Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Telefon refuzat in garantie la Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006
Salut,

As vrea sa va informez asupra unei situatii de care m-am lovit in aceasta dimineata. Postarea este mai mult cu rol informativ - este clar ca nimeni nu ma poate ajuta, insa pur si simplu sunt frapat de cele intamplate...

In primavara anului trecut am achizitionat un telefon (Vodafone Smart) de la Vodafone pentru tatal meu. De cateva luni telefonul nu a mai bootat (arata pinguinul Tux de la Linux la pornire si ramanea asa). Pe langa aceasta, a avut si alte probleme cand functiona, dar tata le-a trecut cu vederea pana in momentul in care chiar nu a mai putut utiliza telefonul. Am trimis zilele trecute telefonul la garantie. Astazi am primit raspunsul de la Regenersis: s-a intervenit neautorizat asupra software-ului telefonului. Din aceasta cauza se pierde garantia, iar reparatia se poate face doar contra cost pentru suma de peste 300 de lei.

Raspunsul lor a fost cat se poate de... amuzant si de... penibil. Tatal meu nu se pricepe la asa ceva. Le-am spus acest lucru, dar cei de la Regenersis s-au mentinut pe pozitii. Le-am spus ca le voi face plangere la Protectia Consumatorului, iar eu au spus ca este alegerea mea (adica ii doar la basca).

Multumesc, Vodafone & Regenersis!

#2
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Ce pinguin sa arate... daca arata pinguin e clar ca s-a umblat la el...

#3
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006

View Postsamebo, on 19 mai 2017 - 08:41, said:

Ce pinguin sa arate... daca arata pinguin e clar ca s-a umblat la el...
Zici tu? Si daca mai sunt si altii?

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostBerilac, on 19 mai 2017 - 08:34, said:


(arata pinguinul Tux de la Linux la pornire si ramanea asa).

Raspunsul lor a fost cat se poate de... amuzant si de... penibil. Tatal meu nu se pricepe la asa ceva.
Tatal tau nu, dar se pare ca tu te pricepi. Posted Image

#5
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012
Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine.
Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila

#6
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu

#7
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006

View Postericmario, on 19 mai 2017 - 08:54, said:

Tatal tau nu, dar se pare ca tu te pricepi. Posted Image
Iti multumesc ca iti dai cu parerea. Iti recomand sa citesti mesajul initial ca sa intelegi cum s-au desfasurat evenimentele inainte sa intervii.

View PostA10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:

Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine.
Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila
Telefonul a fost cumparat la liber. Am avut un dubiu la momentul respectiv daca sa il iau, dar am vrut ceva ieftin cu Android.

View PostPlaton, on 19 mai 2017 - 09:00, said:

Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu
Deocamdata am fost anuntat doar telefonic. Ii voi suna sa imi sa le spun sa imi dea in scris care sunt aceste modificari. Multumesc pentru sfat.
Referitor la titlul postarii, ai dreptate, insa daca Vodafone colaboreaza cu Regenersis implicit raspund in functie de ceea ce fac cei din urma.

#8
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostA10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:

Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine.
La aia cu apa nu intocmeste nimeni nici un PV si nu te ajuta pozele cu nimic, pentru ca martorii de apa sunt interni, nu poti sa spui cu certitudine decat daca il deschizi, iar deschiderea se face in service.
La partea cu crapaturi da, e vizibila cu ochiul liber.

View PostPlaton, on 19 mai 2017 - 09:00, said:

as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu
Telefonul il preda la Vodafone, iar Vodafone il preda serviceului Regenersis, probabil deaceea...
Orice trimiti la Vodafone in service ajunge la Regenersis, deoarece acesta este serviceul Vodafone.

#9
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,087
  • Înscris: 06.01.2005
Toti o apa si-un pamant.
Am un Lumia 830 luat din reteaua Germanos. Dupa un an nu mai mergeau cele 3 trebutoane capacitive de jos (home, back si ... inca unul). L-am dus pentru garantie. Dupa o saptamana ma anunta sa ma duc sa-l ridic ca s-a reparat. De fapt nu se reparase, revenise din service ptr ca pe copia facturii nu se vedea nu stiu ce cod si acum o voiau in original. Lasat iar la ai dupa o alta saptamana ma suna sa ma duc sa-l ridic nereparat pe motiv de defect produs prin soc mecanic. Am incercat sa le explic ca nu are cum, ecranul este impecabil, ca de fapt este buba din fabrica, geme netul de clienti cu aceeasi problema, ei nu si nu ca nu se poate, dar daca vreau mi-l repara cu 370 de lei (nesimtiti, in banii astia gasesc unul in garantie pe OLX). Nici nu m-am deranjat sa ma duc sa-l ridic, am scris un mail la protectia consumatorului.

Edited by gelublabla, 19 May 2017 - 09:08.


#10
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006

View PostA10, on 19 mai 2017 - 08:54, said:

Si asta e doar unul din motive cand iti refuza garantia.. Stai sa vezi ce circ fac eu cand merg la magazin cu produse in garantie. Fac poze la fata locului si cer PV de predare primire ca sa pot dovedi ca am predat produsul in conditiile reale si sa nu mi se intoarca pe motiv ca a fost scapat in apa sau crapat sau alte rahaturi ce le nvoca astia de la garantii doar ca sa se scape de tine.
Recomandarea mea ar fi sa nu mai cumperi telefoane la abonament pt ca toate is f*tute la soft. Ia unu original, sigilat si cu soft din fabrica de la brandu lui nu de la operatorii de tel mobila
Tocmai am sunat din nou la Regenersis. Le-am cerut sa imi scrie in acea nota si ce modificari s-au facut asupra software-ului. Raspunsul lor a fost ca ei au un program care detecteaza acest lucru si raportul programului este ca... "s-a interevenit software asupra telefonului"... Le-am spus ca in mod clar acel program detecteaza si cum s-a intervenit (pana la urma e un program software care verifica niste lucruri si undeva un if iese pe true), insa centralista a sustinut in continuare ca acesta este raspunsul lor. Mi-a spus ca pot cere o contraverificare la un alt service autorizat Vodafone. Nu stiam ca Vodafone lucreaza cu mai multe service-uri. Voi solicita acesta lucru cand voi merge sa ridic telefonul. Daca voi fi refuzat, inaintez plangerea la Protectia Consumatorului.

#11
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Ei iti vor da raportul softwareului omologat... ce apare in el aia e. Nu o sa iti ofere nimeni codul sursa sa vezi tu if-urile, nici macar serviceul nu are acces la codul sursa :D

#12
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006

View Postgelublabla, on 19 mai 2017 - 09:06, said:

Toti o apa si-un pamant.
Am un Lumia 830 luat din reteaua Germanos. Dupa un an nu mai mergeau cele 3 trebutoane capacitive de jos (home, back si ... inca unul). L-am dus pentru garantie. Dupa o saptamana ma anunta sa ma duc sa-l ridic ca s-a reparat. De fapt nu se reparase, revenise din service ptr ca pe copia facturii nu se vedea nu stiu ce cod si acum o voiau in original. Lasat iar la ai dupa o alta saptamana ma suna sa ma duc sa-l ridic nereparat pe motiv de defect produs prin soc mecanic. Am incercat sa le explic ca nu are cum, ecranul este impecabil, ca de fapt este buba din fabrica, geme netul de clienti cu aceeasi problema, ei nu si nu ca nu se poate, dar daca vreau mi-l repara cu 370 de lei (nesimtiti, in banii astia gasesc unul in garantie pe OLX). Nici nu m-am deranjat sa ma duc sa-l ridic, am scris un mail la protectia consumatorului.
Eu sunt constient ca in ziua de astazi telefoanele pe Android de duzina se fac "pe vapor" si evit sa cumpar asemenea epave. Am mai avut experiente similare in trecut (acum mai bine de 2-3 ani) cu o tableta Allview a carei baterie s-a umflat in asa fel incat s-a desprins ecranul. Aceea a fost cumparat de la Flanco si am primit banii inapoi fara nicio problema (daca din 50-100 de clienti unul ti-o aduce inapoi, eu zic ca trebuie sa te declari multumit ca distribuitor chiar si daca ii dai banii in loc sa ii ceri sa cumpere un alt produs). Revenind, as fi evitat sa cumpar asemenea telefon, insa am vrut ceva ieftin pentru tatal meu. In ziua de astazi daca vrei calitate, trebuie sa investesti. Dar chiar nu vad de ce as da 1500 - 2000 lei pentru un telefon de brand pentru tata, care are nevoie de telefon fix pentru call, browser si Whatsapp, nimic altceva.

Cat timp a trecut de cand ai inaintat petitia? Stiu ca termenul de solutionare este de 30 de zile la Protectia Consumatorului. Ma gandesc cat voi avea si eu de asteptat.

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Tatal tau o fi apasat pe ceva ce nu trebuia si a stricat jaful de telefon .  Cumpara-i altul .

#14
Berilac

Berilac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 28.11.2006

View Postsamebo, on 19 mai 2017 - 09:19, said:

Ei iti vor da raportul softwareului omologat... ce apare in el aia e. Nu o sa iti ofere nimeni codul sursa sa vezi tu if-urile, nici macar serviceul nu are acces la codul sursa Posted Image
Deci Vodafone externalizeaza garantiile catre Regenersis, iar Regenersis cumpara programe software de genul asta de la firma X? Posted Image Asta inseamna o companie de service? Sa cumperi o aplicatie software si sa o rulezi peste niste telefoane? Posted Image
E clar ca nu voiam accesul la codul sursa, insa cand dezvolti o aplicatie parerea mea e ca trebuie sa intorci niste mesaje de eroare cat de cat specifice, nu unul generic.

View PostBaxon, on 19 mai 2017 - 09:21, said:

Tatal tau o fi apasat pe ceva ce nu trebuia si a stricat jaful de telefon .  Cumpara-i altul .
Dar pe ce ar fi putut apasa? Doar daca ar fi instalat vreo aplicatie care cerea permisiuni dubioase si a facut aia ceva. Din ce stiu, nu a facut asta. Il voi mai intreba. Si chiar daca ar fi facut, nu cred ca s-ar putea numi "interventie software".

#15
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Da, asta inseamna o companie de service, doar nu crezi ca isi fac toate serviceurile propriile softuri de diagnosticare, lucreaza cu cele omologate de producatorul deviceului sau autorizat de producatorul deviceului.

#16
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostPlaton, on 19 mai 2017 - 09:00, said:

Cere motivarea respingerii telefonului in scris, si tot in acea nota sa descrie ce fel de modificari software s-au facut la telefon, si as vrea sa inteleg un lucru, de ce ai pus titlul "Telefon refuzat in garantie la Vodafone" ? tu ai dus telefonul la Regenersis, din cate stiam este un srl care nu are legatura cu Vodafone, doar faptul ca este un service cu care lucreaza Vodafone, sau poate gresesc eu


Luat 3 telefoane sub brand Vodafone (la intervale mari de timp, la schimbarea abonamentului), 2 trimise in service (lansate de mai putin de 2 luni inainte de cumparare). Problemele "copilariei" ca sa zic asa. Revenite in 5 zile lucratoare fiecare. Au mers impecabil (si merg in continuare).


Revenind la topic: nu ne-ai zis daca, intradevar, s-a facut root sau nu (sau ai incercat sa decodezi telefonul la un service). E normal sa fie refuzata reparatia daca sau adus modificari la produs (hard sau soft). Daca stii ca nu s-au facut interventii asupra telefonului, da-i bice la Protectia Consumatorului. Sigur se va rezolva.


LE: ultimul Vodafone (Smart 7 daca nu ma insel) a fost cumparat tot la liber (fara abonament), anul trecut prin vara, dar codat (ca toate sub brand de operator). Am cerut in mod express codul de deblocare (fiind gratuit).

Edited by Pololica, 19 May 2017 - 09:33.


#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBerilac, on 19 mai 2017 - 09:26, said:




Dar pe ce ar fi putut apasa? Doar daca ar fi instalat vreo aplicatie care cerea permisiuni dubioase si a facut aia ceva. Din ce stiu, nu a facut asta. Il voi mai intreba. Si chiar daca ar fi facut, nu cred ca s-ar putea numi "interventie software".
Tu chiar crezi ca va stii sa-ti raspunda ce a facut candva ?Ce face cineva care nu pricepe , din greseala ...

#18
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,087
  • Înscris: 06.01.2005

View PostBerilac, on 19 mai 2017 - 09:20, said:

Eu sunt constient ca in ziua de astazi telefoanele pe Android de duzina se fac "pe vapor" si evit sa cumpar asemenea epave. ...

Cat timp a trecut de cand ai inaintat petitia? Stiu ca termenul de solutionare este de 30 de zile la Protectia Consumatorului. Ma gandesc cat voi avea si eu de asteptat.

Lumia e "facut" de Microsoft asa ca ma gandeam ca eventualele greseli de proiectare sau defabricatie sunt asumate si remediate fara discutie, dar m-am inselat.

Inca nu am primit raspuns (altul in afara de confirmarea inregistrarii sesizarii) de la OPC - n-au trecut cele 30 de zile si din cate stiu din experientele anterioare astia tin cu dintii de termenul asta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate