Nu cumparati produse Dell, veti regreta enorm! (bataia de joc din service-ul Dell Romania)
#19
Posted 19 May 2017 - 20:18
”Pentru a ameliora serviciile noastre vă informăm că acest apel....”.
Edited by badmania98, 19 May 2017 - 20:19. |
#20
Posted 19 May 2017 - 20:23
gumball3000, on 19 mai 2017 - 19:33, said:
Long story short: Dell nu repara produsele trimise la garantie, ci le inlocuiesc cu unele refurbished, intr-o stare precara, deteriorate, de arata ca si cand ar fi trecut prin 15 reparatii in service-ul lui Gigel de la coltul strazii. Edited by andreic, 19 May 2017 - 20:23. |
#21
Posted 19 May 2017 - 20:30
andreic, on 19 mai 2017 - 20:23, said:
Pai e normal, ei trebuie sa verifice doar functionalitatea aparatului, daca a crapat se inlocuiesc componente sau cu totul fara a avea vreo pretentie de nou, cred ca la multi se face asa Atat i-am rugat mai apoi, sa-l repare pe cel de il am, dar cand am vazut ce mi-au trimis, normal ca n-am mai vrut sa-mi incerc norocul si a doua oara cu "ce se gaseste pe la ei prin colt de depozit". Asa prevede si legea, am dreptul sa cer mai intai repararea produsului. Reparatia trebuie facuta doar cu piese noi, de ce sa accept sa-mi trimita ei un gunoi? Iar daca nu este posibil sa-l repare si se recurge la inlocuire, aceasta trebuie realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator, asa scrie in lege. Quote Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.@ (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b ) importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.@ (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@ (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.@ Pai mai bine ma impac cu defectul cu inchisul aleator decat sa stau pe birou cu unul de are fasul rupt de Dorelul de service refurbished. Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:36. |
#22
Posted 19 May 2017 - 20:34
Eu in locul vostru as avea pretentia sa fie al meu, nu unul inlocuit.
|
#23
Posted 19 May 2017 - 20:43
Kroghy, on 19 mai 2017 - 19:46, said:
Eu am cumparat in decursul anilor 6 laptop-uri DELL si ma declar 100% multumit. Daca vorbim de laptop atunci exista DELL si restul. Orice altceva este rahat turcesc. Aha, deci am mai aflat o preferinta. Dell laptopuri si samsung j5 la telefoane. Asus Romania sunt mult mai ok. Edited by TruculMagic, 19 May 2017 - 20:44. |
#24
Posted 19 May 2017 - 20:45
Ion_de_la_Raion, on 19 mai 2017 - 19:42, said:
Mai toate garantiile sint asa, praf in ochi, minciuna multa, sansa cat cuprinde. - in comertul de la distanta, ai mai multe drepturi ca la cumpararea din magazin (!) si in 14 zile poti returna produsul fara explicatii (de preferat sa nu spui ca e defect pt ca atunci procedura de garantie intra in vigoare) - garantia minima si conditiile minime de aplicare sint iar stipulate de UE - pe langa ANPC, exista si un organism european care intervine si rezolva probleme de genul asta Problema este lipsa de informare, accesul greoi la reclamatii ANPC etc, adica lucrurile tipic romanesti. In alte tari, poti porni o procedura de chemare in instanta fara avocat, iar firma e obligata sa aibe avocat, care costa mai mult ca produsul de multe ori, si atunci returneaza banii imediat |
#25
Posted 19 May 2017 - 20:47
TruculMagic, on 19 mai 2017 - 20:43, said:
Aha, deci am mai aflat o preferinta. Dell laptopuri si samsung j5 la telefoane. Asus Romania sunt mult mai ok. Cu produsele mai e si loterie, depinde si de gama din care fac parte, ca nu poti compara o serie de buget cu una de top, chiar si a aceluiasi producator. De seriozitate iti dai seama de-abia mai tarziu, daca ai ghinionul sa fii nevoit sa apelezi la serviciile post-vanzare. Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:47. |
#26
Posted 19 May 2017 - 20:47
Kroghy, on 19 mai 2017 - 19:46, said:
Eu am cumparat in decursul anilor 6 laptop-uri DELL si ma declar 100% multumit. Daca vorbim de laptop atunci exista DELL si restul. Orice altceva este rahat turcesc. Lenovo > Dell. Pe de alta parte, Dell are retea de service buna. Dar calitatea la toate laptopurile a scazut dramatic |
#27
Posted 19 May 2017 - 20:48
Si eu am avut numa laptop-uri dell, la fel si calculatoare. Nu pot sa le bag de vina. N-am ce. Mai face cateodata cate-un driver figuri, da se rezolva rapid cu o actualizare. In rest, numa de bine (inafara de un xps la care i-am schimbat placa video de vreo 2-3 ori, da ala o fost un caz nefericit)
|
#28
Posted 19 May 2017 - 20:48
gumball3000, on 19 mai 2017 - 20:16, said:
Luațî di vî delectaț! nu ai spus corect cele 7(sapte) cifre ale extensiei care trebuia contactata! Nostradamus, Baba Vanga si Arsenie Boca scrie pe tine! numai ei pot sa te mai ajute! hai, sari la mal si baga si o donatie pt. clopotu PreaFericitului! Pacatosule! Attached FilesEdited by STARTREK1, 19 May 2017 - 20:51. |
|
#29
Posted 19 May 2017 - 20:59
unbrutus, on 19 mai 2017 - 20:47, said:
Pe de alta parte, Dell are retea de service buna. Cu partenerul, System Plus am avut o experienta cu mult peste cea de la Dell Romania. Acolo macar am gasit o pagina web cu un formular de contact si am fost si informat destul de prompt. Cu Service-ul Dell Romania, mai greu, pai stiti, sa vedeti, ca eu sunt operator, ca baiatu' de la logistica, hai sictir! STARTREK1, on 19 mai 2017 - 20:48, said:
doar TU esti de vina! nu ai spus corect cele 7(sapte) cifre ale extensiei care trebuia contactata! Nostradamus, Baba Vanga si Arsenie Boca scrie pe tine! numai ei pot sa te mai ajute! hai, sari la mal si baga si o donatie pt. clopotu PreaFericitului! Pacatosule! Dacî cunoastiț celi sapte cifre ale extensiei pe care doriț sî o contactaț Asta a fost maxima! De unde sa le mai cunosc si pe alea, ca am lasat vreo 2 serii numai de pe monitor plus inca una de pe cutie. O faza amuzant a fost la un momentdat cand ma intreaba operatorul: - Spuneti-mi va rog numarul service tag-ului La care eu deja vizibil consternat (il mai cautasem 15 minute inainte sa-i sun, pentru ca imi era solicitat si pe site-ul Dell pentru a putea sa vad numarul de contact pentru service) - NU ARE Service Tag!!! Moment in care se lasa linistea, ca nu mai stia fatuca ce sa mai imi ceara, ca deja stia tot despre mine. (monitoarele care nu au trecut prin garantie nu vin cu o astfel de eticheta, pe cand restul produselor vin indiferent daca au trecut sau nu prin service, informtie nementionata nicaieri pe site-ul lor) E prima data cand nimeresc servicii de garantie atat de praf, ba sa le dau numarul de telefon a' lu' catelu' ba numar de la pantof, ba poze. Pai fa, Ponta, cat ma tii la interogatoriu veneam in penis lu' mos gerila si ti-l puneam in brate in service-ul ala mai mic decat garsoniera lu' domnu' Dan. Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 21:03. |
#30
Posted 19 May 2017 - 21:01
#31
Posted 19 May 2017 - 21:05
M-am simtit ca la Bingo cu Tociu si Palade, atatea serii le-am lasat.
Domnul Geo e bine? Cartonul urmator, va rog. Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 21:05. |
#32
Posted 19 May 2017 - 21:21
Nu vreau să le iau apărarea, dar service-ul în ziua de azi e un fel de masochism pt. tehnicieni. Producătorii nu se mai gândesc la service ci doar cum să iasă mai ieftin cu produsul. De aici lipsa şuruburilor, monitoarele sunt pur şi simplu presate în cleme, şi trebuie să ştii exact în ce poziţie sunt ca să-l desfaci fără urme. Meseriaşul (sau practicantul) de la garanţii n-a ştiut...
Edited by mihaicozac, 19 May 2017 - 21:21. |
#33
Posted 19 May 2017 - 21:24
Incearca sa iti mai trimita un monitor. Poate tragi lozul norocos acum.
Am avut un Inspiron care merge inca bine 24/7 dupa 4 ani, la un prieten. Dar un Latitude luat acum 2 ani avea de nou un touchpad care se desfacea daca nu aveam grija cum il ating; i-am facut vant repede. Alte Dell-uri au mers bine; sunt multinationale care au numai Dell si vorbim de reprezentante in 70 tari. |
|
#34
Posted 19 May 2017 - 21:32
#35
Posted 19 May 2017 - 21:35
User107, on 19 mai 2017 - 21:24, said:
Incearca sa iti mai trimita un monitor. Poate tragi lozul norocos acum. Am avut un Inspiron care merge inca bine 24/7 dupa 4 ani, la un prieten. Dar un Latitude luat acum 2 ani avea de nou un touchpad care se desfacea daca nu aveam grija cum il ating; i-am facut vant repede. Alte Dell-uri au mers bine; sunt multinationale care au numai Dell si vorbim de reprezentante in 70 tari. Ordinea in care consumatorul poate apela la garantie este urmatoarea: - reparat cu piese noi - inlocuit fără un inconvenient semnificativ pentru consumator - rambursare bani Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 21:36. |
#36
Posted 19 May 2017 - 21:53
Surprinzator sau nu, vocea de final a fost singura care inspira profesionalism, asta daca eram in SUA, vorbitor nativ de engleza.
Moldo-americana de inceput e cea mai faina. Dar ca drept dovada si call center-ul a fost creat pe acealasi principiu: "da-l in colo de sclav, trebuie el sa stie si engleza" In pachetul cu GUNOI-ul erau instructiuni in engleza cum sa ambalez in cutie monitoru pe care il trimit spre inlocuire si sa am grija sa u le trimit accesoriile mele, pt ca GUNOI-ul vine fara alte cabluri. Si mai era pe cutia GUNOI-ului o traducere din engleza in romana care n-avea nicio noima scria sa " introduc monitorul meu in cutia monitorului defect pe care l-am primit", in engleza era exprimarea corecta. Acum imi pare rau ca n-am stat sa fac fotografii cum trebuie, ca aveam ce poza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users