Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frica si uratul de intuneric

#casabuhnici

Formatiune tare pe testicul

Sfat achizitie trepied
 Lucru in mediul poluat si sportul

Semnale gratis pe piata financiar...

Înmatricularea unei mașini 2017

Automobile Belgia
 Lenovo Ideapad 700-15ISK "Ove...

Lexar (carduri de memorie) a fost...

Recomandare rigola dus?

HTC Desire 310 Dual Sim Unbrick d...
 Inchidere centralizata Fiat Albea

Problema rinichi

Orange - varianta pt. abonament i...

Masina noua, numere rosii
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

recomandare meserias reglare carburator in Timisoara

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
manu10

manu10

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 10.12.2014
  • ID membru: 890,542
va salut,
daca stie cineva un meserias care mai monteaza/regleaza carburatoare in Timis!
eventual si de unde as putea comanda/cumpara un carburator pt Renault 4! (merge si de dacie, dar am vazut ca astea dupa un timp incep sa piarda benzina tot mai mult...)
merci fain, manu.

#2
ldpe

ldpe

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 08.03.2017
  • ID membru: 981,970
Cauta un meserias batran care stie regla dupa ureche . Trebuie reglat unghiul  Dwell la aprindere dupa care reglat la cald - suna frumos dar e usor de reglat ...eh, daca erai mai aproape de mine era o placere sa te ajut , dor pentru remember o faceam cu placere Posted Image
Daca nu gasesti pe cineva : da relanti-ul mai mare
inchide aerul; complet dupa care da 2 ture si jumatate inapoi
porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca
regleaza din relanti pana la 600rpm (daca mai tin bine minte, adica pana suna rotund)
la cald incepi si infiletezi jiglerul de aer pana da sa balbaie dupa care 1 tura si jumatate inapoi - treaba asta o faci fin ca odata opresti motorul si termini bateria .
Bafta !

Unghiul respectiv este necesar pentru momentul aprinderii - se aduce motorul la "semn" are pe volanta un sant , se deschide capacul delcou si contactul pus dupa reglarea platinei la 0,5mm (daca nu ai lera este ok daca folosesti o carte postala !) , se invarte motorul de o roata suspendata iar in momentul cand ajunge semnul trebuie sa dea scanteie . Asta e teoretic , practic trebuie sa mai fi facut cu cineva ca sa pricepi ce vreau sa spun .In service se folosea lampa stromboscop dar fiind motor "mort" greu de gasit azi, doar la pasionati.

Edited by ldpe, 19 May 2017 - 08:20.


#3
manu10

manu10

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 10.12.2014
  • ID membru: 890,542
@Idpe am inteles tot  Posted Image
pe vremuri conduceam Dacia 1300 a firmei si mai stiam sa suflu in jigler cand se infunda... cam atat Posted Image
oricum nu are nici turometru masina si nu am nici carburator de schimb...
tre sa gasesc un meserias intai, poate ma si indruma unde pot gasi un carburator adecvat si sa mi-l si instaleze corect ca eu nu ma pot risca pana nu fac si eu putina practica Posted Image
ms oricum!!

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users