Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
masina cu motor mic la deal
Last Updated: Jun 09 2017 12:31, Started by
cristel81
, May 22 2017 23:53
·
0
#19
Posted 23 May 2017 - 01:09
ech, on 23 mai 2017 - 01:05, said:
De exemplu, un unghi de 45° inseamna 100% LOL acuma dincolo de glume toata treaba e serioasa, chiar vreau sa imi iau si chiar am o panta gigant daca nu uit sper sa masor maine si sa postez o poza mersi celor ca mi-au dat informatii utile... deci raman la concluzia ca o sa fie ok.... sper ... sau poate o turez si face boom haha |
#20
Posted 23 May 2017 - 01:11
Am mers recent cu un tip care avea un BMW M5 si ma amuzam ca mergea babeste cu el.
Insa la un moment dat a taiat o scurtatura pe una din pantele abrupte din Bucuresti, nu cea mai nesimtita, dar oricum destul de obraznica. Acolo s-a facut simtita puterea masinii - a urcat ca si cum ar fi mers drept... |
#23
Posted 23 May 2017 - 06:18
cristel81, on 22 mai 2017 - 23:53, said:
Buna. Mi-as lua o masina cu motor mic (ca sunt mai ieftine) Ceva pe la 1000-1200. Problema e ca am in fata casei o panta de vreo 50 de metri cu o inclinatie zic eu de 30% sau mai mare. Ce ziceti se descurca ? Si asa in general cam ce probleme ar fi cu motoarele mici ? Merg la drum lung , traversat munti etc sau sunt strict masini de oras ? Mersi |
#24
Posted 23 May 2017 - 06:24
Compara cu o scara, la care treptele sunt late de 30cm si inalte de 15cm. Inclinarea scarii este de 15/30*100%= 50%
Inclinarea in procente este raportul intre distanta parcursa pe verticala si distanta parcursa pe orizontala, inmultit cu 100. Daca mergi cu masina in Republica Moldova vei vedea drumuri care nu au serpentine si urca constant chiar si 2km, cu inclinari foarte mari. Daca nu ai masina buna, vara ti se incinge motorul. Problema la motorul mic apare vara cand ai pornit aerul conditionat si vrei sa pleci mai tare de la semafor sau vrei sa depasesti mai in forta. Iti moare motorul Edited by User107, 23 May 2017 - 06:26. |
#25
Posted 23 May 2017 - 06:40
cristel81, on 23 mai 2017 - 01:09, said:
sau poate o turez si face boom haha Citeste mai jos pentru a vedea cum ne-am chinuit sa urcam o asemenea panta la Pergam (Bergama - Turcia): https://forum.softpe...ltfel-3-pergam/ |
#26
Posted 23 May 2017 - 06:46
AlexIP, on 23 mai 2017 - 00:15, said:
Ai nimerit bine unghiurile? Pentru că drumuri mai mari de 17 (ocazional 20)% n-am prea văzut. Așa arată 30%: [ https://i.ytimg.com/vi/tEEgINoP2-o/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu are nimic panta mare cu motorul mic. 50 de metri dai treapta 1 si mergi usurel pana sus. loock, on 23 mai 2017 - 00:55, said:
Si cu Dacia 1300 in varianta veche de 54 CP urca pe unele pante montane doar in treapta I si dat blana, cu ochii pe turometru sa nu se caleze motoru'... Edited by PoeOvidiu, 23 May 2017 - 06:46. |
#27
Posted 23 May 2017 - 07:18
Pe vremuri, pleca lumea in concedii cu Trabantul, cu copii, cort, bagaje, faceau turul tarii si nu era nimic neobisnuit, dar azi, copiii cu ifose considera ca masina sub 150 de cai, nu e masina. Am urcat cu Damasul, cu 5-6 persoane, la niste manastiri in varf de deal, panta pe alocuri ca ca cea din poza. Nu zbura, dar se descurca.
|
#28
Posted 23 May 2017 - 07:38
User107, on 23 mai 2017 - 06:24, said:
Compara cu o scara, la care treptele sunt late de 30cm si inalte de 15cm. Inclinarea scarii este de 15/30*100%= 50% Inclinarea in procente este raportul intre distanta parcursa pe verticala si distanta parcursa pe orizontala, inmultit cu 100. Daca mergi cu masina in Republica Moldova vei vedea drumuri care nu au serpentine si urca constant chiar si 2km, cu inclinari foarte mari. Daca nu ai masina buna, vara ti se incinge motorul. Problema la motorul mic apare vara cand ai pornit aerul conditionat si vrei sa pleci mai tare de la semafor sau vrei sa depasesti mai in forta. Iti moare motorul Edited by alexpet, 23 May 2017 - 07:39. |
|
#29
Posted 23 May 2017 - 07:39
#30
Posted 23 May 2017 - 08:14
loock, on 23 mai 2017 - 01:02, said:
Spre deosebire de Logan 1,2L si 0,9T care moare in drum ( se opreste motorul la stop, si fara start-stop e o experienta chiar mai ridicola decat pantele alea...) User107, on 23 mai 2017 - 06:24, said:
Problema la motorul mic apare vara cand ai pornit aerul conditionat si vrei sa pleci mai tare de la semafor sau vrei sa depasesti mai in forta. Iti moare motorul |
#31
Posted 23 May 2017 - 08:19
User107, on 23 mai 2017 - 06:24, said:
Problema la motorul mic apare vara cand ai pornit aerul conditionat si vrei sa pleci mai tare de la semafor sau vrei sa depasesti mai in forta. Iti moare motorul |
#32
Posted 23 May 2017 - 08:21
nu moare el, mori tu cu piciorul pe acceleratie
Edited by alexpet, 23 May 2017 - 08:21. |
#34
Posted 23 May 2017 - 08:24
Nici nu are cum. Daca pleci in forta, in momentul in care calci brusc acceleratia se decupleaza AC cateva secunde. Asa e la toate masinile, calculatorul de bord considera situatie de urgenta si ca ai nevoie de toata puterea disponibila. La gama Daewoo se decupleaza 5 secunde, la alte marci difera, de la 3 la 10 secunde.
Edited by PoeOvidiu, 23 May 2017 - 08:26. |
#35
Posted 23 May 2017 - 08:26
#36
Posted 23 May 2017 - 08:35
La o masina cu tractiune (fata) o panta mai mare o urci mai usor in retur.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users