Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.
 Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...
 

Nu cumparati produse Dell, veti regreta enorm! (bataia de joc din service-ul Dell Romania)

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#55
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 borhot, on 20 mai 2017 - 10:50, said:

Al meu e Dell U2415. Acum dupa ce ti-am citit patania, cu siguranta nu am sa-l las in service.

Iti poti incerca norocul, scria cineva ca l-a luat de la emag si a ajuns in service-ul depanero de i-au dat unul nou.
Daca ajungi sa suni la linia fierbite Diel, atunci o sa te anunte boata moldoveanca din timp ca iti va oferi unul refurbished, caz in care ii spui raspicat "sunt consumator ioropean ș-o f*t pe ma-ta!".
Daca nu intelege, mai suni pana nimersti una care pricepe si limba romana.


Procedura direct cu service-ul Dell Romania este urmatoarea:
1) suni la Diel, te iau moldovencele la interogat
2) primesti prin curier un alt produs de la groapa de gunoi Diel
3) ai timp pana in urmatoarea zi lucratoare sa pui monitorul tau in cutia de gunoi Dell pana cand revine UPS-ul sa ti-l ia de acasa

Diel a luat lectii de la bisnitarii de pe olx, iti trimite produsul prin curier, daca nu-ti place ce gasesti acolo, il trimiti inapoi, doar ca ai timp o zi sa te hotarasti, nu 5 minute.

 borhot, on 20 mai 2017 - 10:50, said:

Al meu e Dell U2415. Acum dupa ce ti-am citit patania, cu siguranta nu am sa-l las in service. Totusi, ce nu inteleg este, de ce atunci cand monitorul se inchide pentru 2-3 secunde, ledul de power ramane aprins? Asta e si motivul pentru care am banuit ca problema ar putea fi cauzata de cablu.
Exact asa se comporta si al meu , dar si al celorlalti din link-urile de ti le-am lasat, crede-ma ca am schimbat vreo 3 cabluri (DP, HDMI, D-Sub), problema e de la electronica monitorului.

Multa bafta, o sa ai nevoie!

Edited by gumball3000, 20 May 2017 - 11:10.


#56
CeapaIndustries

CeapaIndustries

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 20.01.2016

 gumball3000, on 20 mai 2017 - 08:07, said:

Poti sa-mi spui te rog ce model era?

eMAG-ul are propriul service, detine NOD Distribution, furnizorul principal de produse Dell, daca nici ei nu beneficiaza de tratament special, atunci de restul magazinelor ce sa mai zic, pe foaia de service ai spus ca scrie clar ca ai primit unul nou.
Daca era refurbished, iti spun sigur ca iti dadeai seama, macar dupa eticheta aplicata pe spatele monitorului, cu denumirea Service Tag, daca nu dupa aspect.

Modelul este E2414HM.
http://www.emag.ro/m...m/pd/DM4TZYBBM/
L-am dus la emag in showroom si apoi am primit sms de la Depanero ca au primit produsul si o sa-l verifice. Dupa vreo saptamana am primit email ca au trimis monitorul la producator si dupa inca vreo saptamana mi-au dat mesaj sa ma duc in showroom sa iau monitorul inapoi. Totul a fost ok. Ma asteptam la probleme si scandal tinand cont cate rele am auzit despre Depanero, dar se pare ca totul a decurs ok de data asta.

Edited by CeapaIndustries, 22 May 2017 - 17:04.


#57
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
da, se pare ca e din aceeasi serie cu 14h in coada

#58
bronxxx

bronxxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 02.10.2007

 Mr_Who, on 19 mai 2017 - 20:16, said:


Povesti nemuritoare. :yawn:
Daca tu n-ai avut decat laptopuri Dell, celelalte marci is de cacat, ca asa crezi tu.
HP, Asus, Lenovo... Peste Dell.
In visele tale....

#59
X41Xu1

X41Xu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 683
  • Înscris: 06.03.2015
O poveste de demult despre Dell: DISSECTING DELL : THE REAL STORY

#60
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Serviciul Diel de relatii cu clientii primeste mai putin de o steluta din partea consumatorilor:

https://www.trustpil.../www.dell.co.uk

https://www.consumer...s/dell_svc.html

http://www.resellerr....com/store/Dell

Monitoarele lor sunt chiar niste gunoaie
Garbage hardware and poor support
"I've had two Dell monitors -- fairly expensive ones at that. After some regular use, the power cables started disconnecting on their own. You'd have to fiddle with them to get them to stay on. I contacted Dell support and their answer was "sorry, you're SOL. We cant' (won't) do anything for you." What garbage. This is obviously a known issue, and they wont' even suggest a way to fix it. I will never buy another Dell product. "


si despre politica lor de garantii
I bought a brand new Inspiron last month. Within 3 weeks I had to send it back due to hard drive failure. Tech Support promised 3 to 5 business day turn around. That was 14 business days ago. They do not have a hard drive in stock. Are you kidding me? Dell doesnt have a hard drive. THEN I am told the one going into my brand new laptop will be refurbished. So now I am paying full price for a faulty new system that is being repaired with used parts. Never mind the fact that it's in the repair shop and not on my desk where it needs to be. I am so mad I could spit
http://en.community....4674/t/20012160

Edited by gumball3000, 23 May 2017 - 09:55.


#61
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017
Undeva trebuie sa faca economie.

Am avut laptop dell pe vremea cand faceau laptopuri.

Firme care imi par de 2 parale, adica te uiti pe google si nu sunt interesati de buguri, drivere.
1 - Hp, go f yourself, hp suport 0 pe partea de buguri, drivere.
2 - Acer.
3 - Lenovo, 2 laptopuri Lenovo, 2 harduri bune de aruncat la gunoi, driverele sunt la nivel de amuzament, gen chiar ai cumparat LENOVO? BUHAHAHA.
4 - Huawei, buguri? No problem, ia de cumpara p2001 lite si o sa mearga.
5 - Arctic - Facute, asamblate si vandute ca de asiatici pentru asiatici.
6 - Samsung - Ia de plateste pentru brand, sa zici Mc ca merge.

#62
softDC

softDC

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 24.02.2017
Am avut si eu o experienta neplacuta cu Dell.
In 2010 am luat un laptop de la Altex. Dupa vreo 2 luni, a avut probleme cu monitorul. Imaginea era de 4 ori mai mare fizic decat monitorul. Deci in monitor vedeam doar un sfert din imagine.
Am reinstalat driver video, nimic.
M-am dus cu el la Altex sa-l ajusteze ei. Dupa vreo ora in care n-au reusit m-au indrumat catre service-ul mentionat in garantie.
M-am dus la ei. Au incercat si ei vreo ora sa remedieze problema dar fara sa reuseasca. Au luat decizia de al trimite la Bucuresti.
Dupa vreo cateva zile sunt sunat de la service-ul local ca a sosit laptopul.
Ma duc la ei si surpriza. Laptopul a fost in service-ul din Bucuresti dar nu a fost reparat, l-au diagnosticat si cam atat. Service-ul din Bucuresti la trimis inapoi dupa ce a fost desfacut, deoarece
a fost trimis de service-ul mentionat in garantia data de Dell pentru produsele lor si nu de cel care a vandut produsul, Altex. Acum, cei de la service-ul mentionat in garantia Dell incearca sa-mi impute costul transportului si diagnosticarea unui produs aflat in garantie !
Le-am zis sa-si vada de treaba, mi-am luat laptopul nereparat si m-am dus cu el la Altex.
L-au luat cei de la Altex si l-au trimis ei la service-ul din Bucuresti.
Dupa cateva zile m-au sunat cei de la Altex ca a sosit laptopul.
Bineinteles ca rama din jurul monitorului era zgariata si crepata ca urmare a schimbarii LCD-ului.
L-am luat asa cum a fost si de atunci nu am mai cumparat nici un produs Dell.
Mi s-a parut o bataie de joc toata treaba asta. Intrebarea mea a fost catre Dell, de ce nu s-a rezolvat treaba intern intre ei (service Bucuresti - service local - Altex) nefiind nevoie de 2 drumuri ale produsului, din moment ce produsul a fost diagnosticat la primul drum ? Tot astept raspunsul. Totusi am invatat un lucru important din toata treaba asta, fac fotografii cu aspectul produsului inainte de al trimite in service, indiferent de marca. Iar daca nu se intoarce asa cum a plecat, e o problema. Oricum am vandut Dell-ul la un pret la care am informat cumparatorul ca a fost schimbat monitorul si ca rama era deterioarata. Nu pot sa spun ceva rau de Dell insa daca nu sunt interesati de felul cum ajung produsele si ies produsele din service-ul autorizat de ei, tind sa cred ca isi doresc sa aiba clienti unici.

#63
Assur

Assur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 14.07.2017
Dell, IBM, Compaq, HP, Packard-Bell n-au fost niciodata producatori efectivi de echipamente IT, sunt doar firme de proiectare care externalizeaza productia, de ex. un monitor Dell In epoca monitoarelor CRT era fie Samsung, Samtron, CTX, AOC, Chungwa, etc-practic cumparai doar sigla Dell pe carcasa unui monitor oarecare+ carcasa care era proiectata in atelierele de design Dell. That`s is. Tastaturile, mousii, webcamurile pe care scrie HP, Microsoft, Dell, Lenovo sunt fabricate de Logitech(foarte bune calitativ), dar poti avea surpiza sa gasesti marca ceaina printre anumite modele mai ieftine, dai banii de brand pe o pocnitoare de 1-2$

Quote

Bineinteles ca rama din jurul monitorului era zgariata si crepata ca urmare a schimbarii LCD-ului.
Nu se poate schimba asa usor display-ul, rama a fost conceputa sa pastreze urmele schimbarii, e normal sa fie "crepata".

Edited by Assur, 10 April 2018 - 08:35.


#64
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Normal pe dracu', tu esti real? Daca iti trimit un produs impecabil in service, si tu mi-l trimiti cu rama crapata inapoi, pai nu-ti dau cu el in cap? N-ai decit sa schimbi si rama, si orice alta piesa necesara, mie imi trimiti produsul inapoi exact cum l-am trimis eu.
N-ai decit sa inlocuiesti produsul cu totul, e problema ta.

In alta ordine de idei, dell sta groaznic cu service-ul oriunde in lume, e de evitat oricum.

#65
refurbished-computers

refurbished-computers

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.07.2018
Ca orice producator mare si Dell are game diferite de produse.  Nu poti sa cumperi cel mai ieftin produs din cea mai ieftina gama si sa ai pretentii sa " te tina " 20 ani .  In general DELL-urile sunt cam cele mai bune din cite exista.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate