Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Raman cu Ford sau iau BMW

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005
Salutare,
   Din cauza unor circumstante nefericite, Fordul Fusion din dotare necesita schimbarea garniturii de chiulasa. S-au facut 3 saptamani de la belea, n-am mai dus-o la service, ultimele costuri aproximate pentru reparatie pornind de la un 700 de euro.
   Asta inseamna cam jumatate din valoarea masinii si nu imi vine deloc sa ii dau. Am cumparat manualul de reparatii al masinii(Haynes), procedura pentru dat jos chiulasa si punerea la punct a distributiei e absolut infecta, ca si multe alte operatiuni. As fi vrut sa ma bag singur la reparatie, dar nu indraznesc, e prea usor de gresit. La vechea masina(BMW E36) am lucrat singur de multe ori, cu drag, inclusiv am schimbat garnitura de chiulasa: accesibil, intuitiv.
   Cand am luat Fordul, am vrut initial BMW Seria 3 E46, dar am zis sa aleg cu capul, nu cu inima. Ma gandesc serios sa scap, intr-un fel sau altul de Ford si sa revin la BMW.
Ford pro: piese mai ieftine, consum de combustibil mai mic,impozit mai mic, garda inalta
Ford contra: cosmar de lucrat la ea, antifonare de tot rasul, suspensie de iti rupe rinichii
BMW pro: Alt nivel de confort, as putea sa fac aproape toate reparatiile in regie proprie
BMW contra: Un sac de bucse/articulatii de inlocuit, consum si impozit mai mari, piese ceva mai scumpe

   Cu oricare masina as ramane, aproape tot ce inseamna sistem de racire trebuie inlocuit cu piese noi, din motive evidente. Masinile sunt pe benzina, la BMW ma orientam la 318 cu vechiul motor M43 robust si la care se mestereste usor si nu sunt racer.
   M-am gandit destul de mult dupa cum vedeti, dar poate m-am tampit. Voi ce ziceti ?

#2
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Tu compari Fusion cu seria 3 ?
Pai seria 3 e cu Mondeo la clasa, iar seria 1 cu Focus...
Fusion e din alt film in ecuatia asta...

Edited by notrust, 19 May 2017 - 00:46.


#3
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Ce sa mai repari bai nene...  Nu intelegeti ca masinile se mai si arunca?

#4
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Uneori mai trebuie sa asculti si inima.
Ce ar fi viata fara placeri, doar calcule seci?

#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

View Postvimann, on 19 mai 2017 - 00:12, said:

M-am gandit destul de mult dupa cum vedeti, dar poate m-am tampit. Voi ce ziceti ?
Eu n-am inteles daca ne intrebi ce masina iti place sa repari, ce masina iti palce sa conduci sau daca vrei sa iesi mai ieftin per total.

Din ce am citi eu, ti-as recomanda BMW. The same shit cu un plus de confort si placere in a repara la el.

#6
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
700 euro schimb garnitura de chiulasa ?? Da' ii din aur ?
Daca zici ca esti " maestru " in reparatii la bemveu inseamna ca esti zeu la reparatii in Ford .. deci repara jaful din dotare , vinde-l si ia-ti alta masina ( un bemveu stricat ca tot te pricepi la reparat si macar dai bani mai putini la achizitie , basca ramai si cu bani de prisos ... )

#7
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Chiar....700 euro schimb garnitura de chiulasa ??
Daca spui ca motorizarea este pe benzina la Fusion atunci ai motor de 1.4 sau 1.6,, 16V
La inlocuire garnitura chiuloasa o sa fie nevoie de ceva piese + niste consumabile aferente.
presupunand ca ,,,chiuloasa este ok ai nevoie de garnitura chiuloasa+capac culbutori,antigel rosu ,curea distributie +curele accesorii + intinzator,ulei mot+filtru,eventual pompa de apa si niste bujii....
Pe langa acestea mai ar fi nevoie de niste dispozitive(de blocat axele cu came, de blocat vilbrochen,2 prezoane-ghidaj pentru pozitionare chiuloasa),cum cred ca ai vazut si prin manualul de repartaii
In afara de faptul ca pe langa sculele aferente mai este nevoie de un cric hidraulic(crocodil de preferat)  pentru suspendarea motorului,mare complicatie nu este.
Doar ca se lucreaza mai inghesuit....
Preturile la mai toate piesele/consumabilele sunt de bun simt....dau exemple:(ulei+filtru=150ron....set distributie 350-400 ron.....pompa apa 150-200ron)
pana la 700 epuroi mai este ceva distanta.....

Per ansamblu daca nu ai mai facut/vazut asa ceva (sch. garnitura chiuloasa la astfel de motorizare 1.4//1.6 16V...) sfatul meu este sa apelezi la cineva care face frecvent asa ceva.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cu 700euro pui alt motor din dezmzmbrari pe Fusion...

#9
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 23.11.2005
Pai e pacat pentru o diferenta mica de bani, mai ales ca tu te pricepi, sa nu-ti iei un E46. E chiar pacat.

#10
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

View Postvalecris16, on 19 mai 2017 - 09:01, said:

Per ansamblu daca nu ai mai facut/vazut asa ceva (sch. garnitura chiuloasa la astfel de motorizare 1.4//1.6 16V...) sfatul meu este sa apelezi la cineva care face frecvent asa ceva.
Am gasit un atelier care sa imi planeze chiulasa cu 300-400 de lei. Distributia e noua, dar curele sunt stretch(fara intinzator) trebuie schimbate daca sunt date jos. Garnitura capacului e schimbata de mine recent. Restul de garnituri, jucariile de blocat arborele cotit/axele(pinul,placuta,clestele) si o dinamometrica buna. Ce nu-mi place deloc: zero marcaje pe vreo fulie si "celebrul" surub de pe fulia vilbrochenului, care e un chin de desfacut.
In afara de timpul meu(nu-s mecanic, ci pasionat), ies undeva la/sub jumatate cu costurile

View PostBaxon, on 19 mai 2017 - 07:05, said:

Daca zici ca esti " maestru " in reparatii la bemveu inseamna ca esti zeu la reparatii in Ford .. deci repara jaful din dotare , vinde-l si ia-ti alta masina ( un bemveu stricat ca tot te pricepi la reparat si macar dai bani mai putini la achizitie , basca ramai si cu bani de prisos ... )
Ford nu mi se pare mai simplu, poate alea americane, sub capota unui Crown Vic iti chemi prietenii si faci gratar Posted Image  glumesc.
Cand e bucsaraia obosita pe spate, multi vor sa scape de BMW. Parca as lua una d-asta, ii fac un refresh total la suspensie si stau linistit.


Intrebare: in starea in care e acum masina,realist, cat ar valora ? E 1.6 16v 2003. Alte probleme nu are si arata bine(pentru un Fusion...Posted Image).
Daca nu pierd enorm de mult, parca mai bine o face altu cu drag, decat eu cu scarba.

#11
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Semne la fulie??..Posted Image ...gasesti doar la pinionul din spatele fuliei....
dar presupunand ca ai dispozitivul care blocheaza vilbrochenul + cel de blocare axe cu came atunci se poate spune ca distributia este pusa la 'punct'...(asta daca se stie unde anume trebuie infiletat acel blocaj la vilbrochen.....desi tare ma indoiesc)
Chiar daca cureaua de distributie a fost schimbata acum 5 zile...daca a luat contact cu cateva picaturi de antigel/ulei....este compromisa sau cel putin eu nu mai am incredere in ea.
Curelele de accesorii....respectiv cea de la AC si cea de la servo directie se pot cobori/urca  pe pinioane cu ajutorul unui mic dispozitv....care vine la pachet cu acele curele noi (daca sunt Motorkraft....)

Ca raspuns la intrebarea pusa de tine....legat de pret achizitie una bucata Fusion 1.6 16V an 2003 ...km nu se stiu...,dotari alea-alea....chiuloasa la pachet.
Tu ai plati 1500 euro (pot fi si 1000 sau chiar 500.....atat timp cat nu azi motorul mergand,cat nu vezi cum ruleaza masina...) pentru masina aceea??.................exact asa ziceam si eu.

#12
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
nu ai ce face. daca nu te dau banii pe afara sa iti permiti sa renunti la fusion (adica s-al vinzi pe 500-600 euro ceva de genul) singura solutie e sa schimbi motorul la fusion. un motor din dezmembrari nu ar trebui sa coste f mult desi am observat ca la marcile "spalate , curate" de masini (ford, skoda , vw) preturile in dezmembrari sunt fff mari in comparatie cu marcile premium Posted Image))

asadar repari fordul si apoi te hotarasti daca il vinzi sau nu.

e46 nu prea ti-as recomanda ptr ca sunt mult prea vechi, mai toate au probleme cu rugina iar intretinerea mai ales pe articulatie e scumpa bine pentru o masina asa ieftina la achizitie. bine, daca ai bugetul necesar pentru eventualele reparatii atunci iti recomand, e chiar o masina foarte ok dar doar daca ai banii necesari sa o tii pe linia de plutire.

eventual vinzi fusionul si iei un focus2, astra h...

Edited by bossake, 19 May 2017 - 16:31.


#13
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

View Postvalecris16, on 19 mai 2017 - 16:11, said:

Tu ai plati 1500 euro (pot fi si 1000 sau chiar 500.....atat timp cat nu azi motorul mergand,cat nu vezi cum ruleaza masina...) pentru masina acea??.................exact asa ziceam si eu.
Face sens. Desi masina aparent merge bine, imi baga ulei in antigel si n-am de gand sa dau teapa cuiva. O sa dau de veste pe la prieteni si cunostinte, poate ii surade cuiva ideea.

View Postbossake, on 19 mai 2017 - 16:29, said:

nu ai ce face. daca nu te dau banii pe afara sa iti permiti sa renunti la fusion (adica s-al vinzi pe 500-600 euro ceva de genul) singura solutie e sa schimbi motorul la fusion. un motor din dezmembrari nu ar trebui sa coste f mult desi am observat ca la marcile "spalate , curate" de masini (ford, skoda , vw) preturile in dezmembrari sunt fff mari in comparatie cu marcile premium Posted Image))
Mai raspandite si mai ieftine alea premium... m-a socat si pe mine.  M-am interesat si cu alt motor nu ies mai ieftin, plus ca nu stiu ce cumpar.
Am vazut foarte putine E46 cu rugina. Pana sa ma opresc la Fusion cautam Focus, tot ce am vazut - probleme cu rugina.

#14
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Dai la rabla una din ele, una o vinzi și mai pui 5000 euro și îți iei mașină nouă. Poți sa-i împărți in 48-60 rate (100 euro/luna) și mergi cu mașina fără griji.
Știu, nu-i bemveu...

#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Mai quickspeed nu ai inteles nimic ! NU are 2 masini ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate