Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telefon refuzat in garantie la Vodafone
Last Updated: May 22 2017 13:16, Started by
Berilac
, May 19 2017 08:34
·
0
#1
Posted 19 May 2017 - 08:34
Salut,
As vrea sa va informez asupra unei situatii de care m-am lovit in aceasta dimineata. Postarea este mai mult cu rol informativ - este clar ca nimeni nu ma poate ajuta, insa pur si simplu sunt frapat de cele intamplate... In primavara anului trecut am achizitionat un telefon (Vodafone Smart) de la Vodafone pentru tatal meu. De cateva luni telefonul nu a mai bootat (arata pinguinul Tux de la Linux la pornire si ramanea asa). Pe langa aceasta, a avut si alte probleme cand functiona, dar tata le-a trecut cu vederea pana in momentul in care chiar nu a mai putut utiliza telefonul. Am trimis zilele trecute telefonul la garantie. Astazi am primit raspunsul de la Regenersis: s-a intervenit neautorizat asupra software-ului telefonului. Din aceasta cauza se pierde garantia, iar reparatia se poate face doar contra cost pentru suma de peste 300 de lei. Raspunsul lor a fost cat se poate de... amuzant si de... penibil. Tatal meu nu se pricepe la asa ceva. Le-am spus acest lucru, dar cei de la Regenersis s-au mentinut pe pozitii. Le-am spus ca le voi face plangere la Protectia Consumatorului, iar eu au spus ca este alegerea mea (adica ii doar la basca). Multumesc, Vodafone & Regenersis! |
#2
Posted 19 May 2017 - 08:41
Ce pinguin sa arate... daca arata pinguin e clar ca s-a umblat la el...
|
#3
Posted 19 May 2017 - 08:49
samebo, on 19 mai 2017 - 08:41, said:
Ce pinguin sa arate... daca arata pinguin e clar ca s-a umblat la el... |
#4
Posted 19 May 2017 - 08:54
#5
Posted 19 May 2017 - 08:54
Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine.
Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila |
#6
Posted 19 May 2017 - 09:00
Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu
|
#7
Posted 19 May 2017 - 09:03
ericmario, on 19 mai 2017 - 08:54, said:
Tatal tau nu, dar se pare ca tu te pricepi. A10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:
Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine. Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila Platon, on 19 mai 2017 - 09:00, said:
Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu Referitor la titlul postarii, ai dreptate, insa daca Vodafone colaboreaza cu Regenersis implicit raspund in functie de ceea ce fac cei din urma. |
#8
Posted 19 May 2017 - 09:06
A10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:
Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine. La partea cu crapaturi da, e vizibila cu ochiul liber. Platon, on 19 mai 2017 - 09:00, said:
as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu Orice trimiti la Vodafone in service ajunge la Regenersis, deoarece acesta este serviceul Vodafone. |
#9
Posted 19 May 2017 - 09:06
Toti o apa si-un pamant.
Am un Lumia 830 luat din reteaua Germanos. Dupa un an nu mai mergeau cele 3 trebutoane capacitive de jos (home, back si ... inca unul). L-am dus pentru garantie. Dupa o saptamana ma anunta sa ma duc sa-l ridic ca s-a reparat. De fapt nu se reparase, revenise din service ptr ca pe copia facturii nu se vedea nu stiu ce cod si acum o voiau in original. Lasat iar la ai dupa o alta saptamana ma suna sa ma duc sa-l ridic nereparat pe motiv de defect produs prin soc mecanic. Am incercat sa le explic ca nu are cum, ecranul este impecabil, ca de fapt este buba din fabrica, geme netul de clienti cu aceeasi problema, ei nu si nu ca nu se poate, dar daca vreau mi-l repara cu 370 de lei (nesimtiti, in banii astia gasesc unul in garantie pe OLX). Nici nu m-am deranjat sa ma duc sa-l ridic, am scris un mail la protectia consumatorului. Edited by gelublabla, 19 May 2017 - 09:08. |
#10
Posted 19 May 2017 - 09:14
A10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:
Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine. Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila |
|
#11
Posted 19 May 2017 - 09:19
Ei iti vor da raportul softwareului omologat... ce apare in el aia e. Nu o sa iti ofere nimeni codul sursa sa vezi tu if-urile, nici macar serviceul nu are acces la codul sursa
|
#12
Posted 19 May 2017 - 09:20
gelublabla, on 19 mai 2017 - 09:06, said:
Toti o apa si-un pamant. Am un Lumia 830 luat din reteaua Germanos. Dupa un an nu mai mergeau cele 3 trebutoane capacitive de jos (home, back si ... inca unul). L-am dus pentru garantie. Dupa o saptamana ma anunta sa ma duc sa-l ridic ca s-a reparat. De fapt nu se reparase, revenise din service ptr ca pe copia facturii nu se vedea nu stiu ce cod si acum o voiau in original. Lasat iar la ai dupa o alta saptamana ma suna sa ma duc sa-l ridic nereparat pe motiv de defect produs prin soc mecanic. Am incercat sa le explic ca nu are cum, ecranul este impecabil, ca de fapt este buba din fabrica, geme netul de clienti cu aceeasi problema, ei nu si nu ca nu se poate, dar daca vreau mi-l repara cu 370 de lei (nesimtiti, in banii astia gasesc unul in garantie pe OLX). Nici nu m-am deranjat sa ma duc sa-l ridic, am scris un mail la protectia consumatorului. Cat timp a trecut de cand ai inaintat petitia? Stiu ca termenul de solutionare este de 30 de zile la Protectia Consumatorului. Ma gandesc cat voi avea si eu de asteptat. |
#13
Posted 19 May 2017 - 09:21
Tatal tau o fi apasat pe ceva ce nu trebuia si a stricat jaful de telefon . Cumpara-i altul .
|
#14
Posted 19 May 2017 - 09:26
samebo, on 19 mai 2017 - 09:19, said:
Ei iti vor da raportul softwareului omologat... ce apare in el aia e. Nu o sa iti ofere nimeni codul sursa sa vezi tu if-urile, nici macar serviceul nu are acces la codul sursa E clar ca nu voiam accesul la codul sursa, insa cand dezvolti o aplicatie parerea mea e ca trebuie sa intorci niste mesaje de eroare cat de cat specifice, nu unul generic. Baxon, on 19 mai 2017 - 09:21, said:
Tatal tau o fi apasat pe ceva ce nu trebuia si a stricat jaful de telefon . Cumpara-i altul . |
#15
Posted 19 May 2017 - 09:27
Da, asta inseamna o companie de service, doar nu crezi ca isi fac toate serviceurile propriile softuri de diagnosticare, lucreaza cu cele omologate de producatorul deviceului sau autorizat de producatorul deviceului.
|
|
#16
Posted 19 May 2017 - 09:31
Platon, on 19 mai 2017 - 09:00, said:
Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu Luat 3 telefoane sub brand Vodafone (la intervale mari de timp, la schimbarea abonamentului), 2 trimise in service (lansate de mai putin de 2 luni inainte de cumparare). Problemele "copilariei" ca sa zic asa. Revenite in 5 zile lucratoare fiecare. Au mers impecabil (si merg in continuare). Revenind la topic: nu ne-ai zis daca, intradevar, s-a facut root sau nu (sau ai incercat sa decodezi telefonul la un service). E normal sa fie refuzata reparatia daca sau adus modificari la produs (hard sau soft). Daca stii ca nu s-au facut interventii asupra telefonului, da-i bice la Protectia Consumatorului. Sigur se va rezolva. LE: ultimul Vodafone (Smart 7 daca nu ma insel) a fost cumparat tot la liber (fara abonament), anul trecut prin vara, dar codat (ca toate sub brand de operator). Am cerut in mod express codul de deblocare (fiind gratuit). Edited by Pololica, 19 May 2017 - 09:33. |
#17
Posted 19 May 2017 - 09:31
Berilac, on 19 mai 2017 - 09:26, said: Dar pe ce ar fi putut apasa? Doar daca ar fi instalat vreo aplicatie care cerea permisiuni dubioase si a facut aia ceva. Din ce stiu, nu a facut asta. Il voi mai intreba. Si chiar daca ar fi facut, nu cred ca s-ar putea numi "interventie software". |
#18
Posted 19 May 2017 - 09:45
Berilac, on 19 mai 2017 - 09:20, said:
Eu sunt constient ca in ziua de astazi telefoanele pe Android de duzina se fac "pe vapor" si evit sa cumpar asemenea epave. ... Cat timp a trecut de cand ai inaintat petitia? Stiu ca termenul de solutionare este de 30 de zile la Protectia Consumatorului. Ma gandesc cat voi avea si eu de asteptat. Lumia e "facut" de Microsoft asa ca ma gandeam ca eventualele greseli de proiectare sau defabricatie sunt asumate si remediate fara discutie, dar m-am inselat. Inca nu am primit raspuns (altul in afara de confirmarea inregistrarii sesizarii) de la OPC - n-au trecut cele 30 de zile si din cate stiu din experientele anterioare astia tin cu dintii de termenul asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users