Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
bmw e92 335i
Last Updated: May 21 2017 22:11, Started by
hidramu
, May 20 2017 15:22
·
0
#1
Posted 20 May 2017 - 15:22
sa incep cu inceputul prima mea masina a fost un BMW e46 316ti compact, o masina foarte buna de alt fel sau cel putin asa mi a lasat impresia, dupa mi am luat e92 325d coupe 3000cmc, foarte puternica, cuplu mare si foarte rapida, masina pe care am vandut o de curand.
un timp am condus masina varului meu Audi a5 1.8 tfsi din acelasi an ca bmw-ul 2008, ma tot batea gandul ca imi iau si eu a5 e aspectos sportiv, dar dupa ce am mers un timp cu el m am razgandit, de cum m am urcat in masina am constatat ca degeaba are oglinzile mari, nu prea vad nimic nici in oglinzi nici in jurul meu si foarte inghesuita toate butoanele de prin ea imi dadeau impresia de plastic ieftin, directia destul de tare inteleg e masina sport dar parca era prea urata directia, ma rog nu mi a placut de loc, gust amar. asa ca m am decis sa imi iau tot bmw tot e92 dar 335i.. as dori sa aflu pareri sau probleme care apar orice mi ar fi de folos e bine venit. multumesc! |
#3
Posted 20 May 2017 - 15:43
A scris bine
Am un E90 320i n43 170cp aspirat. Bine, cei drept e mic copil pe langa un 335i, dar prezinta cam aceleasi simptome. Mare grija cu turbinele. Senzor nox, inevitabil pica 1800 lei. Poti sa-l si anulezi, dar nu recomand. Injectoare destul de sensibile 150E buc. Bobine si bujii de schimbat o data la 20-25k km sa dormi linistit. Senzor presiune ulei 300 lei buc, mai pica si alea. Filtre si ulei la fiecare 10-15.000, daca tii la ea + curatare o data la 2 ani galerie de admisie si egr In rest multa multa benzina si asfalt uscat Edited by Claudiu998, 20 May 2017 - 15:47. |
#4
Posted 20 May 2017 - 15:44
Din moment ce ai avut e92, ai condus A5 destul de mult si ai ajuns la concluzia ca e92 iti place mai mult, cu ce sfaturi te putem ajuta ?
Directia la A5 este mai moale decat la e92, asta daca nu are pompa de servo dusa, insa feeling-ul pe care ti-l ofera directia de la e92 este mai bun. Plasticele sunt mai bune in A5. Informatii despre 35i gasesti pe forumul dedicat. |
#5
Posted 20 May 2017 - 15:45
Intre e92 325d si a5 1.8tfsi care ti s-a parut mai puternic ? De ce nu iei un 330 sau 335d ? Are consum mai mic si cu o mica resoftare ar trebui sa faci febra musculara la gat la cat te-ar lipi de scaun
|
#6
Posted 20 May 2017 - 16:06
intre e92 325d si a5 1.8 tfsi, clar e92 e mai puternic, mai confortabil mult mai mult loc la interior, vizibilitate mai buna
vreau pe benzina, consider ca daca e sa imi iau 335 trebuie sa fie pe benzina. ideea e ca nu a fost prima varianta bmw-ul ma mai uitam si dupa Toyota gt86 sau VW scirocco la fel si Ford focus rs imi place oarecum... nu cred sa ca Audi sa fi avut probleme la directie cei de la service au zis ca e totul in inregula , cu toate astea directia era destul de tare si dupa parerea mea plasticul pe audi arata mai bine dar la atingere dadea impresia de plastic ieftin colorat frumos |
#7
Posted 20 May 2017 - 17:17
Asa e la Audi, mai ales alea care nu au servotronic, au directia cam tare.
|
#8
Posted 20 May 2017 - 19:24
bugetul ar fi undeva pana in 20.000 euro, e92 335i e prima optiune desi ar mai fi ceva masini sport interesante in bani astia...
|
#10
Posted 21 May 2017 - 07:19
|
#11
Posted 21 May 2017 - 10:35
masina o voi cumpara din germania si o voi folosi doar in germania, locuiesc aici.
am vazut ca daca maresc un pic bugetul sa zicem 25.000 euro as putea sa imi iau un Mercedes-Benz CLA de prin 2013... destul de frumoasa sportiva la interior si exterior Edited by hidramu, 21 May 2017 - 10:36. |
#12
Posted 21 May 2017 - 10:41
Focus st 250cp vreo 350nm turbo pleaca de la 2000.
gt86 200cp si cuplu slabut, abia 205. Dar are o caroserie usoara vreo 1250kg. Scirocco pleaca de fabrica cu 200cp 350nm de la 1600-1800. Daca iti bati capu pe motorasul ala il duci linistit la 300 de cai. Dezavantajul e ca tot un tsi ramane, tot cu distributie fragila. Nu prea suna a balanta aici. Toate au motoare de 2000cmc, in schimb 330, 335 motoare de 3000 pleaca de la 272cp 320nm injectie directa respectiv 306cp 400nm twin turbo. E alegerea ta pana la urma, tu stii ce vrei. Motor supra supraalimentat, plin de steroizi cu distributie frageda sau un 3.0 pe care il duci lejer la 400cp. Focusu ala e de prin 2014, nu cred ca si-a dovedit 100% fiabilitatea in 3 ani. In schimb e9X 330, 335 se fabrica din 2005 respectiv din 2007. Si-a dovedit cu varf si indesat puterea si fiabilitatea, bineinteles daca e ingrijit. Mai este o varianta, mai sigura, de motor dozat la 2000cmc. Un f30 328i 245cp 350nm. Dintre toate 2.0 pe asta l-as alege. Trager frumos, liniar, caroseria foarte frumoasa, isi mentine pretul la revanzare. Problema astora mai noi tine si de cei 11.000 de senzori. Editez, acum ai mentionat unde locuiesti. Ai autostrazi pana ii lumea, asigurari si impozite gandite mai cu cap. Daca iti permiti un 3.0 ia-l, nu mai sta pe ganduri. Pentru asemenea tari au fost concepute, nu pentru Romanica. Edited by Claudiu998, 21 May 2017 - 10:49. |
#13
Posted 21 May 2017 - 13:28
Trebuie sa te hotarasti ce vrei, intre Focus RS, gt86 si e92 sunt diferente mari. Personal nu as da 20-25k euro pe un e92.
Edited by ionutMembruAnonimut, 21 May 2017 - 13:31. |
#14
Posted 21 May 2017 - 15:03
inteleg ca sunt diferente mari, aspect, sportivitate, durabilitate, confort, calitate, etc. e92 le cam are pe toate fata de Ford sau Toyota si totusi ce masina cat de cat sportiva as putea sa iau pana in 20.000 euro, de CLA ce parere aveti? o sa incerc sa pun niste linkuri cu ceva modele de e92 de vanzare
http://suchen.mobile...ber=4&scopeId=C http://suchen.mobile...ber=5&scopeId=C De seria 6 ce parere aveti? |
#15
Posted 21 May 2017 - 15:42
Cum sa dai 20k euro pe o masina de 10-11 ani cu peste 150k km ?
Ce fel de sportivitate vrei ? te plangi ca A5 este rigid dar totusi vrei Focus RS, asta 100% este considerabil mai rigid decat A5-ul. CLA-ul si el este rigid (nu are nicio treaba cu ce stii tu despre Mercedes), insa motorul este mult sub 35i, iar de amg nu sunt bani. Bmw coupe aproape nou: http://suchen.mobile...ber=1&scopeId=C Mustang, aproape nou: http://suchen.mobile...=AUTOMATIC_GEAR E350 coupe, asta daca vrei o masina care sta bine pe drum si in ac. timp foarte confortabila, spuneai ca locuiesti in Germania, grija impozitului nu ar trebui sa o ai: http://suchen.mobile...tion=eyeCatcher |
|
#16
Posted 21 May 2017 - 15:43
Seria 6 facelift din 2007 630i ofera 270cp 320nm, 650i 370cp 490nm. 650 e de pe alta lume, motor de 4.8...
In germania motoarele de pana la 3000 sunt relativ ieftine ca asigurare si impozit. Dupaia te pișcă. Asa stiu eu In bugetul tau intra un CLA de 122, 136,156. Tu stii ce vrei de la tine si cat de sportiv esti. As cauta un e92 cu km putini si 306 cai de fabrica si manual. Cu 5-6 mii il duci la 430cp. Avand doua turbine fata de un 330i are un potential foarte bun pentru tuning, Edited by Claudiu998, 21 May 2017 - 15:45. |
#17
Posted 21 May 2017 - 16:08
Decât 335I mai bine cumperi direct alpina b3. Mai comfortabil decât 335i și motorul e din fabrica la 400cp. Plus ca tine mai bine la preț. Cei de la alpina au reușit bine sa îmbunătățească ok 335i, iar performantele se aproprie de m3.
|
#18
Posted 21 May 2017 - 22:11
CLA devine interesant doar de la AMG dupa parerea mea. Ce e sub, interiorul e mediocru si, dupa parerea mea, devine o masina cumparata mai degraba pentru sigla decat pentru ce are in interior sau cum se simte dpdv dinamic (tractiune fata).
Esti sigur ca nu te incadrezi in banii aia la un seria 3 F? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users