Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 

masina cu motor mic la deal

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#37
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 PoeOvidiu, on 23 mai 2017 - 08:24, said:

in momentul in care calci brusc acceleratia se decupleaza AC cateva secunde
Posted Image

#38
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
La minutul 3 se vede rampa pe care spui ca o ai [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ulJsjynZEZc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Merge motorul mic dar NU mult timp . Dai a 1-a si nu o lasi pana sus , ca si mersul prin apa , daca intra apa pe esapament esti mort , acolo  ramai , asi si la rampa , daca ai lasat-om a murit , pleci doar cu avant daca ajungi jos .

#39
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Domnilor,aici se discuta o falsa problema.Initiatorul a intrebat daca un motor mic "se descurca" la urcat pante...Orice masina,urca orice panta (de drum/sosea).Diferentele apar la viteza cu care o poate urca si la treapta de viteza in care trebuie s-o bagi.
Am un prieten (foarte bine facut),care,cu o Corsa de 1.0 trece Transfagarasanul (cu familia-3 pesoane) fara probleme.E drept ca daca porneste A/C,la deal,baga intr-o treapta de viteza inferioara.
Eu (82kg),cu o bicicleta electrica (facuta de mine,motor de 0,25kW) urc orice panta din Sibiu fara sa dau din pedale.
Pentru cei care nu stiu (inca): Panta,in procente= inaltimea la care urca (pe verticala)/distanta (pe orizontala)...adica Tangenta unghiului pantei (functie trigonometrica).Ex: o panta de 30% inseamna ca urca cu 30m pe o distanta de 100m adica:Arctag (30/100)=16,7 grade.

#40
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,352
  • Înscris: 06.02.2008
Am mers cu o Skoda Fabia Combi cu 4 persoane inclusiv eu si motor de 1.2 iar la rampe abrupte si AC pornit eram nevoit să-l opresc ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă. Nu era masina mea si nu părea să aibă vreo problemă în rest.

Edited by caiuscorneliu, 23 May 2017 - 09:00.


#41
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

 jericho, on 23 mai 2017 - 08:26, said:

daca faci un exercitiu de imaginatie, si iti inchipui si latura care face unghiul de 90 de grade, se vede chiar si ochiometric ca acolo nu sunt 58 de grade.
Mai bine te retragi din aceasta discutie...Tocmai a explicat omul ca e o diferenta intre % si grade (o)..In poza sunt 30o (grade) care inseamna aprox 58% (procente)!

#42
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017

 danpet, on 23 mai 2017 - 08:46, said:

Domnilor,aici se discuta o falsa problema.Initiatorul a intrebat daca un motor mic "se descurca" la urcat pante...Orice masina,urca orice panta (de drum/sosea).Diferentele apar la viteza cu care o poate urca si la treapta de viteza in care trebuie s-o bagi.
Am un prieten (foarte bine facut),care,cu o Corsa de 1.0 trece Transfagarasanul (cu familia-3 pesoane) fara probleme.E drept ca daca porneste A/C,la deal,baga intr-o treapta de viteza inferioara.
Eu (82kg),cu o bicicleta electrica (facuta de mine,motor de 0,25kW) urc orice panta din Sibiu fara sa dau din pedale.
Pentru cei care nu stiu (inca): Panta,in procente= inaltimea la care urca (pe verticala)/distanta (pe orizontala)...adica Tangenta unghiului pantei (functie trigonometrica).Ex: o panta de 30% inseamna ca urca cu 30m pe o distanta de 100m adica:Arctag (30/100)=16,7 grade.
Corect !
Daca intram in amanunte topografice ajungem la seria Taylor la F(x) care spune asa :
serie Taylor la f(x) = tg(x)/(x*sin(x)) este:

f(x)=1/x + x/2 + (5 * x^3)/24 + (61 * x^5)/720 + O(x^6)
In alta ordine de idei - trebuie tradus cercul topografic de 400 grade in 360 grade - ne complicam .
Babeste : panta 15% = 15 metri la 100metri liniari urcati .

#43
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 08:48, said:

AC pornit eram nevoit să-l opresc ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă.
Ce turatie avea in momentu' respectiv ?

#44
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,035
  • Înscris: 02.09.2005

 danpet, on 23 mai 2017 - 08:52, said:

Mai bine te retragi din aceasta discutie...Tocmai a explicat omul ca e o diferenta intre % si grade (o)..In poza sunt 30o (grade) care inseamna aprox 58% (procente)!
bine danute, ma retrag, daca zici tu... pot sa ma duc la baie?

#45
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 ldpe, on 23 mai 2017 - 08:44, said:

La minutul 3 se vede rampa pe care spui ca o ai [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ulJsjynZEZc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Merge motorul mic dar NU mult timp . Dai a 1-a si nu o lasi pana sus , ca si mersul prin apa , daca intra apa pe esapament esti mort , acolo  ramai , asi si la rampa , daca ai lasat-om a murit , pleci doar cu avant daca ajungi jos .
pai aia eu o urc cu treapta a 2-a fara sa-mi iau demaraj de jos. 1.6 benzina. Sunt convins ca se poate urca in aceeasi treapta si cu un motor egal sau mai mare de 1,2.

#46
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
"pai aia eu o urc cu treapta a 2-a fara sa-mi iau demaraj de jos. 1.6 benzina."
Nu te hazarda pana nu esti in fata lucrului implinit ! este ca si cand inoti la Mare - ti se pare aproape tarmul dar dupa 1 ora de inot mai ai 200 metri pana la tarm Posted Image

#47
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 08:48, said:

Am mers cu o Skoda Fabia Combi cu 4 persoane inclusiv eu si motor de 1.2 iar la pante abrupte si AC pornit eram nevoit să-l opresc ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă. Nu era masina mea si nu părea să aibă vreo problemă în rest.
era praf masina, altfel nu-mi explic.

 ldpe, on 23 mai 2017 - 08:57, said:

Nu te hazarda pana nu esti in fata lucrului implinit ! este ca si cand inoti la Mare - ti se pare aproape tarmul dar dupa 1 ora de inot mai ai 200 metri pana la tarm Posted Image
nu ma hazardez. Vorbesc din experienta. Conditia e sa fie asfalt sau beton, ca pe pietris nu am cum.

Edited by dan1980_25, 23 May 2017 - 08:58.


#48
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,352
  • Înscris: 06.02.2008

 adrian_r5, on 23 mai 2017 - 08:54, said:

Ce turatie avea in momentu' respectiv ?
Nu pot sa zic exact. Cu pedala la fund se gâtuia. Pur si simplu nu putea. Drumul este Cheile Bicazului - Lacu Rosu.

 dan1980_25, on 23 mai 2017 - 08:58, said:

era praf masina, altfel nu-mi explic.

Posibil. Masina era de prin 2001. Desi mentionez că în rest nu părea să aibă probleme, martori aprinsi, trepidat etc. Odată ce închideam AC se putea urca.

Edited by caiuscorneliu, 23 May 2017 - 09:02.


#49
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 08:48, said:

ca să nu moara motorul chiar si în prima treaptă.

 caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 09:00, said:

Cu pedala la fund se gâtuia.
O fi cum zici tu ... da' parca ceva nu se leaga :(

#50
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017

 dan1980_25, on 23 mai 2017 - 08:58, said:

Conditia e sa fie asfalt sau beton, ca pe pietris nu am cum.
Na, lasa-l incet ca spune tot Posted Image

#51
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

 caiuscorneliu, on 23 mai 2017 - 09:00, said:

Nu pot sa zic exact. Cu pedala la fund se gâtuia. Pur si simplu nu putea. Drumul este Cheile Bicazului - Lacu Rosu.



Posibil. Masina era de prin 2001. Desi mentionez că în rest nu părea să aibă probleme, martori aprinsi, trepidat etc. Odată ce închideam AC se putea urca.
Sa fim seriosi, aceleasi pante se urcau acum 20-30 de ani cu masini mult mai slabe.In treapta I nu exista sa nu urci orice pe drum asfaltat cu o masina functionala.

#52
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 ldpe, on 23 mai 2017 - 09:07, said:

Na, lasa-l incet ca spune tot
pai vorbim de sosele sau de drumuri forestiere?

Edited by dan1980_25, 23 May 2017 - 09:10.


#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 AlexIP, on 23 mai 2017 - 00:15, said:

Ai nimerit bine unghiurile? Pentru că drumuri mai mari de 17 (ocazional 20)% n-am prea văzut.

Mai sunt, de ex. spre cabana Ciucas. Dar fara 4x4 nu urci.

#54
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,352
  • Înscris: 06.02.2008
Va zic ce am pățit. E posibil ca mașina într-adevăr să nu fi fost în toate mințile. Curbele fiind destul de strânse și trafic intens nici nu am putut să-mi "iau avânt". Totul s-a întâmplat acum doi ani, pe caniculă. Cum începea să urce mai abrupt simțeam că "moare" retrogradam în prima treaptă și tot degeaba. Am zis s-o mai ajut oprind AC și într-adevăr am putut apoi să urc. Dar nu zic că e normal, nu am mai pățit cu vreo altă mașină așa ceva. La drum întins, plan, nu părea să nu aiba "cuplu", trăgea uniform.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate