Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Recomandări cameră bridge

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Ethos

Ethos

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 04.09.2016
Salutare tuturor.

De vreme ce sunt începător (și deocamdată nu vreau să investesc în lucruri scumpe), m-ar interesa o cameră bridge, eventual din generațiile trecute, că se găsesc pe OLX uneori la prețuri derizorii. O astfel de cameră ar avea următoarele avantaje:

1 - raport preț/calitate foarte avantajos;
2 - flexibilitatea unui zoom mare (mă gândesc la minim 30x, dar de ce nu 50x sau peste)
3 - moduri avansate (PASM) ce mi-ar permite să învăț fotografie.

Dezavantajul senzorului mic este acceptabil. Dacă mă va prinde "microbul" fotografiei la distanță, atunci voi putea, eventual, cumpăra ceva mai serios. Altfel, măcar nu am dat mulți bani și am rămas cu o cameră care, totuși, are zoom mare și face poze decente pe lumină bună.

Așadar, ce astfel de camere îmi puteți recomanda? Sau de ce să mă feresc? Mă adresez, evident, celor care aveți/ați avut camere bridge sau ați lucrat cu ele și îmi puteți recomanda să caut (sau să evit) un anumit model. Bugetul este relativ flexibil, dar, cum ziceam, aș prefera să nu bag mulți bani în prima mea cameră de acest tip. În plus, mai găsești unele de ocazie.

Mulțumesc.

#2
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,418
  • Înscris: 17.04.2006
Ce buget ai?