Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Groapa auto vs elevator auto
Last Updated: Mar 03 2024 17:35, Started by
djxhouse
, May 20 2017 16:30
·
1
#1
Posted 20 May 2017 - 16:30
Tocmai construiesc un garaj pt masina.
Si ma bate gandul ce sa fac in garaj. Groapa auto sau elevator auto. Nu sunt mecanic, doar ocazional daca am nevoie ma intereseaza (mai mult hobby (cel putin actual, dar nu stii niciodata ce va fii in viitor)). Nu de altceva, daca e sa fie groapa auto, acuma e momentul sa il fac. (ulterior degeaba ma gandesc ca ce bine era daca il faceam atunci). (acuma nu se pune problema de +5.000roni - dar daca fac o treaba, sa il fac cum trebuie. Daca pun doar elevator auto, atunci sa trac curent electric (bine, curentul electric il pot trage si ulterior din tavan). Astept pareri - pro si contra atasez niste poze la ce m-am gandit Va multumesc frumos. Attached Files |
#2
Posted 20 May 2017 - 16:42
Pt munca de garaj, si ocazional mesterit la masina persoanal si a catorva prieteni, nu renteaza nici groapa si nici elevator, fiecare are plusuri si minusuri, mult plusuri pt elevator, insa si pretul este pe masura.
Pt un amator cu 1-2 masini si garaj, recomand cric hidraulic crocodil, si 2 capre solide, faci orice la masina cu minim de bani. Un elevator costa 4000-5000ron. |
#4
Posted 20 May 2017 - 16:49
stiu ca un elevator costa ~ 5.000roni.
Dar nici groapa nu e chiar ieftin. Daca pun elevatorul - trebuie mereu sa il ocolesc. Daca fac groapa si pun scandura peste - este mai OK. of of - avantaje si dezavantaje |
#5
Posted 20 May 2017 - 16:50
Groapa. Pentru ca acolo mai poti depozita, cand nu o folosesti, si alte lucruri necesare pentru masina ( cric hidraulic, ulei motor, roti vara/iarna etc. ) dar care le folosesti mai rar si ti-ar ocupa din spatiul de garaj.
|
#6
Posted 20 May 2017 - 16:59
#7
Posted 20 May 2017 - 17:10
avantajul cel mai mare e ca te obisnuiesti cu ea )))
acum ca sa fiu la obiect, tot la canal/groapa as opta si eu pt spatiul castigat, dar trebuie lumina in ea si mai dificil la curatenie. Avand in vedere ca e folosita rar....e mai practica tehnics, on 20 mai 2017 - 16:50, said:
Pentru ca acolo mai poti depozita, cand nu o folosesti, si alte lucruri necesare pentru masina ( cric hidraulic, ulei motor, roti vara/iarna etc. ) dar care le folosesti mai rar si ti-ar ocupa din spatiul de garaj. |
#8
Posted 20 May 2017 - 17:20
Canal pentru inspectie auto este cel mai ok!
Attached Files |
#10
Posted 20 May 2017 - 17:22
Sa nu uitam colacul de sarma ce se foloseste la multiple reparatii.
|
|
#12
Posted 20 May 2017 - 17:24
#13
Posted 20 May 2017 - 17:26
Elevatorul e mai fain dar.........1. Trebuie fffff bine facuta fundatia 2. e mai nesigur la lucru sub el 3. trebuie mentenat 4. Garajul iese mult mai inalt, iarna e frig.
Canalul, trebuie facut bine de tot, cu acces din lateral, cu trepte ergonomice, cu slit lateral pentru lampi cu neon. MUSAI o margine interioara din profil metalic. TRebuie facut bine aceasta margine pentru ca pe el e bine sa culiseze un suport pentru un cric auto central. Adancimea este in functie de inaltimea ta, vezi si tu la ce inaltime poti lucra lejer. Ideal este sa fie gaura mai mica decat santul, este fff bine cand nu stai ca in cavou acolo si ai lejeritate sub nivelul 0. Sa nu uiti sa prevezi un gratar de lemn ( asta ca sa aduni la adancimea masurata in functie de inaltimea ta). Ca tot fac paralela cu un cavou, gaura longitudinala trebuie sa fie suficient de lata incat sa nu gresesti sa cazi cu masina in ea, dar canalul propriuzis sa fie mai mare cu 40sau 50 de cm mai lat decat slitul superior. Ps, caruciorul este simplu, asezi un cric pe el, modelul este mai jos. http://echipament-se...9DX200_4K_2.jpg Edited by autom2, 20 May 2017 - 17:35. |
#14
Posted 20 May 2017 - 17:36
Eu cred ca groapa e cea mai ieftina solutie. Cand nu e nevoie de ea, se acopera cu un capac.
Edited by altuser09, 20 May 2017 - 17:37. |
#15
Posted 20 May 2017 - 17:37
Daca acuma faci fundatia, nu te costa nimic sa faci groapa (poate spatul si ceva materiale) insa iesi ieftin. Eu asta as face. Ar arata penibil un elevator intr-un garaj daca nu esti mecanic auto si nu te ocupi cu asa ceva ).
|
|
#16
Posted 20 May 2017 - 17:42
La ce adancime e nivelul pânzei freatice?
Nu de alta, da sa nu te trezesti cu piscina in loc de groapa! |
#17
Posted 20 May 2017 - 17:43
Ceva de genul
http://aparat-geomet...2015/02/pit.png Dar placa de beton cu slitul sa iasa in consola usoara fata de canalul de vizitare Edited by autom2, 20 May 2017 - 17:55. |
#18
Posted 20 May 2017 - 18:08
tehnics, on 20 mai 2017 - 16:50, said:
Groapa. Pentru ca acolo mai poti depozita Asta ajung toate canalele care nu au scop lucrativ . O spun din experienta . Am un prieten care a fost mecanic si nici macar uleiul nu-l schimba acasa , canalul e beci pt butoaie . Elevatorul e investitie mare care nu se scoate + o mica avere de instalat + un lucru inutil incepe sa te incurce si incepi chiar sa-l injuri la un moment dat ca nu poti deschide o portiera sa dai un aspirator . La o caruta de bani gasesti o utilizare mai buna . Dar sunt sigur ca e doar un vant care iti va trece . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users