
#50
Posted 23 May 2017 - 09:07
#51
Posted 23 May 2017 - 09:10
caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 09:00, said:
Nu pot sa zic exact. Cu pedala la fund se gâtuia. Pur si simplu nu putea. Drumul este Cheile Bicazului - Lacu Rosu. Posibil. Masina era de prin 2001. Desi mentionez că în rest nu părea să aibă probleme, martori aprinsi, trepidat etc. Odată ce închideam AC se putea urca. |
|
#52
Posted 23 May 2017 - 09:10
#53
Posted 23 May 2017 - 09:13
#54
Posted 23 May 2017 - 09:15
Va zic ce am pățit. E posibil ca mașina într-adevăr să nu fi fost în toate mințile. Curbele fiind destul de strânse și trafic intens nici nu am putut să-mi "iau avânt". Totul s-a întâmplat acum doi ani, pe caniculă. Cum începea să urce mai abrupt simțeam că "moare" retrogradam în prima treaptă și tot degeaba. Am zis s-o mai ajut oprind AC și într-adevăr am putut apoi să urc. Dar nu zic că e normal, nu am mai pățit cu vreo altă mașină așa ceva. La drum întins, plan, nu părea să nu aiba "cuplu", trăgea uniform.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users